Ze weet dus heel goed hoe de hazen lopen daarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gelijk heeft ze, morgen is alles weg
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel . In Utopia moest ook iemand landen in het gras. Ben even haar naam kwijt.
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.
Ja die hadden we daar ook nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.
[ afbeelding ]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die goeie ouwe tijd dat er heuse Borderlijntjes opgevoerd werden om in de Show op te treden.. daar mag Febo nog wel een puntje aan zuigen![]()
[ afbeelding ]
( OffTopic jaja ...)
Inderdaad, Steffie, het gecaste nep borderlijntje om stennis te maken en zo een Doku Dingetje er van te maken.. een steeds terugkerend fenomeen in Utopiaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .
Portugal toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Nu Rienk nog terug en het feest is compleet. Die is overigens geen zwervert meer.
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/bBrwASysZEKBrHquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Nee die woont in Friesland samen met een vriendin. Dacht dat Adriaan uit 2 in Portugal of Spanje een B&B heeft/had.
Slordig weer van de regiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... BonBonKooppunt tussen Rob&Rox.. wie niet een keer zou je zeggen![]()
De Punten van het SkreewJeRotSpelletje blijven nog tegoed blijkbaar ...
[ afbeelding ]
...voor een godsvermogen...quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
Zo'n Matt matrasje, is wel ideaal zeg!!!
Kan je gewoon omdraaien voor andere zachtheid. Precies waar je maar behoefte aan hebt.
Ik ben overtuigd, ga er morgen gelijk eentje kopen!
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker bezig Roxy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het mooie weer komt eraan, lekker de hele dag in de zon liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.
Deze cyclus gaat gewoon verder waar de vorige eindigde, maar dan nog een versnelling hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |