quote:
Die leest anders niemand.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Maar echt hoor, een gratis Magnum op je vooruit als je 's ochtends de auto instapt afslaan kan echt nietquote:
Weet je dat ik me dat daarstraks ook zat te bedenkenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet in DTS? Kan dat mobiel niet zien.
nee zo ver was ze echt nog nietquote:Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest
Augustus toch?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweestquote:Op donderdag 23 april 2026 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zo ver was ze echt nog niet
Was goedequote:
kan natuurlijk jaquote:Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweest
Bedtijd voor het jonkiequote:
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?quote:
Eerst nog even matches invullenquote:
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectiequote:Er zijn al 1 vrouwen die graag met jou in contact willen komen.
omg ben je met Tinder bezig?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?
omdat ik denk het kan twee dingen beteken, oftewel het boeit me geen reet wat je zegt.
Of ben echt moe. altijd al moeite mee gehad.
1 vrouwenquote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"quote:Op donderdag 23 april 2026 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |