Had gekund. Die komen vast een nadere keer wel weer voorbij.quote:
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectiequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
@:DJ11 had het vanavond nog over The Farm. Toen moest ik al aan dit nummer denken.
En dit is de tweede van de avondquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn heel wat nummers op gebaseerd, waaronder deze
Dat had mij niet geholpen, hoewel ik deze misschien op het nippertje nog had.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig genoeg komt die bewuste sample op het album pal achter dit nummer aan. Achteraf had de Macarena nog in de uitzending gekund als een connectie
Ga ik doen, bedankt voor het draaienquote:Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er echt op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht en tot snel!
@:MooieTop6 kom gerust vaker meeluisteren.
[ afbeelding ]
Ik ga niet, en kan toch niet luisteren op dinsdagen.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Een goed weekend allemaal en een fijne Bevrijdingsdag.
Voor wie niet naar de Bevrijdingsfestivals gaat, is er om 19:00 uur een muzikaal festival op Radio 49Tot dan!
Ah, gemist...quote:Op zondag 3 mei 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Op deze druilerige zondagmiddag heb ik de controller en de stream nog even aangezet...
Tijdstip vooraf-track: 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Free Time
Scooter - Call Me Mañana (Heavy Horses extended)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |