abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2026 @ 14:48:29 #102
511221 Hetekip
Depressief
pi_220757617
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dankjewel 🙏🏿
En als ik je goed begrijp, gaat het vrijwilligerswerk uiteindelijk ook een beetje leiden naar betaald werk correct? Ik geloof ook dat je een Wajong hebt, en je zit nog in behandeling. Je zou kunnen kijken of zij bekend zijn met een IPS traject.

https://www.werkenmetips.nl/wat-is-ips/

Lees je daar ook eens over in, misschien is dat wat voor jou, je krijgt dan ook een jobcoach en die kunnen als je gaat werken ook helpen met bemiddelen en zo.

Ik weet niet of je weet dat dit bestaat, maar misschien is het iets voor je. En als het nu nog niet wat is, dan misschien voor in de toekomst.

Het is dat we op afstand zijn kerel, maar als ik kon zou ik je een knuffel geven en zeggen ga zo door.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 14:59:23 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220757649
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]
En als ik je goed begrijp, gaat het vrijwilligerswerk uiteindelijk ook een beetje leiden naar betaald werk correct? Ik geloof ook dat je een Wajong hebt, en je zit nog in behandeling. Je zou kunnen kijken of zij bekend zijn met een IPS traject.

https://www.werkenmetips.nl/wat-is-ips/

Lees je daar ook eens over in, misschien is dat wat voor jou, je krijgt dan ook een jobcoach en die kunnen als je gaat werken ook helpen met bemiddelen en zo.

Ik weet niet of je weet dat dit bestaat, maar misschien is het iets voor je. En als het nu nog niet wat is, dan misschien voor in de toekomst.

Het is dat we op afstand zijn kerel, maar als ik kon zou ik je een knuffel geven en zeggen ga zo door.
Ik heb in Juni afspraak met de arbeidsdeskundige van de UWV. Morgen maandag ga ik naar een uitzendbureau in Utrecht voor betaald werk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 mei 2026 @ 16:02:23 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220758014
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:44 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb een TR gezet, ga gewoon weg als je hier enkel wat stemmingmakerij wil.
Triest, zeer triest.
Ik vind eerder dat jij mensen de mond snoert.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:40:42 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220758274
Kom op mensen, het is mijn dagboek en ik wil niet dat jullie hier ruzie gaan maken met elkaar. Boca_raton je kent mij al heel lang van vroeger op fok weet je nog? Ik was echt geen slechte user in mijn eerste 10 jaar op fok, maar ik heb moeilijke tegenslagen gehad sinds 2016 (terugkerende psychoses omdat mijn medicatie niet meer goed werkte). Het gaat eindelijk weer beter met mij. Wat vind je daarvan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 mei 2026 @ 16:44:58 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220758298
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:40 schreef Keep_Walking het volgende:
Kom op mensen, het is mijn dagboek en ik wil niet dat jullie hier ruzie gaan maken met elkaar. Boca_raton je kent mij al heel lang van vroeger op fok weet je nog? Ik was echt geen slechte user in mijn eerste 10 jaar op fok, maar ik heb moeilijke tegenslagen gehad sinds 2016 (terugkerende psychoses omdat mijn medicatie niet meer goed werkte). Het gaat eindelijk weer beter met mij. Wat vind je daarvan?
Ik heb een slecht geheugen dus ik ken je niet meer van wat jaartjes geleden. Ik zal geen ruzie (meer) maken voorlopig; het is inderdaad jouw topic.
pi_220758402
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
Dit is een leugen.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:30:10 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220758719
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit is een leugen.
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220758744
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.
Die ga ik onthouden, kan van pas komen ooit :P "nee ik heb niet gelogen, ik heb mezelf gewoon tegengesproken" :P
  zondag 10 mei 2026 @ 19:35:11 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220759716
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb in Juni afspraak met de arbeidsdeskundige van de UWV. Morgen maandag ga ik naar een uitzendbureau in Utrecht voor betaald werk.
Zou mooi zijn als je weer iets zou kunnen doen, maar neem niet al teveel hooi op je vork.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 11 mei 2026 @ 12:57:29 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220763629
Ik ben vandaag naar Randstad geweest en heb een afspraak gemaakt voor morgen met een medewerker. Ik heb mijn CV opgestuurd naar hun website, maar ik heb een gat in mijn CV. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor mij om te solliciteren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 13:56:03 #112
511221 Hetekip
Depressief
pi_220764091
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben vandaag naar Randstad geweest en heb een afspraak gemaakt voor morgen met een medewerker. Ik heb mijn CV opgestuurd naar hun website, maar ik heb een gat in mijn CV. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor mij om te solliciteren.
Goed gedaan, was het moeilijk om deze stap te zetten? Ik heb het idee dat het je wel goed afgaat? Ik hoop dat ze jou kunnen helpen met het vinden van werk dat ook een beetje bij jou past. Dat gat is jammer, helaas heeft de maatschappij minder capaciteit om om te gaan met het tragische. Een beleid van liberaal individueel hedonisme, heeft dat helaas helemaal gesloopt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220764214
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.
Wat maakt het uit?

Je moet het zelf weten hoor. Als jij graag complimenten wilt krijgen en wilt horen dat je een lieve jongen bent die het allemaal goed doet, dan moet je hier dingen over jezelf vertellen waardoor mensen een positief beeld krijgen van jou. Ik zou daar dan wel een poos mee wachten, want als je dat nu meteen doet, is het ongeloofwaardig. Maar als je je nu eerst een paar maanden hier wat stil houdt en daarna kom je met een topic: "Hallo, hier ben ik weer! Ik heb mijn leven op orde hoor! Ik leef nu een nederig leven, ben altijd vriendelijk tegen iedereen en ik werk in een verzorgingstehuis en help oudjes om hun laatste dagen toch wat leuker te maken. Ik maak een praatje met ze, doe spelletjes met heb. En ze zijn mij allemaal heel dankbaar! Ik krijg daarvan een heel warm gevoel in mijn hart. Jullie hebben gelijk hoor. Geld interesseert mij niet meer." Dan krijg je die complimenten en aandacht wel.

Aangezien je hier (min of meer) toch anoniem bent, komt niemand erachter of je dat allemaal verzonnen hebt of dat het echt waar is. Als je het heel slim en overtuigend kunt vertellen, word je misschien wel officieel benoemd tot FOK!er van het jaar. Het geeft je misschien een enorme kick en een gevoel van macht en controle als je zelf weet dat het allemaal gelogen is en dat jouw leven nog steeds een puinhoop is. Hoe populairder jij jezelf kunt maken, hoe meer controle jij over andere mensen krijgt. Dan hoef jij ook geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Andere mensen lossen het allemaal voor je op. Tja, daar vragen ze natuurlijk zelf om als ze allemaal zo dom zijn om alles te geloven wat je zegt.

Is dit wat je wilt?
  maandag 11 mei 2026 @ 14:25:46 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220764265
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:18 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Wat maakt het uit?

Je moet het zelf weten hoor. Als jij graag complimenten wilt krijgen en wilt horen dat je een lieve jongen bent die het allemaal goed doet, dan moet je hier dingen over jezelf vertellen waardoor mensen een positief beeld krijgen van jou. Ik zou daar dan wel een poos mee wachten, want als je dat nu meteen doet, is het ongeloofwaardig. Maar als je je nu eerst een paar maanden hier wat stil houdt en daarna kom je met een topic: "Hallo, hier ben ik weer! Ik heb mijn leven op orde hoor! Ik leef nu een nederig leven, ben altijd vriendelijk tegen iedereen en ik werk in een verzorgingstehuis en help oudjes om hun laatste dagen toch wat leuker te maken. Ik maak een praatje met ze, doe spelletjes met heb. En ze zijn mij allemaal heel dankbaar! Ik krijg daarvan een heel warm gevoel in mijn hart. Jullie hebben gelijk hoor. Geld interesseert mij niet meer." Dan krijg je die complimenten en aandacht wel.

Aangezien je hier (min of meer) toch anoniem bent, komt niemand erachter of je dat allemaal verzonnen hebt of dat het echt waar is. Als je het heel slim en overtuigend kunt vertellen, word je misschien wel officieel benoemd tot FOK!er van het jaar. Het geeft je misschien een enorme kick en een gevoel van macht en controle als je zelf weet dat het allemaal gelogen is en dat jouw leven nog steeds een puinhoop is. Hoe populairder jij jezelf kunt maken, hoe meer controle jij over andere mensen krijgt. Dan hoef jij ook geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Andere mensen lossen het allemaal voor je op. Tja, daar vragen ze natuurlijk zelf om als ze allemaal zo dom zijn om alles te geloven wat je zegt.

Is dit wat je wilt?
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 14:26:26 #115
511221 Hetekip
Depressief
pi_220764268
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.
Sorry beetje filosofische vraag, maar wat is volgens jou een goed mens?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220764325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.
Het allereerste en ook het meest belangrijke wat je moet doen om dat te bereiken, is door eerlijk te zijn naar vooral jezelf en ook naar anderen.

Elke leugen die jij vertelt, zal jou steeds verder brengen van "goedheid". Het is heel makkelijk om te liegen, maar een stuk moeilijker om de schade ongedaan te maken.
  maandag 11 mei 2026 @ 15:30:33 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220764666
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Sorry beetje filosofische vraag, maar wat is volgens jou een goed mens?
Jezus Christus
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 15:31:11 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220764671
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Het allereerste en ook het meest belangrijke wat je moet doen om dat te bereiken, is door eerlijk te zijn naar vooral jezelf en ook naar anderen.

Elke leugen die jij vertelt, zal jou steeds verder brengen van "goedheid". Het is heel makkelijk om te liegen, maar een stuk moeilijker om de schade ongedaan te maken.
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 15:34:12 #119
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220764695
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
Juist :').

Geen actieve herinnering meer aan de 'belofte' die je onlangs deed waardoor je een week niet kon posten hier?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220765110
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
Misschien is jouw eigen geheugen niet zo goed, maar de anderen kunnen het zich wel herinneren. Denk je dat als je maar vaak genoeg zegt dat je niet gelogen hebt, mensen het op den duur gaan geloven?
  maandag 11 mei 2026 @ 16:16:25 #121
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220765134
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
Mensen hier proberen je op zowat alles te pakken , dus ik zou wel eerst goed nadenken voordat je wat zegt, en zeker als het niet helemaal klopt.
Helaas is de sfeer hier tegenwoordig dat we mensen op alles proberen te pakken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 11 mei 2026 @ 16:18:56 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220765151
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mensen hier proberen je op zowat alles te pakken , dus ik zou wel eerst goed nadenken voordat je wat zegt, en zeker als het niet helemaal klopt.
Helaas is de sfeer hier tegenwoordig dat we mensen op alles proberen te pakken.
Leugens worden niet zomaar geaccepteerd. Logisch.
  maandag 11 mei 2026 @ 16:20:00 #123
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220765157
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Leugens worden niet zomaar geaccepteerd. Logisch.
Lekker zwart blijven maken toch
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 11 mei 2026 @ 16:23:11 #124
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220765170
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lekker zwart blijven maken toch
Waarom zie je dit telkens zo? Oprechte vraag.

Als ik tegen iemand zeg dat mijn blauwe trui niet blauw, maar knalroze is, dan is het toch niet raar dat ik daar ook maar iets van weerwoord op krijg?

Nog los van veel ergere dingen die je zou kunnen zeggen/hebben gezegd.

Dat heeft helemaal niets met iemand 'ergens op willen pakken' te maken.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 11 mei 2026 @ 16:50:15 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220765326
Waarover heb ik gelogen dan? Noem een paar voorbeelden. Er is letterlijk een documentaire op uitzending gemist waar je kan zien wie ik ben. Ook hebben jullie mijn Facebook en Instagram. Wat is de leugens die ik heb verteld?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220765354
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lekker zwart blijven maken toch
Heeft daar helemaal niks mee te maken.

Mensen die liegen, zijn onbetrouwbaar en hoe dan ook een mogelijke bedreiging voor het welzijn van anderen, want niemand wil door een ander belazerd worden.

Het maakt daarbij eigenlijk geen zak uit of die persoon met bewuste intenties liegt, of teveel gebukt gaat onder schaamte of welke reden dan ook. Leugens zijn leugens.

Als het Keep_Walking nooit gaat lukken om te stoppen met liegen over dingen die hij gedaan heeft, zal hij zich ook nooit gelukkiger voelen op de manier zoals hij aangeeft dat wel te willen. Nooit!

Ik ben het wel met jou eens dat het ook niet fair is om hem continu aan zijn fouten te herinneren. Hij hoeft hier niet op het beklaagdenbankje te zitten. Dan kan hij gerust zeggen dat hij het er niet over wilt hebben.

Maar liegen of dingen die hij wel gedaan heeft, stellig ontkennen? Not done!!!
  maandag 11 mei 2026 @ 16:59:29 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220765377
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarover heb ik gelogen dan? Noem een paar voorbeelden. Er is letterlijk een documentaire op uitzending gemist waar je kan zien wie ik ben. Ook hebben jullie mijn Facebook en Instagram. Wat is de leugens die ik heb verteld?
Vooruit, nog een poging dan zodat je het zelf hopelijk inziet:

quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Geen actieve herinnering meer aan de 'belofte' die je onlangs deed waardoor je een week niet kon posten hier?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220765420
Volgens mij vergeten sommige mensen ook dat dit al jarenlang speelt. Als je oudere topics terugleest, zie je veel dezelfde worstelingen terugkomen. Ik denk daarom ook niet dat mensen hem bewust willen aanvallen, maar eerder dat er na verloop van tijd wat vermoeidheid ontstaat wanneer dezelfde feedback steeds terugkomt en het lastig zichtbaar is wat ermee gedaan wordt.
  maandag 11 mei 2026 @ 17:29:39 #129
13309 nostra
ask why
pi_220765786
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op een mooie Surinaamse vrouw die ik ken van mijn studententijd en aankomende week ga ik haar een brief sturen per post naar haar adres. Ik hoop dat ze weer openstaat om met mij te praten en dat ze mij kan vertrouwen en vergeven voor wat er is gebeurd zes jaren geleden. Ik hou van haar en zal altijd van haar blijven houden, en ik wil niemand anders meer hebben. Als zij het niet wil, dan blijf ik single voor de rest van mijn leven. -O-
Deze vrouw?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 15:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu twee jaar vrijgezel en het bevalt mij prima. Er is wel een vrouw die ik van mijn studententijd ken waar ik nog steeds verliefd op ben. Momenteel heb ik weinig contact met haar gehad, ze sprak me aan op Snapchat en ze zei dat ze me mist, maar ik wacht het af.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Daar ben ik nu niet klaar voor en er is iets gebeurd tussen mij en haar vijf jaar geleden waardoor ik niet durf initiatief te nemen zonder meer zekerheid van haar kant. Ze heeft twee keer de politie gebeld en mij gedreigd met haar advocaat omdat ik tijdens een zware psychose heb bang gemaakt met overdreven veel berichten sturen naar haar.
Niet. Doen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 17:33:32 #130
22592 crew  Ole
pi_220765830
Sorry geen sorry.. als dit mij zou gebeuren zou ik deze persoon nooit meer toelaten in mijn leven!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220766459
Ja ik zou enig initiatief bij haar laten liggen. Je hebt je zodanig misdragen dat ze de politie en advocaat heeft moeten contacteren, en nu zou ze na jaren een brief krijgen met een dramatische motivatie erachter als "Ik hou van haar en zal altijd van haar blijven houden, en ik wil niemand anders meer hebben. Als zij het niet wil, dan blijf ik single voor de rest van mijn leven". Ik denk dat de kans groot is dat het voor haar een nare verrassing zal zijn, en voor jou een teleurstelling.

Doe maar niet.
pi_220766526
pi_220766541
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:33 schreef Ole het volgende:
Sorry geen sorry.. als dit mij zou gebeuren zou ik deze persoon nooit meer toelaten in mijn leven!
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 18:40:27 #134
22592 crew  Ole
pi_220766544
D
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.
Dat bedoel ik
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 18:47:34 #135
13309 nostra
ask why
pi_220766583
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.
En dan ook nog met deze grondgedachte:

I must never permanently lose Nerissa from my life, I knew instinctively inside from the beginning I saw her, because the love story that was destined to happen between me and her was to happen as an important part is an important part of destiny that and God's plan for my life and her life, what the complete content of God's could be for the two of us or humanity as a whole.


It's not that I kept sending her hundreds of messages every day, but I was very strange, pushy and transgressive with the content of what I kept writing to her back then. At least my personal assessment of my messages when I read them back is that under normal stable circumstances I would never send those kinds of messages to her. I just wasn't clear-headed, I wasn't myself and I didn't have control and awareness over my own body and mind. 🧞‍♂️ I had already been admitted to the Altrecht tower in the heavily closed department of HC5, when I sent her a message saying that I "can't let her go" or something like that.

Apparently that was the last straw for her and she reported it to the police and blocked me everywhere so that I could no longer contact her. I didn't realize immediately during my psychosis what I had done and I had no idea that I was losing her because of my behavior. In my persistent delusion I thought she was preparing a serious lawsuit to rescue me from Altrecht and make me the owner of the entire WA house so that she and I could start a big company together or something. Again, I was severely psychotic and mentally disturbed at the time.

The police came to visit me and asked me to leave her alone and to stop sending her messages. I was still severely psychotic and unstable when the police spoke to me, but my clinical psychologist from Altrecht was there and I was able to understand that something serious was going on and I promised not to bother her again. the police and signed a document from the police that they had brought with them. The document stated that I was not allowed to contact her for six months and that I had to leave her alone.


Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again.
A week later I received a threatening message in my Hotmail inbox from her lawyer (Peter Schouten), accusing me of committing the criminal offense of stalking Nerissa (my ex-classmate) and I became urgent requested in the threatening letter to stop immediately and never again attempt to make contact with her in any way, not even to speak to her if I happened to encounter her in person somewhere in a public space, because otherwise drastic civil and criminal proceedings would be brought against me with serious consequences and high financial costs that I would have to pay for with my own financial resources (this was stated in the threatening email from her lawyer).

In addition to this threatening email from her lawyer, she also called the police again to report that I had contacted them again after indicating three years ago that she was bothered by my messages and should leave her alone in 2020 I was asked in 2020 not to send any more messages to her for at least six months and I have not done so for those six months and longer. Legally speaking, the agreement not to contact her expires after six months and I have complete freedom to contact her again with messages or by telephone after those six months have expired. So I have not violated any legal agreement or obligation by calling her again or sending a message on her Facebook after three years.

After all, I am a scary black Antillean who cannot impose his problems on a beautiful, protected, rich Surinamese princess. She has the right to continue to live disturbed in her rosy bubble and I am not suitable to be a part of that unfortunately because scary people with psychoses are third-class citizens who do not deserve equal rights or fair treatment in society, logical right?😳 . Nerissa (my ex-classmate) has had such a hard time in her life because she has always been the prettiest girl in class with wealthy parents who could give her everything her heart desired. I have made her very anxious with my messages and because she doesn't know how to use the block function properly, I deserve to be threatened with criminal pursuit and the risk of getting a criminal record... right???😳
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 18:58:42 #136
22592 crew  Ole
pi_220766629
Ik vrees dat dit niet doordringt bij TS
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220766704
quote:
82s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef nostra het volgende:

[..]

*lap tekst*

Dat zijn wel behoorlijk zorgelijke gedachtegangen. Ook hier weer het benoemen van betrokkenen met naam- en toenaam, en ervan overtuigd dat hem onrecht is aangedaan.

Hoop dat hij deze vrouw gewoon lekker laat, en zich concentreert op productievere ontwikkelingen in zijn leven.
pi_220766823
quote:
82s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef nostra het volgende:

[..]
En dan ook nog met deze grondgedachte:

I must never permanently lose Nerissa from my life, I knew instinctively inside from the beginning I saw her, because the love story that was destined to happen between me and her was to happen as an important part is an important part of destiny that and God's plan for my life and her life, what the complete content of God's could be for the two of us or humanity as a whole.


It's not that I kept sending her hundreds of messages every day, but I was very strange, pushy and transgressive with the content of what I kept writing to her back then. At least my personal assessment of my messages when I read them back is that under normal stable circumstances I would never send those kinds of messages to her. I just wasn't clear-headed, I wasn't myself and I didn't have control and awareness over my own body and mind. 🧞‍♂️ I had already been admitted to the Altrecht tower in the heavily closed department of HC5, when I sent her a message saying that I "can't let her go" or something like that.

Apparently that was the last straw for her and she reported it to the police and blocked me everywhere so that I could no longer contact her. I didn't realize immediately during my psychosis what I had done and I had no idea that I was losing her because of my behavior. In my persistent delusion I thought she was preparing a serious lawsuit to rescue me from Altrecht and make me the owner of the entire WA house so that she and I could start a big company together or something. Again, I was severely psychotic and mentally disturbed at the time.

The police came to visit me and asked me to leave her alone and to stop sending her messages. I was still severely psychotic and unstable when the police spoke to me, but my clinical psychologist from Altrecht was there and I was able to understand that something serious was going on and I promised not to bother her again. the police and signed a document from the police that they had brought with them. The document stated that I was not allowed to contact her for six months and that I had to leave her alone.


Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again.
A week later I received a threatening message in my Hotmail inbox from her lawyer (Peter Schouten), accusing me of committing the criminal offense of stalking Nerissa (my ex-classmate) and I became urgent requested in the threatening letter to stop immediately and never again attempt to make contact with her in any way, not even to speak to her if I happened to encounter her in person somewhere in a public space, because otherwise drastic civil and criminal proceedings would be brought against me with serious consequences and high financial costs that I would have to pay for with my own financial resources (this was stated in the threatening email from her lawyer).

In addition to this threatening email from her lawyer, she also called the police again to report that I had contacted them again after indicating three years ago that she was bothered by my messages and should leave her alone in 2020 I was asked in 2020 not to send any more messages to her for at least six months and I have not done so for those six months and longer. Legally speaking, the agreement not to contact her expires after six months and I have complete freedom to contact her again with messages or by telephone after those six months have expired. So I have not violated any legal agreement or obligation by calling her again or sending a message on her Facebook after three years.

After all, I am a scary black Antillean who cannot impose his problems on a beautiful, protected, rich Surinamese princess. She has the right to continue to live disturbed in her rosy bubble and I am not suitable to be a part of that unfortunately because scary people with psychoses are third-class citizens who do not deserve equal rights or fair treatment in society, logical right?😳 . Nerissa (my ex-classmate) has had such a hard time in her life because she has always been the prettiest girl in class with wealthy parents who could give her everything her heart desired. I have made her very anxious with my messages and because she doesn't know how to use the block function properly, I deserve to be threatened with criminal pursuit and the risk of getting a criminal record... right???😳

Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbom
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 19:13:24 #139
22592 crew  Ole
pi_220766870
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbom
Yup.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 19:21:10 #140
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220766999
quote:
82s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef nostra het volgende:

[..]
En dan ook nog met deze grondgedachte:

I must never permanently lose Nerissa from my life, I knew instinctively inside from the beginning I saw her, because the love story that was destined to happen between me and her was to happen as an important part is an important part of destiny that and God's plan for my life and her life, what the complete content of God's could be for the two of us or humanity as a whole.


It's not that I kept sending her hundreds of messages every day, but I was very strange, pushy and transgressive with the content of what I kept writing to her back then. At least my personal assessment of my messages when I read them back is that under normal stable circumstances I would never send those kinds of messages to her. I just wasn't clear-headed, I wasn't myself and I didn't have control and awareness over my own body and mind. 🧞‍♂️ I had already been admitted to the Altrecht tower in the heavily closed department of HC5, when I sent her a message saying that I "can't let her go" or something like that.

Apparently that was the last straw for her and she reported it to the police and blocked me everywhere so that I could no longer contact her. I didn't realize immediately during my psychosis what I had done and I had no idea that I was losing her because of my behavior. In my persistent delusion I thought she was preparing a serious lawsuit to rescue me from Altrecht and make me the owner of the entire WA house so that she and I could start a big company together or something. Again, I was severely psychotic and mentally disturbed at the time.

The police came to visit me and asked me to leave her alone and to stop sending her messages. I was still severely psychotic and unstable when the police spoke to me, but my clinical psychologist from Altrecht was there and I was able to understand that something serious was going on and I promised not to bother her again. the police and signed a document from the police that they had brought with them. The document stated that I was not allowed to contact her for six months and that I had to leave her alone.


Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again.
A week later I received a threatening message in my Hotmail inbox from her lawyer (Peter Schouten), accusing me of committing the criminal offense of stalking Nerissa (my ex-classmate) and I became urgent requested in the threatening letter to stop immediately and never again attempt to make contact with her in any way, not even to speak to her if I happened to encounter her in person somewhere in a public space, because otherwise drastic civil and criminal proceedings would be brought against me with serious consequences and high financial costs that I would have to pay for with my own financial resources (this was stated in the threatening email from her lawyer).

In addition to this threatening email from her lawyer, she also called the police again to report that I had contacted them again after indicating three years ago that she was bothered by my messages and should leave her alone in 2020 I was asked in 2020 not to send any more messages to her for at least six months and I have not done so for those six months and longer. Legally speaking, the agreement not to contact her expires after six months and I have complete freedom to contact her again with messages or by telephone after those six months have expired. So I have not violated any legal agreement or obligation by calling her again or sending a message on her Facebook after three years.

After all, I am a scary black Antillean who cannot impose his problems on a beautiful, protected, rich Surinamese princess. She has the right to continue to live disturbed in her rosy bubble and I am not suitable to be a part of that unfortunately because scary people with psychoses are third-class citizens who do not deserve equal rights or fair treatment in society, logical right?😳 . Nerissa (my ex-classmate) has had such a hard time in her life because she has always been the prettiest girl in class with wealthy parents who could give her everything her heart desired. I have made her very anxious with my messages and because she doesn't know how to use the block function properly, I deserve to be threatened with criminal pursuit and the risk of getting a criminal record... right???😳

Dat was zijn brief?
  maandag 11 mei 2026 @ 19:23:39 #141
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767043
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbom
Ik krijg er heel veel gevoelens van en geen eentje goed. Dit is inderdaad gewoon wachten tot het mis gaat
pi_220767047
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat was zijn brief?
:N, dit is blog-post óver de situatie.
Mon 'en!
  maandag 11 mei 2026 @ 19:26:20 #143
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767084
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
:N, dit is blog-post óver de situatie.
Ik ga niet in detail want dan pest ik weer maar brrrrr
  maandag 11 mei 2026 @ 19:29:07 #144
13309 nostra
ask why
pi_220767100
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
:N, dit is blog-post óver de situatie.
(Concept?)brief aan zijn (toenmalige? bestaande?) shrink. Nou ja, link staat in zijn eigen post hierboven.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:31:37 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220767117
Ik heb de brief al naar haar verzonden vandaag bij de Primera brievenbus. Ik doe niks illegaals, het ergste wat kan gebeuren is dat ze niet reageert. De tijd zal het leren! *)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 19:33:21 #146
22592 crew  Ole
pi_220767126
Ik denk dat ze aangifte gaat doen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 19:34:28 #147
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220767134
:') |:(
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 11 mei 2026 @ 19:35:06 #148
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767140
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb de brief al naar haar verzonden vandaag bij de Primera brievenbus. Ik doe niks illegaals, het ergste wat kan gebeuren is dat ze niet reageert. De tijd zal het leren! *)
Nou een grote stap, de meeste maken zich zorgen en speculeren op erop los.

Maar je geeft aan, dat het mogelijk is dat ze niet reageert, zou dat voor jou dan ook een moment zijn om het los te laten en verder te gaan?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:36:31 #149
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220767153
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:59 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Vooruit, nog een poging dan zodat je het zelf hopelijk inziet:
[..]

Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 19:37:05 #150
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767158
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:33 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ze aangifte gaat doen.
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een brief is niet volledige stalking. Ik neem aan dat deze brief het eerste contact is sinds jaren.

Verder denk ik dat het versturen van de brief ook een manier kan zijn om het hoofdstuk eventueel te sluiten maar dat kan KW alleen zelf beantwoorden. Ik denk dat we nu wel allemaal moord en brand kunnen schreeuwen maar beter gaan we hier serieus mee om, op een respectvolle manier.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:04 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220767171
Aangifte omdat i
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:33 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ze aangifte gaat doen.
Omdat ik een brief heb gestuurd? Vroeger toen zij en ik heel close waren heb ik regelmatig kerstkaarten gestuurd naar haar en één keer bloemen voor haar verjaardag. Dat vond ze toen heel leuk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:57 #152
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.
Je bedoelt het goed, maar ik zou niet teveel ingaan op dat soort post. Nu krijg je misschien weer moorden in de mond gelegd. Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:39:15 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767182
Die schrikt zich te pletter.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:40:46 #154
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767193
En terecht
pi_220767207
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
  maandag 11 mei 2026 @ 19:44:32 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767218
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
En dan dat soort enge teksten erin ook nog.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:47:52 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767252
Van K_W kom je nooit meer af.
pi_220767288
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Van K_W kom je nooit meer af.
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:28 #159
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767302
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:41 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767304
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Jij verwoord het heel netjes zoals ik niet had gekund. Maar ja enge gedachte.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:55:20 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767332
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
  maandag 11 mei 2026 @ 19:58:17 #162
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767361
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:00:20 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767383
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Waar drijven wij de spot met hem?
pi_220767389
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:02:16 #165
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220767406
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
Dit ja.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220767427
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Niet een individu maar iemand die zich vergelijkbaar vind met Moses en Jezus…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 11 mei 2026 @ 20:04:48 #167
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767436
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @Puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220767484
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waar drijven wij de spot met hem?
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vertrouw jou niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:25:59 #169
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767678
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:
[..]

Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220767784
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:38:31 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767803
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 20:39:55 #172
22592 crew  Ole
pi_220767812
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
_O_ dat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 20:42:22 #173
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767838
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.

Dat die brief heel eng kan zijn voor dat meisje, dat het misschien niet zo slim is om te doen, daar kunnen we het gerust over hebben, maar dan wel met een beetje fatsoen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:18 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767856
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:31 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767860
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Voor hem is het mischien goed( al denk ik het niet) maar wat voor die dame? Wat eigenlijk gewoon een slachtoffer is van zijn gedrag. Op zo een moment boeit mij TS niet zo maar wel de same van zijn fixatie.

Dit is net zoals zeggen ach maar het was zo een lieve jongen. Net nadat diegene iemand vermoord had (dit is geen vergelijking met TS maar een voorbeeld)
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:09 #176
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767873
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.

2. Ik ben niet bekend met TS als zodanig, ik weet dat er vaker 'problemen' waren, maar inhoudelijk weet ik er weinig van. Ik reageer in de hoedanigheid van iemand die in de zorg werkt met kwetsbare mensen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:29 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767879
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:04 schreef Hetekip het volgende:
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @:puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:46:20 #178
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767888
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
En dit x100
pi_220767891
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Omdat, gebaseerd op ervaringen op dit forum uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.

Dat is ook een van de redenen wat dit imho zo ontzettend gevaarlijk maakt.

Combineer dat met dat iemand psychoses heeft, wanen heeft, geesten of engelen of wat dan ook ziet, een geschiedenis heeft van manipuleren, bedreigen, hier én IRL, en zichzelf op dezelfde hoogte plaatst als Moses of welke 2 namen het ook waren die hij recent noemde waar hij zichzelf mee vergelijkt, en dan rolt daar een resultaat uit waarvan ík persoonlijk vind dat je dat geen platform moet bieden.

Wat gaat er straks gezegd worden? Wir haben es nicht gewusst? Ja dag, dit verhaal is al ja-ren bekend. De meeste namen die hier reageren zijn users die de neerwaartse spiraal hebben mee gemaakt over jaren heen, het is niet dat de meningen hier uit de lucht komen vallen.

Ik snap écht niet dat hier een platform voor geboden wordt. Nu hoéf ik dat ook niet te snappen, want het is niet mijn platform, maar ik waarschuw hier al jaren voor. Jaren. In mijn optiek is K_W levensgevaarlijk. Dat is niet 100% puur kwade wil van hem, er zit natuurlijk een psychische/medische geschiedenis bij waardoor je het hem niet voor de volle 100% aan kunt rekenen, maar imho is het wachten tot het een keer mis gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2026 20:49:19 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 20:47:08 #180
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767897
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.

Wat ik jammer vind, is dat het zo stevig moet. We gaan op deze manier nergens geraken, als ik iets opbouwends wil doen wordt mij gezegd: 'KW valt niet mee te bouwen, het blijft zich herhalen.' Maar dan stel ik mij wel de vraag; waarom reageren we allemaal nog in zijn dagboektopics, is het dan niet beter om gewoon niet te reageren en het te laten voor wat het is?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:48:23 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767914
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.

Wat ik jammer vind, is dat het zo stevig moet. We gaan op deze manier nergens geraken, als ik iets opbouwends wil doen wordt mij gezegd: 'KW valt niet mee te bouwen, het blijft zich herhalen.' Maar dan stel ik mij wel de vraag; waarom reageren we allemaal nog in zijn dagboektopics, is het dan niet beter om gewoon niet te reageren en het te laten voor wat het is?
:')
  maandag 11 mei 2026 @ 20:50:40 #182
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767944
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.
Ik probeer vooral te kijken wat er in zijn belevingswereld speelt, en vandaaruit verder te bouwen. Maar dat gaat niet lukken, als je er meteen confronterend in kan. Je moet eerst wat ruimte geven, om daarna ruimte te kunnen nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat, gebaseerd op ervaringen uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.

Dat is ook een van de redenen wat dit imho zo ontzettend gevaarlijk maakt.

Combineer dat met dat iemand psychoses heeft, wanen heeft, geesten of engelen of wat dan ook ziet, een geschiedenis heeft van manipuleren, bedreigen, hier én IRL, en zichzelf op dezelfde hoogte plaatst als Moses of welke 2 namen het ook waren die hij recent noemde waar hij zichzelf mee vergelijkt, en dan rolt daar een resultaat uit waarvan ík persoonlijk vind dat je dat geen platform moet bieden.

Wat gaat er straks gezegd worden? Wir haben es nicht gewusst? Ja dag, dit verhaal is al ja-ren bekend. De meeste namen die hier reageren zijn users die de neerwaartse spiraal hebben mee gemaakt over jaren heen, het is niet dat de meningen hier uit de lucht komen vallen.

Ik snap écht niet dat hier een platform voor geboden wordt. Nu hoéf ik dat ook niet te snappen, want het is niet mijn platform, maar ik waarschuw hier al jaren voor. Jaren. In mijn optiek is K_W levensgevaarlijk. Dat is niet 100% puur kwade wil van hem, er zit natuurlijk een psychische/medische geschiedenis bij waardoor je het hem niet voor de volle 100% aan kunt rekenen, maar imho is het wachten tot het een keer mis gaat.
Juist je stelt dat TS erg egocentrisch is, hij wil dingen en alles en iedereen moet daar voor wijken. Een beetje Godzilla die het meisje gewoon meeneemt.

Als wat jij omschrijft waar is, vraag ik me wel af wat we nog doen hier. Waarom mensen nog überhaupt reageren.
Want gewoon roepen dat hij ermee moet stoppen, of massaal over hem heenvallen gaat ook niet het gewenste resultaat bieden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:50:49 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767947
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.

2. Ik ben niet bekend met TS als zodanig, ik weet dat er vaker 'problemen' waren, maar inhoudelijk weet ik er weinig van. Ik reageer in de hoedanigheid van iemand die in de zorg werkt met kwetsbare mensen.
Ik ben nu de tegenhanger van de mensen die zeggen dat we dit allemaal maar goed moeten vinden en steunen. Op K_W heb ik geen invloed, maar wel op mensen die hem hierin nog steunen (hoe goed bedoeld ook). Want dit is eng. Ik ben nu plaatsvervangend angstig voor iemand die ik niet ken. En ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal mee gaat vallen, maar daar mag je niet vanuit gaan. Ik zou het liefst inderdaad helemaal niks zeggen en hem compleet negeren, maar dat kan ik nu niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:51:20 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767956
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik probeer vooral te kijken wat er in zijn belevingswereld speelt, en vandaaruit verder te bouwen. Maar dat gaat niet lukken, als je er meteen confronterend in kan. Je moet eerst wat ruimte geven, om daarna ruimte te kunnen nemen.
[..]
Juist je stelt dat TS erg egocentrisch is, hij wil dingen en alles en iedereen moet daar voor wijken. Een beetje Godzilla die het meisje gewoon meeneemt.

Als wat jij omschrijft waar is, vraag ik me wel af wat we nog doen hier. Waarom mensen nog überhaupt reageren.
Want gewoon roepen dat hij ermee moet stoppen, of massaal over hem heenvallen gaat ook niet het gewenste resultaat bieden.
Ja en ik beeld mij in in de slachtoffers die iemand als TS kan maken en de schade hiervaan ( ook uit eigen ervaring gesproken dan he)
  maandag 11 mei 2026 @ 20:51:25 #185
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767957
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
:')
Kijk dit vind ik weer jammer, ik zou de boel ontregelen.

Maar jullie zeggen eigenlijk: 'Met TS in gesprek gaan heeft geen enkele zin.'
En toch wordt het hier massaal gedaan, is het dan zo :') dat ik vraag, waar we dan überhaupt mee bezig zijn? En waarom we dan niet gewoon niet reageren?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:53:28 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767972
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Kijk dit vind ik weer jammer, ik zou de boel ontregelen.

Maar jullie zeggen eigenlijk: 'Met TS in gesprek gaan heeft geen enkele zin.'
En toch wordt het hier massaal gedaan, is het dan zo :') dat ik vraag, waar we dan überhaupt mee bezig zijn? En waarom we dan niet gewoon niet reageren?
Het enige dat we kunnen proberen is TS te laten inzien hoe slecht en eng zijn gedrag is. Maar bij hem is het lastig. Dan kom jij erbij die er geen fuck van snapt blijkbaar en die alleen maar het slechte gedrag van deze TS aan het bevestigen en goedkeuren is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:54:05 #187
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767974
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben nu de tegenhanger van de mensen die zeggen dat we dit allemaal maar goed moeten vinden en steunen. Op K_W heb ik geen invloed, maar wel op mensen die hem hierin nog steunen (hoe goed bedoeld ook). Want dit is eng. Ik ben nu plaatsvervangend angstig voor iemand die ik niet ken. En ik hoop natuurlijk van harte dat het allemaal mee gaat vallen, maar daar mag je niet vanuit gaan. Ik zou het liefst inderdaad helemaal niks zeggen en hem compleet negeren, maar dat kan ik nu niet.
Daar kan ik best begrip voor opbrengen. Ik zie alleen geen oplossing. Je kan gaan zeggen: 'dit is fout' maar hij gaat zijn gedrag er niet op aanpassen. Als je zegt 'het is goed,' dan is dat ook niet goed.

Wat blijft er over, ik denk dat we ons gewonnen moeten geven en dat dit misschien niet het juiste platform is. Maar dan vind ik, dat er ook of moet worden ingegrepen, of dat we gewoon niet moeten reageren.

Maar toch zie ik dan een grote groep die vocaal zeggen dat het geen zin heeft om met TS in gesprek te gaan, die dat wel doen. Dus ik ben daardoor verward.

Verder vind ik het voor jouw gewoon heel vervelend dat je geconfronteerd wordt met dingen die voor jou helemaal niet fijn zijn. Gaat het wel een beetje met je?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:55:12 #188
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767983
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het enige dat we kunnen proberen is TS te laten inzien hoe slecht en eng zijn gedrag is. Maar bij hem is het lastig. Dan kom jij erbij die er geen fuck van snapt blijkbaar en die alleen maar het slechte gedrag van deze TS aan het bevestigen en goedkeuren is.
Ja, maar jullie zeggen zelf dit gaat al jaren zo, en niks dringt tot hem door.
Net zoals jullie mij vragen, waarom dat nu opeens 'veranderd' zou zijn, vraag ik mij ook af hoe jullie dat dan zien.
Gaat hij nu wel luisteren als jullie het, maar vaak genoeg roepen? Lijkt mij namelijk van niet.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:13 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767996
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Daar kan ik best begrip voor opbrengen. Ik zie alleen geen oplossing. Je kan gaan zeggen: 'dit is fout' maar hij gaat zijn gedrag er niet op aanpassen. Als je zegt 'het is goed,' dan is dat ook niet goed.

Wat blijft er over, ik denk dat we ons gewonnen moeten geven en dat dit misschien niet het juiste platform is. Maar dan vind ik, dat er ook of moet worden ingegrepen, of dat we gewoon niet moeten reageren.

Maar toch zie ik dan een grote groep die vocaal zeggen dat het geen zin heeft om met TS in gesprek te gaan, die dat wel doen. Dus ik ben daardoor verward.

Verder vind ik het voor jouw gewoon heel vervelend dat je geconfronteerd wordt met dingen die voor jou helemaal niet fijn zijn. Gaat het wel een beetje met je?
Ja hoor. Voor mezelf ben ik niet (meer) bang. Wel voor haar. En ik denk dat je de juiste conclusie trekt. We moeten niet reageren, zolang er niet ingegrepen wordt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:17 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767997
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:55 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, maar jullie zeggen zelf dit gaat al jaren zo, en niks dringt tot hem door.
Net zoals jullie mij vragen, waarom dat nu opeens 'veranderd' zou zijn, vraag ik mij ook af hoe jullie dat dan zien.
Gaat hij nu wel luisteren als jullie het, maar vaak genoeg roepen? Lijkt mij namelijk van niet.
Wat gaat jouw gedrag het helpen? Het goedkeuren van dit alles?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:56:45 #191
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220768001
Er gaat niet ingegrepen worden, dat is zo langzamerhand wel duidelijk voor menigeen hier lijkt me.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 20:58:13 #192
22592 crew  Ole
pi_220768014
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef Regilio_ het volgende:
Er gaat niet ingegrepen worden, dat is zo langzamerhand wel duidelijk voor menigeen hier lijkt me.
Ik kan niet meer dan melden. Wel gedaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:00:31 #193
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768048
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja hoor. Voor mezelf ben ik niet (meer) bang. Wel voor haar. En ik denk dat je de juiste conclusie trekt. We moeten niet reageren, zolang er niet ingegrepen wordt.
Gelukkig, daar ben ik blij om. Kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op je leven. Maar knap dat je er nu zo instaat zoals je er instaat.

Ja, ik denk dat dat dan de enige oplossing is.

quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Wat gaat jouw gedrag het helpen? Het goedkeuren van dit alles?
Persoonlijk denk ik als volgt:
De brief is gestuurd, dit kan niet worden teruggedraaid. Het is al gedaan, dan denk ik... Hoe kun je de schade zo zwaar mogelijk minimaliseren? Dan denk ik, ik ga in gesprek. Ik ga vragen, fijn je hebt die brief gestuurd, misschien krijg je geen antwoord terug. Kun jij het dan loslaten, is dit dan voor jou een afgesloten hoofdstuk.

Dan ga je kijken is dat een ja, of een nee, dan ga je het daarover hebben en dan ga je wel kijken of je iemand kan laten inzien, dat het verstandig is om het wellicht af te sluiten.

Misschien zit ik helemaal fout, maar jullie geven zelf eigenlijk aan, dat wat jullie doen ook niet helpt. Want dit gaat al jaren zo door, en al jaren roepen jullie dat hij dit niet moet doen.

Dus het is dan gewoon een beetje de vraag: Zou het niet verstandiger zijn als we collectief, met z'n allen gewoon niet reageren.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 21:00:47 #194
38824 crew  Droopie
pi_220768051
Zeg hetekip.
Het is niet allemaal zo zwart/ wit he.

Niemand hier, behalve K_W zelf, kan hem helpen.

Als je met een glimlach op een forum en een brief in je la van Peter Schouten gaat zeggen dat het niet illegaal is om een vrouw, weer, te gaan schrijven.

Dan is het normaal dat mensen daar op ageren, het is namelijk een forum.

Fuck around, find out.

En als TS, alle verantwoordelijkheid naast hem neerlegt, tot aan het niet nemen van medicatie aan toe, dan krijg je reacties

Ik snap oprecht niet dat jij nu de barmhartige samaritaan wil gaan uithangen voor mannen die vrouwen belagen.

"Nou nou Droopie, een brief is toch niet belagen"

Stuur Peter Schouten een mail en vraag hoe hij erover denkt.
Of nog beter, vraag het je moeder of zus of andere vrouw in je familie.
Hell To The Liars
  maandag 11 mei 2026 @ 21:02:32 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768069
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:00 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Gelukkig, daar ben ik blij om. Kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op je leven. Maar knap dat je er nu zo instaat zoals je er instaat.

Ja, ik denk dat dat dan de enige oplossing is.
[..]
Persoonlijk denk ik als volgt:
De brief is gestuurd, dit kan niet worden teruggedraaid. Het is al gedaan, dan denk ik... Hoe kun je de schade zo zwaar mogelijk minimaliseren? Dan denk ik, ik ga in gesprek. Ik ga vragen, fijn je hebt die brief gestuurd, misschien krijg je geen antwoord terug. Kun jij het dan loslaten, is dit dan voor jou een afgesloten hoofdstuk.

Dan ga je kijken is dat een ja, of een nee, dan ga je het daarover hebben en dan ga je wel kijken of je iemand kan laten inzien, dat het verstandig is om het wellicht af te sluiten.

Misschien zit ik helemaal fout, maar jullie geven zelf eigenlijk aan, dat wat jullie doen ook niet helpt. Want dit gaat al jaren zo door, en al jaren roepen jullie dat hij dit niet moet doen.

Dus het is dan gewoon een beetje de vraag: Zou het niet verstandiger zijn als we collectief, met z'n allen gewoon niet reageren.
Dit is gewoon achja de crimineel heeft zijn daad al gedaan. Ach nee wat gaan we hier nu mee doen. Foei boef
pi_220768092
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik probeer vooral te kijken wat er in zijn belevingswereld speelt, en vandaaruit verder te bouwen. Maar dat gaat niet lukken, als je er meteen confronterend in kan. Je moet eerst wat ruimte geven, om daarna ruimte te kunnen nemen.
[..]
Juist je stelt dat TS erg egocentrisch is, hij wil dingen en alles en iedereen moet daar voor wijken. Een beetje Godzilla die het meisje gewoon meeneemt.

Als wat jij omschrijft waar is, vraag ik me wel af wat we nog doen hier. Waarom mensen nog überhaupt reageren.
Want gewoon roepen dat hij ermee moet stoppen, of massaal over hem heenvallen gaat ook niet het gewenste resultaat bieden.
Als wat ik omschrijf waar is, en het ís waar, want ik heb het in al die jaren hier op het forum meegemaakt, en met mij heel veel anderen hier, maar jij niet. Daar is niks mis mee, dat is geen verwijt, maar misschien zijn er dan dingen die jij niet weet, die jij niet hebt gelezen, die jij niet hebt mee gekregen, die wellicht verklaren waarom vrijwel iedereen hier een andere mening over de situatie heeft dan jij.

Zou kunnen dat dat niet zomaar is, en het zou ook kunnen dat dat niet is omdat Hetekip kut is, maar omdat veel informatie die jij dan blijkbaar niet tot je hebt genomen, over vele jaren heen.

Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken richting K_W, wellicht tegen beter weten in, dat het niét goed gaat met hem, en dat de ideeën die hij heeft niet de beste ideeën zijn. Vanuit de ijdele hoop dat als er schijnbaar heel veel mensen zijn die datzelfde beeld hebben, hij misschien toch ergens de tegenwoordigheid van geest heeft te beseffen 'oke ik heb wat uitdagingen, dat weet ik van mezelf + hier zijn mensen die allemaal hetzelfde zeggen. De kans dat zij allemaal individueel géén gelijk hebben is dermate klein dat het misschien een goed idee is om daar naar te luisteren'.

De kans dat hij dat zegt is klein, vrijwel nihil, wederom, gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar mensen hier geven de hoop nog niet op. Los daarvan, volgens mij, als we wél mensen weren die zeggen zichzelf iets aan te willen doen, wat TS al een paar keer gedaan heeft, maar óók zegt ánderen iets aan te willen doen, dan vraag ik me hardop af waarom de ene uitspraak wel gezien wordt als 'kan niet', (en dat is omdat we hier allemaal geen hulpverleners zijn), maar de andere uitspraak schijnbaar wordt gezien als 'kan op zich wel' (want dezelfde reactie blijft dan ineens uit).

Ik snap dat niet. Imho moet TS juist niet naar de mond gepraat worden, want dat versterkt zijn beeld dat hoe hij het ziet terecht is alleen maar. Als 'we' dat hier niet willen, dan is de oplossing volgens mij niet dat zijn topics leeg blijven van reacties, maar dat de topics er niet zijn.

Ook iets wat ik al jaren zeg, want het is een steil neerwaarts gaande spiraal, en men staat erbij en kijkt er naar.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:05:28 #197
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768096
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dit is gewoon achja de crimineel heeft zijn daad al gedaan. Ach nee wat gaan we hier nu mee doen. Foei boef
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 21:06:41 #198
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768107
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:00 schreef Droopie het volgende:
Zeg hetekip.
Het is niet allemaal zo zwart/ wit he.

Niemand hier, behalve K_W zelf, kan hem helpen.

Als je met een glimlach op een forum en een brief in je la van Peter Schouten gaat zeggen dat het niet illegaal is om een vrouw, weer, te gaan schrijven.

Dan is het normaal dat mensen daar op ageren, het is namelijk een forum.

Fuck around, find out.

En als TS, alle verantwoordelijkheid naast hem neerlegt, tot aan het niet nemen van medicatie aan toe, dan krijg je reacties

Ik snap oprecht niet dat jij nu de barmhartige samaritaan wil gaan uithangen voor mannen die vrouwen belagen.

"Nou nou Droopie, een brief is toch niet belagen"

Stuur Peter Schouten een mail en vraag hoe hij erover denkt.
Of nog beter, vraag het je moeder of zus of andere vrouw in je familie.
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220768122
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar die reacties lijken dus ook niet te helpen. Dus nogmaals mijn vraag.
Is dit niet gewoon een maat te groot voor hier, en moeten we dan nog wel reageren?
En op deze vraag kan niemand mij antwoorden. Of wil niemand.
I just did.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:09:03 #200
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220768130
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:05 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dus het straffen van KW is belangrijker, dan het creëren van veiligheid voor het slachtoffer? Want ik denk juist: Brief is gestuurd het kwaad is gedaan, hoe ga ik met hem het gesprek aan om realistische verwachtingen te kweken en hem te begrenzen in zijn gedrag richting het slachtoffer.

Maar jij zegt; we moeten gewoon keihard agreren?
Naief gedrag van jou is vermoeiend man
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 21:09:47 #201
22592 crew  Ole
pi_220768135
Hetekip bedoelt het goed. Niks persoonlijk naar hem.
Ik spreek uit eigen ervaring. Ook al is het 30 jaar geleden, ik wil de persoon die mij mishandeld/ bedreigd heeft nooit meer spreken. Punt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 21:11:35 #202
511221 Hetekip
Depressief
pi_220768157
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als wat ik omschrijf waar is, en het ís waar, want ik heb het in al die jaren hier op het forum meegemaakt, en met mij heel veel anderen hier, maar jij niet. Daar is niks mis mee, dat is geen verwijt, maar misschien zijn er dan dingen die jij niet weet, die jij niet hebt gelezen, die jij niet hebt mee gekregen, die wellicht verklaren waarom vrijwel iedereen hier een andere mening over de situatie heeft dan jij.

Zou kunnen dat dat niet zomaar is, en het zou ook kunnen dat dat niet is omdat Hetekip kut is, maar omdat veel informatie die jij dan blijkbaar niet tot je hebt genomen, over vele jaren heen.

Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken richting K_W, wellicht tegen beter weten in, dat het niét goed gaat met hem, en dat de ideeën die hij heeft niet de beste ideeën zijn. Vanuit de ijdele hoop dat als er schijnbaar heel veel mensen zijn die datzelfde beeld hebben, hij misschien toch ergens de tegenwoordigheid van geest heeft te beseffen 'oke ik heb wat uitdagingen, dat weet ik van mezelf + hier zijn mensen die allemaal hetzelfde zeggen. De kans dat zij allemaal individueel géén gelijk hebben is dermate klein dat het misschien een goed idee is om daar naar te luisteren'.

De kans dat hij dat zegt is klein, vrijwel nihil, wederom, gebaseerd op resultaten uit het verleden, maar mensen hier geven de hoop nog niet op. Los daarvan, volgens mij, als we wél mensen weren die zeggen zichzelf iets aan te willen doen, wat TS al een paar keer gedaan heeft, maar óók zegt ánderen iets aan te willen doen, dan vraag ik me hardop af waarom de ene uitspraak wel gezien wordt als 'kan niet', (en dat is omdat we hier allemaal geen hulpverleners zijn), maar de andere uitspraak schijnbaar wordt gezien als 'kan op zich wel' (want dezelfde reactie blijft dan ineens uit).

Ik snap dat niet. Imho moet TS juist niet naar de mond gepraat worden, want dat versterkt zijn beeld dat hoe hij het ziet terecht is alleen maar. Als 'we' dat hier niet willen, dan is de oplossing volgens mij niet dat zijn topics leeg blijven van reacties, maar dat de topics er niet zijn.

Ook iets wat ik al jaren zeg, want het is een steil neerwaarts gaande spiraal, en men staat erbij en kijkt er naar.
Ik wil je best geloven, en ik kan daar ook wel inkomen.

Maar ik vind het stukje: 'Omdat mensen hier uit alle macht proberen duidelijk te maken....' Dan zeg ik, als jullie dat al jaren proberen en het geen resultaten oplevert. Dan kun je zeggen we gooien het eens over een nieuwe boeg. Maar misschien zijn jullie ook ooit begonnen zoals ik nu begin, met goeie bedoelingen en hoop. Maar als wat jij zegt waar is, en ik heb geen reden aan jou te twijfelen. Dan denk ik dat het vaststaat dat de problematiek te groot is voor hier, en dat andere users hier allerlei inspanningen kunnen verrichten om hem iets duidelijk te maken, maar dat dat dus never nooit gaat gebeuren.

En dat laat mij dan wel achter met de vraag, waar zijn we mee bezig? Jullie zeggen dat wat ik doe niet werkt, en dat TS daar niet ontvankelijk voor is. Maar jullie zeggen ook dat hetgeen dat jullie al jaren doen ook niet werkt. Welke andere conclusie kun je dan trekken dan dat je het beter gewoon kan negeren?

Want wat bereik je eigenlijk door te reageren, als ik jou moet geloven is het antwoord daarop: 'niks' En dat is het laatste stukje van de puzel dat ik dan zoek. Want ik geloof je verhaal en ik wil er ook wel in meegaan, maar het verklaard voor mij niet waarom mensen hier dan toch nog proberen. Als ik tegen jou zeg, je moet gaan douchen zonder nat te worden, verklaar je mij ook voor gek. Maar toch is dat wat jullie zeggen tegen mij, dat dat niet gaat. Maar ondertussen blijven jullie het wel proberen op jullie manier.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')