Dat is nog afwachten, ze heeft nog geen moer laten zien..quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.
Ik vind het een leuke dame
Vind het altijd zo simpel om te sneren op iemands figuur. Kijk met Roxy zien we dat live gebeuren die wil afvallen maar doet geen reet en vreet een pot mayo en choco pasta leeg. Do loopt hard dus die is er wel mee bezig. Heb daar bewondering voor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze ook niet mijn type maar ze komt wel oké over
Ze is in de Loods gaan zitten dus dat argument kan al aan de wilgenquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het altijd zo simpel om te sneren op iemands figuur. Kijk met Roxy zien we dat live gebeuren die wil afvallen maar doet geen reet en vreet een pot mayo en choco pasta leeg. Do loopt hard dus die is er wel mee bezig. Heb daar bewondering voor.
Ze hebben een sport ruimte.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is in de Loods gaan zitten dus dat argument kan al aan de wilgen
Zeker, gaan we volgen hoe vaak Do daar gaat hardlopenquote:
Oehhh prikkelbaarquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, gaan we volgen hoe vaak Do daar gaat hardlopen![]()
( En ik houd catussen, geen geraniums..)
Normaal zit dat vet er aan als ze maanden in de loods zitten, maar nu al bij binnenkomst. Bonbon met ozempic, zijn deze al verkrijgbaar? Misschien een tip voor haar.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft indrukwekkende airbags, betere nog dan die van Roxy , ze hardloopt ook nog zei ze.. een heel knappe prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ik snap best wel dat ze misschien wel een heel lief TikTakMeiske is zonder werk met een BS Introverhaaltje die geluk zoekt in de Show..quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Normaal zit dat vet er aan als ze maanden in de loods zitten, maar nu al bij binnenkomst. Bonbon met ozempic, zijn deze al verkrijgbaar? Misschien een tip voor haar.
Zag het net.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Mocht Salar laatste worden met zijn bondje dan offert hij zich als "leider" wel op😄
Doen we een gieren dansje op, geleerd van oud bondgenoot Donnaquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Mocht Salar laatste worden met zijn bondje dan offert hij zich als "leider" wel op😄
Manipulatiepoging #217.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Of doorhebben dat hij niet kan winnen ?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Manipulatiepoging #217.![]()
Borstklopperij & egostreling #457.
Er kan veel gebeuren in 4 weken.. no-way dat Salar zich gaat opofferen maar profiteert nu wel van een maand de Heilige Jezus uithangen.. AnoekiePoekie is helemaal IntoTheHolySalarquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:28 schreef Hagenesie het volgende:
Hij heeft iig door dat de hele finaleweek wordt omgegooid dus zijn woorden zijn niks waard.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of doorhebben dat hij niet kan winnen ?
Gewoon een goedkope truc om de Popi te blijven... kost nixquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie Salar's bondje echt geen laatste worden, ook niet in de nieuwe situatie rondom KO's.
Die komediant gaat wel eens met een febo-ton ervandoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie Salar's bondje echt geen laatste worden, ook niet in de nieuwe situatie rondom KO's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |