abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220791103
Presentator top gozer Jan Versteegh


Bondjes cyclus 29





Vossen: Ricky, Nyssa, Roland, Melvin
Gieren: Anouk, Noah, Chess, Salar
Haaien: Bonnie, Sayf, Mila, Joshlyn
Slangen: Roxy, Robert, Dominique, Casper

( img&data @KinKiJan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

[ afbeelding ]

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

[ afbeelding ]

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

[ afbeelding ]Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

[ afbeelding ]

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 15:07:57 #2
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220791107
Finaleweek?
Dat zal dan eind juni zijn.
  donderdag 14 mei 2026 @ 15:08:16 #3
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220791109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:07 schreef spapaars het volgende:
Finaleweek?
Dat zal dan eind juni zijn.
Daarom, kom maar op met die finaleweek :9
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 15:10:14 #4
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220791121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Daarom, kom maar op met die finaleweek :9
Een wekelijkse finaleweek zou mooi zijn.
Alleen al voor de doorstroming van die wannabe toneelspelers,
  donderdag 14 mei 2026 @ 15:55:03 #5
335263 freaky40
pi_220791379
Misschien gaan ze wel 1x in de 2 maanden finale houden. Nominatierondes waren in Utopia ook op een gegeven moment om de 2 maanden i.p.v. elke maand. Ze zijn eigenlijk aan het toe groeien naar die situatie. Scheelt ook weer elke maand geld uit te keren aan de winnaar.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 mei 2026 @ 16:29:55 #6
512333 Joleinuitdestad
pi_220791862
Opvallende gedragsverandering bij Salar. Hij gaat de nobele held uithangen. Wijst op het feit dat ze het als bondje hebben gedaan, wil een echte broeder voor Roland zijn en gaat zelfs een heel betoog houden dat hij zichzelf wil opofferen.
Maar oeps aard van het beestje verander je niet he?! ' Ik wil als leider mezelf opofferen, ik ben heel sterk, iedereen weet dat ik zo mentaal sterk ben enz. Meneer gooit er nog even een flinke lofzang op zichzelf in.'
  donderdag 14 mei 2026 @ 16:48:29 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220792001
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien gaan ze wel 1x in de 2 maanden finale houden. Nominatierondes waren in Utopia ook op een gegeven moment om de 2 maanden i.p.v. elke maand. Ze zijn eigenlijk aan het toe groeien naar die situatie. Scheelt ook weer elke maand geld uit te keren aan de winnaar.
Nenene niet twee maanden lang met een zelfde club uitzingen dat gaat stierlijk vervelen .. een maand is al te lang :N
  donderdag 14 mei 2026 @ 16:52:10 #8
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220792082
Promo gezien; dat wordt kijken voor een glutensayf vanuit het PGB |:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:09:19 #9
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220792247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien gaan ze wel 1x in de 2 maanden finale houden. Nominatierondes waren in Utopia ook op een gegeven moment om de 2 maanden i.p.v. elke maand. Ze zijn eigenlijk aan het toe groeien naar die situatie. Scheelt ook weer elke maand geld uit te keren aan de winnaar.
Hou maar op dan is het niks meer aan om 2 maanden lang naar dezelfde bondjes te kijken :{
Liever gooien ze ook nog een maximale tijd aan b.v 6 maanden lang zodat je meer wissels gaat krijgen en daardoor weer wat leuker wordt :)
Ben die salar inmiddels wel spuug zat met zijn bazige houding, hoop dat hij deze maand niet mag bellen, heeft al genoeg gehad vorige maand.
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:18:06 #10
335263 freaky40
pi_220792376
Ik heb geen hekel aan Salar, hij is lichtelijk fanatiek te noemen maar ook niet op zo'n manier dat het irritant is. Dat had ik bij een Fleuris wel die ging met dingen gooien in de slaapkamer en werd witheet. Best wel zoals Roland nu is. Salar blijft bovenal gewoon sympathiek en zichzelf en zoals we hem uit BB kennen. Hij is wat ouder en serieuzer geworden maar zie nog wel in hem de Salar uit BB.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:26:46 #11
504088 Yver73
pi_220792428
Wat vind je dan precies zo sympathiek aan Salar? (Oprechte vraag)
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:45:14 #12
335263 freaky40
pi_220792601
Dat heb ik zojuist uitgelegd.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:23:17 #13
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220792888
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:24:25 #14
370685 -Spring
-Spring
pi_220792904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Opvallende gedragsverandering bij Salar. Hij gaat de nobele held uithangen. Wijst op het feit dat ze het als bondje hebben gedaan, wil een echte broeder voor Roland zijn en gaat zelfs een heel betoog houden dat hij zichzelf wil opofferen.
Maar oeps aard van het beestje verander je niet he?! ' Ik wil als leider mezelf opofferen, ik ben heel sterk, iedereen weet dat ik zo mentaal sterk ben enz. Meneer gooit er nog even een flinke lofzang op zichzelf in.'
Ik kon het bijna niet afkijken, dit voorstukje. Zó cringe.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:30:00 #15
251455 Chanel5
pi_220793259
:W
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:31:33 #16
429018 Fritsie1960
pi_220793279
:Y)
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:34:54 #17
421867 greysbones
pi_220793309
Domique moet ook niet verzanden in gezanik over haar bondje
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:35:31 #18
1369 LionHeart
pi_220793315
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Domique moet ook niet verzanden in gezanik over haar bondje
Ze moet niet bij de zakken gaan neerzitten
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:36:34 #19
429018 Fritsie1960
pi_220793325
Is dit een Belofte Salar? *O* *O*
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:36:50 #20
251455 Chanel5
pi_220793328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Ze moet niet bij de zakken gaan neerzitten
er is al een zak die zichzelf aan de kant zet, komt goed :+
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:36:58 #21
1369 LionHeart
pi_220793331
Hij is wel vol van zichzelf
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:37:32 #22
168093 Soury
Squeek
pi_220793334
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Domique moet ook niet verzanden in gezanik over haar bondje
Het is toch ook treurig dat ze hun nest in duiken als ze nog door kunnen gaan en hop -50 punten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:37:43 #23
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793338
:muziek: Oh grote leider daar, pak jij je koffers maar

Pitbull ....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:38:32 #24
1369 LionHeart
pi_220793344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is toch ook treurig dat ze hun nest in duiken als ze nog door kunnen gaan en hop -50 punten.
Helemaal eens, maar die 2 gaan nooit veranderen. Je moet zorgen dat je er zelf niet helemaal depri van wordt.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:38:47 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793346
Maar AnoekiePokie wil helemaal nix weten van MilaGrootsmoel .. en gelijk heeft ze :W
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:39:17 #26
251455 Chanel5
pi_220793351
van een ander hout gesneden
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:39:19 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793353
Hij zegt toch Zeeff ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:39:50 #28
429018 Fritsie1960
pi_220793359
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
van een ander hout gesneden
kreupelhout of waaibomenhout O-)
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:40:17 #29
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793363
Met haar teennagels lakken komt z'n lengte wel ten goede :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:40:46 #30
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793366
Ohhww... één glutje krekkertje mag wel... lul _O-

  donderdag 14 mei 2026 @ 19:40:50 #31
1369 LionHeart
pi_220793367
Glutenallergie, behalve als het een beetje is?
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:41:02 #32
421867 greysbones
pi_220793370
Zayf eet te veel
we hebben er weer 1

ow glutenintolerant maar wel brood en pasta eten 8)7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:41:18 #33
381299 schetterklep
pi_220793374
Er moet ruzie komen dus groepsopdracht voor feestje met drank :{
you tokkie to me?
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:41:35 #34
429018 Fritsie1960
pi_220793376
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww... één glutje krekkertje mag wel... lul _O-

[ afbeelding ]
Semi-zwak poppetje :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:42:06 #35
251455 Chanel5
pi_220793379
Dure crackers voor hem kopen en pakt wel een gewoon broodje omdat 1tje geen kwaad kan...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:42:08 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793380
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
Zayf eet te veel
we hebben er weer 1

ow glutenintolerant maar wel brood en pasta eten 8)7
Van alles ééntje mag wel _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:42:23 #37
421867 greysbones
pi_220793382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Semi-zwak poppetje :Y
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )
en gooit er om die reden een gluten allergie in
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:19 #38
1369 LionHeart
pi_220793388
Toch wel een alcoholische picnic?
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:41 #39
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793391
Krijgen ze dan ook joints in plaats van bier ? :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:58 #40
429018 Fritsie1960
pi_220793395
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )
en gooit er om die reden een gluten allergie in
ik ben allergisch voor semi-zwakke-poppetjes :X
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:44:08 #41
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793399
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )
en gooit er om die reden een gluten allergie in
Special care Aandachthoer .. je móet er vroeg of laat een bij hebben ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:44:56 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220793405
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
van een ander hout gesneden
Tegeltje. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:56 #43
421867 greysbones
pi_220793418
Florintien zeggen ze _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:57 #44
1369 LionHeart
pi_220793420
Het is niet heel moeilijk, er moet een feestje komen
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:46:10 #45
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793425
Hey, grappig een verwijzing naar Roma in de vragen |:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:46:27 #46
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793428
Een zakloopvariant? Casper is de zak blijkbaar

  donderdag 14 mei 2026 @ 19:46:42 #47
421867 greysbones
pi_220793430
waar is al die mega kennis van Roland gebleven dan?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:47:29 #48
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793435
Ze hebben wel veel fout.. dat wordt maar één flower
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:48:56 #49
429018 Fritsie1960
pi_220793448
Roxy denkt gelijk aan eten _O- _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:49:09 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793450
Picknick bijkopen lusten ze wel.. 15 pnt

  donderdag 14 mei 2026 @ 19:49:11 #51
421867 greysbones
pi_220793451
en Melvin stemt zomaar in met 4 punten inleveren
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:49:44 #52
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793456
Ah nee, als ie kan vreten dan wel, tuuuuuurlijk, maar anders .... :{w
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:49:49 #53
1369 LionHeart
pi_220793458
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
en Melvin stemt zomaar in met 4 punten inleveren
Ja, wat is dit?
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:50:20 #54
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793465
Eh, scheids, is die picnic wel glutenvrij?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:50:35 #55
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793467
Flowerpowerfeest.
Die gasten zullen geen idee hebben wat dat betekent.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:04 #56
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Eh, scheids, is die picnic wel glutenvrij?
Zeef krijgt een eigen mandje :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:44 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793475
Daar is de heksenkamer 3 vibe weer :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:17 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793480
Volgens Huismeesteres Mila vreet Zeef de hele dag gluten :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:23 #59
421867 greysbones
pi_220793482
Uitzonderlijk en sporadisch
3 x op een dag dus :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:28 #60
251455 Chanel5
pi_220793484
soms kan het wel
uitzonderlijk en sporadisch

dus hij heeft maar af en toe gluten meuk
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:52 #61
429018 Fritsie1960
pi_220793489
Of je hebt gluten allergie of je hebt het niet, maar 'n beetje allergie bestaat niet _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:18 #62
495039 Cupfighter
pi_220793493
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
soms kan het wel
uitzonderlijk en sporadisch

dus hij heeft maar af en toe gluten meuk
Vaag
Of je kan er tegen of je kan er niet tegen
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:34 #63
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220793499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of je hebt gluten allergie of je hebt het niet, maar 'n beetje allergie bestaat niet _O-
Hetzelfde als een beetje zwanger zijn dus.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:44 #64
1369 LionHeart
pi_220793501
Roxy heeft nooit een discussie met Robert. _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:47 #65
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793502
_O- Nauwelijks ruzie ... uhu
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:54:32 #66
495039 Cupfighter
pi_220793505
Die Dominique zegt het wel eerlijk op een rustige manier
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:54:36 #67
1369 LionHeart
pi_220793506
Salar en Roland all over again, iets minder heftig, met Casper en Ricky.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:54:46 #68
421867 greysbones
pi_220793507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Vaag
Of je kan er tegen of je kan er niet tegen
er is een verschil tussen allergie en Coeliakie
maar dan nog denk ik dat Zweef het misbruikt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:54:59 #69
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793509
Hahaha Dominique verslikt zich haast als Roxy zegt dat het in haar ogen geen ruzie is :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:55:33 #70
495039 Cupfighter
pi_220793515
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
er is een verschil tussen allergie en Coeliakie
maar dan nog denk ik dat Zweef het misbruikt
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niks
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:56:09 #71
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793518
Do heeft al comment over Rob&Rox dat ze altijd maar bijelkaar zitten, gaat er al een jaloers bitch'je oppoppen?

Misschien wil Dootje ook wel een beurtje :P

  donderdag 14 mei 2026 @ 19:56:15 #72
421867 greysbones
pi_220793520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niks
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigd
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:57:32 #73
495039 Cupfighter
pi_220793534
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigd
Dank je wel
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:57:59 #74
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793540
Fascinerend

  donderdag 14 mei 2026 @ 19:58:37 #75
421867 greysbones
pi_220793546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:57 schreef spapaars het volgende:
Fascinerend

[ afbeelding ]
ik zie Roxy ook constant op haar hoofd krabben
zoveel beestjes daar :X
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:58:40 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:57 schreef spapaars het volgende:
Fascinerend

[ afbeelding ]
Extra bewoners? _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:00:26 #77
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793560
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:02:06 #78
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
Dat is altijd de vraag met zogenaamde "intolerante deelnemers" ze melden wat en in no-time vreten ze met de pot mee
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:02:35 #79
168093 Soury
Squeek
pi_220793578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
Ik gok interessant doen, dus trend. Gluten zijn slecht bah :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:02:50 #80
421867 greysbones
pi_220793579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
nope hij is nooit bij de huisarts geweest
gaat hij nu vertellen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:02:59 #81
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Extra bewoners? _O-
Toevallig of niet? het zijn strontvliegen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:34 #82
421867 greysbones
pi_220793585
ik heb wat ik heb
ik heb niet specifiek gezegd wat ik heb :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:37 #83
251455 Chanel5
pi_220793586
ik heb niet wat jouw vriendin heeft
ik heb wat ik heb
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:04:09 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793588
Josy.. in deze pasta zit wel gluten hé? _O-

Zeef heeft op een ander niveau intolerantie .. een faker dus
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:04:23 #85
1369 LionHeart
pi_220793589
Wat is Sayf een vaag persoon
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:04:35 #86
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793591
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
nope hij is nooit bij de huisarts geweest
gaat hij nu vertellen
Precies, daarom zei ik hierboven al, 'laat 'm maar een glutensayf van z'n PGB halen', is net zo echt als z'n allergie :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:05:21 #87
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793598
Trotste broertje in de hok
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:22 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793612
Gelukkig gaat Zeefjes Introverhaaltje al snel down the drain.. Meneer wil niet meer in discussie met Josy _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:57 #89
1369 LionHeart
pi_220793620
Casper had ook aan beetje pro-actief kunnen zijn.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:07:26 #90
421867 greysbones
pi_220793624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
Casper had ook aan beetje pro-actief kunnen zijn.
slachtofferrolletje is zoveel lekkerder
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:32 #91
251455 Chanel5
pi_220793635
tsss deed chess toch?
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:16 #92
1369 LionHeart
pi_220793640
Ricky met iedereen ruzie straks *O*
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:35 #93
251455 Chanel5
pi_220793648
en nu weet ze van niks
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:41 #94
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793651
Echt niemand lijkt ook meer iets van elkaar te kunnen hebben.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:46 #95
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793654
Muziek is spannender dan wat daar gebeurt.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:10:51 #96
421867 greysbones
pi_220793663
Casper melkt het even helemaal uit
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:16 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
Muziek is spannender dan wat daar gebeurt.
Er gebeurd ook nix alleen dramamuziek en GTST-closeups .. het vult de tijd wel lekker :O
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:31 #98
1369 LionHeart
pi_220793674
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
Casper melkt het even helemaal uit
Kleutertje
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:31 #99
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793675
Speeddate? Bewaren ze de drugs niet voor de flowerpower party?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:32 #100
421867 greysbones
pi_220793677
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:12:16 #101
1369 LionHeart
pi_220793683
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Zweef.... Dat is z'n naam inderdaad

_O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:12:29 #102
168093 Soury
Squeek
pi_220793685
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:12:40 #103
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793686
Zelfontwikkeling, weer wat geleerd.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:12:51 #104
1369 LionHeart
pi_220793688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
Dat straalt hij wel een beetje uit ja
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:16:15 #105
504088 Yver73
pi_220793720
Chess had weer eens niets gedaan…
Wanneer gaan ze nou eens beelden van iedereen in de loods laten zien?!? Dat zou het zoveel leuker maken!
Al dat gelieg en gedraai…
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:18:00 #106
421867 greysbones
pi_220793743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lust :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:19:23 #107
354894 JJ76
pi_220793762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Kleutertje
Als hij straks zijn pikkie weer ergens in kan stoppen hoor je er niets meer over. Heeft nog puberbrein en bijbehorende puisten.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:19:34 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793767
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lust :+
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel wat ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:20:35 #109
429018 Fritsie1960
pi_220793776
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel wat ;)
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:21:06 #110
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793783
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein _O-
Teef.. jahh _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:21:48 #111
354894 JJ76
pi_220793787
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein _O-
Denk dat Melvin alles te groot vind. Vindt hij eng, wil hij niet mee spelen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:21:58 #112
421867 greysbones
pi_220793789
man wat een kleuterschool
ik wil niet met Nyssa :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:22:29 #113
354894 JJ76
pi_220793797
Nu moeten de zusjes praten samen? Hahaha
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:22:55 #114
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793801
Ohhw dus ze mogen zomaar protesteren? het is toch Febodates ?
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:22:58 #115
251455 Chanel5
pi_220793802
Anouk wilde niet met die 2...(had ze tegen Roland gezegd)
anouk is een grotere gluiperd dan je denkt
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:23:31 #116
421867 greysbones
pi_220793807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Anouk wilde niet met die 2...(had ze tegen Roland gezegd)
anouk is een grotere gluiperd dan je denkt
Anouk steekt iedereen een mes in de rug
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:24:02 #117
354894 JJ76
pi_220793812
Die Anouk is na haar bezoek echt een vervelend k*twijf geworden. Ineens Salarlover en krengerig naar anderen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:24:27 #118
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793821
Gutennacht allemaal
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:24:52 #119
1369 LionHeart
pi_220793822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef JJ76 het volgende:
Die Anouk is na haar bezoek echt een vervelend k*twijf geworden. Ineens Salarlover en krengerig naar anderen.
Dat was eigenlijk vorige cyclus ook al, alleen riep Kristie ook weinig sympathie op.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:26:05 #120
251455 Chanel5
pi_220793836
iedereen afluisteren
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:26:35 #121
251455 Chanel5
pi_220793841
anouk mag wel haar mond open doen en als een ander iets terug wil zeggen loopt ze weg
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:09 #122
1369 LionHeart
pi_220793848
Kneuzengieren
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:10 #123
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793849
3 man afluisteren... die hebben morgen natuurlijk ook geen mening

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:11 #124
495039 Cupfighter
pi_220793850
Team Anouk
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:29 #125
421867 greysbones
pi_220793854
tis net pesten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:56 #126
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793858
Gluipers
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:28:31 #127
1369 LionHeart
pi_220793865
Het voelt als 10 jaar
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:28:39 #128
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220793866
Best wel enge snor

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:03 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793870
2 maanden neuken met Rox? ja dat voelt idd aan als een ½ jaar _O-

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:35 #130
421867 greysbones
pi_220793874
ow gezel
de 2 die nooit ruzie hebben
hebben weer ruzie morgen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:37 #131
495039 Cupfighter
pi_220793875
Nooit ruzie hebben ze _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:49 #132
429018 Fritsie1960
pi_220793878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:28 schreef spapaars het volgende:
Best wel enge snor

[ afbeelding ]
Niet alleen die snor :X
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:54 #133
11946 StephanL
pi_220793882
Wanneer stopt Roxy er eens mee? 8)7
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:57 #134
1369 LionHeart
pi_220793883
Nooit ruzie
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:25 #135
354894 JJ76
pi_220793891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
anouk mag wel haar mond open doen en als een ander iets terug wil zeggen loopt ze weg
Ja enorm arrogant kutwijf. Ze zeikt Nyssa nu ook helemaal af terwijl die haar vorige maand juist voor haar opkwam. Maar ja staat ze nog meer onder controle van king Salar.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:27 #136
320904 King_Merc
pi_220793892
Nooit ruzie
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:46 #137
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793899
Gaat Robertje weer hoor :N
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:31:27 #138
320904 King_Merc
pi_220793906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat Robertje weer hoor :N
Misschien alleen omdat Roxy lacht naar Noah..
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:32:09 #139
429018 Fritsie1960
pi_220793915
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
ow gezel
de 2 die nooit ruzie hebben
hebben weer ruzie morgen
Roxy eist goedmaakseks :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:33:23 #140
1369 LionHeart
pi_220793926
Ben niet team Anouk, maar Nyssa snapt ook compleet niet dat zulke acties als bij die puntenverdeling niet echt tactisch zijn. Maak je geen vrienden mee. Hoeft ook niet, maar dan moet je niet gaan huilen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:34:02 #141
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793932
Godsamme Wéér een Rob&Rox kliphangert... dit keer schaamt Rox zch blijkbaar kapót over hun tweetjes ...

Zelfreflectie, Werd een keer tijd

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:36:06 #142
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Roxy eist goedmaakseks :Y
Zal Dominique leuk vinden o|O
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:36:33 #143
429018 Fritsie1960
pi_220793953
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme Wéér een Rob&Rox kliphangert... dit keer schaamt Rox zch blijkbaar kapót over hun tweetjes ...

Zelfreflectie, Werd een keer tijd

[ afbeelding ]
Hou op straks gaat Roland nog ein bißchen frieden zingen :X
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:37:04 #144
429018 Fritsie1960
pi_220793955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zal Dominique leuk vinden o|O
Die wil meedoen?
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:37:18 #145
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220793957
Maar het blijft blijkbaar toch nog steeds heel er lastig om ½dooie AnoekiePoekie actief te betrekken in ordinaire rellen, zoveel pogingen er al gedaan zijn... misschien moet ze nog maar een keer babbelen in Kamer 5 ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:37:44 #146
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793961
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Die wil meedoen?
Misschien inderdaad juist wel ja :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:38:33 #147
251455 Chanel5
pi_220793969
tot morgen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:38:44 #148
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Hou op straks gaat Roland nog ein bißchen frieden zingen :X
Gute Nacht, Freunde. Es wird Zeit für mich zu geh'n mag ook :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:39:33 #149
429018 Fritsie1960
pi_220793980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Gute Nacht, Freunde. Es wird Zeit für mich zu geh'n mag ook :P
"Met het oog op morgen" :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:40:03 #150
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220793985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
"Met het oog op morgen" :Y
Genau!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:40:07 #151
509034 Indigoblauw
pi_220793986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ja enorm arrogant kutwijf. Ze zeikt Nyssa nu ook helemaal af terwijl die haar vorige maand juist voor haar opkwam. Maar ja staat ze nog meer onder controle van king Salar.
Precies dit.
Nyssa kwam alleen maar voor haar op en gaf haar ook bezoek, dus Anoek is nog een ondankbare.
Juist in zo'n gesprek zou je alles kunnen uitpraten. Dan ook nog zeggen dat Ny alles bij elkaar liegt????
Is gewoon haar plaatsje in een toxic bondje veilig te stellen met die walgelijke Chess, Noah en leider Salar

Casper is een lul, je had ook zelf actie kunnen nemen, dus nu niet meer zeuren
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:42:04 #152
168093 Soury
Squeek
pi_220794003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Precies dit.
Nyssa kwam alleen maar voor haar op en gaf haar ook bezoek, dus Anoek is nog een ondankbare.
Juist in zo'n gesprek zou je alles kunnen uitpraten. Dan ook nog zeggen dat Ny alles bij elkaar liegt????
Is gewoon haar plaatsje in een toxic bondje veilig te stellen met die walgelijke Chess, Noah en leider Salar

Casper is een lul, je had ook zelf actie kunnen nemen, dus nu niet meer zeuren
Casper kon geen actie ondernemen het was zonder dat hij het wist beslist.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:42:38 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220794008
Jahh.. dat willen we zien.. Emotie ;)


  donderdag 14 mei 2026 @ 20:51:25 #154
182698 Cirilico
pi_220794104
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is. :+ Alles voor Salar en Noah.

Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten. :{w
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet. }:|
Hotapnyc
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:56:17 #155
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220794154
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is. :+ Alles voor Salar en Noah.

Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten. :{w
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet. }:|
Of zoals een twitteraar zei: "Dan vreet ie maar paardenbloemen" :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:31:43 #156
335263 freaky40
pi_220794850
Wat een aansteller die Sayf met zijn 'glutenalergie' maar dan toch anders...gewoon een aansteller pur sang. Heeft wat gelezen of gehoord van zijn andere woke/hipster-vrindjes en gaat dan heel moeilijk doen over gluten. Wat een vage idioot. Ga lekker op de snelweg plakken...Dacht dat we dit soort gasten juist niet bij SBS zouden krijgen maar meer in BB b.v. als dat nog bestond op RTL. Die inclusieve gasten pasten daar perfect. Moest wel lachen om Joshlyn en die fittie met Sayf hier over. Die wist ook niet wat ze hoorde.
Die Dominique is wel een tutje hoor, zonder make up is het gewoon een nerdy meisje die zich meer voordat dan wat ze is.
Die Ricky gaat nog een keer uit zijn plaat. Ging hij bijna ook, maar Chess to the rescue. Maar goed, voor hoe lang...Zou wel leuk zijn eens een rode kaart en direct vertrekken. Leuk voor de lol. :Y
Tussen Roxy en Robert gaat het andermaal fout morgenavond. Verhaallijn begint zo sleets te worden tussen die 2 dat er schimmel op komt. Schimmel en Roxy, ik zie een verband...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:22:37 #157
3542 Gia
User under construction
pi_220795927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is dit een Belofte Salar? *O* *O*
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.

Wedden! Wedden?

De kans dat zij onderaan eindigen is erg klein, hij zegt dit met een bedoeling.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:23:48 #158
168093 Soury
Squeek
pi_220795953
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.

Wedden! Wedden?

De kans dat zij onderaan eindigen is erg klein, hij zegt dit met een bedoeling.
Ja dat is toch logisch als leider heb je daar recht op.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:27:46 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220796035
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.

Wedden! Wedden?

De kans dat zij onderaan eindigen is erg klein, hij zegt dit met een bedoeling.
Gelukkig is timide AnoekiePoekie wel slim genoeg om niet te zeggen ik ook .. als het zover mocht komen ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:30:57 #160
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220796102
Casper.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:43:02 #161
3542 Gia
User under construction
pi_220796319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Precies dit.
Nyssa kwam alleen maar voor haar op en gaf haar ook bezoek, dus Anoek is nog een ondankbare.
Juist in zo'n gesprek zou je alles kunnen uitpraten. Dan ook nog zeggen dat Ny alles bij elkaar liegt????
Is gewoon haar plaatsje in een toxic bondje veilig te stellen met die walgelijke Chess, Noah en leider Salar

Casper is een lul, je had ook zelf actie kunnen nemen, dus nu niet meer zeuren
Salar lag op bed toch ook instructies te geven aan Anoek: "Morgen niet met haar gaan praten, hoor!"
Anoek: "Maar dat heb ik toch ook al een paar dagen niet gedaan, zelfs bij het speeddaten!"
Ik deed het toch goed, oh grote leider...
Maar ze is geen meeloper.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:43:25 #162
168093 Soury
Squeek
pi_220796327
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gelukkig is timide AnoekiePoekie wel slim genoeg om niet te zeggen ik ook .. als het zover mocht komen ;)
Poekie kan dat wel schudden want dat is al aan Chess beloofd omdat Noah zo'n gentelman was om die plek aan Chess af te staan als zij in het bondje zou komen. Poekie is een beetje dom. :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:45:45 #163
168093 Soury
Squeek
pi_220796372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
Casper.
[ afbeelding ]
Ahh cute...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:48:22 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220796394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Poekie kan dat wel schudden want dat is al aan Chess beloofd omdat Noah zo'n gentelman was om die plek aan Chess af te staan als zij in het bondje zou komen. Poekie is een beetje dom. :P
Er waren wel meer van die ½dooie grijze muizen in deze Show die er alles aan deden om zolang mogelijk met zo min mogelijke interactie hun tijd uit te zitten.. Poekie is er blijkbaar weer zo een, geïriteerd dat ze ook nog gestoord wordt in haar nixdoen :{
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:50:08 #165
251455 Chanel5
pi_220796423
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Gia het volgende:

[..]
Salar lag op bed toch ook instructies te geven aan Anoek: "Morgen niet met haar gaan praten, hoor!"
Anoek: "Maar dat heb ik toch ook al een paar dagen niet gedaan, zelfs bij het speeddaten!"
Ik deed het toch goed, oh grote leider...
Maar ze is geen meeloper.
Eng zoals die Salar uitmaakt met wie je wel of niet mag praten.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:52:09 #166
168093 Soury
Squeek
pi_220796458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Er waren wel meer van die ½dooie grijze muizen in deze Show die er alles aan deden om zolang mogelijk met zo min mogelijke interactie hun tijd uit te zitten.. Poekie is er blijkbaar weer zo een, geïriteerd dat ze ook nog gestoord wordt in haar nixdoen :{
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:53:59 #167
168093 Soury
Squeek
pi_220796485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Eng zoals die Salar uitmaakt met wie je wel of niet mag praten.
Hij pikt ze er ook wel uit, Noah zit diep in zijn reet en Anouk ook. Chess is daar puur om punten binnen te harken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:54:32 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220796495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.
Tsja, zelfs een grijze muis gaat bijten als maar genoeg prikt ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:56:03 #169
251455 Chanel5
pi_220796510
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.
Dat is juist het erge, ze komt grijs over maar kijk uit, zo vals als de neten.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:56:18 #170
3542 Gia
User under construction
pi_220796515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij pikt ze er ook wel uit, Noah zit diep in zijn reet en Anouk ook. Chess is daar puur om punten binnen te harken.
Ja maar Chess zal toch ook wel de finale willen spelen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:58:34 #171
168093 Soury
Squeek
pi_220796548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja maar Chess zal toch ook wel de finale willen spelen.
Ja dat gaat ze ook doen, dat zeg ik net. Dat is haar beloofd omdat Noah zijn plek afstaat. Salar eist het sowieso op, en Salar en Noah gaan dus Chess in de finale zetten. Die zit wel goed daar.
Anouk zit er dus voor jan lul.
Of Anouk van die afspraak weet? Denk het niet.

Kleine maar daarbij, misschien speelt Salar liever tegen Anouk, en wordt Chess op het laatste moment verneukt want die zou zomaar sterker zijn dan Salar :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Soury op 14-05-2026 23:20:01 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:06:02 #172
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220796671
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:09:11 #173
168093 Soury
Squeek
pi_220796720
quote:
Die kroon kan echt niet, gaat zijn haar in de war.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:15:10 #174
443793 MacDeMarco
error #52
pi_220796838
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt. :B
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.

Robert moet echt weg. Verschrikkelijk ventje. Morgen aanvaring deel 5345632 :blauwoog:
All those angels with their wings glued on.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:19:37 #175
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220796917
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt. :B
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.

Robert moet echt weg. Verschrikkelijk ventje. Morgen aanvaring deel 5345632 :blauwoog:
Dat heet "zorgvuldig gecast" uit de kaartenbak Intoleranten.. je weet wel Geen vlees, vis, kaas, melk, gluten, noten, wol, linnen, huismijt, spinnen, kakkerlakken... ze zijn gewoon in te huren ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:25:08 #176
168093 Soury
Squeek
pi_220796961
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat heet "zorgvuldig gecast" uit de kaartenbak Intoleranten.. je weet wel Geen vlees, vis, kaas, melk, gluten, noten, wol, linnen, huismijt, spinnen, kakkerlakken... ze zijn gewoon in te huren ;)
Waar?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:26:52 #177
3542 Gia
User under construction
pi_220796975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat gaat ze ook doen, dat zeg ik net. Dat is haar beloofd omdat Noah zijn plek afstaat. Salar eist het sowieso op, en Salar en Noah gaan dus Chess in de finale zetten. Die zit wel goed daar.
Anouk zit er dus voor jan lul.
Of Anouk van die afspraak weet? Denk het niet.

Kleine maar daarbij, misschien speelt Salar liever tegen Anouk, en wordt Chess op het laatste moment verneukt want die zou zomaar sterker zijn dan Salar :D
Ik geloof niet dat Salar zijn plek op de loodsstemming aan laat komen. Die wil hem uit het bondje.
Kan Noah het Chess wel gunnen, maar dat is dan toch echt aan de loods.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:27:17 #178
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220796978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar?
https://www.jobbird.com/nl
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:28:27 #179
168093 Soury
Squeek
pi_220796988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Salar zijn plek op de loodsstemming aan laat komen. Die wil hem uit het bondje.
Kan Noah het Chess wel gunnen, maar dat is dan toch echt aan de loods.
Tja laat ze het eerst maar eens waarmaken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:29:19 #180
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220796993
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:36:23 #181
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220797027
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur... ;)

Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.

Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa ;)
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:48:46 #182
168093 Soury
Squeek
pi_220797072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur... ;)

Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.

Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa ;)
Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijk :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:04:59 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220797121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijk :Y)
Hij geeft wel reuring. Dat is zeker waar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:06:11 #184
443793 MacDeMarco
error #52
pi_220797129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.
All those angels with their wings glued on.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:10:39 #185
168093 Soury
Squeek
pi_220797151
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 00:06 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.
Daar zal best wel verschil in zitten op welke manier je weggaat. Er valt wel over te praten (denk ik). En ik dacht dat het twee maanden contract was, ik weet ook niet waar deze info vandaan komt.
Oh nee idd drie maanden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:12:52 #186
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220797165
Mac heeft wel gelijk. Er was iemand die binnen 2 dagen.is vertrokken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:15:01 #187
168093 Soury
Squeek
pi_220797173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Mac heeft wel gelijk. Er was iemand die binnen 2 dagen.is vertrokken.
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelf _O- )? Maar er zijn ook mensen vertrokken ivm thuis problemen en dan denk ik niet dat ze je borg inhouden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:18:58 #188
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220797184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelf _O- )? Maar er zijn ook mensen vertrokken ivm thuis problemen en dan denk ik niet dat ze je borg inhouden.
Jij weet zelfs zijn naam nog. Hij had zijn doel wel bereikt.
En nee, natuurlijk niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:30:14 #189
3542 Gia
User under construction
pi_220797210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur... ;)

Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.

Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa ;)
Lichamelijk gezond.... Maar longkanker is geen probleem.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:58:26 #190
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220797277
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:01:30 #191
388664 crew  Dotteke
pi_220797746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur... ;)

Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.

Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa ;)
Heb jij je wel eens aangemeld :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:41:22 #192
182698 Cirilico
pi_220798798
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt. :B
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.

Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.

Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn. _O-
Hotapnyc
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:02:18 #193
3542 Gia
User under construction
pi_220799177
Het is wel zo dat je Coeliakie hebt en non-Coeliakie glutensensitiviteit.

https://www.glutenvrij.nl/vormen-coeliakie/glutensensitiviteit

Maar goed, ook dat moet door een arts vastgesteld worden. Coeliakie moet dan namelijk uitgesloten worden.

Denk dat iemand hem ooit heeft aangeraden minder gluten te gebruiken, meer niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:13:47 #194
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb jij je wel eens aangemeld :D
Ik maak geen kans, ik heb geen afwijkingen, nou ja... niet iets wat ze gebruiken kunnen ;)
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:14:39 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220799340
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik maak geen kans, ik heb geen afwijkingen, nou ja... niet iets wat ze gebruiken kunnen ;)
Lol, dan verzin je er toch een :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:17:24 #196
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220799372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.

Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn. _O-
Viel best mee toch? |:)



Misschien valt ie inderdaad wel mee, eerste indruk is vooralsnog niet best, maar dat kan sowieso schommelen. Casper ging bijvoorbeeld van etterbak naar eigenlijk best ok, en van batsbak naar weer terug naar zeiksnor.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:19:25 #197
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lol, dan verzin je er toch een :P
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergeren _O-
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 10:30:18 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220799612
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergeren _O-
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:33:00 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekend ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:53:01 #200
335263 freaky40
pi_220799872
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfers: 572.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Nou, dat is er weer een uit het rijtje altijd lastige vrijdag cijfers. Frappant toch altijd.
548.000 kijkers keken gisterenavond dus vrij stabiel en normaal.

Dag Top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:55:54 #201
335263 freaky40
pi_220799893
Die selectievoorwaarden zijn een lachertje en nemen ze zelf ook niet zo serieus bij de FEBO zo blijkt elke cyclus. Het zijn allemaal gasten met toch een soort van steekje los, van de ene meer dan de andere die ze er in zetten. Zo'n Sayf is een goed voorbeeld hiervan.Kon zich zeker goed verwoorden tijdens de casting dus zijn ze er in getrapt. Nu hij er in zit gaat hij door slaan. Benieuwd hoelang ze zijn contract blijven verlengen. Denk binnen 3 maanden exit. :Y :W
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:06:43 #202
389257 Hagenesie
pi_220799958
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:10:10 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Hagenesie het volgende:
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
Klopt wel , haar "Secret Story" is alleen maar dat ze in een parenclub heeft gewerkt, niets mis mee.. ze moet zich alleen niet laten meeslepen in medebewoners afzeiken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:22:50 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220800104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekend ;)
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:33:22 #205
461512 Chea49
pi_220800192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Even weg van de kinderen en blindstarend op de eindprijs? ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:44:13 #206
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800264
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:51:18 #207
335263 freaky40
pi_220800322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfers: 572.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Nou, dat is er weer een uit het rijtje altijd lastige vrijdag cijfers. Frappant toch altijd.
548.000 kijkers keken gisterenavond dus vrij stabiel en normaal.

Dag Top 25 nr. 12
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:33:29 #208
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800621

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:34:56 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220800634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Ben benieuwd wat het gaat doen als het naar 21 uur verhuisd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:09:41 #210
335263 freaky40
pi_220800808
Het kan er niet slechter op worden met de instroom van VI.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:37:17 #211
443793 MacDeMarco
error #52
pi_220801263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.

Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn. _O-
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
All those angels with their wings glued on.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:49:30 #212
461512 Chea49
pi_220801436
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
Je kunt toch gewoon duidelijk naar de ander uitleggen waarom dat eten de ene keer wél belangrijk is en de andere keer niet? Hoef je het gesprek toch niet meteen af te gaan kappen. Nee, ik vind het een zelfingenomen kwal en totaal geen rekening houdend met het eetbudget dat ze hebben. Zit zich lekker vol te proppen terwijl hij er eerst zo moeilijk over deed en er duurder is ingekocht speciaal voor hem. :(
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:11:05 #213
512333 Joleinuitdestad
pi_220801619
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is. :+ Alles voor Salar en Noah.

Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten. :{w
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet. }:|
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

[ Bericht 22% gewijzigd door Joleinuitdestad op 15-05-2026 14:23:30 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:33:29 #214
168093 Soury
Squeek
pi_220801784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Ze heeft al kleinkinderen haar kinderen zijn volwassen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:48:08 #215
335263 freaky40
pi_220801908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:53:54 #216
512333 Joleinuitdestad
pi_220801954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Oftewel men heeft de deelnemers aangepast aan het publiek? Daarnaast was dat niet waar ze het programma mee gepromoot hebben.....Dan ben ik hier denk ik de uitzondering betreft publiek. Ik houd van intellect en een goed spel.

Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden

De enige authentieke zijn wat mij betreft nu Bonnie en die nieuwe Amsterdamse.
OH en Dominika vind ik ook wel verfrissend. Met 28 jaar totaal niet gevoelig voor groepsdruk.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:56:41 #217
335263 freaky40
pi_220801973
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:59:14 #218
495039 Cupfighter
pi_220801986
Dominique zegt juist wat ze denkt op een nette manier

Sayf en Mila vind ik juist een stuk minder
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:14:14 #219
512333 Joleinuitdestad
pi_220802110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:22:40 #220
468835 Donna1000
pi_220802161
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:24:54 #221
495039 Cupfighter
pi_220802173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
Ja en de mensen die in het begin normaal lijken draaien op een gegeven moment toch door
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:27:32 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220802190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Ik snap dat wel een beetje, Do en Mila hebben natuurlijk ook al maandenlang de serie gevolgd tot het moment dat ze er ook in mochten, en denken met hun thuisinformatie wel even orde op zaken te gaan stellen in de Loods.. vergeten dat die Loodssfeer totaal niet overeenkomt met de TV uitzendingen.. ze gaan dan ook net als alle Nieuwen óf gelijk op hun bek. óf ze passen aan na 1½week ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:29:44 #223
468835 Donna1000
pi_220802205
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:40:31 #224
335263 freaky40
pi_220802264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Dat mag u vinden.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:41:13 #225
335263 freaky40
pi_220802268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
Daarom hebben ze de casting ook aangepast.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:59:23 #226
443793 MacDeMarco
error #52
pi_220802833
Het is echt knap van Robert dat hij mij meer aan hem laat ergeren dan aan Roxy. Dat mannetje spoort echt niet. :N
All those angels with their wings glued on.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:30:25 #227
1369 LionHeart
pi_220803098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:34:13 #228
512333 Joleinuitdestad
pi_220803127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:30 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:50:35 #229
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:53 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:55:43 #230
1369 LionHeart
pi_220803263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
Nee, dat is het niveau van een zeker iemand. Weinig vernieuwend in het repertoire, in tegenstelling tot blijkbaar de Febo.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:56:25 #231
168093 Soury
Squeek
pi_220803267
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:50 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:05:14 #232
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
De aandachtsgeile kaartenbakkers zijn al vanaf het begin een ding, maar inderdaad voor sommige lui die daar nog niet in zaten is het kijkcijfer aantal van nu wel interessant voor hun tijd erna.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:23:25 #233
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803424
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:26:08 #234
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:16 #235
168093 Soury
Squeek
pi_220803445
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die levensenergie eruit is gewrongen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:18 #236
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
Dat zou best kunnen. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:06:47 #237
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803641
Over 'kaartenbakkers' gesproken, oud deelnemer Joey zit bij Sjonny te pokeren...

Gedumpt door Kim, Pokerface, zou z'n ton al op zijn? :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:23:46 #238
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803744
Zometeen

  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:27:28 #239
1369 LionHeart
pi_220803773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:23 schreef spapaars het volgende:
Zometeen

[ afbeelding ]
En daarna Robert in beeld met z'n vlassnorretje en die paar haren op z'n kin...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:32:43 #240
251455 Chanel5
pi_220803807
:W
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:32:59 #241
429018 Fritsie1960
pi_220803811
:Y)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:33:43 #242
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803815
Dan maar weer Casper en Rikkie Intolerantie ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:34:02 #243
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803817
Daar gaan we weer!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:34:45 #244
429018 Fritsie1960
pi_220803826
Arme Chess, zware rol heeft ze...de vermoorde onschuld spelen _O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:35:03 #245
421867 greysbones
pi_220803829
Casper is diep gekwetst

zelfs Melvin wist zich er beter overheen te zetten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:10 #246
251455 Chanel5
pi_220803838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arme Chess, zware rol heeft ze...de vermoorde onschuld spelen _O-
echt hè, het ligt er zo dik bovenop
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:16 #247
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803840
Alleen al dat fucking kutzinnetje elke keer ...Kunnen we even praten?

Zoek een goeie camlokatie dat het goed in beeld komt ja? }:|
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:26 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803843
Waarom klinken de mannen alsof ze net de baard in de keel hebben?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:49 #249
495039 Cupfighter
pi_220803846
Die zeef met dat eten
Nu al beu
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:50 #250
429018 Fritsie1960
pi_220803847
Raar verhaal Teef... wat hij nu eet moet hij kijken hoe het eind van de week gaat met zijn buik 8)7
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:37:28 #251
251455 Chanel5
pi_220803852
Wat een enorme draaikont zeg.
Iedere keer lult hij zich eruit om maar toch wat te eten.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:37:48 #252
251455 Chanel5
pi_220803858
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:09 #253
1369 LionHeart
pi_220803862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Ze hebben heel goed gezocht. Speciaal om ons te vermaken
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:38 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Raar verhaal Teef... wat hij nu eet moet hij kijken hoe het eind van de week gaat met zijn buik 8)7
Alstie dan pijn in buikie heef is Zeef nie goe, dan moetie ander ete hebbe... :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:43 #255
429018 Fritsie1960
pi_220803867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Bij de Coeliakie-vereniging
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:49 #256
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803869
Moslim in the house!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:39:47 #257
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803874
Hoop dat ie wakker wordt met een varkensneus :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:40:11 #258
429018 Fritsie1960
pi_220803882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ie wakker wordt met een varkensneus :Y
Krulstaart is leuker :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:40:28 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803884
RelOma Mila staat al op klappen.. die wacht nog op een que ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:41:08 #260
1369 LionHeart
pi_220803890
Melvin is 31 (toch?)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:41:15 #261
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803892
Heb ze nog nooit gezond zien vreten.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:41:23 #262
381299 schetterklep
pi_220803893
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
you tokkie to me?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:41:33 #263
421867 greysbones
pi_220803894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Melvin is 31
maar hij durft geen uitdagingsduelen hoor
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:05 #264
421867 greysbones
pi_220803898
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
offff
geen hond wilde er aan mee doen
dan de kaartenbak maar weer open
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:26 #265
429018 Fritsie1960
pi_220803904
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbak
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:44 #266
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803908
Jan gaat bewijzen dat de rest er ook in zat ... _O- Er zijn blijkbaar klachten
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:45 #267
421867 greysbones
pi_220803909
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbak
GMTA *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:43:17 #268
421867 greysbones
pi_220803916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jan gaat bewijzen dat de rest er ook in zat ... _O- Er zijn blijkbaar klachten
@spapaars heb je gemaild? :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:43:31 #269
429018 Fritsie1960
pi_220803918
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
GMTA *O*
Ik dacht,,,KNIJP :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:44:41 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803924
Jocy heeft er nu wel vertrouwen in .. nou :{
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:45:03 #271
1369 LionHeart
pi_220803927
Ze weet nu hoe het moet....
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:45:21 #272
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803930
Sayf wil taal wel doen

G-E-L-U-T-E-N, gluten ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:49:13 #273
1369 LionHeart
pi_220803961
Niet te doen in 15 seconden.. :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:49:32 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803963
Groene eieren
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:49:49 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Niet te doen in 15 seconden.. :D
Het is ook gokken, alleen de 1ste vraag is nog een beetje te doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:50:46 #276
429018 Fritsie1960
pi_220803978
Owjee.... Roxy in de min dus geen eten *O*
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:51:28 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803985
En Jocy wint 100 pnt

De slangen in de min .. geeft niet Dootje moet toch een beetje afvallen ;)

  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:52:44 #278
1369 LionHeart
pi_220803997
Sayf is een potentiele sekteleider
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:52:55 #279
421867 greysbones
pi_220803998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
:Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:53:25 #280
429018 Fritsie1960
pi_220804004
Is die ook al zweefTEEF 8)7
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:53:38 #281
495039 Cupfighter
pi_220804007
Zeef heet nu zweef
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:53:51 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804013
-55, en geen geleen!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:14 #283
168093 Soury
Squeek
pi_220804017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:20 #284
429018 Fritsie1960
pi_220804019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
-55, en geen geleen!
geleen is met hoofdletter :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:27 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220804020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
Een BullShitter bedoel je.. er komt alleen maar shit uit die Zeef _O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:32 #286
251455 Chanel5
pi_220804021
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de badkamer stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:55 #287
421867 greysbones
pi_220804026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:55:18 #288
1369 LionHeart
pi_220804031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:55:43 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804035
Onderbuik gevoel door je lichaam.
Tijd om hem op te vangen binnen een gekkenhuis.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:55:52 #290
429018 Fritsie1960
pi_220804036
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Zweef heeft vast zelf al eens op dat randje gelopen })
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:55:57 #291
421867 greysbones
pi_220804037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
is toch ook schandelig
hoe durft ze naar een douchende man te kijken!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:56:33 #292
429018 Fritsie1960
pi_220804043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
Onderbuik gevoel door je lichaam.
Tijd om hem op te vangen binnen een gekkenhuis.
Gluten tekort :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:56:37 #293
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220804045
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:57:06 #294
251455 Chanel5
pi_220804053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.
Ik kijk zo zelf nog even wat er allemaal gebeurde maar dat hij niet spoort is zeker.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:57:47 #295
511268 Scottie16
pi_220804062
Die Robert is niet goed, laat je meisje los en gun haar wat. Roxy moet het uit maken, want gelukkig zal ze niet zijn met hem.

Die safe is een rare vogel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:25 #296
421867 greysbones
pi_220804069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yoga
en niet wat hij er nu van maakt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:59:47 #297
429018 Fritsie1960
pi_220804081
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yoga
en niet wat hij er nu van maakt
Qua Shing :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:59:49 #298
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220804082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?
Vragen vragen vragen....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:59:51 #299
168093 Soury
Squeek
pi_220804083
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Nog één is er een nieuw bondje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:00:55 #300
429018 Fritsie1960
pi_220804095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?
Vragen vragen vragen....
glutenintolerantie O-)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:01:01 #301
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220804098
Nah het spelletje is geweest, tijd voor de zoveelste Rob&Rox Rel .. en wie na de het 2e reclameblok?? :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')