Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Kijk Fles, hier https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
wie moet er bezwangert worden?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heenquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ben er in september 24 ook nog geweest
Lekker. Doe ze de groeten daar, temidden van de paarse heidequote:Op vrijdag 24 april 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heen
Hoe aardig vindt je die schoonpa?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schoonpa morgen op bezoek.
Eens denken wat ik zal koken.
Oh dus je moet er wel een beetje je best voor gaan doenquote:
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?quote:
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.quote:
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?
Maar die hebben wij nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar doodquote:
En dat terwijl Koens al zo oud isquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar dood
31 mei nog wel...quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:
Wilhelmina 31 augustus
Juliana 30 april
Beatrix 31 januari
Net als ik (31 mei)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |