Vingerlarij onder de dekenonsss.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nope, nog steeds niet...neens een kusje![]()
[ afbeelding ]
1 commercial blok in het korte zaterdag intermezzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 2½ spel en de codes kiezen en dan nog 5 codes op rood afzien gaat nooit in 30min+2 reclameblokken
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Anouk nog in dat bondje wil blijven, aan de andere kant snap ik niet dat ze haar willen hebben.
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.
Ook dat rare argument dat Noah wel zijn finaleplek wil afstaan aan Chess: hoe dan? Salar zal (als ze überhaupt ooit 1e gaan worden…) ervoor zorgen dat hij vanuit het bondje wordt gekozen en dan is het aan de loods om de 2e persoon te kiezen. Ik denk dat ze dan sowieso eerder Chess kiezen dan Noah, dus dat hele opofferen van hem is ook weer grootheidswaanzin.
Noah is een domme sukkel een meeloper en wormvormig aanhangsel van Salar, waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens in de gaten hoe beroerd jij overkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.
Dus zijn woord stelt niets voor.
Precies, gewoon op dezelfde manier als zijn belofte aan Melvin, en de beloftes van Kristie: niet dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noah beloofde ook aan Melvin dat hij voor hem zou stemmen, en deed dat niet.
Dus zijn woord stelt niets voor.
Was al bekend heeft een paar dagen geleden hier al gestaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:25 schreef spapaars het volgende:
Van half juni tot en met half juli zal De Bondgenoten worden uitgezonden van 21.00 uur tot 22.30 uur (WK voetbal)
https://lovereality.nl/sb(...)ngen-de-bondgenoten/
Ja, Jan zei in die aankondiging letterlijk "van juni tot en met augustus, 6 dagen in de week."quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:55 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat de hele zomer de afleveringen langer zouden duren maar het is maar een maandje.
Lovereality is niet echt een betrouwbare site.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Jan zei in die aankondiging letterlijk "van juni tot en met augustus, 6 dagen in de week."
Denk dat lovereality een foutje maakt?
Neuh, die lezen hier trouwens ook mee (quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lovereality is niet echt een betrouwbare site.
Bullshit, de loods kiest. En ja, die kiezen waarschijnlijk Chess boven Noah, dus makkelijk zeggen dat je de finale opgeeft tbv Chess.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Noa is bereid de finale te laten lopen als Chess bij hun in het bondje komt, ja ja
Als ze Chess de finale gunnen, moeten ze haar de finaleplek uit het bondje geven....quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Zitten ze nu al af te spreken dat Salar en Chess in de finale staan de volgende keer
Vind dit wel humor!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Die twee moeten maar in één bondje
[ afbeelding ]
Ze zijn toch om beurten als eerste moeten beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is maar ruimte voor een aantal magneten, en is het beter als je niet als eerste begint.
Wij nemen sowieso standaard de bondgenoten op, maar kijken het live als het zo uitkomt. Van de zomer kan het zijn dat het rond 9 uur buiten wat frisser gaat worden en je toch naar binnen gaat. Of je begint wat later met de opname te bekijken. En anders de volgende dag met je bord op schoot. We zien wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al bekend heeft een paar dagen geleden hier al gestaan.
Ik vind het te lang, ik ben benieuwd of het zijn kijkcijfers gaat behouden.
Zal wel meer reclame tussen zitten. Denk eerder het het live kijken voorbij is hier en dat het opgenomen gaat worden.
Saaie programmering
wat heb je aan vooruitkijken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft pakt Roland hem en loop hij genau vrolijk de poort uit met zijn mofrika verheerlijking. Zo'n vermoeiende gozer met zijn Rudi Völler matje in zijn nek, maar gun het Fianca iets meer. Maar goed Roland weg is me meer waard. Aan de andere kant een tsunami meltdown van Roland zou ook wel erg prettig zijn als hij verliest. Dus ik ben een beetje Zwitserland.
Denk wel dat we misschien net niet de ontknoping van de finale gaan zien met 20 minuten zendtijd en commercialbreak. Dus dit wordt weer vrolijk op maandag pas uitgezonden.![]()
Wat mij betreft plempen ze alle afleveringen op Videoland of Kijk en kunnen we vooruit gaan kijken net als bijna alle programma's tegenwoordig.
Chess in een bondje met Salar daar doet hij zich geen plezier mee om opdrachten te gaan winnen want ze is daar vrij zwak en zelfs onzeker in. Joshlynn in het bondje zou mega sterk zijn, of beide twins.
Melvin weer mega zuur, vreselijk zwaarmoedig ventje. Hopelijk is zijn contract 'ineens' afgelopen en wordt niet verlengd.
te hopen dat er bij de bondjesvorming iets komt waardoor Salar en Noah gescheiden worden, dan maar eens zien hoe Noah het gaat doenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah is een domme sukkel een meeloper en wormvormig aanhangsel van Salar, waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens in de gaten hoe beroerd jij overkomt.
Verder prima die twee in één bondje met Anouk, dat zijn al drie hersencellen.
Van mij mogen ze samen blijven, dit duo is het toppunt van verkeerde beslissingen. Laat maar lekker gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
te hopen dat er bij de bondjesvorming iets komt waardoor Salar en Noah gescheiden worden, dan maar eens zien hoe Noah het gaat doen
Nee hoor niets doodsteek. Wat dacht je van programma's als B&B Vol Liefde en LLDL allemaal voor uit te kijken, boeien dat de uitslag dan al bekend is voor dat dit op SBS te zien is.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat heb je aan vooruitkijken?
zie er de meerwaarde niet van in want ook dan moet je dagelijks op een nieuwe aflevering wachten
en zeker met een spelletjesprogramma: vandaag de winnaar bekend op Videoland en morgen pas op SBS6
da's een doodsteek voor het programma denk ik dan
Het gaat niet om het einddoel maar de reis ernaartoe wat telt.. ( iets met Zenn enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat heb je aan vooruitkijken?
zie er de meerwaarde niet van in want ook dan moet je dagelijks op een nieuwe aflevering wachten
en zeker met een spelletjesprogramma: vandaag de winnaar bekend op Videoland en morgen pas op SBS6
da's een doodsteek voor het programma denk ik dan
Dan liever streams.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor niets doodsteek. Wat dacht je van programma's als B&B Vol Liefde en LLDL allemaal voor uit te kijken, boeien dat de uitslag dan al bekend is voor dat dit op SBS te zien is.
Neuh....quote:Op zaterdag 9 mei 2026 16:54 schreef JJ76 het volgende:
Heb 2 pagina's posts gemist.
Heeft er al iemand vergeleken met andere programma's als ejvjl, big brother of lldl? Is er al gepost over streams?
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het helaas ook ja, en dan eerst nog naar huis bellen, koffer pakken, janken, zwaaien, poetsen, nog een beetje bondjes gekonkel en dan zien we de nieuwe lui in de promo voor dinsdag pas.
Ik hoop het, maar met een aflevering van slechts ~30 minuten en nog een spel te gaan ben ik bang dat wat gisteren de promo was, vanavond pas aan het eind van aflevering zit als cliffhanger naar maandag.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
We krijgen vandaag wel de winnaar te zien tijdens de eerste helft denk ik. De tweede helft wordt opgevuld met naar huis bellen en de verplichte kringgesprekken. Maandag hopelijk al nieuwe bewoners, maar dan wel vlak op het einde, de febo kennende. Vandaag wordt een korte uitzending voor mij, want ik skip die kringgesprekken altijd.
Heb ik ook wel, en het besteden van het geld aan een lederhose en een strijkplank was grappigquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland lijkt niet echt geliefd hier, maar ik kan er niks aan doen, ik heb toch wel een zwak voor hem![]()
Ondanks al dat rare gedrag heeft hij een goed hart.
Hij moet alleen wel minderen met zijn Floris achtige geschreeuw tijdens opdrachten.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat oud bewoners nooit alles terugkijken maar ik hoop dat iemand Noah uiteindelijk dit laat zien want die weet hier waarschijnlijk niets vanaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet van Anouk. Heeft ze weer een maand niks te zeggen. Van Salar snap ik wel dat hij haar (en Chess) er wel bij wil hebben. Hij weet dat hij geen tegengas gaat krijgen van beide.
Ook dat rare argument dat Noah wel zijn finaleplek wil afstaan aan Chess: hoe dan? Salar zal (als ze überhaupt ooit 1e gaan worden…) ervoor zorgen dat hij vanuit het bondje wordt gekozen
Graag met iets leukers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
2 reklameblokken in die 30 minuten is het zo 8 uurquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel deze uitzending vullen zonder die kluis.
Ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
wat dom, wie weet nu niet waar zijn maag zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |