Ze hebben heel goed gezocht. Speciaal om ons te vermakenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Alstie dan pijn in buikie heef is Zeef nie goe, dan moetie ander ete hebbe...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Raar verhaal Teef... wat hij nu eet moet hij kijken hoe het eind van de week gaat met zijn buik
Bij de Coeliakie-verenigingquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Krulstaart is leukerquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ie wakker wordt met een varkensneus
maar hij durft geen uitdagingsduelen hoorquote:
offffquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbakquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag
GMTAquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbak
@spapaars heb je gemaild?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jan gaat bewijzen dat de rest er ook in zat ...Er zijn blijkbaar klachten
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.quote:
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
Zweef heeft vast zelf al eens op dat randje gelopenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
is toch ook schandeligquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Gluten tekortquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
Onderbuik gevoel door je lichaam.
Tijd om hem op te vangen binnen een gekkenhuis.
Ik kijk zo zelf nog even wat er allemaal gebeurde maar dat hij niet spoort is zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yogaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2
Qua Shingquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yoga
en niet wat hij er nu van maakt
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2
Nog één is er een nieuw bondje.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
glutenintolerantiequote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?
Vragen vragen vragen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |