abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220768165
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romantisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:12:43 #204
38824 crew  Droopie
pi_220768166
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
Stel die vraag in Feedback of in je eigen topic.

Door deze vraag hier te stellen doe je impliciet mee het circus groter te maken.

TS hoort wat mij betreft onder goede hulpverlening geplaatst te worden, en of dat een gesloten of open inrichting is, begeleid wonen of ambulante zorgt.

Dat is aan de hulpverlening. Want misschien speelt ie het allemaal wel he? Want morgen krijgen we weer een reactie "ik verveelde me en wilde mij weerbaarder maken"

En in al die zaken trap ik, probeer ik iig, niet meer in.
Hell To The Liars
  maandag 11 mei 2026 @ 21:13:09 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768171
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
Het probleem is dat hij selectief iets aanneemt. Al ziet hij in een zee van 1000 man dat zijn gedrag negatief vind een enkele die hem goedkeuring geeft dan klampt hij zich daar aan vast en negeert de rest.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:13:22 #206
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768173
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Dat snap ik heel goed, en dat respecteer ik ook echt geloof mij.

Mijn gedachte was veel meer de brief is gestuurd, het kwaad is geschied. Misschien was ik te naïef door te denken, okay mooi dit is gedaan, kunnen we niet meer terugdraaien, laten we het dan hebben over hoe dit het einde is. En hoe je het hoofdstuk nu kan sluiten.

Ik dacht dat dat iets effectiever zou zijn, dan roepen: 'dit mag niet, je bent gevaarlijk etc.' Want naar mijn mening ga je iemand daarmee geen inzicht geven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768180
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik wil je best geloven, en ik kan daar ook wel inkomen.

Maar ik vind het stukje: 'Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken....' Dan zeg ik, als jullie dat al jaren proberen en het geen resultaten oplevert. Dan kun je zeggen we gooien het eens over een nieuwe boeg. Maar misschien zijn jullie ook ooit begonnen zoals ik nu begin, met goeie bedoelingen en hoop. Maar als wat jij zegt waar is, en ik heb geen reden aan jou te twijfelen. Dan denk ik dat het vaststaat dat de problematiek te groot is voor hier, en dat andere users hier allerlei inspanningen kunnen verrichten om hem iets duidelijk te maken, maar dat dat dus never nooit gaat gebeuren.

En dat laat mij dan wel achter met de vraag, waar zijn we mee bezig? Jullie zeggen dat wat ik doe niet werkt, en dat TS daar niet ontvankelijk voor is. Maar jullie zeggen ook dat hetgeen dat jullie al jaren doen ook niet werkt. Welke andere conclusie kun je dan trekken dan dat je het beter gewoon kan negeren?

Want wat bereik je eigenlijk door te reageren, als ik jou moet geloven is het antwoord daarop: 'niks' En dat is het laatste stukje van de puzel dat ik dan zoek. Want ik geloof je verhaal en ik wil er ook wel in meegaan, maar het verklaard voor mij niet waarom mensen hier dan toch nog proberen. Als ik tegen jou zeg, je moet gaan douchen zonder nat te worden, verklaar je mij ook voor gek. Maar toch is dat wat jullie zeggen tegen mij, dat dat niet gaat. Maar ondertussen blijven jullie het wel proberen op jullie manier.
Om dezelfde reden dat je iemand die op een brug staat om naar beneden te springen omdat hij zijn leven als ondraaglijk ervaart alsnóg probeert daar vanaf te praten, in plaats aan te moedigen en te roepen 'do a flip on your way down faggot'.
pi_220768182
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
Ik denk dat het soms goed is om het aan medicisch (ggz)specialisten over te laten als iemand ziek is.
Wij weten niet wat goed is om te zeggen. Wat goed lijkt kan verkeerd uitpakken en andersom ook.

Daarom ga ik ook met @CoolGuy mee.
FOK! mag er dan wel voor iedereen zijn. Dat is sympatiek, maar kan ook juist niet helpend zijn.
In de breedste zin des woord
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:14:15 #209
22592 crew  Ole
pi_220768186
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romik heb antisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
Ik heb de knokploeg al klaarstaan! Tuurlijk !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:14:32 #210
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768188
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romantisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
Ik zeg altijd als diegene die mij shit heeft aangedaan in het verleden voor de auto komt. Weet ik niet of ik zou remmen of niet. Een brief zit er echt niet in hoor en zeker niet zo een onzin brief als van TS
pi_220768196
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik zeg altijd als diegene die mij shit heeft aangedaan in het verleden voor de auto komt. Weet ik niet of ik zou remmen of niet. Een brief zit er echt niet in hoor en zeker niet zo een onzin brief als van TS
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:15:56 #212
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768200
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Om dezelfde reden dat je iemand die op een brug staat om naar beneden te springen omdat hij zijn leven als ondraaglijk ervaart alsnóg probeert daar vanaf te praten, in plaats aan te moedigen en te roepen 'do a flip on your way down faggot'.
Iemand die op de brug staat om naar beneden te springen, omdat hij zijn leven als ondragelijk ervaart, is vaak een momentopname. Er is een hele documentaire over een Chinees die op een grote brug mensen tegenhoudt, en die mensen hulp aanbied en die mensen doen het daarna ook niet meer. Ik heb hier begrepen dat het erg structureel is.

Dit is iemand die elke avond op die brug staat, als ik jou moet geloven. Dus die vergelijking loopt een beetje mank.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:16:17 #213
22592 crew  Ole
pi_220768207
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
Is trauma voor haar.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:16:43 #214
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768210
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik denk dat het soms goed is om het aan medicisch (ggz)specialisten over te laten als iemand ziek is.
Wij weten niet wat goed is om te zeggen. Wat goed lijkt kan verkeerd uitpakken en andersom ook.

Daarom ga ik ook met @:CoolGuy mee.
FOK! mag er dan wel voor iedereen zijn. Dat is sympatiek, maar kan ook juist niet helpend zijn.
In de breedste zin des woord
Nee, maar dat is denk ik dan ook de enige goeie conclusie in deze. De manier waarop ik met TS omga is blijkbaar niet goed, maar de manier waarop andere users proberen te zeggen: 'jij bent gevaarlijk.' Gaat denk ik ook niet helpen. Niet reageren of er geen platform voor hebben, lijkt mij de enige juiste conclusie in deze.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768212
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Stel die vraag in Feedback of in je eigen topic.

Door deze vraag hier te stellen doe je impliciet mee het circus groter te maken.

TS hoort wat mij betreft onder goede hulpverlening geplaatst te worden, en of dat een gesloten of open inrichting is, begeleid wonen of ambulante zorgt.

Dat is aan de hulpverlening. Want misschien speelt ie het allemaal wel he? Want morgen krijgen we weer een reactie "ik verveelde me en wilde mij weerbaarder maken"

En in al die zaken trap ik, probeer ik iig, niet meer in.
Ja, of een trolltopic, of er komen smilies waarmee hij wil aantonen dat hij zogenaamd iedereen uit de tent wilde lokken en dat dat gelukt is, of hij had weer een psychose, of hij was weer manisch, of of of of of of of.
pi_220768235
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef Ole het volgende:

[..]
Is trauma voor haar.
Ik snap heel goed dat dat een trauma is voor haar, maar daar heeft TS geen boodschap aan, want als hij daar wél een boodschap aan had, als het hem ook maar iéts kon boeien hoe zij dit zou kúnnen ervaren, dan zou dat genoeg moeten zijn om te zeggen 'weet je, de kans bestaat dat dit bij haar heel fout aan komt, en als ik om haar geef, dan wil ik haar dat risico niet laten lopen, en dat is belangrijker voor me dan het versturen van deze brief, dat is dan pech voor mij'.

Maar dat zegt TS niet, het gaat TS maar om 1 persoon, en dat is hem zelf, ten koste van alles en iedereen, én ten koste van hemzelf.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:19:26 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768239
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
Ja dat probeerde ik hetekip ook duidelijk te maken maar helaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:19:38 #218
22592 crew  Ole
pi_220768240
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, of een trolltopic, of er komen smilies waarmee hij wil aantonen dat hij zogenaamd iedereen uit de tent wilde lokken en dat dat gelukt is, of hij had weer een psychose, of hij was weer manisch, of of of of of of of.
Hij heeft niet gelogen maar zichzelf tegengesproken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:21:27 #219
22592 crew  Ole
pi_220768255
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap heel goed dat dat een trauma is voor haar, maar daar heeft TS geen boodschap aan, want als hij daar wél een boodschap aan had, als het hem ook maar iéts kon boeien hoe zij dit zou kúnnen ervaren, dan zou dat genoeg moeten zijn om te zeggen 'weet je, de kans bestaat dat dit bij haar heel fout aan komt, en als ik om haar geef, dan wil ik haar dat risico niet laten lopen, en dat is belangrijker voor me dan het versturen van deze brief, dat is dan pech voor mij'.

Maar dat zegt TS niet, het gaat TS maar om 1 persoon, en dat is hem zelf, ten koste van alles en iedereen, én ten koste van hemzelf.
Maak geen grapje hier. Is echt levenslang.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220768267
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Ole het volgende:

[..]
Maak geen grapje hier. Is echt levenslang.
Ik beweer en/of denk nergens dat jij een grapje maakt. Sterker nog, mijn reacties op je zijn bloedserieus. Daar zit 0 sarcasme of grappen & grollen bij.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:26:59 #221
22592 crew  Ole
pi_220768295
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik beweer en/of denk nergens dat jij een grapje maakt. Sterker nog, mijn reacties op je zijn bloedserieus. Daar zit 0 sarcasme of grappen & grollen bij.
Was ook niet naar jou bedoeld! :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:27:53 #222
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768303
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:29:40 #223
22592 crew  Ole
pi_220768316
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
In elk geval wil ik van mij zeggen dat het niet zo is!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:29:45 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768317
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
De frustratie gaat meer naar TS dan jou toe van de meeste mensen hier denk ik. Alleen ben jij er nu en hij niet
  maandag 11 mei 2026 @ 21:30:12 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768320
Ik heb vaker verteld dat ze mij afgelopen jaar weer heeft aangesproken op Snapchat en mij een keer heeft gebeld. Dus ze heeft als eerste al initiatief genomen, dan is mijn brief niet zo eng of opgepast.

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven. Eén brief is niet kankerverwekkend toch? ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:32:15 #226
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768331
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
De frustratie gaat meer naar TS dan jou toe van de meeste mensen hier denk ik. Alleen ben jij er nu en hij niet
Zo sta ik er ook wel in ja. Hoe goed bedoeld ook van @Hetekip maar het is vechten tegen de bierkaai vrees ik. Helaas, zeg ik er nadrukkelijk bij.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:17 #227
38824 crew  Droopie
pi_220768337
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vaker verteld dat ze mij afgelopen jaar weer heeft aangesproken op Snapchat en mij een keer heeft gebeld. Dus ze heeft als eerste al initiatief genomen, dan is mijn brief niet zo eng of opgepast.

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven. Eén brief is niet kankerverwekkend toch? ;)
2 uur genoten, zonder reactie te geven, met een zak chips en nu lijkt het topic door het vertrek van hetekip in te kakken, en kom je weer even zuurstof aan het vuurtje geven :)

T zal je nog wel lukken ook.
Hell To The Liars
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:37 #228
441859 crew  Lenny77
pi_220768341
Ik wil een modbreak zetten maar zit met open mond te kijken... Ik weet niet meer wat te zeggen..
OT dan maar??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:49 #229
441859 crew  Lenny77
pi_220768342
Waardeloze MB :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:35:02 #230
22592 crew  Ole
pi_220768351
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei ;) 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
Waardeloze MB :')
Waar gaat het topic over
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:35:02 #231
441859 crew  Lenny77
pi_220768352
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
Gelukkig lieg je nooit dus dit is eentje voor jou om te onthouden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:36:18 #232
441859 crew  Lenny77
pi_220768358
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:35 schreef Ole het volgende:

[..]
Waar gaat het topic over
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:46 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768362
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:54 #234
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768363
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
Waardeloze MB :')
Je bent niet te benijden. Ik snap werkelijk niet hoe je het volhoudt, ik doe het je echt totaal niet na, nog niet eens voor 10%.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:37:47 #235
441859 crew  Lenny77
pi_220768369
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.
Soms ervaart de ontvanger iets anders dan de zender heeft bedoeld..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768376
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Heel FOK!? Neuh. Ja, machteloos als in K_W de hulp bieden die hij hard nodig heeft, dat ben ik met je eens. Dat is ook niet de taak voor wie dan ook hier anders dan professionals.

Maar datgene wat zich hier aan het ontplooien is krijgt keer op keer de kans zich te ontplooien, en dáár is FOK! niet machteloos in.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:38:59 #237
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768382
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Dat is de grootste frustratie nog denk ik
pi_220768384
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?

quote:
Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again. I wasn't looking to have a relationship with her anymore or even necessarily reestablish a friendship. What I mainly wanted to achieve was to make her understand what was going on when I kept sending her all those messages, so that her image of me as a person wouldn't be permanently negative and wouldn't have bad feelings about me and the friendship that we had. I still had her contact details written down in my phone and I decided to make one call to see if her number still worked. It went straight to automatic voicemail and that meant she either stopped using that number or I was still blocked on her phone. I didn't call her again after that.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:40:44 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768391
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:41:46 #240
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768400
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?
[..]

Omdat ik haar daarna meerdere keren weer tegenkwam en ze heeft mij weer aangesproken op Snapchat en gebeld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:43:06 #241
441859 crew  Lenny77
pi_220768409
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768445
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:48:13 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768450
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:48:58 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768456
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.
Yup in zijn hallucinaties natuurlijk. Maar ik snap wat je bedoelt alleen gelooft hijzelf dit natuurlijk
  maandag 11 mei 2026 @ 21:50:09 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768465
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
Kijk daar komt het narcisme weer boven. Jij vind dit en jij vind dat.
pi_220768476
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
Vorige keer is je duidelijk gemaakt (of dat is geprobeerd, althans) dat ze niet in je uitleg geinteresseerd is. Maar dat wil je niet weten, en dat past dan weer in het bredere plaatje dat we hier zien. Nee, je hebt geen recht op vergeving. Je hebt zelfs geen recht om je verhaal aan iemand op te dringen. Als mensen geen kennis wensen te nemen van je uitleg dan staat ze dat helemaal vrij.

Als het echt werkelijk zo is dat ze je heeft proberen te bellen enzo, dan zou ik alsnog het initiatief gezien het verleden helmaal bij haar laten liggen.

quote:
But I still don't understand why she finds it so serious and unforgivable that I continued to send her those messages, that when I try to reconcile with her three years later in 2023, she even immediately hires a lawyer to threaten me? If she doesn't want to talk to me, she could just ignore my message and missed call, right? Am I really so dangerous and scary that I deserve serious civil and criminal charges just because I kept messaging her in 2020? Or is it her fault and is she overreacting to me because of her own insecurities or a conceited self-image and sense of superiority because she has been treated like a princess by those around her all her life? What's your take on this, Jim?
https://docs.google.com/d(...)NoDIa9g/edit?tab=t.0
pi_220768497
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
Hier is hij weer, dat de mensen geen contact meer willen met K_W is niet omdat hij in z'n psychoses nogal zorgelijk gedrag vertoont, maar omdat K_W heel stoer/mooi/slim is en ze daarom uit jaloersheid hem willen beschadigen.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:54:12 #248
441859 crew  Lenny77
pi_220768499
Ok, nu een degelijke modbreak.. Kunnen we het verzenden van die brief loslaten? De toekomst zal het uitwijzen.
Terug naar het stukje Dagboek. Wie moeite met dit alles heeft, aub, laat dit topic dan links liggen. Wat gevoed wordt, groeit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768505
@Keep_Walking al die tijd die je hier op dit forum actief ben, zou je die niet beter in je hulpverlening kunnen steken? Je zit niet goed in je vel denk ik en het werkt ook averechts hier.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:59:55 #250
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768532
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
Terug naar het stukje Dagboek.
TS begint.
Colleziono francobolli di bambini
  maandag 11 mei 2026 @ 22:03:10 #251
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768562
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef Duveldrinker het volgende:
@:Keep_Walking al die tijd die je hier op dit forum actief ben, zou je die niet beter in je hulpverlening kunnen steken? Je zit niet goed in je vel denk ik en het werkt ook averechts hier.
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220768590
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Werkt dat positief in je herstel? Want hier denk ik niet dat heel veel helpt, je bent alleen maar aan het verdedigen.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:06:47 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768597
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Als je eerlijk bent bij je behandeling mischien. Ook eerlijk over je eigen gedrag. Maar als ze niet weten van hoe jij je gedraagt helpt het geen hol.
pi_220768637
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Klinkt alsof je minder stabiel en stevig bent dan je hier wil doen voorkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:11:02 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220768639
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Ik zou je willen aanraden om morgen aan de psycholoog feitelijk te vertellen wat je vandaag gedaan hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 11 mei 2026 @ 22:12:44 #256
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768650
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Werkt dat positief in je herstel? Want hier denk ik niet dat heel veel helpt, je bent alleen maar aan het verdedigen.
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 12-05-2026 01:46:21 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220768661
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
Ok maar ik geef alleen een mening, ik ben niet jullie toch? of een neurotische mongool?
pi_220768675
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Wie heeft vragen over de inhoud van mijn psychoses? Ik geloof dat het mij toegang geeft tot het geestelijke wereld.
Weet de persoon aan wie je die brief/brieven schrijft over je contact met de paranormale wereld?
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:34 #259
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768679
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
Modbreak gelezen?
Colleziono francobolli di bambini
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:54 #260
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768682
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Ok maar ik geef alleen een mening, ik ben niet jullie toch? of een neurotische mongool?
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:18:32 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768687
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Klik het volgende:

[..]
[..]
Weet de persoon aan wie je die brief/brieven schrijft over je contact met de paranormale wereld?
Ze weet dat ik Psychosegevoeligheid heb en ze heeft mijn boek gekocht en gelezen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:18:53 #262
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768691
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Je hoeft niet op hem te reageren. Gewoon negeren dan.
Colleziono francobolli di bambini
pi_220768721
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Snap ik, maar dan zou ik iets zo hebben dan kom ik hier niet meer en ga ik me richten op belangrijke zaken, zoals je herstel. Dit is een beetje een dood spoor waar je je in begeeft? Alle adviezen zijn negatief gaat je helemaal niks opleveren. En het klinkt natuurlijk ook wel hard want jij mag hier ook zijn zeker in dit forum. Maar aan de andere kant brengt het je niks positiefs momenteel.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:24:46 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768752
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Snap ik, maar dan zou ik iets zo hebben dan kom ik hier niet meer en ga ik me richten op belangrijke zaken, zoals je herstel. Dit is een beetje een dood spoor waar je je in begeeft? Alle adviezen zijn negatief gaat je helemaal niks opleveren. En het klinkt natuurlijk ook wel hard want jij mag hier ook zijn zeker in dit forum. Maar aan de andere kant brengt het je niks positiefs momenteel.
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:24:50 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768753
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Je snapt weer niet waar men op doelt
  maandag 11 mei 2026 @ 22:25:33 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768759
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
Zielig figuur :')
pi_220768761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
Maar dat is het niet toch? We hebben het over serieuze zaken hier.
pi_220768776
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ze weet dat ik Psychosegevoeligheid heb en ze heeft mijn boek gekocht en gelezen.
Je zet dat je boek gaat over contact met de paranormale wereld.
Ze weet dat je psychosegevoeligheid hebt.

Je geeft aan dat je alleen haar wilt, en nooit meer iemand anders. (!!!) Noot: dat is geen gezonde visie op relaties, vind ik.

Dit geeft voor sommige mensen echt alarmbellen snap je.

Zweer op je boek:
dat de brief/brieven geen schuld neerlegt bij de vrouw naar wie je de brief schrijft
"" geen schuld neerlegt bij je familie, zoals waar dit topic in mijn optiek vol mee staat
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via social media
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via de fysieke locatie, het adres waar ze woont c.q. waar je de brief naartoe stuurt
"" niet persoonlijk hebt afgegeven, maar in godsnaam aub via de gewone post
etc etc..
  maandag 11 mei 2026 @ 22:27:57 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768779
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Maar dat is het niet toch? We hebben het over serieuze zaken hier.
Hij snapt niet wat hij mensen aandoet. Gaat dit never nooit niet snappen en tevens wil hij het ook niet snappen.

Alleen zijn trauma is belangrijk en wat hij van iets vind. Niet welke trauma hij andere mensen brengt en wat zijn gedrag hen aandoet
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:30:37 #270
441859 crew  Lenny77
pi_220768804
Ok... dit gaat op dit moment nergens meer over.. Feit dat het allemaal ook maar amusant is... niet ok. Veel te veel emoties. Dit topic gaat slapen deze nacht. Morgen gaat het weer open.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 09:39:07 #271
441859 crew  Lenny77
pi_220770384
En weer open..


[ Bericht 42% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 10:27:22 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:56:08 #272
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220770499
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:58:07 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220770502
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:27 schreef Klik het volgende:

[..]
Je zet dat je boek gaat over contact met de paranormale wereld.
Ze weet dat je psychosegevoeligheid hebt.

Je geeft aan dat je alleen haar wilt, en nooit meer iemand anders. (!!!) Noot: dat is geen gezonde visie op relaties, vind ik.

Dit geeft voor sommige mensen echt alarmbellen snap je.

Zweer op je boek:
dat de brief/brieven geen schuld neerlegt bij de vrouw naar wie je de brief schrijft
"" geen schuld neerlegt bij je familie, zoals waar dit topic in mijn optiek vol mee staat
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via social media
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via de fysieke locatie, het adres waar ze woont c.q. waar je de brief naartoe stuurt
"" niet persoonlijk hebt afgegeven, maar in godsnaam aub via de gewone post
etc etc..
Ik zweer op mijn boek:📘

Ik heb de brief via de gewone post gestuurd en ik leg de schuld niet bij de vrouw of mijn familie, ik leg uit wat er aan de hand was en vraag voor vergiffenis. Ik ben niet van plan om haar te belagen op haar fysieke locatie of haar hinderlijk te belagen op wat voor manier dan ook. Ik heb één brief gestuurd naar haar adres en daar blijft het bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Keep_Walking op 12-05-2026 10:22:13 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220770504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Toptip: EMDR kan best heftig zijn, misschien kun je uitzendbureau-gesprekken beter op een aparte dag plannen.

Luck! ^O^
Mon 'en!
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 10:28:10 #275
441859 crew  Lenny77
pi_220770873
Posts van mijzelf en quotes daarop verwijderd. Het gaf verwarring en dat was niet de opzet..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220770957
-dankjewel-

[ Bericht 78% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 10:40:16 ]
pi_220771102
Het feit dat jullie soulmates zijn wil nog niet zeggen dat jullie samen je leven gaan doorbrengen, dit hangt van God af. Hoop het voor jullie, afwachten maar.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:03:53 #278
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220771212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
EMDR is sowieso goed!!
Succes bij en met het uitzendbureau!! :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:06:34 #279
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771219
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:42 schreef RockToTheBeat het volgende:
Het feit dat jullie soulmates zijn wil nog niet zeggen dat jullie samen je leven gaan doorbrengen, dit hangt van God af. Hoop het voor jullie, afwachten maar.
Dat snap ik ook. De tijd zal het leren. Wat vind je van mijn verhaal Dominance Hierarchy?

Lees hier: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:14:06 #280
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220771279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Een werkgever wil nog wel eens de naam van een sollicitant bij Google intikken. Dat ze dan een Facebook pagina van je tegenkomen waar je met foto, naam en toenaam en woonplaats familieleden racisten noemt lijkt me niet bepaald in je voordeel werken.

Misschien handig dat te verwijderen?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:30:19 #281
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220771454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Heel veel succes man!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:39:31 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:14 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een werkgever wil nog wel eens de naam van een sollicitant bij Google intikken. Dat ze dan een Facebook pagina van je tegenkomen waar je met foto, naam en toenaam en woonplaats familieleden racisten noemt lijkt me niet bepaald in je voordeel werken.

Misschien handig dat te verwijderen?
Wat zie jij als je mijn naam Google intikt? Ik zie alleen mijn Facebook en mijn boek stamgenoten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220771637
Het is wat selectief, I know, maar hier komt ie:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
ik leg de schuld niet bij de vrouw
Dat rijmt totaal niet met:

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid.
Je schuift hier wel degelijk de schuld richting haar en vult bovendien voor haar in wat zij voelde of bedoelde. Dat is precies waarom mensen je reacties ongemakkelijk of dreigend vinden overkomen.

Je oordeelt ondertussen keihard over haar reactie, maar ik zie weinig verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Dat zet je, ook met die brief, steeds weg als “ik doe niks fout”, terwijl zij volgens jou degene is die verkeerd reageert.

Verantwoordelijkheid nemen betekent niet dat alles jouw schuld is, maar wel erkennen dat jouw gedrag blijkbaar zo overkwam dat zij reden zag om de politie te bellen, zonder haar meteen weg te zetten als “neurotisch” of “rancuneus”, terwijl je zelf nu hangt in "ik doe niets fout". Ja, nee. Ik snap wel dat mensen twijfelen aan geloofwaardigheid.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:12:24 #284
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:06 schreef Justinn het volgende:
Het is wat selectief, I know, maar hier komt ie:
[..]
Dat rijmt totaal niet met:
[..]
Je schuift hier wel degelijk de schuld richting haar en vult bovendien voor haar in wat zij voelde of bedoelde. Dat is precies waarom mensen je reacties ongemakkelijk of dreigend vinden overkomen.

Je oordeelt ondertussen keihard over haar reactie, maar ik zie weinig verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Dat zet je, ook met die brief, steeds weg als “ik doe niks fout”, terwijl zij volgens jou degene is die verkeerd reageert.

Verantwoordelijkheid nemen betekent niet dat alles jouw schuld is, maar wel erkennen dat jouw gedrag blijkbaar zo overkwam dat zij reden zag om de politie te bellen, zonder haar meteen weg te zetten als “neurotisch” of “rancuneus”, terwijl je zelf nu hangt in "ik doe niets fout". Ja, nee. Ik snap wel dat mensen twijfelen aan geloofwaardigheid.
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220771847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat snap ik ook. De tijd zal het leren. Wat vind je van mijn verhaal Dominance Hierarchy?

Lees hier: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
Sorry hoor, maar in je andere docs schrijf je onder andere dat je haar na het politiegesprek meerdere keren tegen bent gekomen en zij van jou schrok, dat mensen jou als een soort van god zien, dat zij jou bedreigd middels een advocaat en politie en dat je niet alleen zonder haar kunt leven.

Wat ik daar las (enorme lappen tekst over haar) heb je haar jarenlang gestalked. Je lijkt obsessief in je hoofd met haar bezig te zijn.

Weten je behandelaars daarvan en ook dat je haar nu weer opnieuw benaderd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 12-05-2026 12:43:26 ]
pi_220772008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
Je hebt mensen met de dood bedreigd en bent hiervoor veroordeeld. Dat is wel wat meer dan rare dingen…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_220772096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
Het valt mij vooral op dat je oordeelt, naar anderen maar ook naar jezelf. Het zou kunnen dat jij jezelf overtuigingen hebt aangeleerd dat:
- Je een slecht mens bent
- Je door jouw psychoses geen macht hebt over jezelf en je afhankelijk van anderen voelt om jou te redden

Wellicht ben jij je er niet zelf van bewust, omdat je het niet voelt. Het zou kunnen dat de kern van jouw problematiek inhoudt dat jij je schaamt voor wie je bent en hoopt dat die schaamte gaat verdwijnen als mensen maar vaak genoeg bevestiging geven aan wat je wel goed doet.

Dat kost jou zoveel energie dat je daarmee alleen maar met jezelf bezig kan zijn: er is in jouw hoofd dan ook geen ruimte meer om na te denken over anderen. Je wilt die ruimte ook niet maken, omdat jij onbewust heel kwaad bent op iedereen en zoiets hebt van "Als mensen zich niet over mij bekommeren en mij zo laten lijden, bekommer ik mij ook niet om hen!" Tijdens de momenten zelf voelt dat misschien krachtig, maar het is eigenlijk ook heel zelf-destructief, want je bevestigt voor jezelf elke keer weer dat je een slecht mens bent.

Zou dit kunnen kloppen bij jou, denk je?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:51:00 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772121
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je hebt mensen met de dood bedreigd en bent hiervoor veroordeeld. Dat is wel wat meer dan rare dingen…
Ik heb mijn aartsvijand van mijn jeugd bedreigd:

-weg-


Ik heb nooit een vrouw en zeker niet de vrouw waarvan ik hou, bedreigd met de dood. De Antilliaanse man die ik heb bedreigd heeft mijn leven al vanaf de middelbare school op Curaçao zuur gemaakt en is gediagnosticeerd met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.

-details weg-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:27:05 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220772170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
-knip-
En weer iemand met zijn prive gegevens met naam en foto hier .DIt zit dicht bij smaad danwel laster uit het wetboek van strafrecht.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:27:41 ]
pi_220772172
Joh, kap eens met het verspreiden van makkelijk tot een persoon herleidbare info. Voegt voor ons niets toe, en op basis van stad, ethniciteit en beroep is diegene waar het waarschijnlijk om gaat heel makkelijk terug te vinden.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:02:20 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772176
-Nee!!!-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:28:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220772193
Dit is gewoon strafbaar wat je hier nu post.
pi_220772218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Pech, het is gewoon waar. Hij is publieke figuur:

Dat doet er niet toe. Iemands reputatie beschadigen door herleidbare informatie bewust te publiceren, ongeacht of iets waar of niet waar is, mag niet en is niet oké. Sterker nog, het zegt vaak meer over degene die zulke informatie verspreidt dan over de persoon zelf. In jouw geval claim je dat je aan jezelf wilt werken, maar bewust informatie posten die naar iemands identiteit te herleiden is, past daar totaal niet bij. Dat dient meestal een ander doel dan ‘de waarheid vertellen’ of aan jezelf werken.
pi_220772224
Hoe rijm je de duidelijke rancune die je overduidelijk richting deze persoon voelt eigenlijk met je pad van vergeving en verzoening?

quote:
en is gediagnosticeerd met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Je gaat er altijd prat op dat je niets kunt doen aan daden die je begaat tijdens psychoses, dus dan heb je vast wel wat begrip voor andere mensen met psychische problemen die mogelijk daarom vervelend gedrag vertonen. Toch?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:09:49 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772228
Oké andere onderwerp dan:

Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 13:12:06 #296
38824 crew  Droopie
pi_220772243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké andere onderwerp dan:

Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy?
Ieder verhaal wat begint met de benaming kankerjoden vind ik not done, daarna ben ik gestopt met lezen.

Als ik geschockeerd wil worden, kijk ik de the pianist of the boy with the striped pyamas nog wel een keer.
Hell To The Liars
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:14:30 #297
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ieder verhaal wat begint met de benaming kankerjoden vind ik not done, daarna ben ik gestopt met lezen.

Als ik geschockeerd wil worden, kijk ik de the pianist of the boy with the striped pyamas nog wel een keer.
Wil je alsjeblieft je best doen om de eerste twee hoofdstukken te lezen? Alleen het begin zijn er scheldwoorden over Joden daarna niet meer. Het gaat over de fictieve personages Isaiah en Jurandai die in de psychiatrie komen, Isaiah is gebaseerd op mij maar dan gefictionaliseerd en Jurandai is gebaseerd op de Antilliaanse gangster die nu in TBS is. Er zijn meer personages in het verhaal die ook gebaseerd zijn op echte mensen die ik heb gekend in Nederland.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:17:39 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220772267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat zie jij als je mijn naam Google intikt? Ik zie alleen mijn Facebook en mijn boek stamgenoten.
Die openbare Facebookpagina van je. Dus niet je profiel zélf, maar die ene die werkgerelateerd is.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:17:56 #299
13309 nostra
ask why
pi_220772268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wil je alsjeblieft je best doen om de eerste twee hoofdstukken te lezen? Alleen het begin zijn er scheldwoorden over Joden daarna niet meer. Het gaat over de fictieve personages Isaiah en Jurandai die in de psychiatrie komen, Isaiah is gebaseerd op mij maar dan gefictionaliseerd en Jurandai is gebaseerd op de Antilliaanse gangster die nu in TBS is. Er zijn meer personages in het verhaal die ook gebaseerd zijn op echte mensen die ik heb gekend in Nederland.
Los van de kwaliteit van het verhaal, lijkt de titel je denkwijze wel goed te omschrijven. Alles draait bij jou kennelijk om de (perceptie van) dominantie: van blanken versus zwarten versus halfbloedjes, jijzelf als Martin Luther King en Mozes, alpha's die vrouwen kapotneuken, gangsters, je vader als MinJus, het als minderwaardig weggezet worden in de maatschappij. Vind je dat zelf niet een wat obsessief dingetje?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 mei 2026 @ 13:19:46 #300
22592 crew  Ole
pi_220772289
Wil eigenlijk niet doen. Ff rust
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220772431
Sorry hoor, ik zit het hierboven door TS eerder geposte document even te lezen, en dat is net zo eng (hetzij op een iets andere manier) als wat hij schreef over de vrouw waar hij contact mee zoekt.

quote:
*anoniem gemaakt* heeft mijn moeder gemarteld en bijna vermoord met nog onbekende technologie en
hij heeft minstens drie moordpogingen gepleegd op mij. De reden waarom mijn moeder zo ziek is geworden komt door hem.
Als je dat echt gelooft, zelfs als je naar eigenlijk zeggen nu niet in een psychose zit, dat je een vijand hebt die over futuristische geheime tech beschikt die mensen ziek kan maken. Dan eh... hoop ik maar dat de begeleiding intensief en alert is. Waanzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')