abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:42 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700338
quote:
Dat is een stuk goedkoper :o
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:25:52 #52
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700340
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:26:11 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700348
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef Melting het volgende:

[..]
Die zijn toch niet zo duur.
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:26:28 #55
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700350
Fragile O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:27:05 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat is een stuk goedkoper :o
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:27:36 #57
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700358
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Fragile - Sting
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Fragile O+ O+ O+
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:28:15 #58
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700364
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
Vind ik ook niet super duur. Maar ik kan natuurlijk niet in iemand zijn/haar portemonnee kijken.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700369
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:30:33 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700383
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Doe ik. Ik stuur hem er morgen meteen naar toe.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:30:47 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700386
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:31:11 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:31:23 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700389
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
Klopt, maar ik vind het dan toch wel duur. Daar ben ik dan niet zo rationeel in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220700391
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
Nu 2e halve prijs
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:32:13 #65
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700394
Met een sample uit een remix van het nummer "Higher And Higher" van de The Farm. Tot zover dit stukje nutteloze informatie :P
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:33:15 #66
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700403
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Los Del Rio - Macarena
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:33:23 #67
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700411
Ik ben te moe om dat dansje te doen, maar ik kan het nog wel
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:34:18 #69
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:34:32 #70
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700416
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Eurytmics - Would I Lie To You
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:08 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700437
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:20 #72
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:

[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
O-)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:35 #73
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700441
Dit is een mooie voor same title….
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:41 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700443
Fairground Attraction - Perfect
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:38:52 #75
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700446
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
Fairground Attraction - Perfect
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:39:01 #76
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700447
Fairground attraction perfect
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:39:50 #77
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700452
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:28 #78
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Nog 3 nummers, en dan moet ik even het programma herstarten. Misschien helpt dat daarna voor jou ook. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:45 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:41:54 #80
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:

[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:06 #81
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:26 #82
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700467
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:42 schreef DJ11 het volgende:
2 Unlimited - Nothing Like The Rain
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:52 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:43:08 #84
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700476
Toevallig heb ik net gisterenavond nog wat nummers van ze geluisterd. Toen zag ik deze ook nog staan (al heb ik die overgeslagen)
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:43:55 #85
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:

[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:44:39 #86
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700496
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220700497
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:44:55 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700499
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:03 #89
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Slaap lekker. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:11 #90
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700503
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
:D _O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:12 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700504
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Welterusten Doedezemaar!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:07 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700513
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Melting het volgende:
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:45 #93
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700521
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:54 #94
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:41 #95
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten :o :D
_O-

Nu denken de buren zeker aan Flappie-taferelen met de kerst :P Laat Homijn het maar niet lezen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:45 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700535
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Als ik buienradar mag geloven krijgen wij rond 23.45 de volle laag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:52 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700536
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan. ^O^
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:48:25 #98
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700540
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:48:46 #99
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700542
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen. :{
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:06 #100
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700548
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
Hier komt straks ook wat voorbij zie ik.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')