abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:04 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220767171
Aangifte omdat i
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:33 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ze aangifte gaat doen.
Omdat ik een brief heb gestuurd? Vroeger toen zij en ik heel close waren heb ik regelmatig kerstkaarten gestuurd naar haar en één keer bloemen voor haar verjaardag. Dat vond ze toen heel leuk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:57 #152
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.
Je bedoelt het goed, maar ik zou niet teveel ingaan op dat soort post. Nu krijg je misschien weer moorden in de mond gelegd. Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:39:15 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767182
Die schrikt zich te pletter.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:40:46 #154
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767193
En terecht
pi_220767207
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
  maandag 11 mei 2026 @ 19:44:32 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767218
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
En dan dat soort enge teksten erin ook nog.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:47:52 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767252
Van K_W kom je nooit meer af.
pi_220767288
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Van K_W kom je nooit meer af.
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:28 #159
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767302
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:41 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767304
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Jij verwoord het heel netjes zoals ik niet had gekund. Maar ja enge gedachte.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:55:20 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767332
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
  maandag 11 mei 2026 @ 19:58:17 #162
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767361
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:00:20 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767383
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Waar drijven wij de spot met hem?
pi_220767389
quote:

[..]

Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:02:16 #165
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220767406
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
Dit ja.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220767427
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Niet een individu maar iemand die zich vergelijkbaar vind met Moses en Jezus…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 11 mei 2026 @ 20:04:48 #167
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767436
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @Puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
pi_220767484
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waar drijven wij de spot met hem?
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vertrouw jou niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:25:59 #169
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767678
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:
[..]

Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
pi_220767784
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:38:31 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767803
quote:

[..]

Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 20:39:55 #172
22592 crew  Ole
pi_220767812
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
_O_ dat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 20:42:22 #173
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767838
quote:

[..]
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.

Dat die brief heel eng kan zijn voor dat meisje, dat het misschien niet zo slim is om te doen, daar kunnen we het gerust over hebben, maar dan wel met een beetje fatsoen.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:18 #174
37150 livelink
pi_220767856
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:31 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767860
quote:

[..]

Voor hem is het mischien goed( al denk ik het niet) maar wat voor die dame? Wat eigenlijk gewoon een slachtoffer is van zijn gedrag. Op zo een moment boeit mij TS niet zo maar wel de same van zijn fixatie.

Dit is net zoals zeggen ach maar het was zo een lieve jongen. Net nadat diegene iemand vermoord had (dit is geen vergelijking met TS maar een voorbeeld)
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:09 #176
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767873
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.

2. Ik ben niet bekend met TS als zodanig, ik weet dat er vaker 'problemen' waren, maar inhoudelijk weet ik er weinig van. Ik reageer in de hoedanigheid van iemand die in de zorg werkt met kwetsbare mensen.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:29 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767879
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:04 schreef Hetekip het volgende:
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @:puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:46:20 #178
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767888
quote:

[..]
En dit x100
pi_220767891
quote:

[..]
Omdat, gebaseerd op ervaringen op dit forum uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.

Dat is ook een van de redenen wat dit imho zo ontzettend gevaarlijk maakt.

Combineer dat met dat iemand psychoses heeft, wanen heeft, geesten of engelen of wat dan ook ziet, een geschiedenis heeft van manipuleren, bedreigen, hier én IRL, en zichzelf op dezelfde hoogte plaatst als Moses of welke 2 namen het ook waren die hij recent noemde waar hij zichzelf mee vergelijkt, en dan rolt daar een resultaat uit waarvan ík persoonlijk vind dat je dat geen platform moet bieden.

Wat gaat er straks gezegd worden? Wir haben es nicht gewusst? Ja dag, dit verhaal is al ja-ren bekend. De meeste namen die hier reageren zijn users die de neerwaartse spiraal hebben mee gemaakt over jaren heen, het is niet dat de meningen hier uit de lucht komen vallen.

Ik snap écht niet dat hier een platform voor geboden wordt. Nu hoéf ik dat ook niet te snappen, want het is niet mijn platform, maar ik waarschuw hier al jaren voor. Jaren. In mijn optiek is K_W levensgevaarlijk. Dat is niet 100% puur kwade wil van hem, er zit natuurlijk een psychische/medische geschiedenis bij waardoor je het hem niet voor de volle 100% aan kunt rekenen, maar imho is het wachten tot het een keer mis gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2026 20:49:19 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 20:47:08 #180
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767897
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.

Wat ik jammer vind, is dat het zo stevig moet. We gaan op deze manier nergens geraken, als ik iets opbouwends wil doen wordt mij gezegd: 'KW valt niet mee te bouwen, het blijft zich herhalen.' Maar dan stel ik mij wel de vraag; waarom reageren we allemaal nog in zijn dagboektopics, is het dan niet beter om gewoon niet te reageren en het te laten voor wat het is?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:48:23 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767914
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.

Wat ik jammer vind, is dat het zo stevig moet. We gaan op deze manier nergens geraken, als ik iets opbouwends wil doen wordt mij gezegd: 'KW valt niet mee te bouwen, het blijft zich herhalen.' Maar dan stel ik mij wel de vraag; waarom reageren we allemaal nog in zijn dagboektopics, is het dan niet beter om gewoon niet te reageren en het te laten voor wat het is?
:')
  maandag 11 mei 2026 @ 20:50:40 #182
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767944
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.
Ik probeer vooral te kijken wat er in zijn belevingswereld speelt, en vandaaruit verder te bouwen. Maar dat gaat niet lukken, als je er meteen confronterend in kan. Je moet eerst wat ruimte geven, om daarna ruimte te kunnen nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat, gebaseerd op ervaringen uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.

Dat is ook een van de redenen wat dit imho zo ontzettend gevaarlijk maakt.

Combineer dat met dat iemand psychoses heeft, wanen heeft, geesten of engelen of wat dan ook ziet, een geschiedenis heeft van manipuleren, bedreigen, hier én IRL, en zichzelf op dezelfde hoogte plaatst als Moses of welke 2 namen het ook waren die hij recent noemde waar hij zichzelf mee vergelijkt, en dan rolt daar een resultaat uit waarvan ík persoonlijk vind dat je dat geen platform moet bieden.

Wat gaat er straks gezegd worden? Wir haben es nicht gewusst? Ja dag, dit verhaal is al ja-ren bekend. De meeste namen die hier reageren zijn users die de neerwaartse spiraal hebben mee gemaakt over jaren heen, het is niet dat de meningen hier uit de lucht komen vallen.

Ik snap écht niet dat hier een platform voor geboden wordt. Nu hoéf ik dat ook niet te snappen, want het is niet mijn platform, maar ik waarschuw hier al jaren voor. Jaren. In mijn optiek is K_W levensgevaarlijk. Dat is niet 100% puur kwade wil van hem, er zit natuurlijk een psychische/medische geschiedenis bij waardoor je het hem niet voor de volle 100% aan kunt rekenen, maar imho is het wachten tot het een keer mis gaat.
Juist je stelt dat TS erg egocentrisch is, hij wil dingen en alles en iedereen moet daar voor wijken. Een beetje Godzilla die het meisje gewoon meeneemt.

Als wat jij omschrijft waar is, vraag ik me wel af wat we nog doen hier. Waarom mensen nog überhaupt reageren.
Want gewoon roepen dat hij ermee moet stoppen, of massaal over hem heenvallen gaat ook niet het gewenste resultaat bieden.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:50:49 #183
37150 livelink
pi_220767947
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.

2. Ik ben niet bekend met TS als zodanig, ik weet dat er vaker 'problemen' waren, maar inhoudelijk weet ik er weinig van. Ik reageer in de hoedanigheid van iemand die in de zorg werkt met kwetsbare mensen.
Ik ben nu de tegenhanger van de mensen die zeggen dat we dit allemaal maar goed moeten vinden en steunen. Op K_W heb ik geen invloed, maar wel op mensen die hem hierin nog steunen (hoe goed bedoeld ook). Want dit is eng. Ik ben nu plaatsvervangend angstig voor iemand die ik niet ken. En ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal mee gaat vallen, maar daar mag je niet vanuit gaan. Ik zou het liefst inderdaad helemaal niks zeggen en hem compleet negeren, maar dat kan ik nu niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:51:20 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767956
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik probeer vooral te kijken wat er in zijn belevingswereld speelt, en vandaaruit verder te bouwen. Maar dat gaat niet lukken, als je er meteen confronterend in kan. Je moet eerst wat ruimte geven, om daarna ruimte te kunnen nemen.
[..]
Juist je stelt dat TS erg egocentrisch is, hij wil dingen en alles en iedereen moet daar voor wijken. Een beetje Godzilla die het meisje gewoon meeneemt.

Als wat jij omschrijft waar is, vraag ik me wel af wat we nog doen hier. Waarom mensen nog überhaupt reageren.
Want gewoon roepen dat hij ermee moet stoppen, of massaal over hem heenvallen gaat ook niet het gewenste resultaat bieden.
Ja en ik beeld mij in in de slachtoffers die iemand als TS kan maken en de schade hiervaan ( ook uit eigen ervaring gesproken dan he)
  maandag 11 mei 2026 @ 20:51:25 #185
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767957
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
:')
Kijk dit vind ik weer jammer, ik zou de boel ontregelen.

Maar jullie zeggen eigenlijk: 'Met TS in gesprek gaan heeft geen enkele zin.'
En toch wordt het hier massaal gedaan, is het dan zo :') dat ik vraag, waar we dan überhaupt mee bezig zijn? En waarom we dan niet gewoon niet reageren?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:53:28 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767972
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Kijk dit vind ik weer jammer, ik zou de boel ontregelen.

Maar jullie zeggen eigenlijk: 'Met TS in gesprek gaan heeft geen enkele zin.'
En toch wordt het hier massaal gedaan, is het dan zo :') dat ik vraag, waar we dan überhaupt mee bezig zijn? En waarom we dan niet gewoon niet reageren?
Het enige dat we kunnen proberen is TS te laten inzien hoe slecht en eng zijn gedrag is. Maar bij hem is het lastig. Dan kom jij erbij die er geen fuck van snapt blijkbaar en die alleen maar het slechte gedrag van deze TS aan het bevestigen en goedkeuren is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:54:05 #187
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767974
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben nu de tegenhanger van de mensen die zeggen dat we dit allemaal maar goed moeten vinden en steunen. Op K_W heb ik geen invloed, maar wel op mensen die hem hierin nog steunen (hoe goed bedoeld ook). Want dit is eng. Ik ben nu plaatsvervangend angstig voor iemand die ik niet ken. En ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal mee gaat vallen, maar daar mag je niet vanuit gaan. Ik zou het liefst inderdaad helemaal niks zeggen en hem compleet negeren, maar dat kan ik nu niet.
Daar kan ik best begrip voor opbrengen. Ik zie alleen geen oplossing. Je kan gaan zeggen: 'dit is fout' maar hij gaat zijn gedrag er niet op aanpassen. Als je zegt 'het is goed,' dan is dat ook niet goed.

Wat blijft er over, ik denk dat we ons gewonnen moeten geven en dat dit misschien niet het juiste platform is. Maar dan vind ik, dat er ook of moet worden ingegrepen, of dat we gewoon niet moeten reageren.

Maar toch zie ik dan een grote groep die vocaal zeggen dat het geen zin heeft om met TS in gesprek te gaan, die dat wel doen. Dus ik ben daardoor verward.

Verder vind ik het voor jouw gewoon heel vervelend dat je geconfronteerd wordt met dingen die voor jou helemaal niet fijn zijn. Gaat het wel een beetje met je?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:55:12 #188
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767983
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het enige dat we kunnen proberen is TS te laten inzien hoe slecht en eng zijn gedrag is. Maar bij hem is het lastig. Dan kom jij erbij die er geen fuck van snapt blijkbaar en die alleen maar het slechte gedrag van deze TS aan het bevestigen en goedkeuren is.
Ja, maar jullie zeggen zelf dit gaat al jaren zo, en niks dringt tot hem door.
Net zoals jullie mij vragen, waarom dat nu opeens 'veranderd' zou zijn, vraag ik mij ook af hoe jullie dat dan zien.
Gaat hij nu wel luisteren als jullie het, maar vaak genoeg roepen? Lijkt mij namelijk van niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:13 #189
37150 livelink
pi_220767996
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Daar kan ik best begrip voor opbrengen. Ik zie alleen geen oplossing. Je kan gaan zeggen: 'dit is fout' maar hij gaat zijn gedrag er niet op aanpassen. Als je zegt 'het is goed,' dan is dat ook niet goed.

Wat blijft er over, ik denk dat we ons gewonnen moeten geven en dat dit misschien niet het juiste platform is. Maar dan vind ik, dat er ook of moet worden ingegrepen, of dat we gewoon niet moeten reageren.

Maar toch zie ik dan een grote groep die vocaal zeggen dat het geen zin heeft om met TS in gesprek te gaan, die dat wel doen. Dus ik ben daardoor verward.

Verder vind ik het voor jouw gewoon heel vervelend dat je geconfronteerd wordt met dingen die voor jou helemaal niet fijn zijn. Gaat het wel een beetje met je?
Ja hoor. Voor mezelf ben ik niet (meer) bang. Wel voor haar. En ik denk dat je de juiste conclusie trekt. We moeten niet reageren, zolang er niet ingegrepen wordt.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:17 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767997
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:55 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, maar jullie zeggen zelf dit gaat al jaren zo, en niks dringt tot hem door.
Net zoals jullie mij vragen, waarom dat nu opeens 'veranderd' zou zijn, vraag ik mij ook af hoe jullie dat dan zien.
Gaat hij nu wel luisteren als jullie het, maar vaak genoeg roepen? Lijkt mij namelijk van niet.
Wat gaat jouw gedrag het helpen? Het goedkeuren van dit alles?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:45 #191
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768001
Er gaat niet ingegrepen worden, dat is zo langzamerhand wel duidelijk voor menigeen hier lijkt me.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 20:58:13 #192
22592 crew  Ole
pi_220768014
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef Regilio_ het volgende:
Er gaat niet ingegrepen worden, dat is zo langzamerhand wel duidelijk voor menigeen hier lijkt me.
Ik kan niet meer dan melden. Wel gedaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:00:31 #193
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768048
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja hoor. Voor mezelf ben ik niet (meer) bang. Wel voor haar. En ik denk dat je de juiste conclusie trekt. We moeten niet reageren, zolang er niet ingegrepen wordt.
Gelukkig, daar ben ik blij om. Kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op je leven. Maar knap dat je er nu zo instaat zoals je er instaat.

Ja, ik denk dat dat dan de enige oplossing is.

quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Wat gaat jouw gedrag het helpen? Het goedkeuren van dit alles?
Persoonlijk denk ik als volgt:
De brief is gestuurd, dit kan niet worden teruggedraaid. Het is al gedaan, dan denk ik... Hoe kun je de schade zo zwaar mogelijk minimaliseren? Dan denk ik, ik ga in gesprek. Ik ga vragen, fijn je hebt die brief gestuurd, misschien krijg je geen antwoord terug. Kun jij het dan loslaten, is dit dan voor jou een afgesloten hoofdstuk.

Dan ga je kijken is dat een ja, of een nee, dan ga je het daarover hebben en dan ga je wel kijken of je iemand kan laten inzien, dat het verstandig is om het wellicht af te sluiten.

Misschien zit ik helemaal fout, maar jullie geven zelf eigenlijk aan, dat wat jullie doen ook niet helpt. Want dit gaat al jaren zo door, en al jaren roepen jullie dat hij dit niet moet doen.

Dus het is dan gewoon een beetje de vraag: Zou het niet verstandiger zijn als we collectief, met z'n allen gewoon niet reageren.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:00:47 #194
38824 crew  Droopie
pi_220768051
Zeg hetekip.
Het is niet allemaal zo zwart/ wit he.

Niemand hier, behalve K_W zelf, kan hem helpen.

Als je met een glimlach op een forum en een brief in je la van Peter Schouten gaat zeggen dat het niet illegaal is om een vrouw, weer, te gaan schrijven.

Dan is het normaal dat mensen daar op ageren, het is namelijk een forum.

Fuck around, find out.

En als TS, alle verantwoordelijkheid naast hem neerlegt, tot aan het niet nemen van medicatie aan toe, dan krijg je reacties

Ik snap oprecht niet dat jij nu de barmhartige samaritaan wil gaan uithangen voor mannen die vrouwen belagen.

"Nou nou Droopie, een brief is toch niet belagen"

Stuur Peter Schouten een mail en vraag hoe hij erover denkt.
Of nog beter, vraag het je moeder of zus of andere vrouw in je familie.
Hell To The Liars
  maandag 11 mei 2026 @ 21:02:32 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768069
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:00 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Gelukkig, daar ben ik blij om. Kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op je leven. Maar knap dat je er nu zo instaat zoals je er instaat.

Ja, ik denk dat dat dan de enige oplossing is.
[..]
Persoonlijk denk ik als volgt:
De brief is gestuurd, dit kan niet worden teruggedraaid. Het is al gedaan, dan denk ik... Hoe kun je de schade zo zwaar mogelijk minimaliseren? Dan denk ik, ik ga in gesprek. Ik ga vragen, fijn je hebt die brief gestuurd, misschien krijg je geen antwoord terug. Kun jij het dan loslaten, is dit dan voor jou een afgesloten hoofdstuk.

Dan ga je kijken is dat een ja, of een nee, dan ga je het daarover hebben en dan ga je wel kijken of je iemand kan laten inzien, dat het verstandig is om het wellicht af te sluiten.

Misschien zit ik helemaal fout, maar jullie geven zelf eigenlijk aan, dat wat jullie doen ook niet helpt. Want dit gaat al jaren zo door, en al jaren roepen jullie dat hij dit niet moet doen.

Dus het is dan gewoon een beetje de vraag: Zou het niet verstandiger zijn als we collectief, met z'n allen gewoon niet reageren.
Dit is gewoon achja de crimineel heeft zijn daad al gedaan. Ach nee wat gaan we hier nu mee doen. Foei boef
pi_220768092
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]

Als wat ik omschrijf waar is, en het ís waar, want ik heb het in al die jaren hier op het forum meegemaakt, en met mij heel veel anderen hier, maar jij niet. Daar is niks mis mee, dat is geen verwijt, maar misschien zijn er dan dingen die jij niet weet, die jij niet hebt gelezen, die jij niet hebt mee gekregen, die wellicht verklaren waarom vrijwel iedereen hier een andere mening over de situatie heeft dan jij.

Zou kunnen dat dat niet zomaar is, en het zou ook kunnen dat dat niet is omdat Hetekip kut is, maar omdat veel informatie die jij dan blijkbaar niet tot je hebt genomen, over vele jaren heen.

Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken richting K_W, wellicht tegen beter weten in, dat het niét goed gaat met hem, en dat de ideeën die hij heeft niet de beste ideeën zijn. Vanuit de ijdele hoop dat als er schijnbaar heel veel mensen zijn die datzelfde beeld hebben, hij misschien toch ergens de tegenwoordigheid van geest heeft te beseffen 'oke ik heb wat uitdagingen, dat weet ik van mezelf + hier zijn mensen die allemaal hetzelfde zeggen. De kans dat zij allemaal individueel géén gelijk hebben is dermate klein dat het misschien een goed idee is om daar naar te luisteren'.

De kans dat hij dat zegt is klein, vrijwel nihil, wederom, gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar mensen hier geven de hoop nog niet op. Los daarvan, volgens mij, als we wél mensen weren die zeggen zichzelf iets aan te willen doen, wat TS al een paar keer gedaan heeft, maar óók zegt ánderen iets aan te willen doen, dan vraag ik me hardop af waarom de ene uitspraak wel gezien wordt als 'kan niet', (en dat is omdat we hier allemaal geen hulpverleners zijn), maar de andere uitspraak schijnbaar wordt gezien als 'kan op zich wel' (want dezelfde reactie blijft dan ineens uit).

Ik snap dat niet. Imho moet TS juist niet naar de mond gepraat worden, want dat versterkt zijn beeld dat hoe hij het ziet terecht is alleen maar. Als 'we' dat hier niet willen, dan is de oplossing volgens mij niet dat zijn topics leeg blijven van reacties, maar dat de topics er niet zijn.

Ook iets wat ik al jaren zeg, want het is een steil neerwaarts gaande spiraal, en men staat erbij en kijkt er naar.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:05:28 #197
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768096
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dit is gewoon achja de crimineel heeft zijn daad al gedaan. Ach nee wat gaan we hier nu mee doen. Foei boef
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
  maandag 11 mei 2026 @ 21:06:41 #198
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768107
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:00 schreef Droopie het volgende:
Zeg hetekip.
Het is niet allemaal zo zwart/ wit he.

Niemand hier, behalve K_W zelf, kan hem helpen.

Als je met een glimlach op een forum en een brief in je la van Peter Schouten gaat zeggen dat het niet illegaal is om een vrouw, weer, te gaan schrijven.

Dan is het normaal dat mensen daar op ageren, het is namelijk een forum.

Fuck around, find out.

En als TS, alle verantwoordelijkheid naast hem neerlegt, tot aan het niet nemen van medicatie aan toe, dan krijg je reacties

Ik snap oprecht niet dat jij nu de barmhartige samaritaan wil gaan uithangen voor mannen die vrouwen belagen.

"Nou nou Droopie, een brief is toch niet belagen"

Stuur Peter Schouten een mail en vraag hoe hij erover denkt.
Of nog beter, vraag het je moeder of zus of andere vrouw in je familie.
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
pi_220768122
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
I just did.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:09:03 #200
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768130
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
Naief gedrag van jou is vermoeiend man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')