abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:24 #1
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700059


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:32 #2
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700062
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:00 schreef livelink het volgende:
Leuk, zo'n beginnende fluitist die even mee mag spelen
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:39 #3
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende: [..] Ik vind dit nu al hun op één na beste nummer ooit. Kun je nagaan :7
Staat wel hoog in mijn top 10 ja
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220700065
Die fluit :X
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:44 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700066
@TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:02:30 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700078
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:29 #7
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:59 #8
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
@:TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
_O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:26 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:44 #10
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700110
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Goedenavond :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:46 #11
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700111
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:54 #12
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700115
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Niettemin welkom. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:03 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700116
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:27 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700121
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:11 #15
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700128
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Het ging daar aardig tekeer begreep ik
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:16 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700130
Volgens buienradar gaan wij rond middernacht de volle laag krijgen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:21 #17
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700131
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Maar wel daar waar het niet moet. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:44 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:46 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700135
The Wizz Kids - Ease on down the road
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:11 #20
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700144
Ah mijn grote vriendin
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:52 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700147
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:06 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700150
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ah mijn grote vriendin
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
pi_220700153
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Wie?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:50 #24
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700160
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef livelink het volgende:
The Wizz Kids - Ease on down the road
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:53 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Ik ken hem wel van een programma waarin ze opdrachten moesten vervullen, maar ik vond hem toen ook al niet leuk. Beetje een typetje…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:09:53 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700170
Vanilla Ice - Ice, Ice Baby
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:11:05 #27
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:09 schreef livelink het volgende:
Vanilla Ice - Ice, Ice Baby
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700198
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:13:40 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700199
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
Persoonlijk niets, maar ik ben niet zo fan van haar enorme ego.

En Madonna kan niet zingen en van Stevie kan ik sommige nummers wel hebben, en sommige worden volledig kapot ge-adlibd.

Dat was het wel.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:13:57 #30
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700202
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Mango klinkt wel verfrissend in ieder geval. ^O^
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:14:26 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700206
Paul Simon - Late in the evening *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:14:42 #32
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Paul Simon - Late in the evening *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:15:21 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700212
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:17:26 #34
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Wat zijn liuk ijsjes? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:18:26 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700237
The Band - The Weight
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:18:45 #36
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700238
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
The Band - The Weight
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:19:33 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700245
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:17 schreef Melting het volgende:

[..]
Wat zijn liuk ijsjes? :@


Citroenijsje op een dropstokje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:20:22 #38
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
Drop vind ik niet lekker. Dus niets voor mij, denk ik. :D
Maar ik ken dit niet.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:20:56 #39
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
Die zijn lekker :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:21:14 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700275
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi

Bekijk deze YouTube-video
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:10 #41
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi

Bekijk deze YouTube-video
Die onthoud ik even voor straks
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:43 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:49 #43
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700298
Gewoon omdat het kan. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:57 #44
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700300
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Mud - Lonely This Christmas ~:)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
De Aldi had ze volgens mij ook
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:23:23 #46
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700307
~:)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:23:44 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700313
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef Melting het volgende:
Gewoon omdat het kan. :P
Het kan gewoon altijd :Y
>:O ~:) ^p^
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:24:49 #49
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Het kan gewoon altijd :Y
>:O ~:) ^p^
:D

Ik had niet anders van jou verwacht. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:07 #50
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700331
quote:
Die zijn toch niet zo duur.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:42 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700338
quote:
Dat is een stuk goedkoper :o
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:52 #52
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700340
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:26:11 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700348
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef Melting het volgende:

[..]
Die zijn toch niet zo duur.
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:26:28 #55
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700350
Fragile O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:27:05 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat is een stuk goedkoper :o
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:27:36 #57
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700358
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Fragile - Sting
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Fragile O+ O+ O+
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:28:15 #58
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700364
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
Vind ik ook niet super duur. Maar ik kan natuurlijk niet in iemand zijn/haar portemonnee kijken.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700369
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:30:33 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700383
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Doe ik. Ik stuur hem er morgen meteen naar toe.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:30:47 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700386
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:31:11 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:31:23 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700389
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
Klopt, maar ik vind het dan toch wel duur. Daar ben ik dan niet zo rationeel in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220700391
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
Nu 2e halve prijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:32:13 #65
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700394
Met een sample uit een remix van het nummer "Higher And Higher" van de The Farm. Tot zover dit stukje nutteloze informatie :P
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:33:15 #66
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700403
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Los Del Rio - Macarena
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:33:23 #67
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700411
Ik ben te moe om dat dansje te doen, maar ik kan het nog wel
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:34:18 #69
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:34:32 #70
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700416
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Eurytmics - Would I Lie To You
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:08 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700437
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:20 #72
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
O-)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:35 #73
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700441
Dit is een mooie voor same title….
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:41 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700443
Fairground Attraction - Perfect
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:52 #75
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700446
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
Fairground Attraction - Perfect
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:39:01 #76
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700447
Fairground attraction perfect
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:39:50 #77
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700452
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:28 #78
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Nog 3 nummers, en dan moet ik even het programma herstarten. Misschien helpt dat daarna voor jou ook. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:45 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:54 #80
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:

[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:06 #81
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:26 #82
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700467
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:42 schreef DJ11 het volgende:
2 Unlimited - Nothing Like The Rain
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:52 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:43:08 #84
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700476
Toevallig heb ik net gisterenavond nog wat nummers van ze geluisterd. Toen zag ik deze ook nog staan (al heb ik die overgeslagen)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:43:55 #85
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:

[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:44:39 #86
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700496
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700497
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:44:55 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700499
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:03 #89
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Slaap lekker. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:11 #90
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700503
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
:D _O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:12 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700504
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Welterusten Doedezemaar!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:07 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700513
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Melting het volgende:
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:45 #93
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700521
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:54 #94
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:41 #95
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
_O-

Nu denken de buren zeker aan Flappie-taferelen met de kerst :P Laat Homijn het maar niet lezen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:45 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700535
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Als ik buienradar mag geloven krijgen wij rond 23.45 de volle laag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:52 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700536
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:48:25 #98
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700540
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:48:46 #99
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700542
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen. :{
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:06 #100
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700548
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
Hier komt straks ook wat voorbij zie ik.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:30 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:33 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700552
Nothing rhymes O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:34 #103
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #104
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700555
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Leo de Zegger - Niks Rijmt
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef livelink het volgende:
Nothing rhymes O+ O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700556
Nothing rhymed O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:15 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700561
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:31 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700564
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen. :{
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:51:37 #108
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700570
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
Als je maar plezier hebt gehad.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:52:27 #109
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700576
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:26 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700587
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef Melting het volgende:

[..]
Als je maar plezier hebt gehad.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:35 #111
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700589
Mecano hijo de luna
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:36 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Ik had een black out
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:52 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700594
Hijo de la luna
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:55 #114
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700595
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:01 #115
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:08 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700599
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
He, je bent weer helemaal bij!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:34 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700606
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Dat is inderdaad een lange zit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:55:05 #118
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef livelink het volgende:

[..]
He, je bent weer helemaal bij!
Blijkbaar :o
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:56:10 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een lange zit
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:57:24 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700626
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:04 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:

[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:33 #122
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:46 #123
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700638
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:57 #124
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700641
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Bird Of Paradise - Snowy White
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:20 #125
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700659
Zo mooi dit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:27 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700660
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:01:13 #127
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700665
O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:01:44 #128
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700669
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
O+ O+
Welkom Bos. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:03:16 #129
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700682
Dit lijkt wel P!nk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:03:31 #130
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700685
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit lijkt wel P!nk
Dat kan kloppen.

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:04:57 #131
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700697
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams :?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:05:14 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700701
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
Dan ben je je zaterdagen wel helemaal kwijt, ja. Geen wonder dat het zo moeilijk is om vrijwilligers te vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:05:45 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams :?
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:02 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:19 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700749
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:51 #136
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
:Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:07 #137
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700759
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:10 #138
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700761
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Zeker, dat ontken ik ook niet.

quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:16 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700764
Not over you is de titel, maar de artiest?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:50 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700770
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Zeker, dat ontken ik ook niet.
[..]
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
Dat laatste is ook wel weer waar inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:51 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:35 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:50 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700784
Paul McDraaitniet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:12 #144
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700789
De boel klapt eruit hier
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:34 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:51 #146
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700798
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Hope of Deliverance - Paul M.
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul McDraaitniet
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:52 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700799
Ik hoor helemaal niks meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:17 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700804
Ah, er is weer geluid
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:21 #149
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700805
Nog steeds niet? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:22 #150
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:23 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700807
daar is ie weer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:27 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:50 #153
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700813
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef livelink het volgende:
Ik hoor helemaal niks meer.
Verversen hielp hier na een paar keer
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:51 #154
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:13:14 #155
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:13:29 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700823
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Ah, het lijkt weer te werken. Even Radio 49 apart gezet in een incognito-venster
Maakt niets uit.
Ik luister via de app en die liep ook vast…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:13:36 #157
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700824
O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:14:43 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700834
Ik hoop trouwens niet dat het hier gaat hagelen met alle fruitboomgaarden hier. Dat zou een behoorlijke ramp zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:15:51 #159
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het hier gaat hagelen met alle fruitboomgaarden hier. Dat zou een behoorlijke ramp zijn.
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen? ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:16:18 #160
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700851
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:15 schreef Melting het volgende:

[..]
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen? ;)
De bomen wel
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:17:08 #161
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700857
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:17:20 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700859
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Het was allesbehalve een vlekkeloze deliverance :P
Een zware bevalling inderdaad :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:19:38 #163
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700870
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:20:48 #164
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700878
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....

Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart :+
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:20:57 #165
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700879
Billy Joel O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:21:09 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700883
Billy Joel - Goodnight Saigon
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:21:11 #167
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:21:12 #168
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....

Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart :+
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Billy Joel O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:21 schreef livelink het volgende:
Billy Joel - Goodnight Saigon
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:21:38 #169
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700891
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Het flitst hier nu in de verte…
Wie gaat er nu zo laat nog op pad om foto's te maken? :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:22:08 #170
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....

Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart :+
Die helikopter moest van ver komen
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:22:32 #172
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700898
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Die helikopter moest van ver komen
Zijn momenteel allemaal aan het blussen. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:22:39 #173
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700899
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Welkom Shii. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:23:06 #174
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700901
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
:W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:23:06 #175
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700902
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Die helikopter moest van ver komen
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deur
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:23:23 #176
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700903
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deur
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:23:56 #177
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700906
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Melting het volgende:

[..]
Zijn momenteel allemaal aan het blussen. ;)
Het gaat wel lekker de laatste dagen -O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:23:59 #178
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:26:32 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:26:37 #180
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Hoi Shii
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:27:02 #181
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700936
Randy Newman *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:27:48 #182
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700951
Dit nummer zou tegenwoordig ook niet meer mogen:

Short people got no reason
Short people got no reason
Short people got no reason
To live

:o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:27:56 #183
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700952
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Randy Newman *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:28:15 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700965
Define Short
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:28:31 #185
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:28 schreef livelink het volgende:
Define Short
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:29:05 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:29:47 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701012
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden, toch?
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:29:49 #188
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701014
Deze had achter Ain't No Mountain High Enough gekund / gemoeten. Exact dezelfde akkoorden...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:30:55 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701040
Dit klinkt als Amy Whinehouse
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:31:29 #190
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:30 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als Amy Whinehouse
Dat kan kloppen.

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:31:58 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701052
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze had achter Ain't No Mountain High Enough gekund / gemoeten. Exact dezelfde akkoorden...
Ik had inderdaad de neiging om dat te gaan zingen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:32:42 #192
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:32:51 #193
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701062
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Japans Varken - Alphaville
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:02 #194
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701064
Alphaville _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:11 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701065
O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:14 #196
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:40 #197
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701071
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest! :W
Welterusten. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:55 #198
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:57 #199
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701080
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest! :W
Fijne avond nog/slaap lekker
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:58 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701081
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest! :W
Goede nacht gewenst, MadMaster!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:34:40 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701087
Ik kom even meeluisteren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:34:51 #203
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701093
Een luister op Veronica kwam daar laatst mee. Een Brabander...
Ja, hier thuis zeggen we altijd "Biggetje Pen". Sindsdien hoor ik dat ook nog alleen maar. -O-
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:35:57 #204
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik kom even meeluisteren
Welkom MooieTop6. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:36:22 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik kom even meeluisteren
Gezellig
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:36:51 #207
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:36:51 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701145
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Een luister op Veronica kwam daar laatst mee. Een Brabander...
Ja, hier thuis zeggen we altijd "Biggetje Pen". Sindsdien hoor ik dat ook nog alleen maar. -O-
Jij bent een mama-appelsap-monster
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:37:04 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701149
Sheena Easton - For your eyes only
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:37:16 #210
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:37:39 #212
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701168
Volop regen nu hier. :o
En een donderslag.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:37:49 #213
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701171
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:37 schreef livelink het volgende:
Sheena Easton - For your eyes only
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:37 schreef Shii het volgende:
Sheena Easton - For your eyes only
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:38:05 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701176
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:37 schreef Melting het volgende:
Volop regen nu hier. :o
En een donderslag.
Niet gehoord hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:38:44 #215
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701183
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Niet gehoord hier
Nee, dat duurt nog even bij je.
Komt eerst hier voorbij, en dan trekt ie naar jou. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:38:50 #216
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701184
Dit topic _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:39:13 #217
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701186
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Dit topic _O_
:@
Dank je. We doen ons best. :Y
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:39:14 #218
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701188
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:35 schreef Melting het volgende:

[..]
Welkom MooieTop6. :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:36 schreef Shii het volgende:

[..]
Welkom. *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:36 schreef livelink het volgende:

[..]
Gezellig
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:36 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Goedenavond, welkom :)
Dank dank _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:40:07 #220
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701196
Grace Jones
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:40:14 #222
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701199
Grace Jones - La Vie en Rose
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:40:16 #223
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701200
En dan meteen Grace Jones er achteraan _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:40:28 #224
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Grace Jones
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef Shii het volgende:
Grace Jones - La vie on rose
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef livelink het volgende:
Grace Jones - La Vie en Rose
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
En dan meteen Grace Jones er achteraan _O_
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:40:43 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701202
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Grace Jones
Ik wou net zeggen. Raad lekker mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:41:44 #226
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
En dan meteen Grace Jones er achteraan _O_
Die combi heeft iets James Bond-achtigs ofzo.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:41:51 #227
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701209
Blijft een bijzonder mens, maar ik hoor haar graag
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:42:05 #228
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701212
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Die combi heeft iets James Bond-achtigs ofzo.
Precies
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:43:23 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701224
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:

[..]
Nee, dat duurt nog even bij je.
Komt eerst hier voorbij, en dan trekt ie naar jou. ;)
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:43:35 #231
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701227
Queen kind of magic
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:43:47 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701235
QUEENGODEN
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:43:49 #234
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701236
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:43:58 #235
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701238
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Queen kind of magic
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Shii het volgende:
Queen - Kind of magic.
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
QUEENGODEN
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:44:19 #236
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701243
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Ik lees vooral veel 'bijna'
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:44:27 #237
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701245
Queen _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:44:54 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701253
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:

[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Ja en dan moest ik ook in Zittard zijn.. Vandaar uit ga ik verder met die nieuwbouw in Veldhoven (Huisackers)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:01 #239
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701259
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:

[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer niet :+
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:08 #240
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik lees vooral veel 'bijna'
Ja sorry
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:09 #241
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701264
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:

[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Het antwoord op deze vraag is 42
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:40 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701275
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer niet :+
4 op een rij inderdaad
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:51 #243
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het antwoord op deze vraag is 42
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:47:03 #244
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701307
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef livelink het volgende:

[..]
4 op een rij inderdaad
En vergeet Emmen en Nederland niet.

Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:47:37 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701322
Melting woont dan weer bijna in Egypte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:47:50 #246
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701328
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
_O-

Ja, klopt wel. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:48:45 #247
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701341
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
En als het warm is loopt het zijn….
(Of is dat een westfriese uitdrukking?)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:48:47 #248
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef livelink het volgende:

[..]
4 op een rij inderdaad
Allebei twee kleine dorpen, een stukje ten zuiden van Zwollywood ;)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:49:02 #249
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701349
Pasadena’s tribute
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:49:54 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701357
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Symphonic het volgende:

[..]
En vergeet Emmen en Nederland niet.

Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
Wogmeer zegt me nog wel wat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:50:03 #251
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701361
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Symphonic het volgende:

[..]
En vergeet Emmen en Nederland niet.

Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
Emmen ligt hier vlakbij, in Overijssel. Nederland ligt ook in deze provincie.
En vlakbij Winterswijk ligt Zwolle. :Y
En in Groningen ligt Denemarken.

Het klinkt als onzin, maar het is allemaal waar. :7
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:50:20 #252
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Pasadena’s tribute
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:50:24 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701366
Lekker nummer! Hier barst het nu los.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:51:24 #254
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701370
Nog 2 nummers en dan zit het er weer op voor vandaag. :@
Maar niet getreurd. Donderdag ben ik er weer vanaf 19.00 uur. :s)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:51:32 #255
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701373
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Emmen ligt hier vlakbij, in Overijssel. Nederland ligt ook in deze provincie.
En vlakbij Winterswijk ligt Zwolle. :Y
En in Groningen ligt Denemarken.

Het klinkt als onzin, maar het is allemaal waar. :7
Bij de Marslanden linksaf zo ongeveer
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:52:11 #256
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701378
Listen to the radio
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:52:35 #257
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701380
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:

  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:52:48 #258
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701383
Melting doet aan sluikreclame
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:53:05 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701385
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:51 schreef Melting het volgende:
Nog 2 nummers en dan zit het er weer op voor vandaag. :@
Maar niet getreurd. Donderdag ben ik er weer vanaf 19.00 uur. :s)
En dan luisteren we weer naar de radio
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:53:34 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701393
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Melting doet aan sluikreclame
Het is eerder een soort oproep.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:53:51 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701396
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:

[ afbeelding ]
Ik doe het hem niet na :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:53:54 #262
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701397
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:51 schreef Melting het volgende:
Nog 2 nummers en dan zit het er weer op voor vandaag. :@
Maar niet getreurd. Donderdag ben ik er weer vanaf 19.00 uur. :s)
En nog minder getreurd (afhankelijk van ieders smaak en voorkeuren): dinsdag is er alweer een uitzending op Radio 49. Die avond draai ik, omdat ik dat vanavond niet kon doen.

Ik kijk nog even hoe ik de uitzending invul: thema of regulier (of een mengvorm). Sowieso: dinsdag om 19:00 uur. :7
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:54:25 #263
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Listen to the radio
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:54:31 #264
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Melting komt Egypte niet meer in. De laatste keer haalde hij als een soort Banksy deze stunt uit:

[ afbeelding ]
:o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:54:43 #265
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701404
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Het is eerder een soort oproep.
Ik ben er wel achter dat je in Duitsland iet via DAB moet luisteren.
Via de Fm gaat het prima met de NDR.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:55:10 #266
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:53 schreef DJ11 het volgende:

[..]
En nog minder getreurd (afhankelijk van ieders smaak en voorkeuren): dinsdag is er alweer een uitzending op Radio 49. Die avond draai ik, omdat ik dat vanavond niet kon doen.

Ik kijk nog even hoe ik de uitzending invul: thema of regulier (of een mengvorm). Sowieso: dinsdag om 19:00 uur. :7
Check
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:01 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701413
All together now!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:02 #268
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701415
Canon in D O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:08 #269
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701417
Ik dacht Charlie Lownoise & Mental Theo _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:24 #271
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701420
Niet allemaal tegelijk
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:28 #272
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef livelink het volgende:
All together now!!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:40 #273
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Niet allemaal tegelijk
Ja, wat is het nou? }:|
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:42 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Canon in D O+
Altijd mooi inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:51 #275
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701428
Ooit het antwoord van The Connection :7 The Farm - All Together Now

Een nieuwe editie staat op de rol. Ik heb de laatste weken helaas wat te weinig tijd gehad, maar echt: er komt een dag.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:57 #276
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701431
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef Melting het volgende:

[..]
Ja, wat is het nou? }:|
Canon in D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:58 #277
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik dacht Charlie Lownoise & Mental Theo _O-
Had gekund. Die komen vast een nadere keer wel weer voorbij. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:57:32 #278
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701443
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef livelink het volgende:

[..]
Altijd mooi inderdaad.
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:57:47 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701448
@DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:00:13 #281
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
@:DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie :+
  zondag 3 mei 2026 @ 00:00:30 #282
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
En dit is de tweede van de avond
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:00 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701496
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie :+
Dat had mij niet geholpen, hoewel ik deze misschien op het nippertje nog had.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:17 #284
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701504
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel! :W
@MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:47 #285
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701515
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel! :W
@:MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.

[ afbeelding ]
Ga ik doen, bedankt voor het draaien _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:02 #286
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701519
Dank Melting *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:21 #287
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701529
Die piraten-jingles blijf ik leuk vinden :D

Dank je wel Melting. Veel lekkere muziek vanavond en zoals altijd veel gezelligheid.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:28 #289
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701534
Bedankt weer Melting ^O^

Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49 :P Tot dan!
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:57 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701543
Bedankt en tot de volgende keer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 3 mei 2026 @ 00:03:18 #291
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701550
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting ^O^

Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49 :P Tot dan!
Ik ga niet, en kan toch niet luisteren op dinsdagen. -O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zondag 3 mei 2026 @ 16:56:51 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220706053
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
  zondag 3 mei 2026 @ 19:03:02 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220707135
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
Ah, gemist...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:44:54 #294
469185 DJ11
Radio 49
pi_220721855
Straks om 19:00 uur gaat het weer los op Radio 49 w/

quote:
Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Free Time
Tijdstip vooraf-track: 18:54 uur w/

[ Bericht 13% gewijzigd door DJ11 op 05-05-2026 18:32:05 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:54:22 #295
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722469
Ik kom eraan, nog ff thee zetten enzo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:57:46 #297
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722472
:W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:59:40 #298
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:17 #299
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722510
Vandaag een extra beukend begin, met een guilty pleasure van me die ooit - geloof het of niet - mijn jaarlijst aanvoerde...

i Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:20 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722511
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:02:10 #301
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722522
w/ w/
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')