Zweef.... Dat is z'n naam inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Dat straalt hij wel een beetje uit jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lustquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
Als hij straks zijn pikkie weer ergens in kan stoppen hoor je er niets meer over. Heeft nog puberbrein en bijbehorende puisten.quote:
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel watquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lust
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te kleinquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel wat
Teef.. jahhquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein
Denk dat Melvin alles te groot vind. Vindt hij eng, wil hij niet mee spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein
Anouk steekt iedereen een mes in de rugquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Anouk wilde niet met die 2...(had ze tegen Roland gezegd)
anouk is een grotere gluiperd dan je denkt
Dat was eigenlijk vorige cyclus ook al, alleen riep Kristie ook weinig sympathie op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef JJ76 het volgende:
Die Anouk is na haar bezoek echt een vervelend k*twijf geworden. Ineens Salarlover en krengerig naar anderen.
Ja enorm arrogant kutwijf. Ze zeikt Nyssa nu ook helemaal af terwijl die haar vorige maand juist voor haar opkwam. Maar ja staat ze nog meer onder controle van king Salar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
anouk mag wel haar mond open doen en als een ander iets terug wil zeggen loopt ze weg
Roxy eist goedmaakseksquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
ow gezel
de 2 die nooit ruzie hebben
hebben weer ruzie morgen
Hou op straks gaat Roland nog ein bißchen frieden zingenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme Wéér een Rob&Rox kliphangert... dit keer schaamt Rox zch blijkbaar kapót over hun tweetjes ...
Zelfreflectie, Werd een keer tijd
[ afbeelding ]
Gute Nacht, Freunde. Es wird Zeit für mich zu geh'n mag ookquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hou op straks gaat Roland nog ein bißchen frieden zingen
"Met het oog op morgen"quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gute Nacht, Freunde. Es wird Zeit für mich zu geh'n mag ook
Precies dit.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja enorm arrogant kutwijf. Ze zeikt Nyssa nu ook helemaal af terwijl die haar vorige maand juist voor haar opkwam. Maar ja staat ze nog meer onder controle van king Salar.
Casper kon geen actie ondernemen het was zonder dat hij het wist beslist.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Precies dit.
Nyssa kwam alleen maar voor haar op en gaf haar ook bezoek, dus Anoek is nog een ondankbare.
Juist in zo'n gesprek zou je alles kunnen uitpraten. Dan ook nog zeggen dat Ny alles bij elkaar liegt????
Is gewoon haar plaatsje in een toxic bondje veilig te stellen met die walgelijke Chess, Noah en leider Salar
Casper is een lul, je had ook zelf actie kunnen nemen, dus nu niet meer zeuren
Of zoals een twitteraar zei: "Dan vreet ie maar paardenbloemen"quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Cirilico het volgende:
Anouk bewijst met haar opstandje precies het tegenovergestelde van wat zij denkt. Namelijk dat ze wél een meeloper is.Alles voor Salar en Noah.
Saif is zogenaamd heel makkelijk, maar dan moet ie maar eten wat de pot schaft en niet vragen om dure glutenvrije crackers. En intussen van twee walletjes eten.![]()
En hij bestelt maar lekker havermout en rijstwafels voor zijn dieet.
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.quote:
Ja dat is toch logisch als leider heb je daar recht op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.
Wedden! Wedden?
De kans dat zij onderaan eindigen is erg klein, hij zegt dit met een bedoeling.
Gelukkig is timide AnoekiePoekie wel slim genoeg om niet te zeggen ik ook .. als het zover mocht komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar staat uiteraard tegenover dat Salar de finale mag spelen als ze de knockouts winnen. Hij offert zich op aan de onderkant, dan moeten Chess en Anoek dat doen aan de bovenkant.
Wedden! Wedden?
De kans dat zij onderaan eindigen is erg klein, hij zegt dit met een bedoeling.
Salar lag op bed toch ook instructies te geven aan Anoek: "Morgen niet met haar gaan praten, hoor!"quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Precies dit.
Nyssa kwam alleen maar voor haar op en gaf haar ook bezoek, dus Anoek is nog een ondankbare.
Juist in zo'n gesprek zou je alles kunnen uitpraten. Dan ook nog zeggen dat Ny alles bij elkaar liegt????
Is gewoon haar plaatsje in een toxic bondje veilig te stellen met die walgelijke Chess, Noah en leider Salar
Casper is een lul, je had ook zelf actie kunnen nemen, dus nu niet meer zeuren
Poekie kan dat wel schudden want dat is al aan Chess beloofd omdat Noah zo'n gentelman was om die plek aan Chess af te staan als zij in het bondje zou komen. Poekie is een beetje dom.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig is timide AnoekiePoekie wel slim genoeg om niet te zeggen ik ook .. als het zover mocht komen
Ahh cute...quote:
Er waren wel meer van die ½dooie grijze muizen in deze Show die er alles aan deden om zolang mogelijk met zo min mogelijke interactie hun tijd uit te zitten.. Poekie is er blijkbaar weer zo een, geïriteerd dat ze ook nog gestoord wordt in haar nixdoenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Poekie kan dat wel schudden want dat is al aan Chess beloofd omdat Noah zo'n gentelman was om die plek aan Chess af te staan als zij in het bondje zou komen. Poekie is een beetje dom.
Eng zoals die Salar uitmaakt met wie je wel of niet mag praten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Salar lag op bed toch ook instructies te geven aan Anoek: "Morgen niet met haar gaan praten, hoor!"
Anoek: "Maar dat heb ik toch ook al een paar dagen niet gedaan, zelfs bij het speeddaten!"
Ik deed het toch goed, oh grote leider...
Maar ze is geen meeloper.
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er waren wel meer van die ½dooie grijze muizen in deze Show die er alles aan deden om zolang mogelijk met zo min mogelijke interactie hun tijd uit te zitten.. Poekie is er blijkbaar weer zo een, geïriteerd dat ze ook nog gestoord wordt in haar nixdoen
Hij pikt ze er ook wel uit, Noah zit diep in zijn reet en Anouk ook. Chess is daar puur om punten binnen te harken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eng zoals die Salar uitmaakt met wie je wel of niet mag praten.
Tsja, zelfs een grijze muis gaat bijten als maar genoeg priktquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.
Dat is juist het erge, ze komt grijs over maar kijk uit, zo vals als de neten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo grijs vind ik haar niet, ik zie een enorme valsheid in dat altijd proberen lief en onschuldig over te komen.
Ja maar Chess zal toch ook wel de finale willen spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij pikt ze er ook wel uit, Noah zit diep in zijn reet en Anouk ook. Chess is daar puur om punten binnen te harken.
Ja dat gaat ze ook doen, dat zeg ik net. Dat is haar beloofd omdat Noah zijn plek afstaat. Salar eist het sowieso op, en Salar en Noah gaan dus Chess in de finale zetten. Die zit wel goed daar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar Chess zal toch ook wel de finale willen spelen.
Die kroon kan echt niet, gaat zijn haar in de war.quote:
Dat heet "zorgvuldig gecast" uit de kaartenbak Intoleranten.. je weet wel Geen vlees, vis, kaas, melk, gluten, noten, wol, linnen, huismijt, spinnen, kakkerlakken... ze zijn gewoon in te hurenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt.![]()
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.
Robert moet echt weg. Verschrikkelijk ventje. Morgen aanvaring deel 5345632
Waar?quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heet "zorgvuldig gecast" uit de kaartenbak Intoleranten.. je weet wel Geen vlees, vis, kaas, melk, gluten, noten, wol, linnen, huismijt, spinnen, kakkerlakken... ze zijn gewoon in te huren
Ik geloof niet dat Salar zijn plek op de loodsstemming aan laat komen. Die wil hem uit het bondje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gaat ze ook doen, dat zeg ik net. Dat is haar beloofd omdat Noah zijn plek afstaat. Salar eist het sowieso op, en Salar en Noah gaan dus Chess in de finale zetten. Die zit wel goed daar.
Anouk zit er dus voor jan lul.
Of Anouk van die afspraak weet? Denk het niet.
Kleine maar daarbij, misschien speelt Salar liever tegen Anouk, en wordt Chess op het laatste moment verneukt want die zou zomaar sterker zijn dan Salar![]()
Tja laat ze het eerst maar eens waarmaken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Salar zijn plek op de loodsstemming aan laat komen. Die wil hem uit het bondje.
Kan Noah het Chess wel gunnen, maar dat is dan toch echt aan de loods.
Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur...![]()
Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.
Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa
Hij geeft wel reuring. Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijk
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.
Daar zal best wel verschil in zitten op welke manier je weggaat. Er valt wel over te praten (denk ik). En ik dacht dat het twee maanden contract was, ik weet ook niet waar deze info vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Mac heeft wel gelijk. Er was iemand die binnen 2 dagen.is vertrokken.
Jij weet zelfs zijn naam nog. Hij had zijn doel wel bereikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelf)? Maar er zijn ook mensen vertrokken ivm thuis problemen en dan denk ik niet dat ze je borg inhouden.
Lichamelijk gezond.... Maar longkanker is geen probleem.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur...![]()
Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.
Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa
Heb jij je wel eens aangemeldquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt.![]()
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.
Lol, dan verzin je er toch eenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik maak geen kans, ik heb geen afwijkingen, nou ja... niet iets wat ze gebruiken kunnen
Viel best mee toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.
Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn.
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergerenquote:
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergeren
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekendquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |