voor ons toch ookquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ergens logisch, finale is voor hun allemaal een bijzaak.
Gemiddeld, maar beter dan Anouk en Nyssa, dus het is wel een verbeteringquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, ze heeft niet slecht de spelletjes gedaan.
Lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Zitten ze nu al af te spreken dat Salar en Chess in de finale staan de volgende keer
Temu jan moet gewoon lekker op vakantie gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
TemuJan. Legt. Op. Bijna. Elk. Woord. Een. Klemtoon.
Is ze ook niet, die heeft meer gehad aan het gebrek aan kennis van tegenstanders (waardoor die minpunten kregen) dan aan haar eigen kennis.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Ik vind Chess helemaal niet zo sterk, ik zou Bonny in mijn bondje willen.
doet me een beetje denken aan het nomineren bij BB in duo''squote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
Dat beloven altijd, leren ze het nou nooit?
Die heeft bijster weinig gedaan om punten binnen te halen. Een moppie zingen.quote:
Haha, I don't care. Ze moet gewoon van Roland winnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft bijster weinig gedaan om punten binnen te halen. Een moppie zingen.
Vind ik niet zo gek, Noah is de grootste naaier die er rondloopt. Wat een walgelijk ventjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
Melvin straks weer een ragefit omdat Noah niet op hem gestemd heeft
Eens, maar er is ook wat mis met Melvin.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:53 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, Noah is de grootste naaier die er rondloopt. Wat een walgelijk ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |