Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die familie had nooit moeten zeggen dat hij meer op zijn strepen moet gaan staan. Dat trekt hij in het belachelijke door.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Huh, verwacht Robert nu dat Roxy dezelfde kiest als hij?
Zie hem er voor aan.
Vind hem een eng ventje gaan worden, de vrouw moet doen wat hij zegt typje.
Nou als duo stemmen is al helemaal een raar idee. Dat denk ik niet, Robert moet een beetje dimmen. Ik ben steeds meer team Roxy.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Kan misschien nog zijn dat ze als duo een stem moeten uitbrengen; ik zou anders geen -'grote mensen'- reden kunnen bedenken waarom ze zo moeilijk zouden kunnen doen over wie wat zou stemmen.
Dat duo gedoe is vaker terug gekomen, zo begonnen ze de cyclus, misschien sluiten ze het zo ook af. Er zijn vreemdere manieren van stemmen geweest (vorige maand nog).quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als duo stemmen is al helemaal een raar idee. Dat denk ik niet, Robert moet een beetje dimmen. Ik ben steeds meer team Roxy.
Dat is het ja, en wel zullen zien hoe het gaat, Roland staat iig terecht al vast als speler.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat duo gedoe is vaker terug gekomen, zo begonnen ze de cyclus, misschien sluiten ze het zo ook af. Er zijn vreemdere manieren van stemmen geweest (vorige maand nog).
Maar Robert mag sowieso wel dimmen ja, hij hoeft niet over zich heen te laten lopen, maar geforceerd de eikel uithangen is weer het andere uiterste.
A dream came true !! En met een beetje mazzel Roland als winnaar, dus niet als kennis kanon voor Salar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Kristie naar huis en de Vossen verliezen de knock-outs.![]()
Droom ik?
Ik heb hem al gezien vanavond. Dit programma had hij blijkbaar nog niet gehad. Komt ook weer een onmogelijke date binnen voor hem wat nooit wat gaat worden natuurlijk een of andere zonnebank bimbo van 40.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:10 schreef spapaars het volgende:
Morgen weer een bekende in LLDL, Alexander.
Die gasten struinen elke reality af om mee te mogen doen.
[ afbeelding ]
Ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor de liefhebbers, straks Kristy in Shownieuws
Kristy is FALSEquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor de liefhebbers, straks Kristy in Shownieuws
Ik denk dat hier de ruzie tussen Roxy en Robert over gaat. Robert zal op Melvin willen stemmen en Roxy moet dat dan van hem ook doen, maar die wil op Fianca gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
We gaan gewoon juichen voor Fianca
ik geloof nooit dat iemand het Melvin gunt
Dat niet zozeer, maar om het feit dat ze niet zelf MAG kiezen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Janken omdat je een andere in de finale wil dan lil kleine Robert ??
Waarom zou Roland bij Salar en Noah in het bondje gaan? Dan kan hij een finaleplek wel vergessen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
A dream came true !! En met een beetje mazzel Roland als winnaar, dus niet als kennis kanon voor Salar.
Niet in een bondje met Salar en Noah, nee, maar bij andere willekeurige bondjes kan Roland hem weer gewoon opeisen. Zagen we ook met Floris, die vond dat hij recht had op die finaleplaats totdat hij de ton zou winnen. Uiteindelijk toch gestopt, omdat het steeds maar niet lukte.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:54 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Roland, Salar en Noah in één bondje heel veel gaat botsen en idd Salar eist de finale plek op. En aangezien hij nu gaat spelen zullen ze hem het niet gunnen.
Ze weet niet wat ze thuis moet gaan doen. Die doet de komende maanden ook geen reet thuis en dat zal daar wel heel gewoon zijn want Kristie is hun princesje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Doei schatje2 maanden op haar reet gezeten.
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop echt nog op verrassing-exits en dat de nieuwe wél leuk zijn, anders denk ik dat volgende cyclus helemaal kut gaat worden.
Het is te hopen, met deze groep is hier langer en later voor gaan zitten geen aantrekkelijk idee...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.
Jammer dat die van Salar nier aflooptquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat in juni ook een aantal contracten aflopen dus ik denk dat het dan wel een leegloopje gaat worden.
Ik vond Kristie helemaal niks en heb hier ook mijn mening over haar gegeven. Maar wanneer je (oud-)deelnemers rechtstreeks gaat benaderen met je ongevraagde mening en zelfs dreigementen stuurt, ben je echt treurig op een heel ander level. Wat een droeftoeters lopen er toch rond.quote:Door de vele ruzies in de loods kreeg Kristie dus best wat narigheid over zich heen, maar maakt ze zich er niet echt zorgen over. “Ik krijg best veel haatreacties over me heen. Mensen sturen privéberichten op Instagram waarin ze zeggen dat ze me thuis komen opzoeken. Dat is echt bizar. Zij zijn niet beter dan ik ben. Ze hebben een oordeel over mij op basis van wat ze op televisie zien. Bedreigingen versturen gaat echt te ver, maar het is niet anders. Ik laat het maar gewoon gaan.
TVGids.nl
Ik denk eerlijk gezegd dat het "alles gaat veranderen" net als alle cliffhangers heel erg gaan tegenvallen, want ik kan mij echt niks bedenken wat je bij de FEBO bedacht was om verandering aan te brengen, ook echt iets goeds was, laat staan goed over nagedacht. Hopelijk een andere benadering qua wie ze selecteren als nieuwe bondgenoten, want de het zijn nu over het algemeen tokkies die ook een connectie ben een oud-bondgenoten hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze pas in juni gaan uitpakken en er er meer nieuwe deelnemers komen als alles op de schop gaat.
Ik vind dat niet jammer. Die is daar nog lang niet klaar zolang hij niet met de pot naar huis gaat.quote:
Aan de casting kant zal er niets gaan veranderen, dat vinden ze wel best want je moet wel een beetje TV maken. Daar zijn ze erg scherp op anders worden contracten niet verlengd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:00 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het "alles gaat veranderen" net als alle cliffhangers heel erg gaan tegenvallen, want ik kan mij echt niks bedenken wat je bij de FEBO bedacht was om verandering aan te brengen, ook echt iets goeds was, laat staan goed over nagedacht. Hopelijk een andere benadering qua wie ze selecteren als nieuwe bondgenoten, want de het zijn nu over het algemeen tokkies die ook een connectie ben een oud-bondgenoten hebben.
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet jammer. Die is daar nog lang niet klaar zolang hij niet met de pot naar huis gaat.
Of maar weer een stormbaan+rugzak+drillsergeant of maar weer naar een ballenstudio of knikkerstudio... is er geen nieuwe SBS show toevallig waar reclame voor gemaakt moet worden?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan heeft beloofd dat deze zomer heel bijzonder gaat worden wat betreft de bondgenoten. Het zal mij niet verbazen als de tent er weer wordt neergezet.
Ik begrijp ook niet waarom Roxy's vriendinnen tegen hem zeiden dat je strenger moet zijn oidquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Huh, verwacht Robert nu dat Roxy dezelfde kiest als hij?
Zie hem er voor aan.
Vind hem een eng ventje gaan worden, de vrouw moet doen wat hij zegt typje.
Prima toch des te langer blijft hij👍quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook niet
De Bondgenoten op vakantie met de fiets.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan heeft beloofd dat deze zomer heel bijzonder gaat worden wat betreft de bondgenoten. Het zal mij niet verbazen als de tent er weer wordt neergezet.
En hij doet alsof hij stapelverliefd is op Mercedes, die in haar rol minder overtuigend is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het hem de volgende keer ook niet
Salar is een eenmansbondje, met buikspreekpop Noah en twee vrouwen die niks in te brengen hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:54 schreef Plots het volgende:
Op zich toont Salar af en toe wel leiderschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |