Hoho, hij heeft de bonbon naar de juiste plek op het schaaltje gedirigeerd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Roland nu weer het hardst te tetteren daar
terwijl hij weinig tot niets heeft bijgedragen
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert De Negative Hang tussen Casper en Rikkie .. (het is hun beurt voor het dagrelletje blijkbaar)
[ afbeelding ]
Ja dat valt wel op, hij zeikt en mekkert meer dan normaal terwijl 'ie op Nissie moet gaan liggenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.
Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er niet op kan/mag.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat valt wel op, hij zeikt en mekkert meer dan normaal terwijl 'ie op Nissie moet gaan liggen![]()
Dat 'ie ook een gesprek heeft gehad in Kamer 5 voor het begin van deze nieuwe cyclus om die dooie houding van hem te veranderen sluit ik niet uit
Lijkt mij sterk, Nissie wil wel degelijk "Iets anders" maar die is juist bang voor de cams en wat er op tv komt.. ik ga twijfelen of Rikkie misschien wel een lekkere jongen wilquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er niet op kan/mag.
Rikkie wil misschien inderdaad liever een pikkiequote:Op woensdag 13 mei 2026 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, Nissie wil wel degelijk "Iets anders" maar die is juist bang voor de cams en wat er op tv komt.. ik ga twijfelen of Rikkie misschien wel een lekkere jongen wil
Gaat er wel op lijken, Nissie bied zichzelf al wekenlang aan dat het zowat beschamend is, en maar masseren met lekkere olie, in donker onder een dekbedje fluisteren.. en?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rikkie wil misschien inderdaad liever een pikkie
Casper idem, lekker erin blijven hangen en doordrammen zou ik ook chagrijnig van worden. Vind het beiden zeiksnorren geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Rikkie is ook wel een eerste klas zeikerd geworden.
Ik ook, en Bonny vind ik ook leuk. Denk dat die twee dames best waardevol zijn in je bondje.quote:
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft indrukwekkende airbags, betere nog dan die van Roxy , ze hardloopt ook nog zei ze.. een heel knappe prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ik las 'carpe diem'.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Casper idem, lekker erin blijven hangen en doordrammen zou ik ook chagrijnig van worden. Vind het beiden zeiksnorren geworden.
Qua uiterlijk is ze ook niet mijn type maar ze komt wel oké overquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw zeg, je lijkt af en toe wel een oud wijf die achter de geraniums commentaar levert op alles wat langs loopt.
Ik vind het een leuke dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |