Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur...![]()
Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.
Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa
Hij geeft wel reuring. Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen afwijking, het is zo'n bomenknuffelaar die zich op het asfalt laat lijmen. Zichzelf boven alles en iedereen zet met dwars gedoe. Maw best grappig om die tussen de onbehouwe varkens te gooien. Eet smakelijk
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.
Daar zal best wel verschil in zitten op welke manier je weggaat. Er valt wel over te praten (denk ik). En ik dacht dat het twee maanden contract was, ik weet ook niet waar deze info vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er zijn daar een paar geweest die binnen een halve week alweer opstapte en eentje zelfs na 1 of 2 dagen. Duur grapje.
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Mac heeft wel gelijk. Er was iemand die binnen 2 dagen.is vertrokken.
Jij weet zelfs zijn naam nog. Hij had zijn doel wel bereikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die John ofzo (Ik heb heel veel geleerd hier over mezelf)? Maar er zijn ook mensen vertrokken ivm thuis problemen en dan denk ik niet dat ze je borg inhouden.
Lichamelijk gezond.... Maar longkanker is geen probleem.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ter Info.. er staat niet bij Intoleratie zijn voor stofjes geniet de voorkeur...![]()
Harde SelectievoorwaardenBorg van ¤ 5.000: Dit is de meest besproken voorwaarde. Je moet dit bedrag bij binnenkomst direct zelf inleggen. Je krijgt de borg alleen terug als je wordt weggespeeld of het spel wint. Stap je vroegtijdig vrijwillig op (bijvoorbeeld door heimwee of mentale uitputting), dan ben je de ¤ 5.000 definitief kwijt.Minimaal 3 maanden beschikbaar: Je tekent een contract waarin staat dat je in principe minimaal drie maanden aaneengesloten in de loods moet kunnen verblijven.Volledig afgesloten: Je mag tijdens de opnames geen enkel contact hebben met het thuisfront (geen telefoon, internet of brieven).Leeftijd en Gezondheid: Je moet minimaal 18 jaar oud zijn en zowel fysiek als mentally fit genoeg zijn om de psychologische druk en de fysieke opdrachten aan te kunnen.De Aanmeld- en SelectieprocedureDe selectie verloopt via een uitgebreid castingtraject:Online Aanmelden: Je meldt je aan via de officiële website van Talpa Network / KIJK. Hier vul je een uitgebreide vragenlijst in over je persoonlijkheid, je tactische vaardigheden (ben je een leider of een volger?) en je motivatie. Ook stuur je een video-introductie mee.Telefonische Screening: Als je profiel opvalt, neemt de castingredactie telefonisch contact met je op voor een eerste diepgaander gesprek.Castingdagen en Interviews: Je wordt uitgenodigd op het productie-kantoor voor fysieke interviews en psychologische testen. Hier wordt gekeken hoe stressbestendig je bent en hoe je reageert in groepsverband.De Reservebank: Omdat er elke maand nieuwe mensen de loods in moeten, worden goedgekeurde kandidaten vaak eerst in een pool (de reservebank) geplaatst. Je hoort soms pas kort van tevoren wanneer je daadwerkelijk de loods mag betreden.
Maar als je een afwijking hebt, krijg je vast wel een eigen kaartenbak bij Talpa
Heb jij je wel eens aangemeldquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Sayf lijkt erin te zijn gezet om te trollen en het wordt als zoete (niet glutenvrije) koek geslikt.![]()
Ik vind het opzich wel grappig als hij zweverig blijft en niet opeens in een soort tiran verandert.
Lol, dan verzin je er toch eenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik maak geen kans, ik heb geen afwijkingen, nou ja... niet iets wat ze gebruiken kunnen
Viel best mee toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zoveel in de eerste indrukken. Ze doen zich allemaal mooier voor dan ze zijn. Over twee weken kennen we zijn echte karakter.
Wendy presenteerde zichzelf als spirituele, pacifistische, tolerante, serene dame. Die bleek na een paar dagen al een gestoorde, eeuwig woedende en schreeuwende en hatende heks te zijn.
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergerenquote:
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat kan toch niet, dat hebben ze zo door daar, en ik ga absoluut geen 5k op het spel zetten om me daar 3 maanden te gaan lopen ergeren
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekendquote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Snap die deelnemers nooit. Maar goed hun ding hun leven.
Klopt wel , haar "Secret Story" is alleen maar dat ze in een parenclub heeft gewerkt, niets mis mee.. ze moet zich alleen niet laten meeslepen in medebewoners afzeikenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:06 schreef Hagenesie het volgende:
De enige die ik tot nu toe wel oke vind is Bonnie.
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, Zo'n type Mila heeft blijkbaar geen leven thuis.. dan is in de HuiskamerLoods gaan zitten etteren natuurlijk uitstekend
Even weg van de kinderen en blindstarend op de eindprijs?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die een relatie en of kinderen hebben dit kunnen.
Maar goed hoef het ook niet te snappen natuurlijk
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,4 Kijkcijfers: 572.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16
Nou, dat is er weer een uit het rijtje altijd lastige vrijdag cijfers. Frappant toch altijd.
548.000 kijkers keken gisterenavond dus vrij stabiel en normaal.
Dag Top 25 nr. 12
Ben benieuwd wat het gaat doen als het naar 21 uur verhuisdquote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanvulling, gisteren wederom boven GTST geëindigd voor de 3e keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |