Zo sta ik er ook wel in ja. Hoe goed bedoeld ook van @Hetekip maar het is vechten tegen de bierkaai vrees ik. Helaas, zeg ik er nadrukkelijk bij.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De frustratie gaat meer naar TS dan jou toe van de meeste mensen hier denk ik. Alleen ben jij er nu en hij niet
2 uur genoten, zonder reactie te geven, met een zak chips en nu lijkt het topic door het vertrek van hetekip in te kakken, en kom je weer even zuurstof aan het vuurtje gevenquote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vaker verteld dat ze mij afgelopen jaar weer heeft aangesproken op Snapchat en mij een keer heeft gebeld. Dus ze heeft als eerste al initiatief genomen, dan is mijn brief niet zo eng of opgepast.
Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven. Eén brief is niet kankerverwekkend toch?
Waar gaat het topic overquote:
Gelukkig lieg je nooit dus dit is eentje voor jou om te onthouden.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...quote:
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Je bent niet te benijden. Ik snap werkelijk niet hoe je het volhoudt, ik doe het je echt totaal niet na, nog niet eens voor 10%.quote:
Soms ervaart de ontvanger iets anders dan de zender heeft bedoeld..quote:Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit mishandeld of bedreigd.
Heel FOK!? Neuh. Ja, machteloos als in K_W de hulp bieden die hij hard nodig heeft, dat ben ik met je eens. Dat is ook niet de taak voor wie dan ook hier anders dan professionals.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Dat is de grootste frustratie nog denk ikquote:Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven.
quote:Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again. I wasn't looking to have a relationship with her anymore or even necessarily reestablish a friendship. What I mainly wanted to achieve was to make her understand what was going on when I kept sending her all those messages, so that her image of me as a person wouldn't be permanently negative and wouldn't have bad feelings about me and the friendship that we had. I still had her contact details written down in my phone and I decided to make one call to see if her number still worked. It went straight to automatic voicemail and that meant she either stopped using that number or I was still blocked on her phone. I didn't call her again after that.
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet helaas goed genoeg waar dit topic over gaat en wat zich aan het ontplooien is...
Daarom... euh.. gewoon geen woorden voor omdat ik machteloos ben. Wij allemaal trouwens, heel FOK!
Omdat ik haar daarna meerdere keren weer tegenkwam en ze heeft mij weer aangesproken op Snapchat en gebeld.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je hebt het al eens geprobeerd, een paar jaar wachten en dan weer contact proberen te zoeken. Dat werd bepaald niet gewaardeerd. Waarom heb je niet toen al losgelaten? Waarom zou je dat nu wel kunnen?
[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.
En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iemand die 2 keer de politie belt en een advocaat inschakelt geeft een sterk signaal af: ik wens geen contact.
Dus ja ik vind het nog steeds niet goed.
Dat meisje gaat de daver op haar lijf krijgen..
Yup in zijn hallucinaties natuurlijk. Maar ik snap wat je bedoelt alleen gelooft hijzelf dit natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2026 21:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het verhaal gaat zijn dat zij de brief geweldig vond, en dat wij hier allemaal géén gelijk hadden. Dat voel je nu al aan alles.
Kijk daar komt het narcisme weer boven. Jij vind dit en jij vind dat.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
Vorige keer is je duidelijk gemaakt (of dat is geprobeerd, althans) dat ze niet in je uitleg geinteresseerd is. Maar dat wil je niet weten, en dat past dan weer in het bredere plaatje dat we hier zien. Nee, je hebt geen recht op vergeving. Je hebt zelfs geen recht om je verhaal aan iemand op te dringen. Als mensen geen kennis wensen te nemen van je uitleg dan staat ze dat helemaal vrij.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee jullie reageren als dramaqueens. Eén brief heb ik gestuurd waarin ik uitleg geef over wat er is gebeurd en verontschuldigen aan haar over het feit dat ik in een psychose te veel berichten heb gestuurd. Te veel berichten sturen is geen mishandeling of bedreiging, alleen vervelend en opdringerig voor haar. Ik heb spijt dat het zo is gegaan, maar ik ben geen gevaarlijke crimineel en dat weet zei ook.
En nogmaals, ze heeft mij als eerste aangesproken op Snapchat en een keer gebeld. Vind je mijn brief dan nog steeds niet goed?
https://docs.google.com/d(...)NoDIa9g/edit?tab=t.0quote:But I still don't understand why she finds it so serious and unforgivable that I continued to send her those messages, that when I try to reconcile with her three years later in 2023, she even immediately hires a lawyer to threaten me? If she doesn't want to talk to me, she could just ignore my message and missed call, right? Am I really so dangerous and scary that I deserve serious civil and criminal charges just because I kept messaging her in 2020? Or is it her fault and is she overreacting to me because of her own insecurities or a conceited self-image and sense of superiority because she has been treated like a princess by those around her all her life? What's your take on this, Jim?
Hier is hij weer, dat de mensen geen contact meer willen met K_W is niet omdat hij in z'n psychoses nogal zorgelijk gedrag vertoont, maar omdat K_W heel stoer/mooi/slim is en ze daarom uit jaloersheid hem willen beschadigen.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ten eerste ik vind dat zij degene is die overdreven neurotisch reageerde door twee keer de politie bellen, dat deed ze niet omdat ze dacht in gevaar te zijn maar uit een soort vrouwelijke rancune en boosheid. Ik denk dat ze in het verleden raar vond dat ik haar niet heb gevraagd om mijn vriendin te worden en ze voelde zich afgewezen omdat ze wel verliefd op mij was en dat ook liet blijken. Doordat ik geen relatie met haar heb gehad denkt zij dat ik niet geïnteresseerd was en daarom ook afgewezen voelde. De reden waarom ik toen geen relatie met haar nam was omdat ik worstelde met mijn psychoses. Ik zou haar kwetsen als ik een relatie met haar nam toen met de zware problemen die ik had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |