Stukje nerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lol ik kan dit soort dingen wel waarderen. Beetje Dragon Age, Elder Scrolls, Diablo vibe
Middernacht ofzo toch?quote:
Pas over een uurtje ofzo schat ik en pas een uur later klaarbquote:
Het is wel eens wat anders van ze, dat is iig tofquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef JopieKlaassen het volgende:
UK nog niet gehoord, maar zal wel weer brandhout zijn.
Van "Die verdomde buurman"quote:
Maak er maar twee uur en drie uur van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas over een uurtje ofzo schat ik en pas een uur later klaarb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |