Nee, gewoon flink overdreven wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kwam niet als een verrassing toch?
Ja ach beter dan opkroppenquote:
Volgende maand een nieuwe kans. En liever hij dan 'de koning' en z'n narquote:
Ik denk absoluut van niet. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
De lat lag gewoon nog te hoog voor 'mquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:22 schreef LionHeart het volgende:
Dat latje stond daar wel heel tactisch, alsof Roland die daar al met voorbedachte rade had neergezet. Wat een toneelstuk.
Frank gaat echt wel naar huis.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
****** Kan niet beter. Dat was geen vocale meltdown tsunami maar een geluidloze meltdown tsunami, die variant kende ik nog niet daar.... Maar wat een sneukneus die Roland. Hopelijk blijft hij er zo in hangen dat hij vertrekt. Ik sluit dat niet uit! Wel mooi dat we de hele finale gezien hebben in dit zeer korte zaterdagavond intermezzo.
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
Hij heeft verlorenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Goeie Tijden Slechte Tijden ... de lange weg naar ehh Maandag
[ afbeelding ]
Ja hij blijft iig nog een maandquote:
Ik snap dat gezeik ook niet dat een aantal hier denken dat Frank wel blijft, er is op dit moment maar één iemand die je daar kan vertrouwen. En die gaatquote:
Waar zou je dat dan aan moeten merkenquote:
Dat was toch logisch omdat Frank zijn vertrek aan het begin van deze cyclus aankondigde en je er vervolgens niets meer van hoorde en het ook niet door de presentator van dienst werd genoemd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zou je dat dan aan moeten merkenIedereen weet het al incl. jijzelf die meldde dat er drie personen vervangen worden
quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zal we weer een afwas&kookOma bij zitten, die hebben ze al een tijd niet meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |