abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220770957
-dankjewel-

[ Bericht 78% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 10:40:16 ]
pi_220771102
Het feit dat jullie soulmates zijn wil nog niet zeggen dat jullie samen je leven gaan doorbrengen, dit hangt van God af. Hoop het voor jullie, afwachten maar.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:03:53 #278
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220771212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
EMDR is sowieso goed!!
Succes bij en met het uitzendbureau!! :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:06:34 #279
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771219
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:42 schreef RockToTheBeat het volgende:
Het feit dat jullie soulmates zijn wil nog niet zeggen dat jullie samen je leven gaan doorbrengen, dit hangt van God af. Hoop het voor jullie, afwachten maar.
Dat snap ik ook. De tijd zal het leren. Wat vind je van mijn verhaal Dominance Hierarchy?

Lees hier: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:14:06 #280
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220771279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Een werkgever wil nog wel eens de naam van een sollicitant bij Google intikken. Dat ze dan een Facebook pagina van je tegenkomen waar je met foto, naam en toenaam en woonplaats familieleden racisten noemt lijkt me niet bepaald in je voordeel werken.

Misschien handig dat te verwijderen?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:30:19 #281
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220771454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Heel veel succes man!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:39:31 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771493
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:14 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een werkgever wil nog wel eens de naam van een sollicitant bij Google intikken. Dat ze dan een Facebook pagina van je tegenkomen waar je met foto, naam en toenaam en woonplaats familieleden racisten noemt lijkt me niet bepaald in je voordeel werken.

Misschien handig dat te verwijderen?
Wat zie jij als je mijn naam Google intikt? Ik zie alleen mijn Facebook en mijn boek stamgenoten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220771637
Het is wat selectief, I know, maar hier komt ie:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
ik leg de schuld niet bij de vrouw
Dat rijmt totaal niet met:

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid.
Je schuift hier wel degelijk de schuld richting haar en vult bovendien voor haar in wat zij voelde of bedoelde. Dat is precies waarom mensen je reacties ongemakkelijk of dreigend vinden overkomen.

Je oordeelt ondertussen keihard over haar reactie, maar ik zie weinig verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Dat zet je, ook met die brief, steeds weg als “ik doe niks fout”, terwijl zij volgens jou degene is die verkeerd reageert.

Verantwoordelijkheid nemen betekent niet dat alles jouw schuld is, maar wel erkennen dat jouw gedrag blijkbaar zo overkwam dat zij reden zag om de politie te bellen, zonder haar meteen weg te zetten als “neurotisch” of “rancuneus”, terwijl je zelf nu hangt in "ik doe niets fout". Ja, nee. Ik snap wel dat mensen twijfelen aan geloofwaardigheid.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:12:24 #284
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220771720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:06 schreef Justinn het volgende:
Het is wat selectief, I know, maar hier komt ie:
[..]
Dat rijmt totaal niet met:
[..]
Je schuift hier wel degelijk de schuld richting haar en vult bovendien voor haar in wat zij voelde of bedoelde. Dat is precies waarom mensen je reacties ongemakkelijk of dreigend vinden overkomen.

Je oordeelt ondertussen keihard over haar reactie, maar ik zie weinig verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Dat zet je, ook met die brief, steeds weg als “ik doe niks fout”, terwijl zij volgens jou degene is die verkeerd reageert.

Verantwoordelijkheid nemen betekent niet dat alles jouw schuld is, maar wel erkennen dat jouw gedrag blijkbaar zo overkwam dat zij reden zag om de politie te bellen, zonder haar meteen weg te zetten als “neurotisch” of “rancuneus”, terwijl je zelf nu hangt in "ik doe niets fout". Ja, nee. Ik snap wel dat mensen twijfelen aan geloofwaardigheid.
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220771847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat snap ik ook. De tijd zal het leren. Wat vind je van mijn verhaal Dominance Hierarchy?

Lees hier: https://docs.google.com/d(...)cw/edit?usp=drivesdk
Sorry hoor, maar in je andere docs schrijf je onder andere dat je haar na het politiegesprek meerdere keren tegen bent gekomen en zij van jou schrok, dat mensen jou als een soort van god zien, dat zij jou bedreigd middels een advocaat en politie en dat je niet alleen zonder haar kunt leven.

Wat ik daar las (enorme lappen tekst over haar) heb je haar jarenlang gestalked. Je lijkt obsessief in je hoofd met haar bezig te zijn.

Weten je behandelaars daarvan en ook dat je haar nu weer opnieuw benaderd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 12-05-2026 12:43:26 ]
pi_220772008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
Je hebt mensen met de dood bedreigd en bent hiervoor veroordeeld. Dat is wel wat meer dan rare dingen…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_220772096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof me, ik erken zeker dat mijn gedrag tijdens psychoses vervelend is voor mensen om mij mee te maken. Ik snap dat psychoses eng en vervelend zijn, dat is waarom het ook zo taboe is. Ik heb rare gepaste dingen gedaan die anderen als storend en afstootgevend heb ervaren. Het spijt me zeer 😣
Het valt mij vooral op dat je oordeelt, naar anderen maar ook naar jezelf. Het zou kunnen dat jij jezelf overtuigingen hebt aangeleerd dat:
- Je een slecht mens bent
- Je door jouw psychoses geen macht hebt over jezelf en je afhankelijk van anderen voelt om jou te redden

Wellicht ben jij je er niet zelf van bewust, omdat je het niet voelt. Het zou kunnen dat de kern van jouw problematiek inhoudt dat jij je schaamt voor wie je bent en hoopt dat die schaamte gaat verdwijnen als mensen maar vaak genoeg bevestiging geven aan wat je wel goed doet.

Dat kost jou zoveel energie dat je daarmee alleen maar met jezelf bezig kan zijn: er is in jouw hoofd dan ook geen ruimte meer om na te denken over anderen. Je wilt die ruimte ook niet maken, omdat jij onbewust heel kwaad bent op iedereen en zoiets hebt van "Als mensen zich niet over mij bekommeren en mij zo laten lijden, bekommer ik mij ook niet om hen!" Tijdens de momenten zelf voelt dat misschien krachtig, maar het is eigenlijk ook heel zelf-destructief, want je bevestigt voor jezelf elke keer weer dat je een slecht mens bent.

Zou dit kunnen kloppen bij jou, denk je?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:51:00 #288
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772121
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je hebt mensen met de dood bedreigd en bent hiervoor veroordeeld. Dat is wel wat meer dan rare dingen…
Ik heb mijn aartsvijand van mijn jeugd bedreigd:

-weg-


Ik heb nooit een vrouw en zeker niet de vrouw waarvan ik hou, bedreigd met de dood. De Antilliaanse man die ik heb bedreigd heeft mijn leven al vanaf de middelbare school op Curaçao zuur gemaakt en is gediagnosticeerd met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.

-details weg-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:27:05 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220772170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
-knip-
En weer iemand met zijn prive gegevens met naam en foto hier .DIt zit dicht bij smaad danwel laster uit het wetboek van strafrecht.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:27:41 ]
pi_220772172
Joh, kap eens met het verspreiden van makkelijk tot een persoon herleidbare info. Voegt voor ons niets toe, en op basis van stad, ethniciteit en beroep is diegene waar het waarschijnlijk om gaat heel makkelijk terug te vinden.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:02:20 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772176
-Nee!!!-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 13:28:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220772193
Dit is gewoon strafbaar wat je hier nu post.
pi_220772218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Pech, het is gewoon waar. Hij is publieke figuur:

Dat doet er niet toe. Iemands reputatie beschadigen door herleidbare informatie bewust te publiceren, ongeacht of iets waar of niet waar is, mag niet en is niet oké. Sterker nog, het zegt vaak meer over degene die zulke informatie verspreidt dan over de persoon zelf. In jouw geval claim je dat je aan jezelf wilt werken, maar bewust informatie posten die naar iemands identiteit te herleiden is, past daar totaal niet bij. Dat dient meestal een ander doel dan ‘de waarheid vertellen’ of aan jezelf werken.
pi_220772224
Hoe rijm je de duidelijke rancune die je overduidelijk richting deze persoon voelt eigenlijk met je pad van vergeving en verzoening?

quote:
en is gediagnosticeerd met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Je gaat er altijd prat op dat je niets kunt doen aan daden die je begaat tijdens psychoses, dus dan heb je vast wel wat begrip voor andere mensen met psychische problemen die mogelijk daarom vervelend gedrag vertonen. Toch?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:09:49 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772228
Oké andere onderwerp dan:

Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 13:12:06 #296
38824 crew  Droopie
pi_220772243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké andere onderwerp dan:

Wat vinden jullie van mijn verhaal Dominance Hierarchy?
Ieder verhaal wat begint met de benaming kankerjoden vind ik not done, daarna ben ik gestopt met lezen.

Als ik geschockeerd wil worden, kijk ik de the pianist of the boy with the striped pyamas nog wel een keer.
Hell To The Liars
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:14:30 #297
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220772257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ieder verhaal wat begint met de benaming kankerjoden vind ik not done, daarna ben ik gestopt met lezen.

Als ik geschockeerd wil worden, kijk ik de the pianist of the boy with the striped pyamas nog wel een keer.
Wil je alsjeblieft je best doen om de eerste twee hoofdstukken te lezen? Alleen het begin zijn er scheldwoorden over Joden daarna niet meer. Het gaat over de fictieve personages Isaiah en Jurandai die in de psychiatrie komen, Isaiah is gebaseerd op mij maar dan gefictionaliseerd en Jurandai is gebaseerd op de Antilliaanse gangster die nu in TBS is. Er zijn meer personages in het verhaal die ook gebaseerd zijn op echte mensen die ik heb gekend in Nederland.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:17:39 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220772267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat zie jij als je mijn naam Google intikt? Ik zie alleen mijn Facebook en mijn boek stamgenoten.
Die openbare Facebookpagina van je. Dus niet je profiel zélf, maar die ene die werkgerelateerd is.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:17:56 #299
13309 nostra
ask why
pi_220772268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wil je alsjeblieft je best doen om de eerste twee hoofdstukken te lezen? Alleen het begin zijn er scheldwoorden over Joden daarna niet meer. Het gaat over de fictieve personages Isaiah en Jurandai die in de psychiatrie komen, Isaiah is gebaseerd op mij maar dan gefictionaliseerd en Jurandai is gebaseerd op de Antilliaanse gangster die nu in TBS is. Er zijn meer personages in het verhaal die ook gebaseerd zijn op echte mensen die ik heb gekend in Nederland.
Los van de kwaliteit van het verhaal, lijkt de titel je denkwijze wel goed te omschrijven. Alles draait bij jou kennelijk om de (perceptie van) dominantie: van blanken versus zwarten versus halfbloedjes, jijzelf als Martin Luther King en Mozes, alpha's die vrouwen kapotneuken, gangsters, je vader als MinJus, het als minderwaardig weggezet worden in de maatschappij. Vind je dat zelf niet een wat obsessief dingetje?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 mei 2026 @ 13:19:46 #300
22592 crew  Ole
pi_220772289
Wil eigenlijk niet doen. Ff rust
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')