quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de vorige meet geweest?
Ik zat ook naast jou.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ze zat wel naast @:nattekat
Misschien is hij wel schuldig er aan
Ohjaquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Geen goed knoopje dan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dud0r zit er vast een knoopje in.
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger afquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou al zin in de volgende vreetmeet.
Kun je beter in augustus doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:16 schreef Karzai het volgende:
laatste dagje daarna 5 dagen vrij, een hutje op de hei ow wat ben ik blij
O zoquote:Op vrijdag 24 april 2026 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil weg bij koningsdag in Amsterdam.
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf je dan wel wat langer? Ik spreek sowieso wat vroeger af
Het was half 9.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weet. Ik ga niet het woeste nachtleven in hoor.
Heb je wel eens bijgehouden hoe vroeg die gozer gaat slapen gemiddeld?quote:
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kwart voor elf eer ik thuis was ja.
Ik herkende dit gelijk als de Claudius Prinsenlaan (waar dat tankstation staat), terwijl ik daar echt zelden komquote:
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goedquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet in the middle of nowhere wonen.
Heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga even verhuizen omdat er af en toe een vreet-en-bezwanger-meet in de Randstad is nou goed
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Kijk Fles, hier https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
wie moet er bezwangert worden?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heenquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ben er in september 24 ook nog geweest
Lekker. Doe ze de groeten daar, temidden van de paarse heidequote:Op vrijdag 24 april 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zie je op de achtergrond ook nog het Amphia, daar moet ik volgende week weer heen
Hoe aardig vindt je die schoonpa?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schoonpa morgen op bezoek.
Eens denken wat ik zal koken.
Oh dus je moet er wel een beetje je best voor gaan doenquote:
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?quote:
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.quote:
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je dat dan zelf maken of zelf afhalen?
Maar die hebben wij nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroegah was het wel Koninginnedag. Wilhelmina was op 31 augustus jarig.
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar doodquote:
En dat terwijl Koens al zo oud isquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen Koen geboren werd was ze al 4 jaar dood
31 mei nog wel...quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo hadden we drie Koninginnen op rij die de laatste dag van de maand jarig waren:
Wilhelmina 31 augustus
Juliana 30 april
Beatrix 31 januari
Net als ik (31 mei)
Viesrijk ben je nu.quote:
Beter dan 30 februari.quote:
Ze zijn nu wel 25 cent waardquote:
Deze wel meer hoor https://ha-europe.com/nl/topstukken/25_cents_of_kwartje_1891quote:
Niet die uit 1948quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze wel meer hoor https://ha-europe.com/nl/topstukken/25_cents_of_kwartje_1891
Maar die is het waarschijnlijk niet
Die jij liet zien had ik wel gewildquote:
Ooooh bij vloerpizza denk ik aan kots op straat die wordt opgegeten door duiven.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pizza marina, gratis bezorging
[ afbeelding ]
Macrogolquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3/10 matig drukje.
Maar wel eerste in vier dagen dus ik klaag niet
Waarom lees ik dit terwijl ik wat crackers probeer weg te krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooooh bij vloerpizza denk ik aan kots op straat die wordt opgegeten door duiven.
Ik heb die term van m'n vader geleerdquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit terwijl ik wat crackers probeer weg te krijgen.
Je hebt van die wc-brillen die dat wegenquote:
Watquote:Op vrijdag 24 april 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt van die wc-brillen die dat wegen
jeetjequote:Op vrijdag 24 april 2026 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3/10 matig drukje.
Maar wel eerste in vier dagen dus ik klaag niet
In Japan zijn die dingen algemeen verkrijgbaar.quote:
Je hebt ze er in de winkel zien liggen?quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Japan zijn die dingen algemeen verkrijgbaar.
Via het programma van James May - Our man in Japan als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze er in de winkel zien liggen?
Oh dat weet ik dan niet meer. Heb dat wel gekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Via het programma van James May - Our man in Japan als ik me niet vergis
Leuk om te zien dat.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan niet meer. Heb dat wel gekeken.
Oke Umbridgequote:Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3213807/fruitvaas/
Ik wil die lichtroze.
Oh , die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijsttrekker van Forum voor Democratie.
Foeten voor Dommenquote:Op vrijdag 24 april 2026 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijsttrekker van Forum voor Democratie.
Ja maar bij mij zijn maatregelen getroffen waardoor het niet meer kan.quote:
Hoezo niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |