Dat is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja https://www.aldi.nl/product/citroenijs-1230462.html
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een stuk goedkoper![]()
Wij hebben helaas geen Aldi in de buurt.
Vind ik ook niet super duur. Maar ik kan natuurlijk niet in iemand zijn/haar portemonnee kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De echte zijn iets van ¤5 voor 8 stuks
Doe ik. Ik stuur hem er morgen meteen naar toe.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Liuk nog 2 weken in de aanbieding bij de Jumbo, laat je man groots inslaan
Klopt, maar ik vind het dan toch wel duur. Daar ben ik dan niet zo rationeel in.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 8 ijsjes voor ¤4,69 bij de Appie is ook nog geen 60 cent per ijsje…
Nu 2e halve prijsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kosten ze toch ook ¤4,69 voor 8 stuks?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Nog 3 nummers, en dan moet ik even het programma herstarten. Misschien helpt dat daarna voor jou ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop hier iets achter merk ik. Verversen helpt niets.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet alles hebben. En op een geweldige plek op vakantie zijn en nul punten halen bij Melting.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
Welterusten Doedezemaar!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, mijn dag is klaar. Trusten voor straks
Rond 23.30u ben je aan de beurt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef Melting het volgende:
Hier nog geen regen trouwens.
Begint wel een beetje te waaien. Hoop dat dat een voorbode is.
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb net snel de konijnen eten gegeven en betrapte me er zelf op dat ik 'it will be lonely this Christmas' zong terwijl de buren nog buiten zaten![]()
Als ik buienradar mag geloven krijgen wij rond 23.45 de volle laag.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan.
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks werd nog 22.00 uur gezegd.
Laten we het hopen dan.
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om 22.00u komt er ook al een bak water bij jou.
Had verkeerd gekeken…
Hier komt straks ook wat voorbij zie ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 23.30u ben je aan de beurt.
Wij een uurtje later…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |