abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:09:47 #201
22592 crew  Ole
pi_220768135
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:11:35 #202
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768157
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als wat ik omschrijf waar is, en het ís waar, want ik heb het in al die jaren hier op het forum meegemaakt, en met mij heel veel anderen hier, maar jij niet. Daar is niks mis mee, dat is geen verwijt, maar misschien zijn er dan dingen die jij niet weet, die jij niet hebt gelezen, die jij niet hebt mee gekregen, die wellicht verklaren waarom vrijwel iedereen hier een andere mening over de situatie heeft dan jij.

Zou kunnen dat dat niet zomaar is, en het zou ook kunnen dat dat niet is omdat Hetekip kut is, maar omdat veel informatie die jij dan blijkbaar niet tot je hebt genomen, over vele jaren heen.

Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken richting K_W, wellicht tegen beter weten in, dat het niét goed gaat met hem, en dat de ideeën die hij heeft niet de beste ideeën zijn. Vanuit de ijdele hoop dat als er schijnbaar heel veel mensen zijn die datzelfde beeld hebben, hij misschien toch ergens de tegenwoordigheid van geest heeft te beseffen 'oke ik heb wat uitdagingen, dat weet ik van mezelf + hier zijn mensen die allemaal hetzelfde zeggen. De kans dat zij allemaal individueel géén gelijk hebben is dermate klein dat het misschien een goed idee is om daar naar te luisteren'.

De kans dat hij dat zegt is klein, vrijwel nihil, wederom, gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar mensen hier geven de hoop nog niet op. Los daarvan, volgens mij, als we wél mensen weren die zeggen zichzelf iets aan te willen doen, wat TS al een paar keer gedaan heeft, maar óók zegt ánderen iets aan te willen doen, dan vraag ik me hardop af waarom de ene uitspraak wel gezien wordt als 'kan niet', (en dat is omdat we hier allemaal geen hulpverleners zijn), maar de andere uitspraak schijnbaar wordt gezien als 'kan op zich wel' (want dezelfde reactie blijft dan ineens uit).

Ik snap dat niet. Imho moet TS juist niet naar de mond gepraat worden, want dat versterkt zijn beeld dat hoe hij het ziet terecht is alleen maar. Als 'we' dat hier niet willen, dan is de oplossing volgens mij niet dat zijn topics leeg blijven van reacties, maar dat de topics er niet zijn.

Ook iets wat ik al jaren zeg, want het is een steil neerwaarts gaande spiraal, en men staat erbij en kijkt er naar.
Ik wil je best geloven, en ik kan daar ook wel inkomen.

Maar ik vind het stukje: 'Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken....' Dan zeg ik, als jullie dat al jaren proberen en het geen resultaten oplevert. Dan kun je zeggen we gooien het eens over een nieuwe boeg. Maar misschien zijn jullie ook ooit begonnen zoals ik nu begin, met goeie bedoelingen en hoop. Maar als wat jij zegt waar is, en ik heb geen reden aan jou te twijfelen. Dan denk ik dat het vaststaat dat de problematiek te groot is voor hier, en dat andere users hier allerlei inspanningen kunnen verrichten om hem iets duidelijk te maken, maar dat dat dus never nooit gaat gebeuren.

En dat laat mij dan wel achter met de vraag, waar zijn we mee bezig? Jullie zeggen dat wat ik doe niet werkt, en dat TS daar niet ontvankelijk voor is. Maar jullie zeggen ook dat hetgeen dat jullie al jaren doen ook niet werkt. Welke andere conclusie kun je dan trekken dan dat je het beter gewoon kan negeren?

Want wat bereik je eigenlijk door te reageren, als ik jou moet geloven is het antwoord daarop: 'niks' En dat is het laatste stukje van de puzel dat ik dan zoek. Want ik geloof je verhaal en ik wil er ook wel in meegaan, maar het verklaard voor mij niet waarom mensen hier dan toch nog proberen. Als ik tegen jou zeg, je moet gaan douchen zonder nat te worden, verklaar je mij ook voor gek. Maar toch is dat wat jullie zeggen tegen mij, dat dat niet gaat. Maar ondertussen blijven jullie het wel proberen op jullie manier.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768165
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romantisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:12:43 #204
38824 crew  Droopie
pi_220768166
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
Stel die vraag in Feedback of in je eigen topic.

Door deze vraag hier te stellen doe je impliciet mee het circus groter te maken.

TS hoort wat mij betreft onder goede hulpverlening geplaatst te worden, en of dat een gesloten of open inrichting is, begeleid wonen of ambulante zorgt.

Dat is aan de hulpverlening. Want misschien speelt ie het allemaal wel he? Want morgen krijgen we weer een reactie "ik verveelde me en wilde mij weerbaarder maken"

En in al die zaken trap ik, probeer ik iig, niet meer in.
Hell To The Liars
  maandag 11 mei 2026 @ 21:13:09 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768171
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
Het probleem is dat hij selectief iets aanneemt. Al ziet hij in een zee van 1000 man dat zijn gedrag negatief vind een enkele die hem goedkeuring geeft dan klampt hij zich daar aan vast en negeert de rest.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:13:22 #206
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768173
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef Ole het volgende:
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Dat snap ik heel goed, en dat respecteer ik ook echt geloof mij.

Mijn gedachte was veel meer de brief is gestuurd, het kwaad is geschied. Misschien was ik te naïef door te denken, okay mooi dit is gedaan, kunnen we niet meer terugdraaien, laten we het dan hebben over hoe dit het einde is. En hoe je het hoofdstuk nu kan sluiten.

Ik dacht dat dat iets effectiever zou zijn, dan roepen: 'dit mag niet, je bent gevaarlijk etc.' Want naar mijn mening ga je iemand daarmee geen inzicht geven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768180
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik wil je best geloven, en ik kan daar ook wel inkomen.

Maar ik vind het stukje: 'Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken....' Dan zeg ik, als jullie dat al jaren proberen en het geen resultaten oplevert. Dan kun je zeggen we gooien het eens over een nieuwe boeg. Maar misschien zijn jullie ook ooit begonnen zoals ik nu begin, met goeie bedoelingen en hoop. Maar als wat jij zegt waar is, en ik heb geen reden aan jou te twijfelen. Dan denk ik dat het vaststaat dat de problematiek te groot is voor hier, en dat andere users hier allerlei inspanningen kunnen verrichten om hem iets duidelijk te maken, maar dat dat dus never nooit gaat gebeuren.

En dat laat mij dan wel achter met de vraag, waar zijn we mee bezig? Jullie zeggen dat wat ik doe niet werkt, en dat TS daar niet ontvankelijk voor is. Maar jullie zeggen ook dat hetgeen dat jullie al jaren doen ook niet werkt. Welke andere conclusie kun je dan trekken dan dat je het beter gewoon kan negeren?

Want wat bereik je eigenlijk door te reageren, als ik jou moet geloven is het antwoord daarop: 'niks' En dat is het laatste stukje van de puzel dat ik dan zoek. Want ik geloof je verhaal en ik wil er ook wel in meegaan, maar het verklaard voor mij niet waarom mensen hier dan toch nog proberen. Als ik tegen jou zeg, je moet gaan douchen zonder nat te worden, verklaar je mij ook voor gek. Maar toch is dat wat jullie zeggen tegen mij, dat dat niet gaat. Maar ondertussen blijven jullie het wel proberen op jullie manier.
Om dezelfde reden dat je iemand die op een brug staat om naar beneden te springen omdat hij zijn leven als ondraaglijk ervaart alsnóg probeert daar vanaf te praten, in plaats aan te moedigen en te roepen 'do a flip on your way down faggot'.
pi_220768182
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
Ik denk dat het soms goed is om het aan medicisch (ggz)specialisten over te laten als iemand ziek is.
Wij weten niet wat goed is om te zeggen. Wat goed lijkt kan verkeerd uitpakken en andersom ook.

Daarom ga ik ook met @CoolGuy mee.
FOK! mag er dan wel voor iedereen zijn. Dat is sympatiek, maar kan ook juist niet helpend zijn.
In de breedste zin des woord
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:14:15 #209
22592 crew  Ole
pi_220768186
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romik heb antisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
Ik heb de knokploeg al klaarstaan! Tuurlijk !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:14:32 #210
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768188
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar stel nou dat jij een brief krijgt van die persoon, dat hij nog steeds denkt dat jullie bij elkaar horen.

Denk jij dan niet van goh, wat romantisch? Nee natuurlijk denk je dat niet, je denkt dan wtf deze persoon is nog steeds volslagen van het padje af. Dat is onderdeel van waarom dat het zo eng maakt, die waanbeelden die zo iemand heeft.

Niet snappen dat wat hij gedaan heeft niet kan, het bagatelliseren, het roepen over hogere machten, niet snappen wat hij de ander aan heeft gedaan en daar ook 0 interesse in hebben, etc.

Echt, het is....8)7
Ik zeg altijd als diegene die mij shit heeft aangedaan in het verleden voor de auto komt. Weet ik niet of ik zou remmen of niet. Een brief zit er echt niet in hoor en zeker niet zo een onzin brief als van TS
pi_220768196
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik zeg altijd als diegene die mij shit heeft aangedaan in het verleden voor de auto komt. Weet ik niet of ik zou remmen of niet. Een brief zit er echt niet in hoor en zeker niet zo een onzin brief als van TS
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:15:56 #212
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768200
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Om dezelfde reden dat je iemand die op een brug staat om naar beneden te springen omdat hij zijn leven als ondraaglijk ervaart alsnóg probeert daar vanaf te praten, in plaats aan te moedigen en te roepen 'do a flip on your way down faggot'.
Iemand die op de brug staat om naar beneden te springen, omdat hij zijn leven als ondragelijk ervaart, is vaak een momentopname. Er is een hele documentaire over een Chinees die op een grote brug mensen tegenhoudt, en die mensen hulp aanbied en die mensen doen het daarna ook niet meer. Ik heb hier begrepen dat het erg structureel is.

Dit is iemand die elke avond op die brug staat, als ik jou moet geloven. Dus die vergelijking loopt een beetje mank.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:16:17 #213
22592 crew  Ole
pi_220768207
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
Is trauma voor haar.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:16:43 #214
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768210
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik denk dat het soms goed is om het aan medicisch (ggz)specialisten over te laten als iemand ziek is.
Wij weten niet wat goed is om te zeggen. Wat goed lijkt kan verkeerd uitpakken en andersom ook.

Daarom ga ik ook met @:CoolGuy mee.
FOK! mag er dan wel voor iedereen zijn. Dat is sympatiek, maar kan ook juist niet helpend zijn.
In de breedste zin des woord
Nee, maar dat is denk ik dan ook de enige goeie conclusie in deze. De manier waarop ik met TS omga is blijkbaar niet goed, maar de manier waarop andere users proberen te zeggen: 'jij bent gevaarlijk.' Gaat denk ik ook niet helpen. Niet reageren of er geen platform voor hebben, lijkt mij de enige juiste conclusie in deze.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768212
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Stel die vraag in Feedback of in je eigen topic.

Door deze vraag hier te stellen doe je impliciet mee het circus groter te maken.

TS hoort wat mij betreft onder goede hulpverlening geplaatst te worden, en of dat een gesloten of open inrichting is, begeleid wonen of ambulante zorgt.

Dat is aan de hulpverlening. Want misschien speelt ie het allemaal wel he? Want morgen krijgen we weer een reactie "ik verveelde me en wilde mij weerbaarder maken"

En in al die zaken trap ik, probeer ik iig, niet meer in.
Ja, of een trolltopic, of er komen smilies waarmee hij wil aantonen dat hij zogenaamd iedereen uit de tent wilde lokken en dat dat gelukt is, of hij had weer een psychose, of hij was weer manisch, of of of of of of of.
pi_220768235
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef Ole het volgende:

[..]
Is trauma voor haar.
Ik snap heel goed dat dat een trauma is voor haar, maar daar heeft TS geen boodschap aan, want als hij daar wél een boodschap aan had, als het hem ook maar iéts kon boeien hoe zij dit zou kúnnen ervaren, dan zou dat genoeg moeten zijn om te zeggen 'weet je, de kans bestaat dat dit bij haar heel fout aan komt, en als ik om haar geef, dan wil ik haar dat risico niet laten lopen, en dat is belangrijker voor me dan het versturen van deze brief, dat is dan pech voor mij'.

Maar dat zegt TS niet, het gaat TS maar om 1 persoon, en dat is hem zelf, ten koste van alles en iedereen, én ten koste van hemzelf.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:19:26 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768239
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die brief heeft ook NIETS te maken met die meid. Het gaat niet om die meid, het gaat om TS. Hij wil wat, hij wil zijn zin doordrijven, ongeacht wat het slachtoffer daar van vindt. Hij is niet bezig met hoe het slachtoffer dat ervaart want als je reactie dan is 'het ergste is dat er geen reactie komt'.

Ehm, nee, dat is niét het ergste, niet voor het slachtoffer én niet voor TS.
Ja dat probeerde ik hetekip ook duidelijk te maken maar helaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:19:38 #218
22592 crew  Ole
pi_220768240
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, of een trolltopic, of er komen smilies waarmee hij wil aantonen dat hij zogenaamd iedereen uit de tent wilde lokken en dat dat gelukt is, of hij had weer een psychose, of hij was weer manisch, of of of of of of of.
Hij heeft niet gelogen maar zichzelf tegengesproken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:21:27 #219
22592 crew  Ole
pi_220768255
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap heel goed dat dat een trauma is voor haar, maar daar heeft TS geen boodschap aan, want als hij daar wél een boodschap aan had, als het hem ook maar iéts kon boeien hoe zij dit zou kúnnen ervaren, dan zou dat genoeg moeten zijn om te zeggen 'weet je, de kans bestaat dat dit bij haar heel fout aan komt, en als ik om haar geef, dan wil ik haar dat risico niet laten lopen, en dat is belangrijker voor me dan het versturen van deze brief, dat is dan pech voor mij'.

Maar dat zegt TS niet, het gaat TS maar om 1 persoon, en dat is hem zelf, ten koste van alles en iedereen, én ten koste van hemzelf.
Maak geen grapje hier. Is echt levenslang.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220768267
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:21 schreef Ole het volgende:

[..]
Maak geen grapje hier. Is echt levenslang.
Ik beweer en/of denk nergens dat jij een grapje maakt. Sterker nog, mijn reacties op je zijn bloedserieus. Daar zit 0 sarcasme of grappen & grollen bij.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:26:59 #221
22592 crew  Ole
pi_220768295
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik beweer en/of denk nergens dat jij een grapje maakt. Sterker nog, mijn reacties op je zijn bloedserieus. Daar zit 0 sarcasme of grappen & grollen bij.
Was ook niet naar jou bedoeld! :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:27:53 #222
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768303
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:29:40 #223
22592 crew  Ole
pi_220768316
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
In elk geval wil ik van mij zeggen dat het niet zo is!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:29:45 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768317
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
Nou ja, ik trek mij terug uit dit topic, ik vind het wel oprecht jammer, dat ik een hele hoop shit over mezelf heb gekregen.

Coolguy heeft het mij eigenlijk fatsoenlijk kunnen uitleggen, maar iedereen daarvoor was vooral gewoon bezig, mij ook gewoon weg te zetten als een stoker, vermoeiend persoon etc. Ik vind het oprecht jammer dat niemand heeft gekeken naar dat ik goede bedoelingen had, maar wellicht tegen een berg aankeek die te steil is.

Ik trek mijn conclusie, dat met ts in gesprek gaan blijkbaar niks gaat oplossen en dat er eigenlijk een heel ander soort hulp nodig is, en dat dit niet het platform is waar TS dat kan krijgen.

Ik ondersteun in mijn werk dagelijks mensen, ook mensen met kwetsbaarheden, en natuurlijk moet ik mensen soms confronteren, maar ik ben allergisch voor mensen die tegen een huilend persoon zeggen: 'niet huilen.' Nee ik wil altijd kijken wat zit erachter, blijkbaar gaat dat bij TS niet.

Maar ik wil toch kwijt dat terwijl iedereen in FB roept dat het een veilige omgeving moet zijn, ik dat absoluut niet heb ervaren, terwijl ik naar mijn mening toch met goede bedoelingen handelde. Dat wil ik wel kwijt.

Ik laat het topic nu ook verder met rust. Ga jullie maar je gang, ik heb eigenlijk geen zin meer shit over mij heen te krijgen voor niks. Terwijl ik wel het gevoel heb, dat ik altijd respectvol ben gebleven in mijn schrijven, terwijl ik van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg.
De frustratie gaat meer naar TS dan jou toe van de meeste mensen hier denk ik. Alleen ben jij er nu en hij niet
  maandag 11 mei 2026 @ 21:30:12 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220768320
Ik heb vaker verteld dat ze mij afgelopen jaar weer heeft aangesproken op Snapchat en mij een keer heeft gebeld. Dus ze heeft als eerste al initiatief genomen, dan is mijn brief niet zo eng of opgepast.

Als ze niet reageert laat ik het los en ga ik verder met mijn leven. Eén brief is niet kankerverwekkend toch? ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')