abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 21:32:15 #226
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768331
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]
De frustratie gaat meer naar TS dan jou toe van de meeste mensen hier denk ik. Alleen ben jij er nu en hij niet
Zo sta ik er ook wel in ja. Hoe goed bedoeld ook van @Hetekip maar het is vechten tegen de bierkaai vrees ik. Helaas, zeg ik er nadrukkelijk bij.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:17 #227
38824 crew  Droopie
pi_220768337
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vaker verteld dat ze mij afgelopen jaar weer heeft aangesproken op Snapchat en mij een keer heeft gebeld. Dus ze heeft als eerste al initiatief genomen, dan is mijn brief niet zo eng of opgepast.

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven. Eén brief is niet kankerverwekkend toch? ;)
2 uur genoten, zonder reactie te geven, met een zak chips en nu lijkt het topic door het vertrek van hetekip in te kakken, en kom je weer even zuurstof aan het vuurtje geven :)

T zal je nog wel lukken ook.
Hell To The Liars
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:37 #228
441859 crew  Lenny77
pi_220768341
Ik wil een modbreak zetten maar zit met open mond te kijken... Ik weet niet meer wat te zeggen..
OT dan maar??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:33:49 #229
441859 crew  Lenny77
pi_220768342
Waardeloze MB :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:35:02 #230
22592 crew  Ole
pi_220768351
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei ;) 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
Waardeloze MB :')
Waar gaat het topic over
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:35:02 #231
441859 crew  Lenny77
pi_220768352
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
Gelukkig lieg je nooit dus dit is eentje voor jou om te onthouden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:36:18 #232
441859 crew  Lenny77
pi_220768358
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:35 schreef Ole het volgende:

[..]
Waar gaat het topic over
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:46 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768362
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:54 #234
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768363
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
Waardeloze MB :')
Je bent niet te benijden. Ik snap werkelijk niet hoe je het volhoudt, ik doe het je echt totaal niet na, nog niet eens voor 10%.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:37:47 #235
441859 crew  Lenny77
pi_220768369
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.
Soms ervaart de ontvanger iets anders dan de zender heeft bedoeld..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768376
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Heel FOK!? Neuh. Ja, machteloos als in K_W de hulp bieden die hij hard nodig heeft, dat ben ik met je eens. Dat is ook niet de taak voor wie dan ook hier anders dan professionals.

Maar datgene wat zich hier aan het ontplooien is krijgt keer op keer de kans zich te ontplooien, en dáár is FOK! niet machteloos in.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:38:59 #237
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768382
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Dat is de grootste frustratie nog denk ik
pi_220768384
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?

quote:
Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again. I wasn't looking to have a relationship with her anymore or even necessarily reestablish a friendship. What I mainly wanted to achieve was to make her understand what was going on when I kept sending her all those messages, so that her image of me as a person wouldn't be permanently negative and wouldn't have bad feelings about me and the friendship that we had. I still had her contact details written down in my phone and I decided to make one call to see if her number still worked. It went straight to automatic voicemail and that meant she either stopped using that number or I was still blocked on her phone. I didn't call her again after that.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:40:44 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768391
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:41:46 #240
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768400
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?
[..]

Omdat ik haar daarna meerdere keren weer tegenkwam en ze heeft mij weer aangesproken op Snapchat en gebeld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:43:06 #241
441859 crew  Lenny77
pi_220768409
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768445
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:48:13 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768450
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 21:48:58 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768456
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.
Yup in zijn hallucinaties natuurlijk. Maar ik snap wat je bedoelt alleen gelooft hijzelf dit natuurlijk
  maandag 11 mei 2026 @ 21:50:09 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768465
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
Kijk daar komt het narcisme weer boven. Jij vind dit en jij vind dat.
pi_220768476
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.

En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
Vorige keer is je duidelijk gemaakt (of dat is geprobeerd, althans) dat ze niet in je uitleg geinteresseerd is. Maar dat wil je niet weten, en dat past dan weer in het bredere plaatje dat we hier zien. Nee, je hebt geen recht op vergeving. Je hebt zelfs geen recht om je verhaal aan iemand op te dringen. Als mensen geen kennis wensen te nemen van je uitleg dan staat ze dat helemaal vrij.

Als het echt werkelijk zo is dat ze je heeft proberen te bellen enzo, dan zou ik alsnog het initiatief gezien het verleden helmaal bij haar laten liggen.

quote:
But I still don't understand why she finds it so serious and unforgivable that I continued to send her those messages, that when I try to reconcile with her three years later in 2023, she even immediately hires a lawyer to threaten me? If she doesn't want to talk to me, she could just ignore my message and missed call, right? Am I really so dangerous and scary that I deserve serious civil and criminal charges just because I kept messaging her in 2020? Or is it her fault and is she overreacting to me because of her own insecurities or a conceited self-image and sense of superiority because she has been treated like a princess by those around her all her life? What's your take on this, Jim?
https://docs.google.com/d(...)NoDIa9g/edit?tab=t.0
pi_220768497
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
Hier is hij weer, dat de mensen geen contact meer willen met K_W is niet omdat hij in z'n psychoses nogal zorgelijk gedrag vertoont, maar omdat K_W heel stoer/mooi/slim is en ze daarom uit jaloersheid hem willen beschadigen.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:54:12 #248
441859 crew  Lenny77
pi_220768499
Ok, nu een degelijke modbreak.. Kunnen we het verzenden van die brief loslaten? De toekomst zal het uitwijzen.
Terug naar het stukje Dagboek. Wie moeite met dit alles heeft, aub, laat dit topic dan links liggen. Wat gevoed wordt, groeit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220768505
@Keep_Walking al die tijd die je hier op dit forum actief ben, zou je die niet beter in je hulpverlening kunnen steken? Je zit niet goed in je vel denk ik en het werkt ook averechts hier.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:59:55 #250
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220768532
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
Terug naar het stukje Dagboek.
TS begint.
Colleziono francobolli di bambini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')