Zweef.... Dat is z'n naam inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
ennnnn
ik ben zweef nu al helemaal zat
Dat straalt hij wel een beetje uit jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lustquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat over drie weken met Melvin in de douche.
Als hij straks zijn pikkie weer ergens in kan stoppen hoor je er niets meer over. Heeft nog puberbrein en bijbehorende puisten.quote:
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel watquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dan omdat hij op een spiritueel pad is gekomen door Melvin, niet om lust
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te kleinquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Type Zeef wel snel op knappen komt te staan als ik zijn bolle praat al aanhoor lust 'ie wel wat
Teef.. jahhquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein
Denk dat Melvin alles te groot vind. Vindt hij eng, wil hij niet mee spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
...en Melvin gillen, nee Teef je bent te klein
Anouk steekt iedereen een mes in de rugquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Anouk wilde niet met die 2...(had ze tegen Roland gezegd)
anouk is een grotere gluiperd dan je denkt
Dat was eigenlijk vorige cyclus ook al, alleen riep Kristie ook weinig sympathie op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef JJ76 het volgende:
Die Anouk is na haar bezoek echt een vervelend k*twijf geworden. Ineens Salarlover en krengerig naar anderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |