Maakt niets uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Ah, het lijkt weer te werken. Even Radio 49 apart gezet in een incognito-venster
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het hier gaat hagelen met alle fruitboomgaarden hier. Dat zou een behoorlijke ramp zijn.
De bomen welquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Kunnen die bomen daar na al die jaren nog niet tegen?
Een zware bevalling inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Het was allesbehalve een vlekkeloze deliverance
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....
Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart
quote:
quote:
Wie gaat er nu zo laat nog op pad om foto's te maken?quote:
Die helikopter moest van ver komenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Twee mogelijkheden: er is weer storing, of Melting is te laat terug van bier halen uit de koelka....
Oh wacht, mogelijkheid 3: Goodnight Saigon van Billy Joel wordt ingestart
Zijn momenteel allemaal aan het blussen.quote:
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deurquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ho-Chi-Minh ligt ook niet naast de deur
Het gaat wel lekker de laatste dagenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn momenteel allemaal aan het blussen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden, toch?
Ik had inderdaad de neiging om dat te gaan zingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Deze had achter Ain't No Mountain High Enough gekund / gemoeten. Exact dezelfde akkoorden...
Welterusten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
Fijne avond nog/slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
Goede nacht gewenst, MadMaster!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik boel af.
Dank Melting en adios voor de rest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |