SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Denemarken is wel dichtbij jouquote:Op donderdag 23 april 2026 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel ver van Denemarken.
Zit ik toch dichterbij.
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?quote:Op donderdag 23 april 2026 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet dat als je over de markt wil lopen?Ga er niet zitten he.
Het land is beter dan een gehuchtquote:Op donderdag 23 april 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denemarken is wel dichtbij jou
gehucht in prov. Groningen![]()
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweestquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligtquote:Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
Of een Liukquote:Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebbenquote:Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
Ik wel in het land, aantal keer zelfs en dat beviel primaquote:Op donderdag 23 april 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweest
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijsquote:
Zie deze dan @CherryLipsquote:Op donderdag 23 april 2026 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebben
Mee eensquote:Op donderdag 23 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijs
Hmm helaas, het is weer de Magnum in de 1+1quote:
Nee die staat in de topic pointer Koensquote:Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Oh ja verrekquote:Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staat in de topic pointer Koens
quote:
Die leest anders niemand.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Maar echt hoor, een gratis Magnum op je vooruit als je 's ochtends de auto instapt afslaan kan echt nietquote:
Weet je dat ik me dat daarstraks ook zat te bedenkenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet in DTS? Kan dat mobiel niet zien.
nee zo ver was ze echt nog nietquote:Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest
Augustus toch?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweestquote:Op donderdag 23 april 2026 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zo ver was ze echt nog niet
Was goedequote:
kan natuurlijk jaquote:Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweest
Bedtijd voor het jonkiequote:
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?quote:
Eerst nog even matches invullenquote:
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectiequote:Er zijn al 1 vrouwen die graag met jou in contact willen komen.
omg ben je met Tinder bezig?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?
omdat ik denk het kan twee dingen beteken, oftewel het boeit me geen reet wat je zegt.
Of ben echt moe. altijd al moeite mee gehad.
1 vrouwenquote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"quote:Op donderdag 23 april 2026 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"
1 vrouwenquote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Succes met vullen.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vrouwen zonderquote:Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 vrouwen
Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 vrouwen
Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Maar ja, ik geloof dat ik smilies vaak op de verkeerde manier gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"
die twee dus, die smiley betekent niet direct iets gelijk, dat is voor mij altijd ff de vraag als ik hem zie.
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.
Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.
maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie
Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
quote:Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
ja vraag me dus niet over goeie foto's. ik heb echt mensen gevraagd van maak nou eens een leuke foto van me..quote:Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
hahaha ja nouja mijn profiel ziet er ook niet heel anders uit hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
wat voor knop?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef Nattekat het volgende:
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.
Echt hoor.
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.quote:
Ingewikkeld dat datenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
Nee in het slechtste geval blijf je de rest van je leven twijfelen om op die knop te klikken. Dat is het slechtste geval.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
Jezus doe niet zo moeilijk en klik.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan eeuwige spijt als het geen match isquote:
Je hebt er alleen jezelf mee hoor.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan eeuwige spijt als het geen match is
En ik voer graag de spanning hier op
Natuurlijk ik ben wel benieuwd maar uiteindelijk is het alleen voor jezelf belangrijk.quote:
ach op die manier.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou iemand dat geloven?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lening, dus dat krijgen we terug.![]()
quote:
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgenquote:
je dacht dat je 2000 euro extra ff terug kreeg na alles wat we over mss die aantal jaar betalen aan die oorlog?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja nu weet ik nog niets. Dooie mus dit dat.
kujje wel een mooi beeldje van kopen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.
levert ons 50 cent per jaar op per EU inwoner over elk jaar, zo moet je dit zien.
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend isquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgen
Is het vast belangrijk genoeg voorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is
Wanneer is het bekendquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is
de enige die winnen hiervan zijn de multinationals bedrijven enzo, die verdienen btw zelfs door die oorlog miljoenen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kujje wel een mooi beeldje van kopen.
Ja weet ik veel. Dacht nu meteenquote:
Dus je hebt geklikt en er gebeurde niks?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dacht nu meteen
Misschien is de postbode nog onderweg met mijn likes.
Als die vrouwen er net zo lang over doen als jij met invullen kan het nog wel een week duren dusquote:Op donderdag 23 april 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dacht nu meteen
Misschien is de postbode nog onderweg met mijn likes.
Net als van Griekenlandquote:Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij ook veeleisend?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik dacht dat ik een moeilijk geval was, maar Nattekat kan er ook wat van
Neuh niet echt, vooral gewoon moeilijkquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 21:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik dacht dat ik een moeilijk geval was, maar Nattekat kan er ook wat van
Duur cv-keteltje wel danquote:
Wel zorgen voor een parkeerplek.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, ze gaan m'n cv-ketel eindelijk vervangen
Ben wel benieuwd hoe veel van die verhoging ik er weer uit ga krijgen. Mijn huidige ketel heeft een flinke waakvlam, en die nieuwe gaat vast ook iets efficienter zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel zorgen voor een parkeerplek.
En die ga je nu maar eens een keertje doornemen?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
De tijgermug die hier in 2024 gesignaleerd was is vorig jaar niet meer gespot
Ik heb best veel post gehad afgelopen dagen
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die ga je nu maar eens een keertje doornemen?
Kun je hem er straks met je nieuwe sleutel weer aanhangenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sleutel van mijn brievenbus zat ooit aan m'n autosleutel vast, maar die hanger is afgebroken en dus had ik hem iedere keer niet bij me
Ik kon bij een vorige woning met de sleutel van mijn werkkluisje mijn brievenbus openen.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sleutel van mijn brievenbus zat ooit aan m'n autosleutel vast, maar die hanger is afgebroken en dus had ik hem iedere keer niet bij me
Scnittquote:
Of mokkaboontjesquote:Op donderdag 23 april 2026 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of gewoon van die mokka schuimpjes![]()
goede reisquote:Op donderdag 23 april 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar Dromenland af te reizen
ja hij vroeg of ik naar duitsland wilde komen van de zomer en hij zei ook dat hij naar nl kan komen als ik daar ben. Maar ik denk dat ik hem hier wel weer zie. Maar goed met dit soort heb je altijd kans dat het verwaterdquote:Op donderdag 23 april 2026 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben nog wel contact toch? Hoe staat hij erin?
Hier wordt het sowieso 1600quote:Op vrijdag 24 april 2026 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste dagje van de werkweek. Hopelijk kan ik om 12/12:30 stoppen.
Heeft de IKEA niet een assortiment daarvoorquote:Op vrijdag 24 april 2026 07:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek nog een leuk kleedje voor op de zolder.
En misschien een voor op de kamer van mijn dochter. Haar kleedje, een konijn met een vlinder op de neus, gaat straks naar de babykamer toe. Ze heeft al zo'n autokleed, maar ze speelt niet echt meer met auto's.
quote:Op vrijdag 24 april 2026 06:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier wordt het sowieso 1600
En mogelijk later
Het is niet anders. Heb een lezing tot 1600 en moet eigenlijk nog met de grote baas babbelen over het vormgeven van mijn pad naar een hogere functie .quote:
Heb ook al beetje op de site gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft de IKEA niet een assortiment daarvoor
En dan nog een langer weekend ookquote:
Je gaat toch geen toetsenbord en muis bij de Hema halen hequote:Op vrijdag 24 april 2026 07:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnaast nog even nieuw toetsenbord en muis uitzoeken.
En denk ik even naar Boskoop naar de Hema.
Dat is de dag.
Zit op coolblue te neuzen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je gaat toch geen toetsenbord en muis bij de Hema halen he
Oke oke.quote:
Isniegoeniequote:Op vrijdag 24 april 2026 07:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet zo goed waarom ik de laatste twee maanden zo makkelijk alles eruit kots.
Doe huisarts bellen danquote:
Dropstaafjequote:
Oke oke ik heb braaf naar je geluisterd, volgende week donderdag moet ik even heen.quote:
Good girlquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke oke ik heb braaf naar je geluisterd, volgende week donderdag moet ik even heen.
Kots op straatquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Onbeperkt treinen voor 49 euro per maand
Had gerust 4 tot 9 euro goedkoper gemogen
Maar opa zou trots zijn @:haags
Ik denk aan Kevin die zijn chili morst.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:16 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een heel andere emotie bij stoeppizza
Zwanger, denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2026 07:55 schreef Ama het volgende:
Ik weet ook niet zo goed waarom ik de laatste twee maanden zo makkelijk alles eruit kots.
Een van de meest treurige momenten in de geschiedenis van de televisiequote:Op vrijdag 24 april 2026 08:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk aan Kevin die zijn chili morst.
God. Je gaat de nieuwe Jezus baren.quote:
Ja bereid je maar vast voor.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de vorige meet geweest?
quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de vorige meet geweest?
Ik zat ook naast jou.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ze zat wel naast @:nattekat
Misschien is hij wel schuldig er aan
Ohjaquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Geen goed knoopje dan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger afquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou al zin in de volgende vreetmeet.
Kun je beter in augustus doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:16 schreef Karzai het volgende:
laatste dagje daarna 5 dagen vrij, een hutje op de hei ow wat ben ik blij
O zoquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil weg bij koningsdag in Amsterdam.
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger af
Het was half 9.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.
Heb je wel eens bijgehouden hoe vroeg die gozer gaat slapen gemiddeld?quote:
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kwart voor elf eer ik thuis was ja.
Ik herkende dit gelijk als de Claudius Prinsenlaan (waar dat tankstation staat), terwijl ik daar echt zelden komquote:
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goedquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.
Heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Kijk Fles, hier https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
wie moet er bezwangert worden?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heenquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ben er in september 24 ook nog geweest
Lekker. Doe ze de groeten daar, temidden van de paarse heidequote:Op vrijdag 24 april 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heen
Hoe aardig vindt je die schoonpa?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schoonpa morgen op bezoek.
Eens denken wat ik zal koken.
Oh dus je moet er wel een beetje je best voor gaan doenquote:
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?quote:
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.quote:
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?
Maar die hebben wij nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar doodquote:
En dat terwijl Koens al zo oud isquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar dood
31 mei nog wel...quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:
Wilhelmina 31 augustus
Juliana 30 april
Beatrix 31 januari
Net als ik (31 mei)
Viesrijk ben je nu.quote:
Beter dan 30 februari.quote:
Ze zijn nu wel 25 cent waardquote:
Deze wel meer hoor https://ha-europe.com/nl/topstukken/25_cents_of_kwartje_1891quote:
Niet die uit 1948quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze wel meer hoor https://ha-europe.com/nl/topstukken/25_cents_of_kwartje_1891
Maar die is het waarschijnlijk niet
Die jij liet zien had ik wel gewildquote:
Ooooh bij vloerpizza denk ik aan kots op straat die wordt opgegeten door duiven.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pizza marina, gratis bezorging
[ afbeelding ]
Macrogolquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3/10 matig drukje.
Maar wel eerste in vier dagen dus ik klaag niet
Waarom lees ik dit terwijl ik wat crackers probeer weg te krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooooh bij vloerpizza denk ik aan kots op straat die wordt opgegeten door duiven.
Ik heb die term van m'n vader geleerdquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit terwijl ik wat crackers probeer weg te krijgen.
Je hebt van die wc-brillen die dat wegenquote:
Watquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt van die wc-brillen die dat wegen
jeetjequote:Op vrijdag 24 april 2026 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3/10 matig drukje.
Maar wel eerste in vier dagen dus ik klaag niet
In Japan zijn die dingen algemeen verkrijgbaar.quote:
Je hebt ze er in de winkel zien liggen?quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Japan zijn die dingen algemeen verkrijgbaar.
Via het programma van James May - Our man in Japan als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze er in de winkel zien liggen?
Oh dat weet ik dan niet meer. Heb dat wel gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Via het programma van James May - Our man in Japan als ik me niet vergis
Leuk om te zien dat.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan niet meer. Heb dat wel gekeken.
Oke Umbridgequote:Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3213807/fruitvaas/
Ik wil die lichtroze.
Oh , die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijsttrekker van Forum voor Democratie.
Foeten voor Dommenquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijsttrekker van Forum voor Democratie.
Ja maar bij mij zijn maatregelen getroffen waardoor het niet meer kan.quote:
Hoezo niet?quote:
Lunchgenotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |