abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:09:53 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700170
Vanilla Ice - Ice, Ice Baby
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:11:05 #27
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:09 schreef livelink het volgende:
Vanilla Ice - Ice, Ice Baby
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700198
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:13:40 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700199
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
Persoonlijk niets, maar ik ben niet zo fan van haar enorme ego.

En Madonna kan niet zingen en van Stevie kan ik sommige nummers wel hebben, en sommige worden volledig kapot ge-adlibd.

Dat was het wel.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:13:57 #30
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700202
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Mango klinkt wel verfrissend in ieder geval. ^O^
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:14:26 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700206
Paul Simon - Late in the evening *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:14:42 #32
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Paul Simon - Late in the evening *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:15:21 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700212
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren een ijsje. Een mangoijslolly van de Jumbo, die zijn echt lekker
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:17:26 #34
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik hou van die Liuk-ijsjes. Maar die vind ik wel echt duur. Mijn man komt nog wel eens bij de Jumbo. Ik zal hem vragen die een keertje mee te nemen.
Wat zijn liuk ijsjes? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:18:26 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700237
The Band - The Weight
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:18:45 #36
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700238
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
The Band - The Weight
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:19:33 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700245
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:17 schreef Melting het volgende:

[..]
Wat zijn liuk ijsjes? :@


Citroenijsje op een dropstokje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:20:22 #38
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
Drop vind ik niet lekker. Dus niets voor mij, denk ik. :D
Maar ik ken dit niet.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:20:56 #39
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
Die zijn lekker :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:21:14 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700275
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi

Bekijk deze YouTube-video
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:10 #41
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n heerlijk nummer. Deze versie vind ik ook heel mooi

Bekijk deze YouTube-video
Die onthoud ik even voor straks
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:43 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:49 #43
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700298
Gewoon omdat het kan. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:57 #44
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700300
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Mud - Lonely This Christmas ~:)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:19 schreef livelink het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Citroenijsje op een dropstokje.
De Aldi had ze volgens mij ook
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:23:23 #46
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700307
~:)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:23:44 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700313
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef Melting het volgende:
Gewoon omdat het kan. :P
Het kan gewoon altijd :Y
>:O ~:) ^p^
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:24:49 #49
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Het kan gewoon altijd :Y
>:O ~:) ^p^
:D

Ik had niet anders van jou verwacht. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:07 #50
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700331
quote:
Die zijn toch niet zo duur.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')