Je bent nieuw hier zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:14 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Het feit dat jij de normale intelligente mens duidt als 'deugkneuzen en geitenwollen sokken volk....vind ik opmerkelijk.
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:53 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Inmiddels het een een ordinaire show van mislukkingen (Robert, Roxy, Chess, ) of aandachtgeile mensen met mogelijk veel volgers online (Salar, Anouk enz. ) Geworden
Nee, dat is het niveau van een zeker iemand. Weinig vernieuwend in het repertoire, in tegenstelling tot blijkbaar de Febo.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Niet perse helemaal nieuw. Maar is dit het niveau van de Febo?
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Ik heb het hier eerder gezegd; de balans leek 'vroeger' beter dan nu. Maar toch blijven we kijken
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor mensen zich allemaal opgeven voor dit programma om te zien of het nou aan 'het aanbod' ligt, of aan de manier waarop geselecteerd wordt.
De aandachtsgeile kaartenbakkers zijn al vanaf het begin een ding, maar inderdaad voor sommige lui die daar nog niet in zaten is het kijkcijfer aantal van nu wel interessant voor hun tijd erna.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin was men ook nog niet echt op de hoogte dat het zo populair zou worden. Nu trekt het mensen aan die vooral graag op tv komen en niet perse voor het geld maar meer voor naamsbekendheid. Fadi en Mercedes zijn daar een goed voorbeeld van.
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan?quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ie nou een Mount Rushmore van Horen, Zien & Zwijgen in manga stijl op z'n borstkas staan?
echt hè, het ligt er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arme Chess, zware rol heeft ze...de vermoorde onschuld spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |