als jij er aan denkt om te lus te veranderen welquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kutspel , de magneten zijn te sterk, die passen nooit allemaal in de lus zonder kleven
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Fianca is tactischer dan Roland lijkt het
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:30 schreef spapaars het volgende:
Zou mij verbazen wanneer ze de winnaar laten zien op de slechts bekeken dag van de week, de zaterdag.
Duidelijk, ik moet zeggen dat ik niet anders had verwacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk en ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
Er is maar ruimte voor een aantal magneten, en is het beter als je niet als eerste begint.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik moet zeggen dat ik niet anders had verwacht.
[..]
Duidelijk en ik had niet anders verwacht.
Denk het helaas ook ja, en dan eerst nog naar huis bellen, koffer pakken, janken, zwaaien, poetsen, nog een beetje bondjes gekonkel en dan zien we de nieuwe lui in de promo voor dinsdag pas.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.
Dat klopt, maar de sluwe aankondiging voor morgen suggereert iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee morgen spellen en eerste nummers kiezen, maandag pas het winnende nummer.
Hangt er van af, soms duren die spellen erg lang.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 2½ spel en de codes kiezen en dan nog 5 codes op rood afzien gaat nooit in 30min+2 reclameblokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |