Omdat ik een brief heb gestuurd? Vroeger toen zij en ik heel close waren heb ik regelmatig kerstkaarten gestuurd naar haar en één keer bloemen voor haar verjaardag. Dat vond ze toen heel leuk.quote:
Je bedoelt het goed, maar ik zou niet teveel ingaan op dat soort post. Nu krijg je misschien weer moorden in de mond gelegd. Ik begrijp wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb gedreigd met genocide plegen tegen witte mensen omdat ik manisch aan het worden was, maar dat is geen leugen. Zoiets kan je geen leugen noemen, het is gedrag wat voortvloeit uit manische psychose.
En dan dat soort enge teksten erin ook nog.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja want een meid die al 2x de politie heeft gebeld wegens jou, die niks van zich laat horen, die geen toenadering zoekt, en het al jaren stil is...weet je wat dan een goed idee is? Een brief sturen!
Ja, want die meid die is vast die hele toestand vergeten, die denkt heyyyy een brief van K_W! Wat e-nig!![]()
![]()
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...quote:
Jij verwoord het heel netjes zoals ik niet had gekund. Maar ja enge gedachte.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn manquote:Op maandag 11 mei 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
KW ik zal voor je bidden, maar God ook vragen jou te helpen haar los te laten als ze geen contact wenst.
Jammer dat iedereen hier nu sterk reageert. Ik hoop voor jou dat je het wel wat kan afsluiten met de brief mocht ze niet reageren.
En probeer de negativiteit hier een beetje te negeren maat.
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iedereen reageert sterk omdat die brief tering eng overkomt man. Je moet niet zo een enabler zijn man
Waar drijven wij de spot met hem?quote:Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.
Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.
Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.
Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.
Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
Dit ja.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:00 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Niemand drijft de spot met hem. Enig probleem is dat er al meerdere malen geprobeerd is om dialoog aan te gaan. Maar het is selectief reageren, de waarheid creatief benaderen en herhaling.
Niet een individu maar iemand die zich vergelijkbaar vind met Moses en Jezus…quote:Op maandag 11 mei 2026 19:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja, als je echt gelooft dat een opperwezen heeft voorbestemd dat een individu voor jou De Ene is, en je alles moet doen om haar nooit kwijt te raken heb je voor jezelf een vrijbrief om heel ver te gaan...
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:quote:
quote:
Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:quote:Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou die user lekker negeren, die lijkt opzettelijk de boel te willen ontregelen. Om met de woorden van een wijze user in FB te spreken:
[..]
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat van wat ik zeg is de boel opzettelijk ontregelen ik zeg:
1) laten we kijken hoe KW zich voelt, en of hij het na deze brief kan afsluiten met deze meid, indien ze niets terug laat weten.
2) laten we punt 1 afwachten in plaats van nu verbolgen te doen en TS af te schilderen als stalker of iets dergelijks, want daarmee creëer je geen veilige omgeving waarin punt 1 besproken kan worden.
Als dat bewust de boel ontregelen is, snap ik het echt niet.... Wat ik zeg snijdt gewoon hout.
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.
Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.
Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
quote:Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat lukt mij zeker, maar daarom wil ik juist een veilige omgeving creëren, om met hem het erover te hebben op een opbouwende manier. Nu gebeurt het volgende, iedereen roep: 'Zwieber niet stelen.' Gaat Zwieber dan stoppen met stelen?
De brief is al verstuurd, dat kunnen wij niet terugdraaien, we kunnen dan wel vragen, is het hiermee voor jou een manier om het hoofdstuk af te sluiten? Kijken of hij niet nog een brief gaat sturen, afhankelijk van het antwoord daarop kunnen we misschien verder praten.
Kijk als jij jouw verhaal deelt, doet dat zoveel meer dan dat iedereen gewoon op hem springt. Het gaat mij erom dat dit best gevoelig ligt, en dat je dan ook op een goede manier met elkaar het gesprek moet hebben. Dat gaat niet als een hele groep heel verbolgen en vijandig gaat doen.
Je mag van mij best zeggen: 'Die brief sturen, was misschien niet zo handig, wat als ze daar bang voor wordt?' Maar een stuk tekst van hem erbij pakken en roepen dat hij enge dingen gaat doen en zo, dat vind ik niet constructief. Dan zet je iemand met een psychologisch probleem weer in de hoek van die kan op elk moment flippen.
Dat vind ik niet constructief.
Voor hem is het mischien goed( al denk ik het niet) maar wat voor die dame? Wat eigenlijk gewoon een slachtoffer is van zijn gedrag. Op zo een moment boeit mij TS niet zo maar wel de same van zijn fixatie.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft hem al opgestuurd. Nu kun je hem allemaal aanvallen of met hem kijken. Wat hij nu gaat doen, ik probeer hem oprecht wat te helpen. Kan hij haar loslaten als er geen antwoord terugkomt? Kan hij het laten gaan, afsluiten en een nieuw hoofdstuk beginnen.
Dat zou mijn inziens goed zijn, maar ja ik kan dat haast niet vragen en kan haast niet opbouwend reageren, want tussen mijn posts staan alle posts die hem heel scherp veroordelen. En misschien gaat die meid schrikken en misschien wordt ze bang.
Maar op deze manier kun je het niet opbouwend bespreken met TS, want jullie lijken meer op een groepje dat de spot met hem drijft, hoe kun je dan een dialoog met elkaar beginnen en ergens uitkomen waar het positief is.
1. Dan is de vraag, wat doen we hier überhaupt, waarom reageren we überhaupt nog? Wat haal jij hier bijvoorbeeld uit? Als je weet dat het niks uithaalt.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
1. K_W heeft nog nooit iets los kunnen laten, in alle jaren dat ik hem al mee maak hier, en dat zijn er nogal wat, en aangezien de beste voorspeller van toekomstig gedrag relevan gedrag uit het verleden is, als hij dat in het verleden nooit heeft gekund, hoe groot is dan de kans dat hij dat nu ineens out of the blue wél kan?
2. Jij draait oorzaak en gevolg om, en als jij hier al een heel stuk langer mee loopt, dan zou de geschiedenis jou ook bekend moeten zijn, dus óf je bent nieuw, óf je bent niet nieuw en doet alsof, óf je bent niet nieuw en bent nooit in R&P gekomen, maar als je de hele voorgeschiedenis nooit hebt mee gekregen dan snap ik niet zo goed waar je dan nu mee bezig bent.
Nu hoéf ik dat ook niet te weten, want je bent mij 0,0 verantwoording verschuldigd, maar dat zijn anderen jou ook niet.
Jij bent niet constructief, jij bent gefocust op TS een pluim in zijn reet stoppen ongeacht wat deze doet.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:04 schreef Hetekip het volgende:
Nouja goed als jullie echt denken dat jullie hem hiermee helpen en dat hij hierdoor tot inzicht komt. Jullie je zin.
Ik voel mij niet veilig, want ik ben direct de boeman omdat ik wel constructief en respectvol iemand met een kwetsbaarheid wil benaderen. @:puzzie heeft gelijk dit is gewoon pesten, zoals op een schoolplein. En als je niet meeloopt ermee ben je de boeman of delulu.
Ondertussen praten jullie het maar goed want ts heeft geen inzicht dus kunnen we nog hard natrappen. Triest.
En dit x100quote:Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Omdat, gebaseerd op ervaringen op dit forum uit het verleden met hem, het nóóit om anderen gaat. Het gaat altijd om hemzelf, wat hij wil, hoe hij het wil, waarom hij het wil, en de meningen van die anderen zijn daar altijd ondergeschikt aan.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lukt het jou ook om het vanuit haar te zien? Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik kan je vertellen dat bij elk levensteken de angst van toen weer naar boven komt. Als K_W echt iets om haar zou geven, dan zou hij haar met rust laten. Ik snap echt niet waarom hij dat niet in wil zien en waarom we dat niet zouden mogen zeggen.
Daar wil ik best begrip voor hebben, en ik vind het echt spijtig dat jou dat is overkomen. Ik snap dan ook wel, dat het voor jou dichtbij komt, en dat je misschien het gevoel hebt dat je moet opkomen voor die meid, dat wil ik allemaal best begrijpen.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat allemaal al is gevraagd en gedeeld in zijn ontelbare eerdere topics en dat heeft niks geholpen. Die mythe dat we hem allemaal aanvallen moet ook maar eens stoppen. Hij valt net zo goed terug aan overigens. Ik negeer hem meestal, maar omdat het bij mij zo dichtbij komt moet ik soms wel reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |