Ja, wat is dit?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
en Melvin stemt zomaar in met 4 punten inleveren
Zeef krijgt een eigen mandjequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Eh, scheids, is die picnic wel glutenvrij?
Vaagquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
soms kan het wel
uitzonderlijk en sporadisch
dus hij heeft maar af en toe gluten meuk
Hetzelfde als een beetje zwanger zijn dus.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of je hebt gluten allergie of je hebt het niet, maar 'n beetje allergie bestaat niet
er is een verschil tussen allergie en Coeliakiequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vaag
Of je kan er tegen of je kan er niet tegen
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niksquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een verschil tussen allergie en Coeliakie
maar dan nog denk ik dat Zweef het misbruikt
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigdquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niks
Dank je welquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigd
ik zie Roxy ook constant op haar hoofd krabbenquote:
Dat is altijd de vraag met zogenaamde "intolerante deelnemers" ze melden wat en in no-time vreten ze met de pot meequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
Ik gok interessant doen, dus trend. Gluten zijn slecht bahquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
nope hij is nooit bij de huisarts geweestquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Precies, daarom zei ik hierboven al, 'laat 'm maar een glutensayf van z'n PGB halen', is net zo echt als z'n allergiequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope hij is nooit bij de huisarts geweest
gaat hij nu vertellen
slachtofferrolletje is zoveel lekkerderquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
Casper had ook aan beetje pro-actief kunnen zijn.
Er gebeurd ook nix alleen dramamuziek en GTST-closeups .. het vult de tijd wel lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
Muziek is spannender dan wat daar gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |