Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik het niet weet.
Hij bedoeldt welke tijd hij had, hij drukte wel vrij snel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50
Ik vroeg om de resultaten van hun eigen ronde niet om de eindklassering.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roland pakte met beide handen de desk aan en stond te schreeuwen, hij mocht de desk niet aanraken, diskwalificatie en -50
o joh dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij bedoeldt welke tijd hij had, hij drukte wel vrij snel.
Die tijd van hun werd gewist van het scherm door die diskwalificatiequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg om de resultaten van hun eigen ronde niet om de eindklassering.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
Op zich een normale vraag...quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vraagt
wtf is dat dan
ik ... wat
ja dat daar
ze bedoelde roxy![]()
Ja, en toch teamRoxy inmiddels. Wat een kneus die Robertquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert is een kneus
maar hoe Roxy doet/tettert
ook bijzonder
Oh ja nu je het zegt. Ja hele programma is overgenomen door Sbs6quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
Oh God. Is Meester Reid ook overgestapt naar SBS?
12 -1 die Casper in zijn mond propte om zijn pukkels op pijl te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhh er is al minstens één Fucking mooie bonbon![]()
[ afbeelding ]
In eerste instantie vroeg ze het vrij normaal, maar kreeg gelijk een grote bek van hem. Dat miezerige ventjequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert is een kneus
maar hoe Roxy doet/tettert
ook bijzonder
Ze zijn natuurlijk allemaal perfect, Febo heeft al moeite om het niet te laten zien, dus maar veel randmekkeren eromheen breienquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
12 -1 die Casper in zijn mond propte om zijn pukkels op pijl te houden
Ook TeamBonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder wordenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, en toch teamRoxy inmiddels. Wat een kneus die Robert
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook TeamBonnbonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder worden
Iets beter gelezen en helemaal eens.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook TeamBonnie, Joshlyn(&Nyssa) vind ik ook steeds minder worden
Ze komen allemaal meer overeen dan dat ze verschillen heb ik gisteren van Sayf gehoord.quote:
Hij praat alsof hij het orakel van Delphi isquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
misschien kan iemand ook Zayf wat ducttape op zijn mond plakken
Doe maar ;n hele rol....quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
misschien kan iemand ook Zayf wat ducttape op zijn mond plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |