Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Een wekelijkse finaleweek zou mooi zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom, kom maar op met die finaleweek
Nenene niet twee maanden lang met een zelfde club uitzingen dat gaat stierlijk vervelen .. een maand is al te langquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien gaan ze wel 1x in de 2 maanden finale houden. Nominatierondes waren in Utopia ook op een gegeven moment om de 2 maanden i.p.v. elke maand. Ze zijn eigenlijk aan het toe groeien naar die situatie. Scheelt ook weer elke maand geld uit te keren aan de winnaar.
Hou maar op dan is het niks meer aan om 2 maanden lang naar dezelfde bondjes te kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien gaan ze wel 1x in de 2 maanden finale houden. Nominatierondes waren in Utopia ook op een gegeven moment om de 2 maanden i.p.v. elke maand. Ze zijn eigenlijk aan het toe groeien naar die situatie. Scheelt ook weer elke maand geld uit te keren aan de winnaar.
Ik kon het bijna niet afkijken, dit voorstukje. Zó cringe.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Opvallende gedragsverandering bij Salar. Hij gaat de nobele held uithangen. Wijst op het feit dat ze het als bondje hebben gedaan, wil een echte broeder voor Roland zijn en gaat zelfs een heel betoog houden dat hij zichzelf wil opofferen.
Maar oeps aard van het beestje verander je niet he?! ' Ik wil als leider mezelf opofferen, ik ben heel sterk, iedereen weet dat ik zo mentaal sterk ben enz. Meneer gooit er nog even een flinke lofzang op zichzelf in.'
Ze moet niet bij de zakken gaan neerzittenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Domique moet ook niet verzanden in gezanik over haar bondje
er is al een zak die zichzelf aan de kant zet, komt goedquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze moet niet bij de zakken gaan neerzitten
Het is toch ook treurig dat ze hun nest in duiken als ze nog door kunnen gaan en hop -50 punten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
Domique moet ook niet verzanden in gezanik over haar bondje
Helemaal eens, maar die 2 gaan nooit veranderen. Je moet zorgen dat je er zelf niet helemaal depri van wordt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is toch ook treurig dat ze hun nest in duiken als ze nog door kunnen gaan en hop -50 punten.
Semi-zwak poppetjequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww... één glutje krekkertje mag wel... lul![]()
[ afbeelding ]
Van alles ééntje mag welquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
Zayf eet te veel
we hebben er weer 1
ow glutenintolerant maar wel brood en pasta eten
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )quote:
ik ben allergisch voor semi-zwakke-poppetjesquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )
en gooit er om die reden een gluten allergie in
Special care Aandachthoer .. je móet er vroeg of laat een bij hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis volgens mij meer een zeikerd qua eten(en de rest ook wel )
en gooit er om die reden een gluten allergie in
Tegeltje.quote:
Ja, wat is dit?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
en Melvin stemt zomaar in met 4 punten inleveren
Zeef krijgt een eigen mandjequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Eh, scheids, is die picnic wel glutenvrij?
Vaagquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
soms kan het wel
uitzonderlijk en sporadisch
dus hij heeft maar af en toe gluten meuk
Hetzelfde als een beetje zwanger zijn dus.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of je hebt gluten allergie of je hebt het niet, maar 'n beetje allergie bestaat niet
er is een verschil tussen allergie en Coeliakiequote:Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vaag
Of je kan er tegen of je kan er niet tegen
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niksquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een verschil tussen allergie en Coeliakie
maar dan nog denk ik dat Zweef het misbruikt
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigdquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Coeilakie zoek ik op, dat zegt me niks
Dank je welquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
een auto immuun ziekte waarbij je lichaam geen gluten kan verdragen en je als je het wel doet je darmen echt beschadigd
ik zie Roxy ook constant op haar hoofd krabbenquote:
Dat is altijd de vraag met zogenaamde "intolerante deelnemers" ze melden wat en in no-time vreten ze met de pot meequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
Ik gok interessant doen, dus trend. Gluten zijn slecht bahquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Die onduidelijkheid over die gluten kan de rest ook niks mee. Is het nou een medische reden en dus noodzakelijk om punten voor uit te geven, of is het meevaren op een trend en onnodig punten verspillen?
nope hij is nooit bij de huisarts geweestquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Precies, daarom zei ik hierboven al, 'laat 'm maar een glutensayf van z'n PGB halen', is net zo echt als z'n allergiequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope hij is nooit bij de huisarts geweest
gaat hij nu vertellen
slachtofferrolletje is zoveel lekkerderquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
Casper had ook aan beetje pro-actief kunnen zijn.
Er gebeurd ook nix alleen dramamuziek en GTST-closeups .. het vult de tijd wel lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
Muziek is spannender dan wat daar gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |