Volgens mij staat ze hier op 7 seconden rechts, voor de helft in beeld.quote:
Kunnen ze gewoon in de loods doenquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat uithongeren programma mag van mij een vervolg kennen.
Dit was het vertrek van Jorien. Volgens mij is Mila de eerste waarvan ze bij de heli afscheid neemt. Toch wel geblondeerd haar.quote:
Eric Dikeb!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Die zat dus nog ergens diep in een andere kaartenbak die eigenlijk al in het archief zat maar toch bij gebrek aan goede castings er uit gehaald is. Eens zien welke RLS dino's we nog meer kunnen verwachten in volgende cyclussen....
Inderdaad lang geleden, heb dat toen nooit gekeken. Uit die tijd is inderdaad lastig om wat te vinden, maar van nu heeft ze gewoon foto's op haar facebook staan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Is wel al 25 jaar geleden. Ze is nu 52, dus toen pas 27. Maar kan me haar niet meer voor de geest halen en een foto vinden van haar in die tijd is niet te doen. Sowieso is het vrij moeilijk om uberhaupt een foto van haar te vinden.
Wat ik er nu van vind? Nog geen idee. Ze is niet op haar mondje gevallen, en da's mooi, zeker met betrekking tot slippers aan klinken.
En Malgosia.quote:
Ik kan niets vinden onder de naam waarmee ze bij Big Diet bekend was. Ze kan nu getrouwd zijn, maar kan haar achternaam van nu ook niet vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden, heb dat toen nooit gekeken. Uit die tijd is inderdaad lastig om wat te vinden, maar van nu heeft ze gewoon foto's op haar facebook staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden onder de naam waarmee ze bij Big Diet bekend was. Ze kan nu getrouwd zijn, maar kan haar achternaam van nu ook niet vinden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_DietMilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij mag haar aanduwen en dat is dan ook wel zijn enige bijdrage .quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:37 schreef LionHeart het volgende:
Die Robert heeft ook wel een paar draadjes los. Dat ik 'm inmiddels veel minder sympathiek ben gaan vinden dan Roxy, is echt knap van hem, want dat niveau lag vrij laag.
En daar ging mijn drankje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef kater1 het volgende:
Vond het erg irritant dat Casper een mediterende Sayf nadeed en belachelijk maakte. Nu vind ik Casper eigenlijk sowieso al irritant en onsmakelijk om te zien met al die puisten. Ik denk dat Fianca eigenlijk hèm niet wilde aankijken.
De naam in beeld als sluikreclame is voldoende. De Jumbo komt toch ook niet elke cyclus met een mannetje naar binnen die de boodschappen opzichtig gaat zitten promoten als een tell sell commercial?quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En elke maand het zelfde gezeur hier, het is een sponsor. Het is maar één keer, valt mee. Verder zie je het merk, meer niet.
Ja maar het is nou eenmaal zo, en ze promoten het en ze betalen er ook voor. Het is 1 minuut per maand en dan laten ze het even zien dat je het om kan draaien nou poeh poeh. Zo werkt het nou eenmaal. Zonder die sponsors en zonder reclame geen programma.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De naam in beeld als sluikreclame is voldoende. De Jumbo komt toch ook niet elke cyclus met een mannetje naar binnen die de boodschappen opzichtig gaat zitten promoten als een tell sell commercial?
Irritant is het wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is nou eenmaal zo, en ze promoten het en ze betalen er ook voor. Het is 1 minuut per maand en dan laten ze het even zien dat je het om kan draaien nou poeh poeh. Zo werkt het nou eenmaal. Zonder die sponsors en zonder reclame geen programma.
hij keek in de spiegel?quote:
Het elke keer benoemen ook.quote:
Dat die kwakbol nog geen kneuzingen heeft aan zijn borstkas van het kloppenquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
volgens salar waren hun de enige met teamspirit
Ja, nee, dat snap ik.quote:
Doet er niet meer toequote:Op woensdag 13 mei 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, nee, dat snap ik.Maar zij speelden als eerste. Ik wil alsnog weten wat ze gescoord hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |