Nah ja het werd tijd, zijn dooie cool hand Luke hard to get show heeft lang genoeg geduurtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja omdat hij door bijna iedereen aangevallen wordt maar daar heeft hij het zelf naar gemaakt
Ik noem hem gewoon saa-ief hoor. Buitenlandse uitspraken voor namen in het Nederlands vind ik altijd zo'n raar iets. Vooral als er al een Nederlandse versie bestaat.quote:
Zeefquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon saa-ief hoor. Buitenlandse uitspraken voor namen in het Nederlands vind ik altijd zo'n raar iets. Vooral als er al een Nederlandse versie bestaat.
Ik denk dat hij ook zo genoemd wil worden als Zeef, anders zegt hij er wel wat van en Jan noemt hem ook zo. Ik neem aan dat ze vragen hoe de uitspraak is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon saa-ief hoor. Buitenlandse uitspraken voor namen in het Nederlands vind ik altijd zo'n raar iets. Vooral als er al een Nederlandse versie bestaat.
Daar heb ik het ook over. 😛quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook zo genoemd wil worden als Zeef, anders zegt hij er wel wat van en Jan noemt hem ook zo. Ik neem aan dat ze vragen hoe de uitspraak is.
Ohja.. ik kon niet op die naam komenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Sayf is gewoon de mannelijke Eunice![]()
Nog even en hij zit ook op de hottubdeksel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |