abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220799893
Die selectievoorwaarden zijn een lachertje en nemen ze zelf ook niet zo serieus bij de FEBO zo blijkt elke cyclus. Het zijn allemaal gasten met toch een soort van steekje los, van de ene meer dan de andere die ze er in zetten. Zo'n Sayf is een goed voorbeeld hiervan.Kon zich zeker goed verwoorden tijdens de casting dus zijn ze er in getrapt. Nu hij er in zit gaat hij door slaan. Benieuwd hoelang ze zijn contract blijven verlengen. Denk binnen 3 maanden exit. :Y :W
Allemaal cabaretteketet!
pi_220799958
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:10:10 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Hagenesie het volgende:
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
Klopt wel , haar "Secret Story" is alleen maar dat ze in een parenclub heeft gewerkt, niets mis mee.. ze moet zich alleen niet laten meeslepen in medebewoners afzeiken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:22:50 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220800104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekend ;)
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220800192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Even weg van de kinderen en blindstarend op de eindprijs? ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:44:13 #206
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800264
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220800322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfers: 572.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Nou, dat is er weer een uit het rijtje altijd lastige vrijdag cijfers. Frappant toch altijd.
548.000 kijkers keken gisterenavond dus vrij stabiel en normaal.

Dag Top 25 nr. 12
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:33:29 #208
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800621

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:34:56 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220800634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Ben benieuwd wat het gaat doen als het naar 21 uur verhuisd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220800808
Het kan er niet slechter op worden met de instroom van VI.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.

Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn. _O-
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
All those angels with their wings glued on.
pi_220801436
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
Je kunt toch gewoon duidelijk naar de ander uitleggen waarom dat eten de ene keer wél belangrijk is en de andere keer niet? Hoef je het gesprek toch niet meteen af te gaan kappen. Nee, ik vind het een zelfingenomen kwal en totaal geen rekening houdend met het eetbudget dat ze hebben. Zit zich lekker vol te proppen terwijl hij er eerst zo moeilijk over deed en er duurder is ingekocht speciaal voor hem. :(
pi_220801619
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is. :+ Alles voor Salar en Noah.

Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten. :{w
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet. }:|
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

[ Bericht 22% gewijzigd door Joleinuitdestad op 15-05-2026 14:23:30 ]
pi_220801784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Ze heeft al kleinkinderen haar kinderen zijn volwassen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220801908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Oftewel men heeft de deelnemers aangepast aan het publiek? Daarnaast was dat niet waar ze het programma mee gepromoot hebben.....Dan ben ik hier denk ik de uitzondering betreft publiek. Ik houd van intellect en een goed spel.

Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden

De enige authentieke zijn wat mij betreft nu Bonnie en die nieuwe Amsterdamse.
OH en Dominika vind ik ook wel verfrissend. Met 28 jaar totaal niet gevoelig voor groepsdruk.
pi_220801973
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801986
Dominique zegt juist wat ze denkt op een nette manier

Sayf en Mila vind ik juist een stuk minder
pi_220802110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
pi_220802161
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
pi_220802173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
Ja en de mensen die in het begin normaal lijken draaien op een gegeven moment toch door
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:27:32 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220802190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Ik snap dat wel een beetje, Do en Mila hebben natuurlijk ook al maandenlang de serie gevolgd tot het moment dat ze er ook in mochten, en denken met hun thuisinformatie wel even orde op zaken te gaan stellen in de Loods.. vergeten dat die Loodssfeer totaal niet overeenkomt met de TV uitzendingen.. ze gaan dan ook net als alle Nieuwen óf gelijk op hun bek. óf ze passen aan na 1½week ;)
pi_220802205
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
pi_220802264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Dat mag u vinden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220802268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
Daarom hebben ze de casting ook aangepast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220802833
Het is echt knap van Robert dat hij mij meer aan hem laat ergeren dan aan Roxy. Dat mannetje spoort echt niet. :N
All those angels with their wings glued on.
pi_220803098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
pi_220803127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:30 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:50:35 #229
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:53 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220803263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
Nee, dat is het niveau van een zeker iemand. Weinig vernieuwend in het repertoire, in tegenstelling tot blijkbaar de Febo.
pi_220803267
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:50 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:05:14 #232
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
De aandachtsgeile kaartenbakkers zijn al vanaf het begin een ding, maar inderdaad voor sommige lui die daar nog niet in zaten is het kijkcijfer aantal van nu wel interessant voor hun tijd erna.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:23:25 #233
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803424
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:26:08 #234
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220803445
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die levensenergie eruit is gewrongen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:18 #236
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
Dat zou best kunnen. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:06:47 #237
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803641
Over 'kaartenbakkers' gesproken, oud deelnemer Joey zit bij Sjonny te pokeren...

Gedumpt door Kim, Pokerface, zou z'n ton al op zijn? :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:23:46 #238
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803744
Zometeen

pi_220803773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:23 schreef spapaars het volgende:
Zometeen

[ afbeelding ]
En daarna Robert in beeld met z'n vlassnorretje en die paar haren op z'n kin...
pi_220803807
:W
pi_220803811
:Y)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:33:43 #242
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803815
Dan maar weer Casper en Rikkie Intolerantie ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:34:02 #243
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803817
Daar gaan we weer!
pi_220803826
Arme Chess, zware rol heeft ze...de vermoorde onschuld spelen _O-
pi_220803829
Casper is diep gekwetst

zelfs Melvin wist zich er beter overheen te zetten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220803838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arme Chess, zware rol heeft ze...de vermoorde onschuld spelen _O-
echt hè, het ligt er zo dik bovenop
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:16 #247
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803840
Alleen al dat fucking kutzinnetje elke keer ...Kunnen we even praten?

Zoek een goeie camlokatie dat het goed in beeld komt ja? }:|
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:36:26 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803843
Waarom klinken de mannen alsof ze net de baard in de keel hebben?
pi_220803846
Die zeef met dat eten
Nu al beu
pi_220803847
Raar verhaal Teef... wat hij nu eet moet hij kijken hoe het eind van de week gaat met zijn buik 8)7
pi_220803852
Wat een enorme draaikont zeg.
Iedere keer lult hij zich eruit om maar toch wat te eten.
pi_220803858
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
pi_220803862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Ze hebben heel goed gezocht. Speciaal om ons te vermaken
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:38 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Raar verhaal Teef... wat hij nu eet moet hij kijken hoe het eind van de week gaat met zijn buik 8)7
Alstie dan pijn in buikie heef is Zeef nie goe, dan moetie ander ete hebbe... :Y
pi_220803867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
echt echt echt ongelofelijk, waar hebben ze die gevonden?
Bij de Coeliakie-vereniging
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:38:49 #256
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803869
Moslim in the house!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:39:47 #257
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803874
Hoop dat ie wakker wordt met een varkensneus :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220803882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ie wakker wordt met een varkensneus :Y
Krulstaart is leuker :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:40:28 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803884
RelOma Mila staat al op klappen.. die wacht nog op een que ;)
pi_220803890
Melvin is 31 (toch?)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:41:15 #261
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803892
Heb ze nog nooit gezond zien vreten.
pi_220803893
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
you tokkie to me?
pi_220803894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Melvin is 31
maar hij durft geen uitdagingsduelen hoor
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220803898
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
offff
geen hond wilde er aan mee doen
dan de kaartenbak maar weer open
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220803904
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Heeft Joey het geld al op trouwens aangezien die bij Johnny zat te pokeren? Of is het alweer te lang geleden dat hij zichzelf op tv zag -O-
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbak
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:42:44 #266
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803908
Jan gaat bewijzen dat de rest er ook in zat ... _O- Er zijn blijkbaar klachten
pi_220803909
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Johnny heeft geen aanmelding voor deelnemers voor dat programma, dus dan maar de kaartenbak
GMTA *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220803916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jan gaat bewijzen dat de rest er ook in zat ... _O- Er zijn blijkbaar klachten
@spapaars heb je gemaild? :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220803918
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
GMTA *O*
Ik dacht,,,KNIJP :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:44:41 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803924
Jocy heeft er nu wel vertrouwen in .. nou :{
pi_220803927
Ze weet nu hoe het moet....
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:45:21 #272
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803930
Sayf wil taal wel doen

G-E-L-U-T-E-N, gluten ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220803961
Niet te doen in 15 seconden.. :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:49:32 #274
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220803963
Groene eieren
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:49:49 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Niet te doen in 15 seconden.. :D
Het is ook gokken, alleen de 1ste vraag is nog een beetje te doen
pi_220803978
Owjee.... Roxy in de min dus geen eten *O*
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:51:28 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220803985
En Jocy wint 100 pnt

De slangen in de min .. geeft niet Dootje moet toch een beetje afvallen ;)

pi_220803997
Sayf is een potentiele sekteleider
pi_220803998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
:Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220804004
Is die ook al zweefTEEF 8)7
pi_220804007
Zeef heet nu zweef
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:53:51 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804013
-55, en geen geleen!
pi_220804017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220804019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
-55, en geen geleen!
geleen is met hoofdletter :+
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:54:27 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220804020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf is een potentiele sekteleider
Een BullShitter bedoel je.. er komt alleen maar shit uit die Zeef _O-
pi_220804021
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de badkamer stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
pi_220804026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Noah zou een makkelijk slachtoffer zijn.
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220804031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:55:43 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804035
Onderbuik gevoel door je lichaam.
Tijd om hem op te vangen binnen een gekkenhuis.
pi_220804036
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Zweef heeft vast zelf al eens op dat randje gelopen })
pi_220804037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
dacht het al, Robert is boos omdat Rox ook in de douche stond bij de andere meiden terwijl Noah aan het douchen was.
is toch ook schandelig
hoe durft ze naar een douchende man te kijken!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220804043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
Onderbuik gevoel door je lichaam.
Tijd om hem op te vangen binnen een gekkenhuis.
Gluten tekort :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:56:37 #293
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220804045
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
pi_220804053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Maar in zijn verhaal stond ze op een stoel naar Noah te gluren. Hij spoort niet.
Ik kijk zo zelf nog even wat er allemaal gebeurde maar dat hij niet spoort is zeker.
pi_220804062
Die Robert is niet goed, laat je meisje los en gun haar wat. Roxy moet het uit maken, want gelukkig zal ze niet zijn met hem.

Die safe is een rare vogel
pi_220804069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yoga
en niet wat hij er nu van maakt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220804081
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij heeft het over Qi gong, maar dat is gewoon een vorm van yoga
en niet wat hij er nu van maakt
Qua Shing :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:59:49 #298
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220804082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als je sexueel opgewonden bent komt er een bepaalde spanning in de onderbuik... Aldus de Zeef Gospel Boek1 Vers 2 ;)
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?
Vragen vragen vragen....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220804083
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat denk ik ook ja
misschien als hij over de platte aarde begint heeft hij ook ricky mee
Nog één is er een nieuw bondje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220804095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En als het begint bij bepaalde spanning in de onderbuik? Ben ik dan opgewonden, of zit er dan wat dwars?
Vragen vragen vragen....
glutenintolerantie O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')