Persoonlijk niets, maar ik ben niet zo fan van haar enorme ego.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
Mango klinkt wel verfrissend in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Wat zijn liuk ijsjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Drop vind ik niet lekker. Dus niets voor mij, denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
Die zijn lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
Die onthoud ik even voor straksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi
Bekijk deze YouTube-video
De Aldi had ze volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroenijsje op een dropstokje.
quote:
Die zijn toch niet zo duur.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja https://www.aldi.nl/product/citroenijs-1230462.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |