abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:30 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:33 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700552
Nothing rhymes O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:34 #103
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #104
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700555
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Leo de Zegger - Niks Rijmt
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef livelink het volgende:
Nothing rhymes O+ O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700556
Nothing rhymed O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:15 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700561
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:31 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700564
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen. :{
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:51:37 #108
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700570
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
Als je maar plezier hebt gehad.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:52:27 #109
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700576
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:26 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700587
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef Melting het volgende:

[..]
Als je maar plezier hebt gehad.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:35 #111
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700589
Mecano hijo de luna
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:36 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Ik had een black out
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:52 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700594
Hijo de la luna
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:55 #114
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700595
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:01 #115
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:08 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700599
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
He, je bent weer helemaal bij!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:34 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700606
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Dat is inderdaad een lange zit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:55:05 #118
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef livelink het volgende:

[..]
He, je bent weer helemaal bij!
Blijkbaar :o
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:56:10 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een lange zit
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:57:24 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700626
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:04 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:

[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:33 #122
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:46 #123
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700638
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:57 #124
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700641
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Bird Of Paradise - Snowy White
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:20 #125
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700659
Zo mooi dit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:27 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700660
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:01:13 #127
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700665
O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:01:44 #128
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700669
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
O+ O+
Welkom Bos. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:03:16 #129
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700682
Dit lijkt wel P!nk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:03:31 #130
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700685
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit lijkt wel P!nk
Dat kan kloppen.

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:04:57 #131
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700697
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams :?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:05:14 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700701
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
Dan ben je je zaterdagen wel helemaal kwijt, ja. Geen wonder dat het zo moeilijk is om vrijwilligers te vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:05:45 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams :?
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:02 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:19 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700749
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:51 #136
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
:Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:07 #137
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700759
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
Mijn labelmachine weigert weer dienst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:10 #138
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700761
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Zeker, dat ontken ik ook niet.

quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:16 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700764
Not over you is de titel, maar de artiest?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:50 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700770
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Zeker, dat ontken ik ook niet.
[..]
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
Dat laatste is ook wel weer waar inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:09:51 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:35 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:50 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220700784
Paul McDraaitniet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:12 #144
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700789
De boel klapt eruit hier
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:34 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:51 #146
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700798
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Hope of Deliverance - Paul M.
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul McDraaitniet
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:52 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700799
Ik hoor helemaal niks meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:17 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700804
Ah, er is weer geluid
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:21 #149
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700805
Nog steeds niet? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:12:22 #150
469185 DJ11
Radio 49
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')