Jij bent een mama-appelsap-monsterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Een luister op Veronica kwam daar laatst mee. Een Brabander...
Ja, hier thuis zeggen we altijd "Biggetje Pen". Sindsdien hoor ik dat ook nog alleen maar.
Nee, dat duurt nog even bij je.quote:
quote:
quote:
quote:
Dank dankquote:
Ik wou net zeggen. Raad lekker mee.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die combi heeft iets James Bond-achtigs ofzo.
Ja eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Blijft een bijzonder mens, maar ik hoor haar graag
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog even bij je.
Komt eerst hier voorbij, en dan trekt ie naar jou.
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Ik lees vooral veel 'bijna'quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was laatst voor mijn werk bijna in de 8 zaligheden. Bijna bij camping Molenvelden, dan zit je bijna in Knegsel volgens mij
Ja en dan moest ik ook in Zittard zijn.. Vandaar uit ga ik verder met die nieuwbouw in Veldhoven (Huisackers)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat zit tussen Knegsel en Zandoerle in.
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag is 42quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
4 op een rij inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb van beide nog nooit gehoord. Maar goed, jullie kennen vast Laag Zuthem en Lierderholthuis dan weer niet
En vergeet Emmen en Nederland niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
En als het warm is loopt het zijn….quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting woont dan weer bijna in Egypte
Wogmeer zegt me nog wel wat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En vergeet Emmen en Nederland niet.
Wij woonden vlakbij Wogmeer en Zandwerven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |