abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220799893
Die selectievoorwaarden zijn een lachertje en nemen ze zelf ook niet zo serieus bij de FEBO zo blijkt elke cyclus. Het zijn allemaal gasten met toch een soort van steekje los, van de ene meer dan de andere die ze er in zetten. Zo'n Sayf is een goed voorbeeld hiervan.Kon zich zeker goed verwoorden tijdens de casting dus zijn ze er in getrapt. Nu hij er in zit gaat hij door slaan. Benieuwd hoelang ze zijn contract blijven verlengen. Denk binnen 3 maanden exit. :Y :W
Allemaal cabaretteketet!
pi_220799958
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:10:10 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220799992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Hagenesie het volgende:
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
Klopt wel , haar "Secret Story" is alleen maar dat ze in een parenclub heeft gewerkt, niets mis mee.. ze moet zich alleen niet laten meeslepen in medebewoners afzeiken
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 11:22:50 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220800104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekend ;)
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220800192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Even weg van de kinderen en blindstarend op de eindprijs? ;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:44:13 #206
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800264
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220800322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfers: 572.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Nou, dat is er weer een uit het rijtje altijd lastige vrijdag cijfers. Frappant toch altijd.
548.000 kijkers keken gisterenavond dus vrij stabiel en normaal.

Dag Top 25 nr. 12
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:33:29 #208
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220800621

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:34:56 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220800634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer. *O*
Ben benieuwd wat het gaat doen als het naar 21 uur verhuisd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220800808
Het kan er niet slechter op worden met de instroom van VI.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.

Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn. _O-
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
All those angels with their wings glued on.
pi_220801436
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij niet opeens in een tiran (Wendy) zal veranderen.
Hoe hij nu is vind ik hem prima voor in de loods. Wel een beetje een opscheppertje die het nog niet heeft waargemaakt. Maar verder is het wel grappig om te zien dat hij een discussie op een rustige manier stopt (ongeacht wie er gelijk heeft). Ook dat de rest dan gelijk helemaal over z'n toeren raakt en zich geen raad meer weet, omdat ze gewend zijn dat mensen elkaar naar de mond praten tijdens een discussie of het weken laten doorsudderen (a la Anouk en Josylnn).
Je kunt toch gewoon duidelijk naar de ander uitleggen waarom dat eten de ene keer wél belangrijk is en de andere keer niet? Hoef je het gesprek toch niet meteen af te gaan kappen. Nee, ik vind het een zelfingenomen kwal en totaal geen rekening houdend met het eetbudget dat ze hebben. Zit zich lekker vol te proppen terwijl hij er eerst zo moeilijk over deed en er duurder is ingekocht speciaal voor hem. :(
pi_220801619
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is. :+ Alles voor Salar en Noah.

Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten. :{w
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet. }:|
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

[ Bericht 22% gewijzigd door Joleinuitdestad op 15-05-2026 14:23:30 ]
pi_220801784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze heeft al kleinkinderen haar kinderen zijn volwassen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220801908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Precies! En daarmee laat ze ook zien hoe ongezond de invloed van Salar en Noah is op mensen. Eng

En Sayf, Seef of Zeef....ik weet even de spelling niet, als neig ik naar het laatste :)
Dat is een beetje categorie 'sneeuwvlokgeneratie' Vind zichzelf helemaal fantastisch, heeft zich online een bepaalde visie aangemeten. (Waar dat glutenvrij eten valt) Maar het gesprek met Joshlynn bewijst gewoon dat hij geeneens in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zodra Johslynn hem wijst op de feiten is zijn antwoord: Ik ga deze discussie niet met jou aan. Terwijl het hele normale vragen waren.

Ik verlang inmiddels terug naar de eerste paar cycli. Met een Beau, Daan, Jasmijn enz.

Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die maakte nauwelijks TV, veel te brave dienders voor het SBS kijkerspubliek. Jorrit was wel de uitzondering in die tijd.
Oftewel men heeft de deelnemers aangepast aan het publiek? Daarnaast was dat niet waar ze het programma mee gepromoot hebben.....Dan ben ik hier denk ik de uitzondering betreft publiek. Ik houd van intellect en een goed spel.

Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden

De enige authentieke zijn wat mij betreft nu Bonnie en die nieuwe Amsterdamse.
OH en Dominika vind ik ook wel verfrissend. Met 28 jaar totaal niet gevoelig voor groepsdruk.
pi_220801973
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Daarom is Sayf nu de uitzondering op de regel dat ze hem er in gestopt hebben.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220801986
Dominique zegt juist wat ze denkt op een nette manier

Sayf en Mila vind ik juist een stuk minder
pi_220802110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ja de kijkers houden niet zo van die deugkneuzen of andersoortig geitenwollensokken volk, dat bewijzen de kijkcijfers immers maar al te goed. Sinds het een beetje spraakmakender is geworden zijn de kijkcijfers gestegen. In het begin was het allemaal niet zo florissant en leek het er op dat het bij 1 seizoen zou blijven.
Ik vind die Dominique maar een Karen in wording en Mila ook. Beetje te hoog in het bolletje terwijl het gewoon een nerdy studentje is.
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
pi_220802161
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
pi_220802173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gemist van de bondgenoten. Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat er alleen maar mensen inzitten waar toch echt een steekje aan los zit. Ik kan er naast zitten, maar dat is mijn mening >:)
Ja en de mensen die in het begin normaal lijken draaien op een gegeven moment toch door
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:27:32 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220802190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap dat wel een beetje, Do en Mila hebben natuurlijk ook al maandenlang de serie gevolgd tot het moment dat ze er ook in mochten, en denken met hun thuisinformatie wel even orde op zaken te gaan stellen in de Loods.. vergeten dat die Loodssfeer totaal niet overeenkomt met de TV uitzendingen.. ze gaan dan ook net als alle Nieuwen óf gelijk op hun bek. óf ze passen aan na 1½week ;)
pi_220802205
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
pi_220802264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Dat mag u vinden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220802268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat als er alleen maar "normale" mensen in zouden zitten, er geen mens meer keek :)
Daarom hebben ze de casting ook aangepast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220802833
Het is echt knap van Robert dat hij mij meer aan hem laat ergeren dan aan Roxy. Dat mannetje spoort echt niet. :N
All those angels with their wings glued on.
pi_220803098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
pi_220803127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:30 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Je bent nieuw hier zeker? :D

Welkom
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:50:35 #229
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:53 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220803263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
Nee, dat is het niveau van een zeker iemand. Weinig vernieuwend in het repertoire, in tegenstelling tot blijkbaar de Febo.
pi_220803267
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:50 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken :')

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:05:14 #232
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
De aandachtsgeile kaartenbakkers zijn al vanaf het begin een ding, maar inderdaad voor sommige lui die daar nog niet in zaten is het kijkcijfer aantal van nu wel interessant voor hun tijd erna.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:23:25 #233
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803424
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:26:08 #234
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220803437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
pi_220803445
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die levensenergie eruit is gewrongen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:18 #236
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220803446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan? :D
Dat zou best kunnen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')