abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:57 #276
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701431
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef Melting het volgende:

[..]
Ja, wat is het nou? }:|
Canon in D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:58 #277
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik dacht Charlie Lownoise & Mental Theo _O-
Had gekund. Die komen vast een nadere keer wel weer voorbij. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:57:32 #278
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701443
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef livelink het volgende:

[..]
Altijd mooi inderdaad.
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:57:47 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701448
@DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:00:13 #281
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
@:DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie :+
  zondag 3 mei 2026 @ 00:00:30 #282
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
En dit is de tweede van de avond
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:00 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701496
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie :+
Dat had mij niet geholpen, hoewel ik deze misschien op het nippertje nog had.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:17 #284
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701504
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel! :W
@MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zondag 3 mei 2026 @ 00:01:47 #285
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220701515
quote:
4s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel! :W
@:MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.

[ afbeelding ]
Ga ik doen, bedankt voor het draaien _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:02 #286
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220701519
Dank Melting *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:21 #287
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220701529
Die piraten-jingles blijf ik leuk vinden :D

Dank je wel Melting. Veel lekkere muziek vanavond en zoals altijd veel gezelligheid.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:28 #289
469185 DJ11
Radio 49
pi_220701534
Bedankt weer Melting ^O^

Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49 :P Tot dan!
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:57 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220701543
Bedankt en tot de volgende keer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 3 mei 2026 @ 00:03:18 #291
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220701550
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting ^O^

Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49 :P Tot dan!
Ik ga niet, en kan toch niet luisteren op dinsdagen. -O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zondag 3 mei 2026 @ 16:56:51 #292
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220706053
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
  zondag 3 mei 2026 @ 19:03:02 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220707135
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
Ah, gemist...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:44:54 #294
469185 DJ11
Radio 49
pi_220721855
Straks om 19:00 uur gaat het weer los op Radio 49 w/

quote:
Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Free Time
Tijdstip vooraf-track: 18:54 uur w/

[ Bericht 13% gewijzigd door DJ11 op 05-05-2026 18:32:05 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:54:22 #295
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722469
Ik kom eraan, nog ff thee zetten enzo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:57:46 #297
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722472
:W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:59:40 #298
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:17 #299
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722510
Vandaag een extra beukend begin, met een guilty pleasure van me die ooit - geloof het of niet - mijn jaarlijst aanvoerde...

i Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:20 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722511
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')