Ze weet dus heel goed hoe de hazen lopen daarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gelijk heeft ze, morgen is alles weg
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel . In Utopia moest ook iemand landen in het gras. Ben even haar naam kwijt.
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Andrea. Daar vind ik die Mila wel wat op lijken qua gezicht.
Ja die hadden we daar ook nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was deze zwever. Die sloeg helemaal door.
[ afbeelding ]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is die goeie ouwe tijd dat er heuse Borderlijntjes opgevoerd werden om in de Show op te treden.. daar mag Febo nog wel een puntje aan zuigen![]()
[ afbeelding ]
( OffTopic jaja ...)
Inderdaad, Steffie, het gecaste nep borderlijntje om stennis te maken en zo een Doku Dingetje er van te maken.. een steeds terugkerend fenomeen in Utopiaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel graag was dit Steff ? En het gelud doet het niet .
Portugal toch ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Nu Rienk nog terug en het feest is compleet. Die is overigens geen zwervert meer.
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/bBrwASysZEKBrHquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Nee die woont in Friesland samen met een vriendin. Dacht dat Adriaan uit 2 in Portugal of Spanje een B&B heeft/had.
Slordig weer van de regiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... BonBonKooppunt tussen Rob&Rox.. wie niet een keer zou je zeggen![]()
De Punten van het SkreewJeRotSpelletje blijven nog tegoed blijkbaar ...
[ afbeelding ]
...voor een godsvermogen...quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
Zo'n Matt matrasje, is wel ideaal zeg!!!
Kan je gewoon omdraaien voor andere zachtheid. Precies waar je maar behoefte aan hebt.
Ik ben overtuigd, ga er morgen gelijk eentje kopen!
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker bezig Roxy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het mooie weer komt eraan, lekker de hele dag in de zon liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Robert hangt er maar gewoon overal een beetje bij en Casper zie je in de vooruitblikken helemaal nergens meer.
Deze cyclus gaat gewoon verder waar de vorige eindigde, maar dan nog een versnelling hoger
Kan de naam van Sayf aangepast worden? Anders blijft het bij elk te openen nieuw deel fout in de OP staan. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
Presentator top gozer Jan Versteegh
[ link | afbeelding ]
Bondjes cyclus 29
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vossen: Ricky, Nyssa, Roland, Melvin
Gieren: Anouk, Noah, Chess, Salar
Haaien: Bonnie, Zaïf, Mila, Joshlyn
Slangen: Roxy, Robert, Dominique, Casper
( img&data @:KinKiJan)Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Jammer dat je de punten nu al laat zien, zat nog niet in de laatste uitzending. Spoilers vind ik erg vervelend.quote:
Zat gister in de aftiteling. Heeft iedereen al kunnen zien. Dus don`t blame me.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat je de punten nu al laat zien, zat nog niet in de laatste uitzending. Spoilers vind ik erg vervelend.
Heb ik dan gemist maar je zet het hier ook erg duidelijk neer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat gister in de aftiteling. Heeft iedereen al kunnen zien. Dus don`t blame me.
Maar als het uitgezonden is kan je het geen spoiler noemen toch ? Althans niet van mijn kant.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist maar je zet het hier ook erg duidelijk neer.
Ik boycott het sinds de eerste cyclus van de bondgenoten uit principe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
Zo'n Matt matrasje, is wel ideaal zeg!!!
Kan je gewoon omdraaien voor andere zachtheid. Precies waar je maar behoefte aan hebt.
Ik ben overtuigd, ga er morgen gelijk eentje kopen!
Misschien dan niet echt een spoiler maar nu weten we dus al de uitslagen en omdat ik dat gemist heb is het bij de eerstvolgende uitzending geen verrassing meer. Ook dom dat ze dat snel even laten zien inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als het uitgezonden is kan je het geen spoiler noemen toch ? Althans niet van mijn kant.
En elke maand het zelfde gezeur hier, het is een sponsor. Het is maar één keer, valt mee. Verder zie je het merk, meer niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik boycott het sinds de eerste cyclus van de bondgenoten uit principe.
Beetje uitzendtijd verspillen aan die constante verplichte theatervoorstellingen met dat matras.
Is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dan niet echt een spoiler maar nu weten we dus al de uitslagen en omdat ik dat gemist heb is het bij de eerstvolgende uitzending geen verrassing meer. Ook dom dat ze dat snel even laten zien inderdaad.
De mannen lieten al snel weten geen verstand van bonbons maken te hebben dus waar bemoeit hij zich nu dan opeens mee?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
NiegoedNiegoed.. eigenwijze Nissie weet alles beterTrouble in Little BonBonParadise
[ afbeelding ]
Was ook niet mijn bedoeling om te spoileren. Sorry daarvoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat van die punten zag ik niet eerder en is mij nu ook ontgaan.
Tsja, gebutst ego, als het bijna klaar is effe snel de credits willen hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mannen lieten al snel weten geen verstand van bonbons maken te hebben dus waar bemoeit hij zich nu dan opeens mee?
dat deed de FEBO zelfquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling om te spoileren. Sorry daarvoor.
Weer een stagaire weg.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
@:Gia, komt Mila je niet bekend voor?
Ze schijnt in 2001 aan Big Diet meegedaan te hebben, ik was aan het kijken of ik daar duidelijkere beelden van kon vinden toen kwam ik jouw post uit die tijd tegen. Benieuwd of je nog hetzelfde over haar denkt als toen.
Is wel al 25 jaar geleden. Ze is nu 52, dus toen pas 27. Maar kan me haar niet meer voor de geest halen en een foto vinden van haar in die tijd is niet te doen. Sowieso is het vrij moeilijk om uberhaupt een foto van haar te vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
@:Gia, komt Mila je niet bekend voor?
Ze schijnt in 2001 aan Big Diet meegedaan te hebben, ik was aan het kijken of ik daar duidelijkere beelden van kon vinden toen kwam ik jouw post uit die tijd tegen. Benieuwd of je nog hetzelfde over haar denkt als toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |