Jij bent een mama-appelsap-monsterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Een luister op Veronica kwam daar laatst mee. Een Brabander...
Ja, hier thuis zeggen we altijd "Biggetje Pen". Sindsdien hoor ik dat ook nog alleen maar.
Nee, dat duurt nog even bij je.quote:
quote:
quote:
quote:
Dank dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |