abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:04 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220767171
Aangifte omdat i
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:33 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat ze aangifte gaat doen.
Omdat ik een brief heb gestuurd? Vroeger toen zij en ik heel close waren heb ik regelmatig kerstkaarten gestuurd naar haar en één keer bloemen voor haar verjaardag. Dat vond ze toen heel leuk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 11 mei 2026 @ 19:38:57 #152
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.
Je bedoelt het goed, maar ik zou niet teveel ingaan op dat soort post. Nu krijg je misschien weer moorden in de mond gelegd. Ik begrijp wel wat je bedoeld.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:39:15 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767182
Die schrikt zich te pletter.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:40:46 #154
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767193
En terecht
pi_220767207
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
  maandag 11 mei 2026 @ 19:44:32 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767218
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!

Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!

8)7 8)7 8)7
En dan dat soort enge teksten erin ook nog.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:47:52 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767252
Van K_W kom je nooit meer af.
pi_220767288
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Van K_W kom je nooit meer af.
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:28 #159
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767302
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 19:52:41 #160
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767304
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Jij verwoord het heel netjes zoals ik niet had gekund. Maar ja enge gedachte.
  maandag 11 mei 2026 @ 19:55:20 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767332
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.

Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.

En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
  maandag 11 mei 2026 @ 19:58:17 #162
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767361
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:00:20 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220767383
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Waar drijven wij de spot met hem?
pi_220767389
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:02:16 #165
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220767406
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
Dit ja.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220767427
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Niet een individu maar iemand die zich vergelijkbaar vind met Moses en Jezus…
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 11 mei 2026 @ 20:04:48 #167
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767436
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @Puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220767484
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waar drijven wij de spot met hem?
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:

quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vertrouw jou niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:25:59 #169
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767678
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:
[..]

Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220767784
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:

1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.

2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.

Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:38:31 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767803
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 mei 2026 @ 20:39:55 #172
22592 crew  Ole
pi_220767812
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
_O_ dat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 mei 2026 @ 20:42:22 #173
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767838
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.

Dat die brief heel eng kan zijn voor dat meisje, dat het misschien niet zo slim is om te doen, daar kunnen we het gerust over hebben, maar dan wel met een beetje fatsoen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:18 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220767856
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?

De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.

Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.

Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.

Dat vind ik niet constructief.
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:44:31 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767860
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.

Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.

Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Voor hem is het mischien goed( al denk ik het niet) maar wat voor die dame? Wat eigenlijk gewoon een slachtoffer is van zijn gedrag. Op zo een moment boeit mij TS niet zo maar wel de same van zijn fixatie.

Dit is net zoals zeggen ach maar het was zo een lieve jongen. Net nadat diegene iemand vermoord had (dit is geen vergelijking met TS maar een voorbeeld)
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:09 #176
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767873
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?

2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.

Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.

2. Ik ben niet bekend met TS als zodanig, ik weet dat er vaker 'problemen' waren, maar inhoudelijk weet ik er weinig van. Ik reageer in de hoedanigheid van iemand die in de zorg werkt met kwetsbare mensen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 11 mei 2026 @ 20:45:29 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767879
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:04 schreef Hetekip het volgende:
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.

Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @:puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.

Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:46:20 #178
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220767888
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
En dit x100
pi_220767891
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Omdat, gebaseerd op ervaringen op dit forum uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.

Dat is ook een van de redenen wat dit imho zo ontzettend gevaarlijk maakt.

Combineer dat met dat iemand psychoses heeft, wanen heeft, geesten of engelen of wat dan ook ziet, een geschiedenis heeft van manipuleren, bedreigen, hier én IRL, en zichzelf op dezelfde hoogte plaatst als Moses of welke 2 namen het ook waren die hij recent noemde waar hij zichzelf mee vergelijkt, en dan rolt daar een resultaat uit waarvan ík persoonlijk vind dat je dat geen platform moet bieden.

Wat gaat er straks gezegd worden? Wir haben es nicht gewusst? Ja dag, dit verhaal is al ja-ren bekend. De meeste namen die hier reageren zijn users die de neerwaartse spiraal hebben mee gemaakt over jaren heen, het is niet dat de meningen hier uit de lucht komen vallen.

Ik snap écht niet dat hier een platform voor geboden wordt. Nu hoéf ik dat ook niet te snappen, want het is niet mijn platform, maar ik waarschuw hier al jaren voor. Jaren. In mijn optiek is K_W levensgevaarlijk. Dat is niet 100% puur kwade wil van hem, er zit natuurlijk een psychische/medische geschiedenis bij waardoor je het hem niet voor de volle 100% aan kunt rekenen, maar imho is het wachten tot het een keer mis gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2026 20:49:19 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 20:47:08 #180
511221 Hetekip
Depressief
pi_220767897
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.

Wat ik jammer vind, is dat het zo stevig moet. We gaan op deze manier nergens geraken, als ik iets opbouwends wil doen wordt mij gezegd: 'KW valt niet mee te bouwen, het blijft zich herhalen.' Maar dan stel ik mij wel de vraag; waarom reageren we allemaal nog in zijn dagboektopics, is het dan niet beter om gewoon niet te reageren en het te laten voor wat het is?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')