abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 22:03:10 #251
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768562
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef Duveldrinker het volgende:
@:Keep_Walking al die tijd die je hier op dit forum actief ben, zou je die niet beter in je hulpverlening kunnen steken? Je zit niet goed in je vel denk ik en het werkt ook averechts hier.
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220768590
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Werkt dat positief in je herstel? Want hier denk ik niet dat heel veel helpt, je bent alleen maar aan het verdedigen.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:06:47 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768597
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Als je eerlijk bent bij je behandeling mischien. Ook eerlijk over je eigen gedrag. Maar als ze niet weten van hoe jij je gedraagt helpt het geen hol.
pi_220768637
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Klinkt alsof je minder stabiel en stevig bent dan je hier wil doen voorkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:11:02 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220768639
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb morgen afspraak met mijn psycholoog voor EMDR. Ik ga elke werkdag naar de Gebiedsteam van Altrecht en Lister komt twee keer per week langs. Is dat voldoende hulpverlening?
Ik zou je willen aanraden om morgen aan de psycholoog feitelijk te vertellen wat je vandaag gedaan hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 11 mei 2026 @ 22:12:44 #256
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768650
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Werkt dat positief in je herstel? Want hier denk ik niet dat heel veel helpt, je bent alleen maar aan het verdedigen.
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 12-05-2026 01:46:21 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220768661
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
Ok maar ik geef alleen een mening, ik ben niet jullie toch? of een neurotische mongool?
pi_220768675
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Wie heeft vragen over de inhoud van mijn psychoses? Ik geloof dat het mij toegang geeft tot het geestelijke wereld.
Weet de persoon aan wie je die brief/brieven schrijft over je contact met de paranormale wereld?
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:34 #259
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768679
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind fok gewoon leuk en gezellig, en ik doe niks verkeerds met die brief sturen. Ten eerste ik heb haar niks aangedaan zeker niet mishandeld of bedreigd, en ze heeft mij ook aangesproken op Snapchat en gebeld afgelopen november. Ten tweede die brief die ik stuur is geen ongepaste onzin, maar een uitleg en verontschuldigen voor wat er is gebeurd. Stel ze vind het niet leuk dan reageert ze gewoon niet. Simpel toch? Jullie gedragen als juist neurotische mongolen omdat ik één brief stuur. Daar gaat ze niet dood van. Ik doe ook niks illegaals door een brief te sturen naar haar. Ik ben geen stalker, ik heb haar nooit opgezocht en heb haar nooit aangevallen. Ik heb haar jaren met rust gelaten totdat ze mij zag twee keer in mijn wijk en uit haar eigen initiatief weer met mij begon te praten op Snapchat. Als ze de brief niet kan waarderen dan kan ze het negeren toch?

De tijd zal het leren.
Modbreak gelezen?
Colleziono francobolli di bambini
  maandag 11 mei 2026 @ 22:17:54 #260
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768682
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Ok maar ik geef alleen een mening, ik ben niet jullie toch? of een neurotische mongool?
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:18:32 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768687
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Klik het volgende:

[..]
[..]
Weet de persoon aan wie je die brief/brieven schrijft over je contact met de paranormale wereld?
Ze weet dat ik Psychosegevoeligheid heb en ze heeft mijn boek gekocht en gelezen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:18:53 #262
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768691
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Je hoeft niet op hem te reageren. Gewoon negeren dan.
Colleziono francobolli di bambini
pi_220768721
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Snap ik, maar dan zou ik iets zo hebben dan kom ik hier niet meer en ga ik me richten op belangrijke zaken, zoals je herstel. Dit is een beetje een dood spoor waar je je in begeeft? Alle adviezen zijn negatief gaat je helemaal niks opleveren. En het klinkt natuurlijk ook wel hard want jij mag hier ook zijn zeker in dit forum. Maar aan de andere kant brengt het je niks positiefs momenteel.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:24:46 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768752
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Snap ik, maar dan zou ik iets zo hebben dan kom ik hier niet meer en ga ik me richten op belangrijke zaken, zoals je herstel. Dit is een beetje een dood spoor waar je je in begeeft? Alle adviezen zijn negatief gaat je helemaal niks opleveren. En het klinkt natuurlijk ook wel hard want jij mag hier ook zijn zeker in dit forum. Maar aan de andere kant brengt het je niks positiefs momenteel.
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 22:24:50 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768753
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet jij, ik doel meer op user zoals CoolGuy. Die wil mij gewoon naar beneden halen ongeacht wat ik doe. Ik vind het heel kinderachtig van hem.
Je snapt weer niet waar men op doelt
  maandag 11 mei 2026 @ 22:25:33 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768759
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
Zielig figuur :')
pi_220768761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik vind het geinig eerlijk gezegd. Haters gonna hate
Maar dat is het niet toch? We hebben het over serieuze zaken hier.
pi_220768776
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ze weet dat ik Psychosegevoeligheid heb en ze heeft mijn boek gekocht en gelezen.
Je zet dat je boek gaat over contact met de paranormale wereld.
Ze weet dat je psychosegevoeligheid hebt.

Je geeft aan dat je alleen haar wilt, en nooit meer iemand anders. (!!!) Noot: dat is geen gezonde visie op relaties, vind ik.

Dit geeft voor sommige mensen echt alarmbellen snap je.

Zweer op je boek:
dat de brief/brieven geen schuld neerlegt bij de vrouw naar wie je de brief schrijft
"" geen schuld neerlegt bij je familie, zoals waar dit topic in mijn optiek vol mee staat
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via social media
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via de fysieke locatie, het adres waar ze woont c.q. waar je de brief naartoe stuurt
"" niet persoonlijk hebt afgegeven, maar in godsnaam aub via de gewone post
etc etc..
  maandag 11 mei 2026 @ 22:27:57 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768779
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Maar dat is het niet toch? We hebben het over serieuze zaken hier.
Hij snapt niet wat hij mensen aandoet. Gaat dit never nooit niet snappen en tevens wil hij het ook niet snappen.

Alleen zijn trauma is belangrijk en wat hij van iets vind. Niet welke trauma hij andere mensen brengt en wat zijn gedrag hen aandoet
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 22:30:37 #270
441859 crew  Lenny77
pi_220768804
Ok... dit gaat op dit moment nergens meer over.. Feit dat het allemaal ook maar amusant is... niet ok. Veel te veel emoties. Dit topic gaat slapen deze nacht. Morgen gaat het weer open.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 09:39:07 #271
441859 crew  Lenny77
pi_220770384
En weer open..


[ Bericht 42% gewijzigd door Lenny77 op 12-05-2026 10:27:22 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:56:08 #272
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220770499
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:58:07 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220770502
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:27 schreef Klik het volgende:

[..]
Je zet dat je boek gaat over contact met de paranormale wereld.
Ze weet dat je psychosegevoeligheid hebt.

Je geeft aan dat je alleen haar wilt, en nooit meer iemand anders. (!!!) Noot: dat is geen gezonde visie op relaties, vind ik.

Dit geeft voor sommige mensen echt alarmbellen snap je.

Zweer op je boek:
dat de brief/brieven geen schuld neerlegt bij de vrouw naar wie je de brief schrijft
"" geen schuld neerlegt bij je familie, zoals waar dit topic in mijn optiek vol mee staat
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via social media
"" dat je nooit of te nimmer hinderlijk gaat communiceren via de fysieke locatie, het adres waar ze woont c.q. waar je de brief naartoe stuurt
"" niet persoonlijk hebt afgegeven, maar in godsnaam aub via de gewone post
etc etc..
Ik zweer op mijn boek:📘

Ik heb de brief via de gewone post gestuurd en ik leg de schuld niet bij de vrouw of mijn familie, ik leg uit wat er aan de hand was en vraag voor vergiffenis. Ik ben niet van plan om haar te belagen op haar fysieke locatie of haar hinderlijk te belagen op wat voor manier dan ook. Ik heb één brief gestuurd naar haar adres en daar blijft het bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Keep_Walking op 12-05-2026 10:22:13 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220770504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Van krijg ik EMDR. Daarna heb ik gesprek met uitzendbureau. Wish me luck.
Toptip: EMDR kan best heftig zijn, misschien kun je uitzendbureau-gesprekken beter op een aparte dag plannen.

Luck! ^O^
Mon 'en!
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 10:28:10 #275
441859 crew  Lenny77
pi_220770873
Posts van mijzelf en quotes daarop verwijderd. Het gaf verwarring en dat was niet de opzet..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')