quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de vorige meet geweest?
Ik zat ook naast jou.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ze zat wel naast @:nattekat
Misschien is hij wel schuldig er aan
Ohjaquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Geen goed knoopje dan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger afquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou al zin in de volgende vreetmeet.
Kun je beter in augustus doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:16 schreef Karzai het volgende:
laatste dagje daarna 5 dagen vrij, een hutje op de hei ow wat ben ik blij
O zoquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil weg bij koningsdag in Amsterdam.
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger af
Het was half 9.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.
Heb je wel eens bijgehouden hoe vroeg die gozer gaat slapen gemiddeld?quote:
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kwart voor elf eer ik thuis was ja.
Ik herkende dit gelijk als de Claudius Prinsenlaan (waar dat tankstation staat), terwijl ik daar echt zelden komquote:
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goedquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.
Heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |