Nee, gewoon flink overdreven wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kwam niet als een verrassing toch?
Ja ach beter dan opkroppenquote:
Volgende maand een nieuwe kans. En liever hij dan 'de koning' en z'n narquote:
Ik denk absoluut van niet. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
De lat lag gewoon nog te hoog voor 'mquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:22 schreef LionHeart het volgende:
Dat latje stond daar wel heel tactisch, alsof Roland die daar al met voorbedachte rade had neergezet. Wat een toneelstuk.
Frank gaat echt wel naar huis.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:44 schreef freaky40 het volgende:
****** Kan niet beter. Dat was geen vocale meltdown tsunami maar een geluidloze meltdown tsunami, die variant kende ik nog niet daar.... Maar wat een sneukneus die Roland. Hopelijk blijft hij er zo in hangen dat hij vertrekt. Ik sluit dat niet uit! Wel mooi dat we de hele finale gezien hebben in dit zeer korte zaterdagavond intermezzo.
Ik denk dat Frank gewoon blijft, meestal wordt wel duidelijk wie de vertrekkende zijn als de winnaar bekend is, maar Mark had het nergens over. Volgens mij hebben ze zijn beslissing om toch te blijven niet uitgezonden, zoals zo veel belangrijke dingen niet worden uitgezonden die relevant zijn!!
Hij heeft verlorenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Goeie Tijden Slechte Tijden ... de lange weg naar ehh Maandag
[ afbeelding ]
Ja hij blijft iig nog een maandquote:
Ik snap dat gezeik ook niet dat een aantal hier denken dat Frank wel blijft, er is op dit moment maar één iemand die je daar kan vertrouwen. En die gaatquote:
Waar zou je dat dan aan moeten merkenquote:
Dat was toch logisch omdat Frank zijn vertrek aan het begin van deze cyclus aankondigde en je er vervolgens niets meer van hoorde en het ook niet door de presentator van dienst werd genoemd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zou je dat dan aan moeten merkenIedereen weet het al incl. jijzelf die meldde dat er drie personen vervangen worden
quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zal we weer een afwas&kookOma bij zitten, die hebben ze al een tijd niet meer gehad
Heerlijk hoor, daar had hij volgens mij niet op gerekend. Fianca nu, alle keren dat Roland de spellen wilde spelen, ingehaald door hem alsnog voor lul te zetten. En daar kan onze baby-boy niet tegen en gaat stampvoeten, janken en dingen breken. Erg onsportief en dan later demonstratief terugkomen en Fianca er van proberen te overtuigen dat hij het haar écht, sérieus wel gunt.quote:
Die wordt meestal op handen gedragen want dan hoeven die luie kinderen zelf niets meer te doen.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zal we weer een afwas&kookOma bij zitten, die hebben ze al een tijd niet meer gehad
foutje, sorry.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zag al aan de mimiek van Mark dat dit de juiste code was, toen hij die aan Fianca gaf. Leek zelf zo blij als een kind al voor ze het ingetoetst had.quote:
Je ziet het ook altijd aan de montage en de muziek dat dit de code was die groen zou geven.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zag al aan de mimiek van Mark dat dit de juiste code was, toen hij die aan Fianca gaf. Leek zelf zo blij als een kind al voor ze het ingetoetst had.
De balans was toen veel beter dan nu, je vergeet dat deze 2 erin zaten met onder andere Casper, Jorrit en Jennemie die garant stonden voor drama. De cast bestond niet enkel uit, wat jij noemt, grijze muizen.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze wisten ook wel dat ze het met dit soort grijze muizen niet zouden redden dus het moest daarna alleen maar spraakmakender. Maar dat levert ze wel het succes op wat het nu is.
Ben benieuwd of de cijfers van de zomer ook nog goed blijven, vooral als ze met dat latere tijdstip tegenover B&B Vol Liefde komen te staan.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Niet alleen bij mij, maar ook bij Talpa. Dus gaan we daar vrolijk me door natuurlijk.
Ik weet niet waar LR zich op baseert dat het maar voor een maandje is. De langere afleveringen zijn volgens de aankondiging van Jan sowieso tot en met augustus, tijdstip kan goed alleen voor het WK zijn, maar heb dat nog nergens anders terug gezien.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is maar voor een maandje naar nu blijkt. Het is niet handig om steeds te rommelen met het uitzendtijdstip en/of lengte om kijkers vast te houden, maar het is gebleken dat het de kijkers van DB niet deert en toch wel blijven kijken. Dat zag je bij Utopia ook, er is altijd een vaste groep kijkers die wel mee willen verhuizen en die hebben wat aan verschillende uitzendtijden gehad.
Het moet het gat dichten tussen de eerste WK uitzending, en de tweede daarna.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Het is maar voor een maandje naar nu blijkt. Het is niet handig om steeds te rommelen met het uitzendtijdstip en/of lengte om kijkers vast te houden, maar het is gebleken dat het de kijkers van DB niet deert en toch wel blijven kijken. Dat zag je bij Utopia ook, er is altijd een vaste groep kijkers die wel mee willen verhuizen en die hebben wat aan verschillende uitzendtijden gehad.
Andere doelgroep ook, B&B en wordt veel vooruit gekeken.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar LR zich op baseert dat het maar voor een maandje is. De langere afleveringen zijn volgens de aankondiging van Jan sowieso tot en met augustus, tijdstip kan goed alleen voor het WK zijn, maar heb dat nog nergens anders terug gezien.
B&B Vol Liefde begint trouwens ook laat dit jaar, 20 juli pas.
Jup, de Oma die thuis zit, niets te doen de kleinkinderen al te groot voor OppasOma, empty nest sydroom nix te doen dan maar aanmelden voor DBG.. kan ze op de Tweeling passen en op RelCaspertjequote:Op zondag 10 mei 2026 10:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wordt meestal op handen gedragen want dan hoeven die luie kinderen zelf niets meer te doen.
Het is echt knap dat de febo na al die jaren nooit iemand heeft kunnen casten die overeenkomt met Jasmijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Doe mij maar weer eens wat normaler, maar nog steeds leuk volk. Lijkt tegenwoordig vooral tokkies aan te trekken. Zet je daar 1 normale tussen valt die niet meer op.. Geen ruimte meer voor droogkloten dus.
[ afbeelding ]
Over Oliviers tattoo:
Jasmijn: "Heb je nou een piemel op je been?!"
Olivier: "Ja. Een glaasje te veul op, en voor je het weet... piemel op je been."
Droger krijg je ze niet
Ja duh, hoeveel deelnemers hebben er al meegedaan? Zo groot is Nederland nou ook weer niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:14 schreef freaky40 het volgende:
Het valt op dat de meeste deelnemers qua woonplaats waar ze wonen ook best dicht bij elkaar wonen. Neem alleen al Fianca woont in Middenmeer in de kop van NH en Anouk in Hippolytushoef. Het is ook allemaal in de buurt waar oud inwoner Julia woont.
Frank, Casper en Ricky wonen allemaal bij elkaar in de buurt van in en om Den Haag.
Valse katten > grijze muizenquote:Op zondag 10 mei 2026 14:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is echt knap dat de febo na al die jaren nooit iemand heeft kunnen casten die overeenkomt met Jasmijn.
Het is nu vooral kaartenbak of mensen die een link hebben met oud deelnemers als vriend of familie.
Ja duh, niet groot maar het valt wel op!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh, hoeveel deelnemers hebben er al meegedaan? Zo groot is Nederland nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |