Dat is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja https://www.aldi.nl/product/citroenijs-1230462.html
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper![]()
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Vind ik ook niet super duur. Maar ik kan natuurlijk niet in iemand zijn/haar portemonnee kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
Doe ik. Ik stuur hem er morgen meteen naar toe.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Klopt, maar ik vind het dan toch wel duur. Daar ben ik dan niet zo rationeel in.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
Nu 2e halve prijsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |