Neuh....quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:54 schreef JJ76 het volgende:
Heb 2 pagina's posts gemist.
Heeft er al iemand vergeleken met andere programma's als ejvjl, big brother of lldl? Is er al gepost over streams?
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het helaas ook ja, en dan eerst nog naar huis bellen, koffer pakken, janken, zwaaien, poetsen, nog een beetje bondjes gekonkel en dan zien we de nieuwe lui in de promo voor dinsdag pas.
Ik hoop het, maar met een aflevering van slechts ~30 minuten en nog een spel te gaan ben ik bang dat wat gisteren de promo was, vanavond pas aan het eind van aflevering zit als cliffhanger naar maandag.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.
Heb ik ook wel, en het besteden van het geld aan een lederhose en een strijkplank was grappigquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland lijkt niet echt geliefd hier, maar ik kan er niks aan doen, ik heb toch wel een zwak voor hem![]()
Ondanks al dat rare gedrag heeft hij een goed hart.
Hij moet alleen wel minderen met zijn Floris achtige geschreeuw tijdens opdrachten.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat oud bewoners nooit alles terugkijken maar ik hoop dat iemand Noah uiteindelijk dit laat zien want die weet hier waarschijnlijk niets vanaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.
Ook dat rare argument dat Noah wel zijn finaleplek wil afstaan aan Chess: hoe dan? Salar zal (als ze überhaupt ooit 1e gaan worden…) ervoor zorgen dat hij vanuit het bondje wordt gekozen
Graag met iets leukers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
2 reklameblokken in die 30 minuten is het zo 8 uurquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
Ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
wat dom, wie weet nu niet waar zijn maag zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |