Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die familie had nooit moeten zeggen dat hij meer op zijn strepen moet gaan staan. Dat trekt hij in het belachelijke door.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Huh, verwacht Robert nu dat Roxy dezelfde kiest als hij?
Zie hem er voor aan.
Vind hem een eng ventje gaan worden, de vrouw moet doen wat hij zegt typje.
Nou als duo stemmen is al helemaal een raar idee. Dat denk ik niet, Robert moet een beetje dimmen. Ik ben steeds meer team Roxy.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Kan misschien nog zijn dat ze als duo een stem moeten uitbrengen; ik zou anders geen -'grote mensen'- reden kunnen bedenken waarom ze zo moeilijk zouden kunnen doen over wie wat zou stemmen.
Dat duo gedoe is vaker terug gekomen, zo begonnen ze de cyclus, misschien sluiten ze het zo ook af. Er zijn vreemdere manieren van stemmen geweest (vorige maand nog).quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als duo stemmen is al helemaal een raar idee. Dat denk ik niet, Robert moet een beetje dimmen. Ik ben steeds meer team Roxy.
Dat is het ja, en wel zullen zien hoe het gaat, Roland staat iig terecht al vast als speler.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat duo gedoe is vaker terug gekomen, zo begonnen ze de cyclus, misschien sluiten ze het zo ook af. Er zijn vreemdere manieren van stemmen geweest (vorige maand nog).
Maar Robert mag sowieso wel dimmen ja, hij hoeft niet over zich heen te laten lopen, maar geforceerd de eikel uithangen is weer het andere uiterste.
A dream came true !! En met een beetje mazzel Roland als winnaar, dus niet als kennis kanon voor Salar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Kristie naar huis en de Vossen verliezen de knock-outs.![]()
Droom ik?
Ik heb hem al gezien vanavond. Dit programma had hij blijkbaar nog niet gehad. Komt ook weer een onmogelijke date binnen voor hem wat nooit wat gaat worden natuurlijk een of andere zonnebank bimbo van 40.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Morgen weer een bekende in LLDL, Alexander.
Die gasten struinen elke reality af om mee te mogen doen.
[ afbeelding ]
Ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor de liefhebbers, straks Kristy in Shownieuws
Kristy is FALSEquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor de liefhebbers, straks Kristy in Shownieuws
Ik denk dat hier de ruzie tussen Roxy en Robert over gaat. Robert zal op Melvin willen stemmen en Roxy moet dat dan van hem ook doen, maar die wil op Fianca gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
We gaan gewoon juichen voor Fianca
ik geloof nooit dat iemand het Melvin gunt
Dat niet zozeer, maar om het feit dat ze niet zelf MAG kiezen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Janken omdat je een andere in de finale wil dan lil kleine Robert ??
Waarom zou Roland bij Salar en Noah in het bondje gaan? Dan kan hij een finaleplek wel vergessen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
A dream came true !! En met een beetje mazzel Roland als winnaar, dus niet als kennis kanon voor Salar.
Niet in een bondje met Salar en Noah, nee, maar bij andere willekeurige bondjes kan Roland hem weer gewoon opeisen. Zagen we ook met Floris, die vond dat hij recht had op die finaleplaats totdat hij de ton zou winnen. Uiteindelijk toch gestopt, omdat het steeds maar niet lukte.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:54 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Roland, Salar en Noah in één bondje heel veel gaat botsen en idd Salar eist de finale plek op. En aangezien hij nu gaat spelen zullen ze hem het niet gunnen.
Ze weet niet wat ze thuis moet gaan doen. Die doet de komende maanden ook geen reet thuis en dat zal daar wel heel gewoon zijn want Kristie is hun princesje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Doei schatje2 maanden op haar reet gezeten.
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop echt nog op verrassing-exits en dat de nieuwe wél leuk zijn, anders denk ik dat volgende cyclus helemaal kut gaat worden.
Het is te hopen, met deze groep is hier langer en later voor gaan zitten geen aantrekkelijk idee...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.
Jammer dat die van Salar nier aflooptquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat in juni ook een aantal contracten aflopen dus ik denk dat het dan wel een leegloopje gaat worden.
Ik vond Kristie helemaal niks en heb hier ook mijn mening over haar gegeven. Maar wanneer je (oud-)deelnemers rechtstreeks gaat benaderen met je ongevraagde mening en zelfs dreigementen stuurt, ben je echt treurig op een heel ander level. Wat een droeftoeters lopen er toch rond.quote:Door de vele ruzies in de loods kreeg Kristie dus best wat narigheid over zich heen, maar maakt ze zich er niet echt zorgen over. “Ik krijg best veel haatreacties over me heen. Mensen sturen privéberichten op Instagram waarin ze zeggen dat ze me thuis komen opzoeken. Dat is echt bizar. Zij zijn niet beter dan ik ben. Ze hebben een oordeel over mij op basis van wat ze op televisie zien. Bedreigingen versturen gaat echt te ver, maar het is niet anders. Ik laat het maar gewoon gaan.
TVGids.nl
Ik denk eerlijk gezegd dat het "alles gaat veranderen" net als alle cliffhangers heel erg gaan tegenvallen, want ik kan mij echt niks bedenken wat je bij de FEBO bedacht was om verandering aan te brengen, ook echt iets goeds was, laat staan goed over nagedacht. Hopelijk een andere benadering qua wie ze selecteren als nieuwe bondgenoten, want de het zijn nu over het algemeen tokkies die ook een connectie ben een oud-bondgenoten hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.
Ik vind dat niet jammer. Die is daar nog lang niet klaar zolang hij niet met de pot naar huis gaat.quote:
Aan de casting kant zal er niets gaan veranderen, dat vinden ze wel best want je moet wel een beetje TV maken. Daar zijn ze erg scherp op anders worden contracten niet verlengd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:00 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het "alles gaat veranderen" net als alle cliffhangers heel erg gaan tegenvallen, want ik kan mij echt niks bedenken wat je bij de FEBO bedacht was om verandering aan te brengen, ook echt iets goeds was, laat staan goed over nagedacht. Hopelijk een andere benadering qua wie ze selecteren als nieuwe bondgenoten, want de het zijn nu over het algemeen tokkies die ook een connectie ben een oud-bondgenoten hebben.
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet jammer. Die is daar nog lang niet klaar zolang hij niet met de pot naar huis gaat.
Of maar weer een stormbaan+rugzak+drillsergeant of maar weer naar een ballenstudio of knikkerstudio... is er geen nieuwe SBS show toevallig waar reclame voor gemaakt moet worden?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan heeft beloofd dat deze zomer heel bijzonder gaat worden wat betreft de bondgenoten. Het zal mij niet verbazen als de tent er weer wordt neergezet.
Ik begrijp ook niet waarom Roxy's vriendinnen tegen hem zeiden dat je strenger moet zijn oidquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Huh, verwacht Robert nu dat Roxy dezelfde kiest als hij?
Zie hem er voor aan.
Vind hem een eng ventje gaan worden, de vrouw moet doen wat hij zegt typje.
Prima toch des te langer blijft hij👍quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook niet
De Bondgenoten op vakantie met de fiets.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan heeft beloofd dat deze zomer heel bijzonder gaat worden wat betreft de bondgenoten. Het zal mij niet verbazen als de tent er weer wordt neergezet.
En hij doet alsof hij stapelverliefd is op Mercedes, die in haar rol minder overtuigend is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook niet
Salar is een eenmansbondje, met buikspreekpop Noah en twee vrouwen die niks in te brengen hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:54 schreef Plots het volgende:
Op zich toont Salar af en toe wel leiderschap.
voor ons toch ookquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ergens logisch, finale is voor hun allemaal een bijzaak.
Gemiddeld, maar beter dan Anouk en Nyssa, dus het is wel een verbeteringquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, ze heeft niet slecht de spelletjes gedaan.
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Zitten ze nu al af te spreken dat Salar en Chess in de finale staan de volgende keer
Temu jan moet gewoon lekker op vakantie gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
TemuJan. Legt. Op. Bijna. Elk. Woord. Een. Klemtoon.
Is ze ook niet, die heeft meer gehad aan het gebrek aan kennis van tegenstanders (waardoor die minpunten kregen) dan aan haar eigen kennis.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Ik vind Chess helemaal niet zo sterk, ik zou Bonny in mijn bondje willen.
doet me een beetje denken aan het nomineren bij BB in duo''squote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
Dat beloven altijd, leren ze het nou nooit?
Die heeft bijster weinig gedaan om punten binnen te halen. Een moppie zingen.quote:
Haha, I don't care. Ze moet gewoon van Roland winnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft bijster weinig gedaan om punten binnen te halen. Een moppie zingen.
Vind ik niet zo gek, Noah is de grootste naaier die er rondloopt. Wat een walgelijk ventjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
Melvin straks weer een ragefit omdat Noah niet op hem gestemd heeft
Eens, maar er is ook wat mis met Melvin.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:53 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, Noah is de grootste naaier die er rondloopt. Wat een walgelijk ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door KinKiJan op 08-05-2026 20:16:58 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De vrindin die liever niet in beeld wil..?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
wat is die figuur in die kas aan het doen op de achtergrond![]()
niet gezien ooooooooquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
wat is die figuur in die kas aan het doen op de achtergrond![]()
Haha ja, dat dusquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:11 schreef JJ76 het volgende:
Finale: How can make make this a Melvin topic. Kots
Liefde is blind.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Tsja, Melvin, jou is recentelijk nog verteld dat je moet oppassen voor Noah.
als jij er aan denkt om te lus te veranderen welquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kutspel , de magneten zijn te sterk, die passen nooit allemaal in de lus zonder kleven
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Fianca is tactischer dan Roland lijkt het
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:30 schreef spapaars het volgende:
Zou mij verbazen wanneer ze de winnaar laten zien op de slechts bekeken dag van de week, de zaterdag.
Duidelijk, ik moet zeggen dat ik niet anders had verwacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk en ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Er is maar ruimte voor een aantal magneten, en is het beter als je niet als eerste begint.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik moet zeggen dat ik niet anders had verwacht.
[..]
Duidelijk en ik had niet anders verwacht.
Denk het helaas ook ja, en dan eerst nog naar huis bellen, koffer pakken, janken, zwaaien, poetsen, nog een beetje bondjes gekonkel en dan zien we de nieuwe lui in de promo voor dinsdag pas.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.
Dat klopt, maar de sluwe aankondiging voor morgen suggereert iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.
Hangt er van af, soms duren die spellen erg lang.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 2½ spel en de codes kiezen en dan nog 5 codes op rood afzien gaat nooit in 30min+2 reclameblokken
Vingerlarij onder de dekenonsss.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nope, nog steeds niet...neens een kusje![]()
[ afbeelding ]
1 commercial blok in het korte zaterdag intermezzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 2½ spel en de codes kiezen en dan nog 5 codes op rood afzien gaat nooit in 30min+2 reclameblokken
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Anouk nog in dat bondje wil blijven, aan de andere kant snap ik niet dat ze haar willen hebben.
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.
Ook dat rare argument dat Noah wel zijn finaleplek wil afstaan aan Chess: hoe dan? Salar zal (als ze überhaupt ooit 1e gaan worden…) ervoor zorgen dat hij vanuit het bondje wordt gekozen en dan is het aan de loods om de 2e persoon te kiezen. Ik denk dat ze dan sowieso eerder Chess kiezen dan Noah, dus dat hele opofferen van hem is ook weer grootheidswaanzin.
Noah is een domme sukkel een meeloper en wormvormig aanhangsel van Salar, waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens in de gaten hoe beroerd jij overkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.
Dus zijn woord stelt niets voor.
Precies, gewoon op dezelfde manier als zijn belofte aan Melvin, en de beloftes van Kristie: niet dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.
Dus zijn woord stelt niets voor.
Was al bekend heeft een paar dagen geleden hier al gestaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:25 schreef spapaars het volgende:
Van half juni tot en met half juli zal De Bondgenoten worden uitgezonden van 21.00 uur tot 22.30 uur (WK voetbal)
https://lovereality.nl/sb(...)ngen-de-bondgenoten/
Ja, Jan zei in die aankondiging letterlijk "van juni tot en met augustus, 6 dagen in de week."quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:55 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat de hele zomer de afleveringen langer zouden duren maar het is maar een maandje.
Lovereality is niet echt een betrouwbare site.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Jan zei in die aankondiging letterlijk "van juni tot en met augustus, 6 dagen in de week."
Denk dat lovereality een foutje maakt?
Neuh, die lezen hier trouwens ook mee (quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lovereality is niet echt een betrouwbare site.
Bullshit, de loods kiest. En ja, die kiezen waarschijnlijk Chess boven Noah, dus makkelijk zeggen dat je de finale opgeeft tbv Chess.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Noa is bereid de finale te laten lopen als Chess bij hun in het bondje komt, ja ja
Als ze Chess de finale gunnen, moeten ze haar de finaleplek uit het bondje geven....quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Zitten ze nu al af te spreken dat Salar en Chess in de finale staan de volgende keer
Vind dit wel humor!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Die twee moeten maar in één bondje
[ afbeelding ]
Ze zijn toch om beurten als eerste moeten beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is maar ruimte voor een aantal magneten, en is het beter als je niet als eerste begint.
Wij nemen sowieso standaard de bondgenoten op, maar kijken het live als het zo uitkomt. Van de zomer kan het zijn dat het rond 9 uur buiten wat frisser gaat worden en je toch naar binnen gaat. Of je begint wat later met de opname te bekijken. En anders de volgende dag met je bord op schoot. We zien wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al bekend heeft een paar dagen geleden hier al gestaan.
Ik vind het te lang, ik ben benieuwd of het zijn kijkcijfers gaat behouden.
Zal wel meer reclame tussen zitten. Denk eerder het het live kijken voorbij is hier en dat het opgenomen gaat worden.
Saaie programmering
wat heb je aan vooruitkijken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft pakt Roland hem en loop hij genau vrolijk de poort uit met zijn mofrika verheerlijking. Zo'n vermoeiende gozer met zijn Rudi Völler matje in zijn nek, maar gun het Fianca iets meer. Maar goed Roland weg is me meer waard. Aan de andere kant een tsunami meltdown van Roland zou ook wel erg prettig zijn als hij verliest. Dus ik ben een beetje Zwitserland.
Denk wel dat we misschien net niet de ontknoping van de finale gaan zien met 20 minuten zendtijd en commercialbreak. Dus dit wordt weer vrolijk op maandag pas uitgezonden.![]()
Wat mij betreft plempen ze alle afleveringen op Videoland of Kijk en kunnen we vooruit gaan kijken net als bijna alle programma's tegenwoordig.
Chess in een bondje met Salar daar doet hij zich geen plezier mee om opdrachten te gaan winnen want ze is daar vrij zwak en zelfs onzeker in. Joshlynn in het bondje zou mega sterk zijn, of beide twins.
Melvin weer mega zuur, vreselijk zwaarmoedig ventje. Hopelijk is zijn contract 'ineens' afgelopen en wordt niet verlengd.
te hopen dat er bij de bondjesvorming iets komt waardoor Salar en Noah gescheiden worden, dan maar eens zien hoe Noah het gaat doenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah is een domme sukkel een meeloper en wormvormig aanhangsel van Salar, waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens in de gaten hoe beroerd jij overkomt.
Verder prima die twee in één bondje met Anouk, dat zijn al drie hersencellen.
Van mij mogen ze samen blijven, dit duo is het toppunt van verkeerde beslissingen. Laat maar lekker gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
te hopen dat er bij de bondjesvorming iets komt waardoor Salar en Noah gescheiden worden, dan maar eens zien hoe Noah het gaat doen
Nee hoor niets doodsteek. Wat dacht je van programma's als B&B Vol Liefde en LLDL allemaal voor uit te kijken, boeien dat de uitslag dan al bekend is voor dat dit op SBS te zien is.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat heb je aan vooruitkijken?
zie er de meerwaarde niet van in want ook dan moet je dagelijks op een nieuwe aflevering wachten
en zeker met een spelletjesprogramma: vandaag de winnaar bekend op Videoland en morgen pas op SBS6
da's een doodsteek voor het programma denk ik dan
Het gaat niet om het einddoel maar de reis ernaartoe wat telt.. ( iets met Zenn enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat heb je aan vooruitkijken?
zie er de meerwaarde niet van in want ook dan moet je dagelijks op een nieuwe aflevering wachten
en zeker met een spelletjesprogramma: vandaag de winnaar bekend op Videoland en morgen pas op SBS6
da's een doodsteek voor het programma denk ik dan
Dan liever streams.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor niets doodsteek. Wat dacht je van programma's als B&B Vol Liefde en LLDL allemaal voor uit te kijken, boeien dat de uitslag dan al bekend is voor dat dit op SBS te zien is.
Neuh....quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:54 schreef JJ76 het volgende:
Heb 2 pagina's posts gemist.
Heeft er al iemand vergeleken met andere programma's als ejvjl, big brother of lldl? Is er al gepost over streams?
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het helaas ook ja, en dan eerst nog naar huis bellen, koffer pakken, janken, zwaaien, poetsen, nog een beetje bondjes gekonkel en dan zien we de nieuwe lui in de promo voor dinsdag pas.
Ik hoop het, maar met een aflevering van slechts ~30 minuten en nog een spel te gaan ben ik bang dat wat gisteren de promo was, vanavond pas aan het eind van aflevering zit als cliffhanger naar maandag.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.
Heb ik ook wel, en het besteden van het geld aan een lederhose en een strijkplank was grappigquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland lijkt niet echt geliefd hier, maar ik kan er niks aan doen, ik heb toch wel een zwak voor hem![]()
Ondanks al dat rare gedrag heeft hij een goed hart.
Hij moet alleen wel minderen met zijn Floris achtige geschreeuw tijdens opdrachten.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat oud bewoners nooit alles terugkijken maar ik hoop dat iemand Noah uiteindelijk dit laat zien want die weet hier waarschijnlijk niets vanaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.
Ook dat rare argument dat Noah wel zijn finaleplek wil afstaan aan Chess: hoe dan? Salar zal (als ze überhaupt ooit 1e gaan worden…) ervoor zorgen dat hij vanuit het bondje wordt gekozen
Graag met iets leukers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
2 reklameblokken in die 30 minuten is het zo 8 uurquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
Ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
wat dom, wie weet nu niet waar zijn maag zit
Die zitten ook niet in je hoofdquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef Cirilico het volgende:
Oh ik heb maag en lever andersom in mn hoofd.Helaas.
Maar alle spelletjes is best wel veel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voordeel als je door je bondje gekozen bent
Ik had ook niet anders verwacht vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:40 schreef spapaars het volgende:
Zo komt de uitzending er wel doorheen zonder kluis.
Hard zei ze toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Maar gaat Fiankie hard of zacht gooien thats the question
Ja snap niet dat ze meer spelen heeft gedaan, ze komt rete relaxed over.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat ze vast winnen, ze is ineens nogal strategisch de laatste dag vd Cyclus
En die minzame glimlachjes als Roland verliestquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap niet dat ze meer spelen heeft gedaan, ze komt rete relaxed over.
Wordt het weer 5 of 6 rooiequote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Gaan we weer, hij bepaald de volgorde van de codes.
Ja dat weten we toch al jaren, hij heeft niet voor jan lul een oortje in.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Gaan we weer, hij bepaald de volgorde van de codes.
Nu al zin inquote:
Jawohlquote:
Nou dat kwam niet als een verrassing toch?quote:
Nee, gewoon flink overdreven wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kwam niet als een verrassing toch?
Ja ach beter dan opkroppenquote:
Volgende maand een nieuwe kans. En liever hij dan 'de koning' en z'n narquote:
Ik denk absoluut van niet. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
De lat lag gewoon nog te hoog voor 'mquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:22 schreef LionHeart het volgende:
Dat latje stond daar wel heel tactisch, alsof Roland die daar al met voorbedachte rade had neergezet. Wat een toneelstuk.
Frank gaat echt wel naar huis.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
****** Kan niet beter. Dat was geen vocale meltdown tsunami maar een geluidloze meltdown tsunami, die variant kende ik nog niet daar.... Maar wat een sneukneus die Roland. Hopelijk blijft hij er zo in hangen dat hij vertrekt. Ik sluit dat niet uit! Wel mooi dat we de hele finale gezien hebben in dit zeer korte zaterdagavond intermezzo.
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
Hij heeft verlorenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Goeie Tijden Slechte Tijden ... de lange weg naar ehh Maandag
[ afbeelding ]
Ja hij blijft iig nog een maandquote:
Ik snap dat gezeik ook niet dat een aantal hier denken dat Frank wel blijft, er is op dit moment maar één iemand die je daar kan vertrouwen. En die gaatquote:
Waar zou je dat dan aan moeten merkenquote:
Dat was toch logisch omdat Frank zijn vertrek aan het begin van deze cyclus aankondigde en je er vervolgens niets meer van hoorde en het ook niet door de presentator van dienst werd genoemd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zou je dat dan aan moeten merkenIedereen weet het al incl. jijzelf die meldde dat er drie personen vervangen worden
quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zal we weer een afwas&kookOma bij zitten, die hebben ze al een tijd niet meer gehad
Heerlijk hoor, daar had hij volgens mij niet op gerekend. Fianca nu, alle keren dat Roland de spellen wilde spelen, ingehaald door hem alsnog voor lul te zetten. En daar kan onze baby-boy niet tegen en gaat stampvoeten, janken en dingen breken. Erg onsportief en dan later demonstratief terugkomen en Fianca er van proberen te overtuigen dat hij het haar écht, sérieus wel gunt.quote:
Die wordt meestal op handen gedragen want dan hoeven die luie kinderen zelf niets meer te doen.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zal we weer een afwas&kookOma bij zitten, die hebben ze al een tijd niet meer gehad
foutje, sorry.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zag al aan de mimiek van Mark dat dit de juiste code was, toen hij die aan Fianca gaf. Leek zelf zo blij als een kind al voor ze het ingetoetst had.quote:
Je ziet het ook altijd aan de montage en de muziek dat dit de code was die groen zou geven.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zag al aan de mimiek van Mark dat dit de juiste code was, toen hij die aan Fianca gaf. Leek zelf zo blij als een kind al voor ze het ingetoetst had.
De balans was toen veel beter dan nu, je vergeet dat deze 2 erin zaten met onder andere Casper, Jorrit en Jennemie die garant stonden voor drama. De cast bestond niet enkel uit, wat jij noemt, grijze muizen.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze wisten ook wel dat ze het met dit soort grijze muizen niet zouden redden dus het moest daarna alleen maar spraakmakender. Maar dat levert ze wel het succes op wat het nu is.
Ben benieuwd of de cijfers van de zomer ook nog goed blijven, vooral als ze met dat latere tijdstip tegenover B&B Vol Liefde komen te staan.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Niet alleen bij mij, maar ook bij Talpa. Dus gaan we daar vrolijk me door natuurlijk.
Ik weet niet waar LR zich op baseert dat het maar voor een maandje is. De langere afleveringen zijn volgens de aankondiging van Jan sowieso tot en met augustus, tijdstip kan goed alleen voor het WK zijn, maar heb dat nog nergens anders terug gezien.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is maar voor een maandje naar nu blijkt. Het is niet handig om steeds te rommelen met het uitzendtijdstip en/of lengte om kijkers vast te houden, maar het is gebleken dat het de kijkers van DB niet deert en toch wel blijven kijken. Dat zag je bij Utopia ook, er is altijd een vaste groep kijkers die wel mee willen verhuizen en die hebben wat aan verschillende uitzendtijden gehad.
Het moet het gat dichten tussen de eerste WK uitzending, en de tweede daarna.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is maar voor een maandje naar nu blijkt. Het is niet handig om steeds te rommelen met het uitzendtijdstip en/of lengte om kijkers vast te houden, maar het is gebleken dat het de kijkers van DB niet deert en toch wel blijven kijken. Dat zag je bij Utopia ook, er is altijd een vaste groep kijkers die wel mee willen verhuizen en die hebben wat aan verschillende uitzendtijden gehad.
Andere doelgroep ook, B&B en wordt veel vooruit gekeken.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar LR zich op baseert dat het maar voor een maandje is. De langere afleveringen zijn volgens de aankondiging van Jan sowieso tot en met augustus, tijdstip kan goed alleen voor het WK zijn, maar heb dat nog nergens anders terug gezien.
B&B Vol Liefde begint trouwens ook laat dit jaar, 20 juli pas.
Jup, de Oma die thuis zit, niets te doen de kleinkinderen al te groot voor OppasOma, empty nest sydroom nix te doen dan maar aanmelden voor DBG.. kan ze op de Tweeling passen en op RelCaspertjequote:Op zondag 10 mei 2026 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wordt meestal op handen gedragen want dan hoeven die luie kinderen zelf niets meer te doen.
Het is echt knap dat de febo na al die jaren nooit iemand heeft kunnen casten die overeenkomt met Jasmijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Doe mij maar weer eens wat normaler, maar nog steeds leuk volk. Lijkt tegenwoordig vooral tokkies aan te trekken. Zet je daar 1 normale tussen valt die niet meer op.. Geen ruimte meer voor droogkloten dus.
[ afbeelding ]
Over Oliviers tattoo:
Jasmijn: "Heb je nou een piemel op je been?!"
Olivier: "Ja. Een glaasje te veul op, en voor je het weet... piemel op je been."
Droger krijg je ze niet
Ja duh, hoeveel deelnemers hebben er al meegedaan? Zo groot is Nederland nou ook weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:14 schreef freaky40 het volgende:
Het valt op dat de meeste deelnemers qua woonplaats waar ze wonen ook best dicht bij elkaar wonen. Neem alleen al Fianca woont in Middenmeer in de kop van NH en Anouk in Hippolytushoef. Het is ook allemaal in de buurt waar oud inwoner Julia woont.
Frank, Casper en Ricky wonen allemaal bij elkaar in de buurt van in en om Den Haag.
Valse katten > grijze muizenquote:Op zondag 10 mei 2026 14:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is echt knap dat de febo na al die jaren nooit iemand heeft kunnen casten die overeenkomt met Jasmijn.
Het is nu vooral kaartenbak of mensen die een link hebben met oud deelnemers als vriend of familie.
Ja duh, niet groot maar het valt wel op!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh, hoeveel deelnemers hebben er al meegedaan? Zo groot is Nederland nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |