23.00u it is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen.
Als je maar plezier hebt gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.quote:
Ik had een black outquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Dat is inderdaad een lange zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.quote:
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Dan ben je je zaterdagen wel helemaal kwijt, ja. Geen wonder dat het zo moeilijk is om vrijwilligers te vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een mede-supporter/vriend is sinds dit jaar teammanager van het 1e team.
Die moet er op zaterdag nu al om 10.00u zijn en na afloop nog 1,5u blijven hangen om zaken te regelen.
Idioot…
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Die liedjes van P!nk zijn allemaal zo generiek. Ik moest er laatst eentje instuderen die ik niet kende. Zag ik op Spotify iets van 2 miljard streams
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
quote:
Zeker, dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen. Haar stem herken je wel goed.
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Als ik dan iets als 'generiek' moet bestempelen, dan is het dit wel…
Dat laatste is ook wel weer waar inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, dat ontken ik ook niet.
[..]
Mee eens. Maar dit had ook net zo goed van P!nk kunnen zijn, als een vrouw het zong.
Gavin McCraw of zo…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:09 schreef livelink het volgende:
Not over you is de titel, maar de artiest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |