SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:00 schreef livelink het volgende:
Leuk, zo'n beginnende fluitist die even mee mag spelen
Staat wel hoog in mijn top 10 jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende: [..] Ik vind dit nu al hun op één na beste nummer ooit. Kun je nagaan
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
@:TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavondquote:
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Het ging daar aardig tekeer begreep ikquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Maar wel daar waar het niet moet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
Wie?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Ik ken hem wel van een programma waarin ze opdrachten moesten vervullen, maar ik vond hem toen ook al niet leuk. Beetje een typetje…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Persoonlijk niets, maar ik ben niet zo fan van haar enorme ego.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
Mango klinkt wel verfrissend in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Wat zijn liuk ijsjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Drop vind ik niet lekker. Dus niets voor mij, denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
Die zijn lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
Die onthoud ik even voor straksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi
Bekijk deze YouTube-video
De Aldi had ze volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
quote:
Die zijn toch niet zo duur.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja https://www.aldi.nl/product/citroenijs-1230462.html
Dat is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja https://www.aldi.nl/product/citroenijs-1230462.html
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper![]()
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Vind ik ook niet super duur. Maar ik kan natuurlijk niet in iemand zijn/haar portemonnee kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
Doe ik. Ik stuur hem er morgen meteen naar toe.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Klopt, maar ik vind het dan toch wel duur. Daar ben ik dan niet zo rationeel in.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
Nu 2e halve prijsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Nog 3 nummers, en dan moet ik even het programma herstarten. Misschien helpt dat daarna voor jou ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
Welterusten Doedezemaar!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Rond 23.30u ben je aan de beurt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Melting het volgende:
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
Als ik buienradar mag geloven krijgen wij rond 23.45 de volle laag.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan.
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan.
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
Hier komt straks ook wat voorbij zie ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
23.00u it is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen.
Als je maar plezier hebt gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.quote:
Ik had een black outquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Dat is inderdaad een lange zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.quote:
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Dan ben je je zaterdagen wel helemaal kwijt, ja. Geen wonder dat het zo moeilijk is om vrijwilligers te vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
quote:
Zeker, dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
Dat laatste is ook wel weer waar inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, dat ontken ik ook niet.
[..]
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
Gavin McCraw of zo…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef livelink het volgende:
Not over you is de titel, maar de artiest?
Maakt niets uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Ah, het lijkt weer te werken. Even Radio 49 apart gezet in een incognito-venster
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het hier gaat hagelen met alle fruitboomgaarden hier. Dat zou een behoorlijke ramp zijn.
De bomen welquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen?
Een zware bevalling inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Het was allesbehalve een vlekkeloze deliverance
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....
Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart
quote:
quote:
Wie gaat er nu zo laat nog op pad om foto's te maken?quote:
Die helikopter moest van ver komenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....
Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart
Zijn momenteel allemaal aan het blussen.quote:
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deurquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deur
Het gaat wel lekker de laatste dagenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn momenteel allemaal aan het blussen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden, toch?
Ik had inderdaad de neiging om dat te gaan zingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze had achter Ain't No Mountain High Enough gekund / gemoeten. Exact dezelfde akkoorden...
Welterusten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
Fijne avond nog/slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
Goede nacht gewenst, MadMaster!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
Jij bent een mama-appelsap-monsterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Een luister op Veronica kwam daar laatst mee. Een Brabander...
Ja, hier thuis zeggen we altijd "Biggetje Pen". Sindsdien hoor ik dat ook nog alleen maar.
Nee, dat duurt nog even bij je.quote:
quote:
quote:
quote:
Dank dankquote:
Ik wou net zeggen. Raad lekker mee.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die combi heeft iets James Bond-achtigs ofzo.
Ja eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Blijft een bijzonder mens, maar ik hoor haar graag
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog even bij je.
Komt eerst hier voorbij, en dan trekt ie naar jou.
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Ik lees vooral veel 'bijna'quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Ja en dan moest ik ook in Zittard zijn.. Vandaar uit ga ik verder met die nieuwbouw in Veldhoven (Huisackers)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Het antwoord op deze vraag is 42quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
4 op een rij inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer niet
En vergeet Emmen en Nederland niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
En als het warm is loopt het zijn….quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
Wogmeer zegt me nog wel wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En vergeet Emmen en Nederland niet.
Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
Emmen ligt hier vlakbij, in Overijssel. Nederland ligt ook in deze provincie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En vergeet Emmen en Nederland niet.
Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
Bij de Marslanden linksaf zo ongeveerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Emmen ligt hier vlakbij, in Overijssel. Nederland ligt ook in deze provincie.
En vlakbij Winterswijk ligt Zwolle.
En in Groningen ligt Denemarken.
Het klinkt als onzin, maar het is allemaal waar.
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
En dan luisteren we weer naar de radioquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:51 schreef Melting het volgende:
Nog 2 nummers en dan zit het er weer op voor vandaag.
Maar niet getreurd. Donderdag ben ik er weer vanaf 19.00 uur.
Ik doe het hem niet naquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:
[ afbeelding ]
En nog minder getreurd (afhankelijk van ieders smaak en voorkeuren): dinsdag is er alweer een uitzending op Radio 49. Die avond draai ik, omdat ik dat vanavond niet kon doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:51 schreef Melting het volgende:
Nog 2 nummers en dan zit het er weer op voor vandaag.
Maar niet getreurd. Donderdag ben ik er weer vanaf 19.00 uur.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:
[ afbeelding ]
Ik ben er wel achter dat je in Duitsland iet via DAB moet luisteren.quote:
Checkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En nog minder getreurd (afhankelijk van ieders smaak en voorkeuren): dinsdag is er alweer een uitzending op Radio 49. Die avond draai ik, omdat ik dat vanavond niet kon doen.
Ik kijk nog even hoe ik de uitzending invul: thema of regulier (of een mengvorm). Sowieso: dinsdag om 19:00 uur.
Had gekund. Die komen vast een nadere keer wel weer voorbij.quote:
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectiequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
@:DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
En dit is de tweede van de avondquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
Dat had mij niet geholpen, hoewel ik deze misschien op het nippertje nog had.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie
Ga ik doen, bedankt voor het draaienquote:Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel!
@:MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.
[ afbeelding ]
Ik ga niet, en kan toch niet luisteren op dinsdagen.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49Tot dan!
Ah, gemist...quote:Op zondag 3 mei 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
Tijdstip vooraf-track: 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Free Time
Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |