Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:
Deze moet je even uitleggen aan de rest .quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Sayf is gewoon de mannelijke Eunice![]()
Nog even en hij zit ook op de hottubdeksel
Eunice was de ZweefTeef uit Een Jaar Uit Je Levenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je even uitleggen aan de rest .
Zoals hij daar zat met z'n ogen naar boven gedraaid, zat Eunice altijd op die dekselquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je even uitleggen aan de rest .
Dat weet ik ook wel . In Utopia moest ook iemand landen in het gras. Ben even haar naam kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunice was de ZweefTeef uit Een Jaar Uit Je Leven
Ik vind juist wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
He bah, weer die -50, dacht dat dat wel klaar was ondertussen. Van 0 punten kan je ook niets kopen
Tot 90 tellen en dan drukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Wat was de bedoeling eigenlijk van dat spel
Harry, hol mir dem wagen.quote:
Buiten het vierkant, dat magquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Irritant dit, maar Robert stond 2cm van iemand dat mag toch ook niet.
Hoop niet dat dat de spelregels blijven dat storen.
Roland kwam binnen het vierkant/zat aan de desk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Wat gebeurde er nou? Mistte net dat stukje? Waarom diskwalificatie.
Roland raakte de desk aan, wat niet mocht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Roland stapte binnen de zwarte markering op de grondquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Oh wat een sukkel weerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Roland raakte de desk aan, wat niet mocht.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Fatbike denkt zoek 't lekker uit met je paniek, ik pak intussen nog wat te vreten![]()
[ afbeelding ]
Ze weet dus heel goed hoe de hazen lopen daarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gelijk heeft ze, morgen is alles weg
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel . In Utopia moest ook iemand landen in het gras. Ben even haar naam kwijt.
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.
Ja die hadden we daar ook nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.
[ afbeelding ]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die goeie ouwe tijd dat er heuse Borderlijntjes opgevoerd werden om in de Show op te treden.. daar mag Febo nog wel een puntje aan zuigen![]()
[ afbeelding ]
( OffTopic jaja ...)
Inderdaad, Steffie, het gecaste nep borderlijntje om stennis te maken en zo een Doku Dingetje er van te maken.. een steeds terugkerend fenomeen in Utopiaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .
Portugal toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Nu Rienk nog terug en het feest is compleet. Die is overigens geen zwervert meer.
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/bBrwASysZEKBrHquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Nee die woont in Friesland samen met een vriendin. Dacht dat Adriaan uit 2 in Portugal of Spanje een B&B heeft/had.
Slordig weer van de regiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... BonBonKooppunt tussen Rob&Rox.. wie niet een keer zou je zeggen![]()
De Punten van het SkreewJeRotSpelletje blijven nog tegoed blijkbaar ...
[ afbeelding ]
...voor een godsvermogen...quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
Zo'n Matt matrasje, is wel ideaal zeg!!!
Kan je gewoon omdraaien voor andere zachtheid. Precies waar je maar behoefte aan hebt.
Ik ben overtuigd, ga er morgen gelijk eentje kopen!
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker bezig Roxy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het mooie weer komt eraan, lekker de hele dag in de zon liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.
Deze cyclus gaat gewoon verder waar de vorige eindigde, maar dan nog een versnelling hoger
Kan de naam van Sayf aangepast worden? Anders blijft het bij elk te openen nieuw deel fout in de OP staan. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
Presentator top gozer Jan Versteegh
[ link | afbeelding ]
Bondjes cyclus 29
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vossen: Ricky, Nyssa, Roland, Melvin
Gieren: Anouk, Noah, Chess, Salar
Haaien: Bonnie, Zaïf, Mila, Joshlyn
Slangen: Roxy, Robert, Dominique, Casper
( img&data @:KinKiJan)Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Jammer dat je de punten nu al laat zien, zat nog niet in de laatste uitzending. Spoilers vind ik erg vervelend.quote:
Zat gister in de aftiteling. Heeft iedereen al kunnen zien. Dus don`t blame me.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat je de punten nu al laat zien, zat nog niet in de laatste uitzending. Spoilers vind ik erg vervelend.
Heb ik dan gemist maar je zet het hier ook erg duidelijk neer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat gister in de aftiteling. Heeft iedereen al kunnen zien. Dus don`t blame me.
Maar als het uitgezonden is kan je het geen spoiler noemen toch ? Althans niet van mijn kant.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist maar je zet het hier ook erg duidelijk neer.
Ik boycott het sinds de eerste cyclus van de bondgenoten uit principe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
Zo'n Matt matrasje, is wel ideaal zeg!!!
Kan je gewoon omdraaien voor andere zachtheid. Precies waar je maar behoefte aan hebt.
Ik ben overtuigd, ga er morgen gelijk eentje kopen!
Misschien dan niet echt een spoiler maar nu weten we dus al de uitslagen en omdat ik dat gemist heb is het bij de eerstvolgende uitzending geen verrassing meer. Ook dom dat ze dat snel even laten zien inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als het uitgezonden is kan je het geen spoiler noemen toch ? Althans niet van mijn kant.
En elke maand het zelfde gezeur hier, het is een sponsor. Het is maar één keer, valt mee. Verder zie je het merk, meer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik boycott het sinds de eerste cyclus van de bondgenoten uit principe.
Beetje uitzendtijd verspillen aan die constante verplichte theatervoorstellingen met dat matras.
Is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dan niet echt een spoiler maar nu weten we dus al de uitslagen en omdat ik dat gemist heb is het bij de eerstvolgende uitzending geen verrassing meer. Ook dom dat ze dat snel even laten zien inderdaad.
De mannen lieten al snel weten geen verstand van bonbons maken te hebben dus waar bemoeit hij zich nu dan opeens mee?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
NiegoedNiegoed.. eigenwijze Nissie weet alles beterTrouble in Little BonBonParadise
[ afbeelding ]
Was ook niet mijn bedoeling om te spoileren. Sorry daarvoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat van die punten zag ik niet eerder en is mij nu ook ontgaan.
Tsja, gebutst ego, als het bijna klaar is effe snel de credits willen hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mannen lieten al snel weten geen verstand van bonbons maken te hebben dus waar bemoeit hij zich nu dan opeens mee?
dat deed de FEBO zelfquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling om te spoileren. Sorry daarvoor.
Weer een stagaire weg.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
@:Gia, komt Mila je niet bekend voor?
Ze schijnt in 2001 aan Big Diet meegedaan te hebben, ik was aan het kijken of ik daar duidelijkere beelden van kon vinden toen kwam ik jouw post uit die tijd tegen. Benieuwd of je nog hetzelfde over haar denkt als toen.
Is wel al 25 jaar geleden. Ze is nu 52, dus toen pas 27. Maar kan me haar niet meer voor de geest halen en een foto vinden van haar in die tijd is niet te doen. Sowieso is het vrij moeilijk om uberhaupt een foto van haar te vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
@:Gia, komt Mila je niet bekend voor?
Ze schijnt in 2001 aan Big Diet meegedaan te hebben, ik was aan het kijken of ik daar duidelijkere beelden van kon vinden toen kwam ik jouw post uit die tijd tegen. Benieuwd of je nog hetzelfde over haar denkt als toen.
Volgens mij staat ze hier op 7 seconden rechts, voor de helft in beeld.quote:
Kunnen ze gewoon in de loods doenquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat uithongeren programma mag van mij een vervolg kennen.
Dit was het vertrek van Jorien. Volgens mij is Mila de eerste waarvan ze bij de heli afscheid neemt. Toch wel geblondeerd haar.quote:
Eric Dikeb!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Die zat dus nog ergens diep in een andere kaartenbak die eigenlijk al in het archief zat maar toch bij gebrek aan goede castings er uit gehaald is. Eens zien welke RLS dino's we nog meer kunnen verwachten in volgende cyclussen....
Inderdaad lang geleden, heb dat toen nooit gekeken. Uit die tijd is inderdaad lastig om wat te vinden, maar van nu heeft ze gewoon foto's op haar facebook staan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Is wel al 25 jaar geleden. Ze is nu 52, dus toen pas 27. Maar kan me haar niet meer voor de geest halen en een foto vinden van haar in die tijd is niet te doen. Sowieso is het vrij moeilijk om uberhaupt een foto van haar te vinden.
Wat ik er nu van vind? Nog geen idee. Ze is niet op haar mondje gevallen, en da's mooi, zeker met betrekking tot slippers aan klinken.
En Malgosia.quote:
Ik kan niets vinden onder de naam waarmee ze bij Big Diet bekend was. Ze kan nu getrouwd zijn, maar kan haar achternaam van nu ook niet vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden, heb dat toen nooit gekeken. Uit die tijd is inderdaad lastig om wat te vinden, maar van nu heeft ze gewoon foto's op haar facebook staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden onder de naam waarmee ze bij Big Diet bekend was. Ze kan nu getrouwd zijn, maar kan haar achternaam van nu ook niet vinden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_DietMilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij mag haar aanduwen en dat is dan ook wel zijn enige bijdrage .quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:37 schreef LionHeart het volgende:
Die Robert heeft ook wel een paar draadjes los. Dat ik 'm inmiddels veel minder sympathiek ben gaan vinden dan Roxy, is echt knap van hem, want dat niveau lag vrij laag.
En daar ging mijn drankje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef kater1 het volgende:
Vond het erg irritant dat Casper een mediterende Sayf nadeed en belachelijk maakte. Nu vind ik Casper eigenlijk sowieso al irritant en onsmakelijk om te zien met al die puisten. Ik denk dat Fianca eigenlijk hèm niet wilde aankijken.
De naam in beeld als sluikreclame is voldoende. De Jumbo komt toch ook niet elke cyclus met een mannetje naar binnen die de boodschappen opzichtig gaat zitten promoten als een tell sell commercial?quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En elke maand het zelfde gezeur hier, het is een sponsor. Het is maar één keer, valt mee. Verder zie je het merk, meer niet.
Ja maar het is nou eenmaal zo, en ze promoten het en ze betalen er ook voor. Het is 1 minuut per maand en dan laten ze het even zien dat je het om kan draaien nou poeh poeh. Zo werkt het nou eenmaal. Zonder die sponsors en zonder reclame geen programma.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De naam in beeld als sluikreclame is voldoende. De Jumbo komt toch ook niet elke cyclus met een mannetje naar binnen die de boodschappen opzichtig gaat zitten promoten als een tell sell commercial?
Irritant is het wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is nou eenmaal zo, en ze promoten het en ze betalen er ook voor. Het is 1 minuut per maand en dan laten ze het even zien dat je het om kan draaien nou poeh poeh. Zo werkt het nou eenmaal. Zonder die sponsors en zonder reclame geen programma.
hij keek in de spiegel?quote:
Het elke keer benoemen ook.quote:
Dat die kwakbol nog geen kneuzingen heeft aan zijn borstkas van het kloppenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
volgens salar waren hun de enige met teamspirit
Ja, nee, dat snap ik.quote:
Doet er niet meer toequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, nee, dat snap ik.Maar zij speelden als eerste. Ik wil alsnog weten wat ze gescoord hadden.
Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik het niet weet.
Hij bedoeldt welke tijd hij had, hij drukte wel vrij snel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50
Ik vroeg om de resultaten van hun eigen ronde niet om de eindklassering.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50
o joh dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij bedoeldt welke tijd hij had, hij drukte wel vrij snel.
Die tijd van hun werd gewist van het scherm door die diskwalificatiequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg om de resultaten van hun eigen ronde niet om de eindklassering.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
Op zich een normale vraag...quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
Ja, en toch teamRoxy inmiddels. Wat een kneus die Robertquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert is een kneus
maar hoe Roxy doet/tettert
ook bijzonder
Oh ja nu je het zegt. Ja hele programma is overgenomen door Sbs6quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
Oh God. Is Meester Reid ook overgestapt naar SBS?
12 -1 die Casper in zijn mond propte om zijn pukkels op pijl te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh er is al minstens één Fucking mooie bonbon![]()
[ afbeelding ]
In eerste instantie vroeg ze het vrij normaal, maar kreeg gelijk een grote bek van hem. Dat miezerige ventjequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert is een kneus
maar hoe Roxy doet/tettert
ook bijzonder
Ze zijn natuurlijk allemaal perfect, Febo heeft al moeite om het niet te laten zien, dus maar veel randmekkeren eromheen breienquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
12 -1 die Casper in zijn mond propte om zijn pukkels op pijl te houden
Ook TeamBonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, en toch teamRoxy inmiddels. Wat een kneus die Robert
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook TeamBonnbonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder worden
Iets beter gelezen en helemaal eens.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook TeamBonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder worden
Ze komen allemaal meer overeen dan dat ze verschillen heb ik gisteren van Sayf gehoord.quote:
Hij praat alsof hij het orakel van Delphi isquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
misschien kan iemand ook Zayf wat ducttape op zijn mond plakken
Doe maar ;n hele rol....quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
misschien kan iemand ook Zayf wat ducttape op zijn mond plakken
Rox overtijd?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
Roks is prikkelbaar omdat ze wat moest doen met een opdracht
andere keren staat ze erbij en kijkt ernaar
dan komt ze straks nog meer aanquote:
Ze leren het snelquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
En alles perfect ineens![]()
[ afbeelding ]
Loopt ze te zwaaien met haar chocoladesiliconen, probeert ze hem een oog uit te prikken?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:
Chess probeert al haar charmes in de strijd te gooien
Hij keek niet echt tevreden (die kok) en Jan keek ook wat apart bij het praatje van Chessquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef Cirilico het volgende:
Salar zn team overdrijft weer en komt met clichés. Zul je zien dat die winnen.
En vetrollenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze al die bonbonnetje straks zelf opeten nog grotere tieten&puisten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lik maar ff aan het scherm![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Aan die doos likken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lik maar ff aan het scherm![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]* greysbones schuift een stukje milka naar FritsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier lik maar ff aan het schermEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Oh nee, de Haaien vallen tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Haaien Vossen Gieren Slangen. Gok ik alvast.
ik mis alleen nog de boterhamworst erbijquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Hoe bedenk je ook Old Amsterdam met augurk
ach ja er is ook Old amsterdam-smeerkäsequote:Op woensdag 13 mei 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis alleen nog de boterhamworst erbij
Hoho, hij heeft de bonbon naar de juiste plek op het schaaltje gedirigeerd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Roland nu weer het hardst te tetteren daar
terwijl hij weinig tot niets heeft bijgedragen
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert De Negative Hang tussen Casper en Rikkie .. (het is hun beurt voor het dagrelletje blijkbaar)
[ afbeelding ]
Ja dat valt wel op, hij zeikt en mekkert meer dan normaal terwijl 'ie op Nissie moet gaan liggenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.
Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er niet op kan/mag.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat valt wel op, hij zeikt en mekkert meer dan normaal terwijl 'ie op Nissie moet gaan liggen![]()
Dat 'ie ook een gesprek heeft gehad in Kamer 5 voor het begin van deze nieuwe cyclus om die dooie houding van hem te veranderen sluit ik niet uit
Lijkt mij sterk, Nissie wil wel degelijk "Iets anders" maar die is juist bang voor de cams en wat er op tv komt.. ik ga twijfelen of Rikkie misschien wel een lekkere jongen wilquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er niet op kan/mag.
Rikkie wil misschien inderdaad liever een pikkiequote:Op woensdag 13 mei 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, Nissie wil wel degelijk "Iets anders" maar die is juist bang voor de cams en wat er op tv komt.. ik ga twijfelen of Rikkie misschien wel een lekkere jongen wil
Gaat er wel op lijken, Nissie bied zichzelf al wekenlang aan dat het zowat beschamend is, en maar masseren met lekkere olie, in donker onder een dekbedje fluisteren.. en?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rikkie wil misschien inderdaad liever een pikkie
Casper idem, lekker erin blijven hangen en doordrammen zou ik ook chagrijnig van worden. Vind het beiden zeiksnorren geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.
Ik ook, en Bonny vind ik ook leuk. Denk dat die twee dames best waardevol zijn in je bondje.quote:
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft indrukwekkende airbags, betere nog dan die van Roxy , ze hardloopt ook nog zei ze.. een heel knappe prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ik las 'carpe diem'.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Casper idem, lekker erin blijven hangen en doordrammen zou ik ook chagrijnig van worden. Vind het beiden zeiksnorren geworden.
Qua uiterlijk is ze ook niet mijn type maar ze komt wel oké overquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.
Ik vind het een leuke dame
Dat is nog afwachten, ze heeft nog geen moer laten zien..quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.
Ik vind het een leuke dame
Vind het altijd zo simpel om te sneren op iemands figuur. Kijk met Roxy zien we dat live gebeuren die wil afvallen maar doet geen reet en vreet een pot mayo en choco pasta leeg. Do loopt hard dus die is er wel mee bezig. Heb daar bewondering voor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze ook niet mijn type maar ze komt wel oké over
Ze is in de Loods gaan zitten dus dat argument kan al aan de wilgenquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het altijd zo simpel om te sneren op iemands figuur. Kijk met Roxy zien we dat live gebeuren die wil afvallen maar doet geen reet en vreet een pot mayo en choco pasta leeg. Do loopt hard dus die is er wel mee bezig. Heb daar bewondering voor.
Ze hebben een sport ruimte.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is in de Loods gaan zitten dus dat argument kan al aan de wilgen
Zeker, gaan we volgen hoe vaak Do daar gaat hardlopenquote:
Oehhh prikkelbaarquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, gaan we volgen hoe vaak Do daar gaat hardlopen![]()
( En ik houd catussen, geen geraniums..)
Normaal zit dat vet er aan als ze maanden in de loods zitten, maar nu al bij binnenkomst. Bonbon met ozempic, zijn deze al verkrijgbaar? Misschien een tip voor haar.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft indrukwekkende airbags, betere nog dan die van Roxy , ze hardloopt ook nog zei ze.. een heel knappe prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ik snap best wel dat ze misschien wel een heel lief TikTakMeiske is zonder werk met een BS Introverhaaltje die geluk zoekt in de Show..quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Normaal zit dat vet er aan als ze maanden in de loods zitten, maar nu al bij binnenkomst. Bonbon met ozempic, zijn deze al verkrijgbaar? Misschien een tip voor haar.
Zag het net.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Mocht Salar laatste worden met zijn bondje dan offert hij zich als "leider" wel op😄
Doen we een gieren dansje op, geleerd van oud bondgenoot Donnaquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Mocht Salar laatste worden met zijn bondje dan offert hij zich als "leider" wel op😄
Manipulatiepoging #217.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Of doorhebben dat hij niet kan winnen ?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Manipulatiepoging #217.![]()
Borstklopperij & egostreling #457.
Er kan veel gebeuren in 4 weken.. no-way dat Salar zich gaat opofferen maar profiteert nu wel van een maand de Heilige Jezus uithangen.. AnoekiePoekie is helemaal IntoTheHolySalarquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Hij heeft iig door dat de hele finaleweek wordt omgegooid dus zijn woorden zijn niks waard.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of doorhebben dat hij niet kan winnen ?
Gewoon een goedkope truc om de Popi te blijven... kost nixquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie Salar's bondje echt geen laatste worden, ook niet in de nieuwe situatie rondom KO's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |