Ik had het Roland in eerste instantie gegund. Maar als hij zich zo gedraagt dan ben ik blij dat ie niet gewonnen heeft. Tijd dat zijn familie hem toespreekt.
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Eerlijk is eerlijk Fianca heeft (de finale) goed gespeeld.
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kan Roland niet gewoon gaan ofzo? Die is het niet meer goed hoor. Hij woont nog thuis denk ik want er zal en moet geld mee naar buiten want hij wil zn ouders terugbetalen Nu gaat Casper ook nog met Bonnie in het washok en kussenbak dus is dat voor Roland ook gepasseerd station