Dankjewel 🙏🏿quote:Op zondag 10 mei 2026 14:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh duidelijk, er is weer wat contact tussen jullie, dat zij heeft geïnitieerd. Nee, dat klopt, je doet daar niks illegaals mee, zeker als zij eerst contact met jou heeft opgenomen. Dat laatste wist ik niet, maar volgens mij is dat dan een nieuwe ontwikkeling die nog niet in jouw schrijven stond.
Nu snap ik je wat beter, en ik denk zeker dat je dat kan doen, en natuurlijk hoef je die hier niet te delen. Hoe was het voor jou om de brief te schrijven? Heb je denk je, wel kunnen erin leggen wat je met haar wilde delen? Ik hoop voor je dat je wellicht een antwoord terugkrijgt. In ieder geval dat je dan kan kijken of het misschien wat kan worden, of dat het toch meer de kant op gaat van doorgaan.
Ik vind het in ieder geval heel knap hoe je ermee omgaat, en wil jou ook wel een compliment maken, dat je de laatste tijd gewoon positief bent. Ik vind dat fijn om te zienEn laat je ook niet gek maken door de negativiteit. Je bent gewoon goed bezig.
En als ik je goed begrijp, gaat het vrijwilligerswerk uiteindelijk ook een beetje leiden naar betaald werk correct? Ik geloof ook dat je een Wajong hebt, en je zit nog in behandeling. Je zou kunnen kijken of zij bekend zijn met een IPS traject.quote:
Ik heb in Juni afspraak met de arbeidsdeskundige van de UWV. Morgen maandag ga ik naar een uitzendbureau in Utrecht voor betaald werk.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En als ik je goed begrijp, gaat het vrijwilligerswerk uiteindelijk ook een beetje leiden naar betaald werk correct? Ik geloof ook dat je een Wajong hebt, en je zit nog in behandeling. Je zou kunnen kijken of zij bekend zijn met een IPS traject.
https://www.werkenmetips.nl/wat-is-ips/
Lees je daar ook eens over in, misschien is dat wat voor jou, je krijgt dan ook een jobcoach en die kunnen als je gaat werken ook helpen met bemiddelen en zo.
Ik weet niet of je weet dat dit bestaat, maar misschien is het iets voor je. En als het nu nog niet wat is, dan misschien voor in de toekomst.
Het is dat we op afstand zijn kerel, maar als ik kon zou ik je een knuffel geven en zeggen ga zo door.
Ik vind eerder dat jij mensen de mond snoert.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet, ga gewoon weg als je hier enkel wat stemmingmakerij wil.
Triest, zeer triest.
Ik heb een slecht geheugen dus ik ken je niet meer van wat jaartjes geleden. Ik zal geen ruzie (meer) maken voorlopig; het is inderdaad jouw topic.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:40 schreef Keep_Walking het volgende:
Kom op mensen, het is mijn dagboek en ik wil niet dat jullie hier ruzie gaan maken met elkaar. Boca_raton je kent mij al heel lang van vroeger op fok weet je nog? Ik was echt geen slechte user in mijn eerste 10 jaar op fok, maar ik heb moeilijke tegenslagen gehad sinds 2016 (terugkerende psychoses omdat mijn medicatie niet meer goed werkte). Het gaat eindelijk weer beter met mij. Wat vind je daarvan?
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.quote:
Die ga ik onthouden, kan van pas komen ooitquote:Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.
Zou mooi zijn als je weer iets zou kunnen doen, maar neem niet al teveel hooi op je vork.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb in Juni afspraak met de arbeidsdeskundige van de UWV. Morgen maandag ga ik naar een uitzendbureau in Utrecht voor betaald werk.
Goed gedaan, was het moeilijk om deze stap te zetten? Ik heb het idee dat het je wel goed afgaat? Ik hoop dat ze jou kunnen helpen met het vinden van werk dat ook een beetje bij jou past. Dat gat is jammer, helaas heeft de maatschappij minder capaciteit om om te gaan met het tragische. Een beleid van liberaal individueel hedonisme, heeft dat helaas helemaal gesloopt.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben vandaag naar Randstad geweest en heb een afspraak gemaakt voor morgen met een medewerker. Ik heb mijn CV opgestuurd naar hun website, maar ik heb een gat in mijn CV. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor mij om te solliciteren.
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf tegengesproken of beloftes gemaakt die ik niet ben nagekomen, maar dat zijn geen leugens. Alles wat ik zeg over mijn leven en wat ik meemaak is waar.
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:18 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Je moet het zelf weten hoor. Als jij graag complimenten wilt krijgen en wilt horen dat je een lieve jongen bent die het allemaal goed doet, dan moet je hier dingen over jezelf vertellen waardoor mensen een positief beeld krijgen van jou. Ik zou daar dan wel een poos mee wachten, want als je dat nu meteen doet, is het ongeloofwaardig. Maar als je je nu eerst een paar maanden hier wat stil houdt en daarna kom je met een topic: "Hallo, hier ben ik weer! Ik heb mijn leven op orde hoor! Ik leef nu een nederig leven, ben altijd vriendelijk tegen iedereen en ik werk in een verzorgingstehuis en help oudjes om hun laatste dagen toch wat leuker te maken. Ik maak een praatje met ze, doe spelletjes met heb. En ze zijn mij allemaal heel dankbaar! Ik krijg daarvan een heel warm gevoel in mijn hart. Jullie hebben gelijk hoor. Geld interesseert mij niet meer." Dan krijg je die complimenten en aandacht wel.
Aangezien je hier (min of meer) toch anoniem bent, komt niemand erachter of je dat allemaal verzonnen hebt of dat het echt waar is. Als je het heel slim en overtuigend kunt vertellen, word je misschien wel officieel benoemd tot FOK!er van het jaar. Het geeft je misschien een enorme kick en een gevoel van macht en controle als je zelf weet dat het allemaal gelogen is en dat jouw leven nog steeds een puinhoop is. Hoe populairder jij jezelf kunt maken, hoe meer controle jij over andere mensen krijgt. Dan hoef jij ook geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Andere mensen lossen het allemaal voor je op. Tja, daar vragen ze natuurlijk zelf om als ze allemaal zo dom zijn om alles te geloven wat je zegt.
Is dit wat je wilt?
Sorry beetje filosofische vraag, maar wat is volgens jou een goed mens?quote:Op maandag 11 mei 2026 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.
Het allereerste en ook het meest belangrijke wat je moet doen om dat te bereiken, is door eerlijk te zijn naar vooral jezelf en ook naar anderen.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik wil een goed mens zijn, ongeacht wat anderen van mij denken.
Jezus Christusquote:Op maandag 11 mei 2026 14:26 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Sorry beetje filosofische vraag, maar wat is volgens jou een goed mens?
Ik heb nooit gelogen hier op fok.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Het allereerste en ook het meest belangrijke wat je moet doen om dat te bereiken, is door eerlijk te zijn naar vooral jezelf en ook naar anderen.
Elke leugen die jij vertelt, zal jou steeds verder brengen van "goedheid". Het is heel makkelijk om te liegen, maar een stuk moeilijker om de schade ongedaan te maken.
Juistquote:Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb nooit gelogen hier op fok.
Misschien is jouw eigen geheugen niet zo goed, maar de anderen kunnen het zich wel herinneren. Denk je dat als je maar vaak genoeg zegt dat je niet gelogen hebt, mensen het op den duur gaan geloven?quote:Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen hier proberen je op zowat alles te pakken , dus ik zou wel eerst goed nadenken voordat je wat zegt, en zeker als het niet helemaal klopt.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Leugens worden niet zomaar geaccepteerd. Logisch.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen hier proberen je op zowat alles te pakken , dus ik zou wel eerst goed nadenken voordat je wat zegt, en zeker als het niet helemaal klopt.
Helaas is de sfeer hier tegenwoordig dat we mensen op alles proberen te pakken.
Lekker zwart blijven maken tochquote:Op maandag 11 mei 2026 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Leugens worden niet zomaar geaccepteerd. Logisch.
Waarom zie je dit telkens zo? Oprechte vraag.quote:
Heeft daar helemaal niks mee te maken.quote:
Vooruit, nog een poging dan zodat je het zelf hopelijk inziet:quote:Op maandag 11 mei 2026 16:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarover heb ik gelogen dan? Noem een paar voorbeelden. Er is letterlijk een documentaire op uitzending gemist waar je kan zien wie ik ben. Ook hebben jullie mijn Facebook en Instagram. Wat is de leugens die ik heb verteld?
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering meer aan de 'belofte' die je onlangs deed waardoor je een week niet kon posten hier?
Deze vrouw?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op een mooie Surinaamse vrouw die ik ken van mijn studententijd en aankomende week ga ik haar een brief sturen per post naar haar adres. Ik hoop dat ze weer openstaat om met mij te praten en dat ze mij kan vertrouwen en vergeven voor wat er is gebeurd zes jaren geleden. Ik hou van haar en zal altijd van haar blijven houden, en ik wil niemand anders meer hebben. Als zij het niet wil, dan blijf ik single voor de rest van mijn leven.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu twee jaar vrijgezel en het bevalt mij prima. Er is wel een vrouw die ik van mijn studententijd ken waar ik nog steeds verliefd op ben. Momenteel heb ik weinig contact met haar gehad, ze sprak me aan op Snapchat en ze zei dat ze me mist, maar ik wacht het af.
Niet. Doen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar ben ik nu niet klaar voor en er is iets gebeurd tussen mij en haar vijf jaar geleden waardoor ik niet durf initiatief te nemen zonder meer zekerheid van haar kant. Ze heeft twee keer de politie gebeld en mij gedreigd met haar advocaat omdat ik tijdens een zware psychose heb bang gemaakt met overdreven veel berichten sturen naar haar.
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:33 schreef Ole het volgende:
Sorry geen sorry.. als dit mij zou gebeuren zou ik deze persoon nooit meer toelaten in mijn leven!
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 mei 2026 18:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.
En dan ook nog met deze grondgedachte:quote:Op maandag 11 mei 2026 18:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als er dus 2x de politie is gebeld en je bent jaren later nog steeds met haar bezig én hebt dit onderwerp hier al 400x besproken en het wil nog steeds niet tot je doordringen dat het ongezond is wat je aan het doen bent, dan is de kans dat iemand hier kan doordringen tot hem in principe 0.
Dat zijn wel behoorlijk zorgelijke gedachtegangen. Ook hier weer het benoemen van betrokkenen met naam- en toenaam, en ervan overtuigd dat hem onrecht is aangedaan.quote:
Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbomquote:Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan ook nog met deze grondgedachte:
I must never permanently lose Nerissa from my life, I knew instinctively inside from the beginning I saw her, because the love story that was destined to happen between me and her was to happen as an important part is an important part of destiny that and God's plan for my life and her life, what the complete content of God's could be for the two of us or humanity as a whole.
It's not that I kept sending her hundreds of messages every day, but I was very strange, pushy and transgressive with the content of what I kept writing to her back then. At least my personal assessment of my messages when I read them back is that under normal stable circumstances I would never send those kinds of messages to her. I just wasn't clear-headed, I wasn't myself and I didn't have control and awareness over my own body and mind. 🧞♂️ I had already been admitted to the Altrecht tower in the heavily closed department of HC5, when I sent her a message saying that I "can't let her go" or something like that.
Apparently that was the last straw for her and she reported it to the police and blocked me everywhere so that I could no longer contact her. I didn't realize immediately during my psychosis what I had done and I had no idea that I was losing her because of my behavior. In my persistent delusion I thought she was preparing a serious lawsuit to rescue me from Altrecht and make me the owner of the entire WA house so that she and I could start a big company together or something. Again, I was severely psychotic and mentally disturbed at the time.
The police came to visit me and asked me to leave her alone and to stop sending her messages. I was still severely psychotic and unstable when the police spoke to me, but my clinical psychologist from Altrecht was there and I was able to understand that something serious was going on and I promised not to bother her again. the police and signed a document from the police that they had brought with them. The document stated that I was not allowed to contact her for six months and that I had to leave her alone.
Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again.
A week later I received a threatening message in my Hotmail inbox from her lawyer (Peter Schouten), accusing me of committing the criminal offense of stalking Nerissa (my ex-classmate) and I became urgent requested in the threatening letter to stop immediately and never again attempt to make contact with her in any way, not even to speak to her if I happened to encounter her in person somewhere in a public space, because otherwise drastic civil and criminal proceedings would be brought against me with serious consequences and high financial costs that I would have to pay for with my own financial resources (this was stated in the threatening email from her lawyer).
In addition to this threatening email from her lawyer, she also called the police again to report that I had contacted them again after indicating three years ago that she was bothered by my messages and should leave her alone in 2020 I was asked in 2020 not to send any more messages to her for at least six months and I have not done so for those six months and longer. Legally speaking, the agreement not to contact her expires after six months and I have complete freedom to contact her again with messages or by telephone after those six months have expired. So I have not violated any legal agreement or obligation by calling her again or sending a message on her Facebook after three years.
After all, I am a scary black Antillean who cannot impose his problems on a beautiful, protected, rich Surinamese princess. She has the right to continue to live disturbed in her rosy bubble and I am not suitable to be a part of that unfortunately because scary people with psychoses are third-class citizens who do not deserve equal rights or fair treatment in society, logical right?😳 . Nerissa (my ex-classmate) has had such a hard time in her life because she has always been the prettiest girl in class with wealthy parents who could give her everything her heart desired. I have made her very anxious with my messages and because she doesn't know how to use the block function properly, I deserve to be threatened with criminal pursuit and the risk of getting a criminal record... right???😳
Yup.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbom
Dat was zijn brief?quote:Op maandag 11 mei 2026 18:47 schreef nostra het volgende:
[..]
En dan ook nog met deze grondgedachte:
I must never permanently lose Nerissa from my life, I knew instinctively inside from the beginning I saw her, because the love story that was destined to happen between me and her was to happen as an important part is an important part of destiny that and God's plan for my life and her life, what the complete content of God's could be for the two of us or humanity as a whole.
It's not that I kept sending her hundreds of messages every day, but I was very strange, pushy and transgressive with the content of what I kept writing to her back then. At least my personal assessment of my messages when I read them back is that under normal stable circumstances I would never send those kinds of messages to her. I just wasn't clear-headed, I wasn't myself and I didn't have control and awareness over my own body and mind. 🧞♂️ I had already been admitted to the Altrecht tower in the heavily closed department of HC5, when I sent her a message saying that I "can't let her go" or something like that.
Apparently that was the last straw for her and she reported it to the police and blocked me everywhere so that I could no longer contact her. I didn't realize immediately during my psychosis what I had done and I had no idea that I was losing her because of my behavior. In my persistent delusion I thought she was preparing a serious lawsuit to rescue me from Altrecht and make me the owner of the entire WA house so that she and I could start a big company together or something. Again, I was severely psychotic and mentally disturbed at the time.
The police came to visit me and asked me to leave her alone and to stop sending her messages. I was still severely psychotic and unstable when the police spoke to me, but my clinical psychologist from Altrecht was there and I was able to understand that something serious was going on and I promised not to bother her again. the police and signed a document from the police that they had brought with them. The document stated that I was not allowed to contact her for six months and that I had to leave her alone.
Three years later after this last psychosis in 2020, I decided that I had recovered my life well enough to attempt to contact my ex-classmate again.
A week later I received a threatening message in my Hotmail inbox from her lawyer (Peter Schouten), accusing me of committing the criminal offense of stalking Nerissa (my ex-classmate) and I became urgent requested in the threatening letter to stop immediately and never again attempt to make contact with her in any way, not even to speak to her if I happened to encounter her in person somewhere in a public space, because otherwise drastic civil and criminal proceedings would be brought against me with serious consequences and high financial costs that I would have to pay for with my own financial resources (this was stated in the threatening email from her lawyer).
In addition to this threatening email from her lawyer, she also called the police again to report that I had contacted them again after indicating three years ago that she was bothered by my messages and should leave her alone in 2020 I was asked in 2020 not to send any more messages to her for at least six months and I have not done so for those six months and longer. Legally speaking, the agreement not to contact her expires after six months and I have complete freedom to contact her again with messages or by telephone after those six months have expired. So I have not violated any legal agreement or obligation by calling her again or sending a message on her Facebook after three years.
After all, I am a scary black Antillean who cannot impose his problems on a beautiful, protected, rich Surinamese princess. She has the right to continue to live disturbed in her rosy bubble and I am not suitable to be a part of that unfortunately because scary people with psychoses are third-class citizens who do not deserve equal rights or fair treatment in society, logical right?😳 . Nerissa (my ex-classmate) has had such a hard time in her life because she has always been the prettiest girl in class with wealthy parents who could give her everything her heart desired. I have made her very anxious with my messages and because she doesn't know how to use the block function properly, I deserve to be threatened with criminal pursuit and the risk of getting a criminal record... right???😳
Ik krijg er heel veel gevoelens van en geen eentje goed. Dit is inderdaad gewoon wachten tot het mis gaatquote:Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is...als je dit leest, wat krijg je daar dan voor gevoel bij? Retorische vraag, ik hoef geen antwoord. Ik krijg er in ieder geval een ontzettend onbehaaglijk gevoel bij. Imho is dit een tikkende tijdbom
Ik ga niet in detail want dan pest ik weer maar brrrrrquote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..], dit is blog-post óver de situatie.
(Concept?)brief aan zijn (toenmalige? bestaande?) shrink. Nou ja, link staat in zijn eigen post hierboven.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..], dit is blog-post óver de situatie.
Nou een grote stap, de meeste maken zich zorgen en speculeren op erop los.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb de brief al naar haar verzonden vandaag bij de Primera brievenbus. Ik doe niks illegaals, het ergste wat kan gebeuren is dat ze niet reageert. De tijd zal het leren!
Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vooruit, nog een poging dan zodat je het zelf hopelijk inziet:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer. Een brief is niet volledige stalking. Ik neem aan dat deze brief het eerste contact is sinds jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |